Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr jul 01, 2009 10:53 am

tankam ga kakor je ali petrol ali agip...vendar ni razlike kjer koli ga natankam je isto
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr jul 01, 2009 10:54 am

Probaj ga nazaj na tovarniške nastavitve dat.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jul 01, 2009 11:05 am

To da kadi samo pod polnim gasom je čisto logično. To vsi načeloma samo pri polnem ali vsaj skoraj polnem gasu kadjo,... čipan ali ne čipan...


Jaz sem tud opazil da mi pokadi, ampak kaj češ. Dizel je :)
Čipan pa še raje, verjamem pa da ne zgleda ravno lepo.
Zrihtan avto potem pa zavesa zadaj...hehe...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr jul 01, 2009 11:09 am

ma na tovarniške nastavitve ga ne mislim dat ker že zdej ne gre nevem kaj s 100imi konji pa sploh ne:Dmam vseeno raje da kadi:D

nevem bomo vidli ga bom peljal h tem ki mi ga je čipal mi je rekel da bo mal pogledal cevi od turbine in inntercolerja egr ventil pa takšne stvari drugače pa za ene 2% zmanjšal vbrizg pa naj bi bilo boljše..
upam da bo res
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jul 01, 2009 12:01 pm

http://www.youtube.com/watch?v=MgsAT74D ... re=related

Pa si mal poglej kaj jim dela :)
Res da so izpuhi drugi pa vseeno.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jul 01, 2009 12:12 pm

In te dizeljni bi hoteli nižji davek?
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Sr jul 01, 2009 1:04 pm

To je pa to, ko se v mapah nastavlja cela dva parametra :roll:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr jul 01, 2009 1:54 pm

joztom je napisal/-a:In te dizeljni bi hoteli nižji davek?


če kadi še ne pomeni da onesnažuje ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jul 01, 2009 1:57 pm

Ja malo dvomim, da so tisto črno metuljčki in rožice v prahu...
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jul 01, 2009 2:05 pm

No preden se pobijete med sabo pomislite še malo na zaštekan AGR ventil!!Pregledat je treba še vse cevi in IC če ni kje kaj počeno!
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr jul 01, 2009 2:47 pm

Vkolikor nimaš blindiranega EGR-ja, ti priporočam, da ga snameš in očistiš, prav tako je potrebno snet sesalni kolektor in ga spucat u nulo, potem pa ne bo več kadil 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jul 01, 2009 3:55 pm

150 odgovorov pa vse nabijanje v prazno.....
edino zadnja dva odgovora sta pravilna....zaštekan ali zapacan EGR ventil , ki več ne opravlja svoje funkcije.....lahko je tudi ventil ali elektronika (senzorji) , ki krmilijo EGR ventil. Opisal si točno te težave. Pod malim gasom rahlo cuka ali hoče cukat....ko pa zahodiš pa nardi za trenutek dimno zaveso potem pa kadi manj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr jul 01, 2009 4:37 pm

najlepša hvala to mi je tudi pri jj powerju rekel da je verjetno egr drugače pa da bi kao zmanjašala malo vbizg tako da bom verjetno drug teden peljal malo spucat to ker sam rajši nebom nič delal:=)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jul 01, 2009 5:57 pm

kdo je ta jj power?
a je to kasen priznan tuner.
ker nekak na velik zvon obesasa da ti je povecal vbrizg.ce je sam to naredu poj je itak cip slab.
pa ne kadi zarad cipa ce je pravilno spisan.
k se poveca vbrizg se tut pritisk poveca tko da je vec zraka in lepo izgoreva pa ne kadi tolk.
pa se ena moznost k je nben ni omenil.
lahko da kje fouš zrak vlece.seprav je kaka cev od turbine do sesalnega kolektorja pocena in zato kadi...
Ni vse res kar napišem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jul 01, 2009 6:32 pm

JJ Power je delavnica na viču katera uporablja popolnoma iste programe za čipat kot Avtoelektronika v Črnučah in sta oba precej povezana med sabo.JJ je kar zaupanja vreden človek,ki ni nek napihnjenec in je precej podkovan kar se mehankarije tiče.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr jul 01, 2009 7:18 pm

najverjetneje EGR. Duga moznost je kolicina goriva, 3. moznost, da so šobe ze malo utrujene, kajti dci-ji so zelo obcutljivi na nafto. res da pijejo 4-5 litrov, ampak pol ko še šobe zamenjaš(niso poceni)je tko ko bi pil 8 l.... :)
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr jul 01, 2009 9:11 pm

seveda ni povečan samo vbrizg odprta je tudi torbina povečan navor kaj js vem vse samm je pa sigurno to da če je povečan vbrizg da more tut mal bol pogadit ker gre pač več nafte skos in vse....pa reku mi j pač da če bi za ene 2% zmanjšala vbrizg goriva da bi bila moč in vse ista samo pač dosti manj bi kadil
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr jul 01, 2009 9:12 pm

šobe pa tut niso več tuk drage drgač ker maš dost servisov že za popravilo šob in kolikor vem popravil 4 šob se giblje okrog 300-400 evrov
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr jul 01, 2009 9:46 pm

Daj malo poročaj če in kako bo JJ power odpravil napako. Se bo dalo po tem precej sklepat ali je kvaliteten tuner in obvlada stvar.
V primerjavi z ostalimi ima za tuning sprejemljive cene. Bolje rečeno nekako normalne za tisto uro do dve dela, za kar hočejo nekateri kar jurja pokasirat...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jul 01, 2009 10:38 pm

nujno poročaj kako si rešu..

pa na konc končn mal pametnih odgovor, prej pa... :roll:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov