Napisal/-a joztom Po jul 13, 2009 6:09 am
Ne vem zakaj bi bil avto kaj dražji, ker ima dve sveče več. Vgrajen je standardni V6 motor ES9J, ki ga najdemo tudi v drugih avtih. Nobenih težav, le za menjavo zadnjih treh sveč je potrebno odviti kolektor. To je posebej občutljivo, ker lahko dva centrirna štifta padeta v sesalni kanal. Ena izvedba ima eno trojno cinšpulo, druga posamezne module kot VAG. Nekateri so z variabilnimi odmičnimi gredmi, starejši so brez in s posebno sesalno cevjo z vrtinčenjem. Ta motor je tudi v enih dirkalnih Cliotih, RS ali kako že. Drugih težav ni, pri 350k km je treba tesniti ohišja odmičnih gredi z maso. Menjava skoraj 3metrskega zobatega jermena ni kritična, je pa treba vedeti par fint. Napenjalna rolca se menja od INA, ker če jo zdrobi (plastika) pasasti jermen lahko utrga glavno distribucijo, to je pa itak na vseh avtih težava. Noben motor ne žre manj kot ta, ker imaš več kot 80% vsega navora od 2000 rpm do konca. Jaz v glavnem sam to vzdržujem, le za jermene in sklopke rabiš delavnico, ker motor kar nekaj vaga.