Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor So avg 01, 2009 7:51 pm

Jaz pa menjam brez sklopke, ko dajem v nižjo prestavo in ne rabim niti spustit rok iz volana. Na začetku rabiš malo potrenirat, ma se hitro navadiš. :)
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson So avg 01, 2009 7:56 pm

Ker maš menjave ob volanu. :lol:
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor So avg 01, 2009 8:06 pm

@ tomson: Aaahh preveč si pameten :P . Jaz sem se pa že veselil, kako se bom valjal od smeha, ko bo folk študiral, katero tehniko sem izumil, pa si mi takoj pokvaril veselje :D

@klemen_ malo poštudiraj hitrost in število vrtljajev, ko prestavljaš navzgor, da boš vedel tudi za dol :)
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson So avg 01, 2009 8:30 pm

Oprosti. :oops: Sej sem sprva napisal, če morda prestavlaš s kur***, pa se mi je takoj zdelo mal sumljivo. :D
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej So avg 01, 2009 9:35 pm

na zaviralni pas zapelem in dam v 4., 3. brez kakršnekoli bremze. Kako naj vozim, da se bo čimmanj uničevalo vse skup? Smile

@Thor: Tista bo dobra ja. :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So avg 01, 2009 10:01 pm

Haha pri 50 previsoki vrtljaji za 2. dejte no, pa avto gre s 1. že blizu 50.
Komot šaltaš iz 3.dol v 2. pri 50, seveda z občutkom. Je vsaj učinek zaviranja prisoten, pri 30 ga je že zelo malo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads So avg 01, 2009 10:04 pm

saj zaradi tega, ker z drugo lahko avto poženeš do 100, in ne vem zakaj nebi bil problem zavirati vv 2 prestavi pri 50 :?
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 So avg 01, 2009 10:30 pm

Thor je napisal/-a:Jaz pa menjam brez sklopke, ko dajem v nižjo prestavo in ne rabim niti spustit rok iz volana. Na začetku rabiš malo potrenirat, ma se hitro navadiš. :)

Lahko pa da uporabljaš Yugota :P
http://www.youtube.com/watch?v=RHmas6JXVi8 na 3:21 ;)
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej So avg 01, 2009 10:51 pm

@alan in tads: Pa to lahko brez medgasa delam?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 01, 2009 10:53 pm

lahko,sj ce bos dal med gas bo manj zaviral motor tist trenutek sklopko spuscas
Ni vse res kar napišem
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej So avg 01, 2009 11:06 pm

Ja sej vem, samo baje, da se brez medgasa pri taki hitrosti sklopka ful nuca.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 01, 2009 11:14 pm

ful je tko sirok pojem.se pa nuca velik bol kot ce bi jo z medgasm spuscal....
Ni vse res kar napišem
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej So avg 01, 2009 11:27 pm

Rad bi čimmanj obrabil ves material. :)

Bom jutri tole z medgasom probal. Ali se na ta način najbolj ohranja avto?
Hočem, da bo avto za čimdlje in s pravilno vožnjo čim manj za menjavat. :)
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon Ne avg 02, 2009 8:16 am

Lej, 1. in 2. sta vglavnem za speljevanje in križišča, saj imaš bremze, uporabljaj jih, ker slednje je ceneje in lažje za menjat kot pa sklopko. Če pa že daješ v 2. z namenom zaviranja (recimo da je klanec navzdol), pohodi plin preden spustiš sklopko in jo nato spusti še preden ti obrati padejo nazaj dol (vendar ne sunkovito). Če pravilno daš medgas, ne sme biti nobenega sunka in tako veš da so zobniki sklopke lepo sedli in ni bilo narejene nobene škode.
 
seatlevc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Sr maj 27, 2009 9:12 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a seatlevc Ne avg 02, 2009 9:08 am

V avtošoli učijo da pri 40km/h daš iz 3tje v 2go :D .

LP Levc
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne avg 02, 2009 9:09 am

Pr dobrih 50 dam js že v četrto :P
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne avg 02, 2009 9:11 am

se strinjam ;) še z twingotom se lahko lepo pelješ v 4 50km/h
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Ne avg 02, 2009 9:17 am

no ja, načeloma se da tudi v 5 pelat 50, vendar samo za vzdrževanje hitrosti, ker bi preveč obremenjeval avto.

drugače pa klemen_ najbolje je da uporabljaš za zaviranje kombinacijo sklopke in bremz, tako boš najbolj prihranil na materialih, in ne boš skora nič obremenjeval avtomobila.
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Ne avg 02, 2009 9:39 am

klemen_ je napisal/-a:Rad bi čimmanj obrabil ves material. :)

Bom jutri tole z medgasom probal. Ali se na ta način najbolj ohranja avto?
Hočem, da bo avto za čimdlje in s pravilno vožnjo čim manj za menjavat. :)


Probaj pol 2x medgas. Prvič za prihranit sinhrone in drugič za sklopko.

Cel postopek pa gre takole: stisneš sklopko, daš v folo, spustiš sklopko, medgas, stisneš sklopko, daš v prestavo, medgas, spustiš sklopko. Zraven daš še pol noge na bremzo da malo pribremzaš med prestavljanjem navzdol. Vaja dela mojstra ;)
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon Ne avg 02, 2009 9:40 am

seatlevc je napisal/-a:V avtošoli učijo da pri 40km/h daš iz 3tje v 2go :D .

LP Levc

Avtošola je samo šablona in ima še kup drugih nepraktičnih pravil, kot je prepovedano prehitevanje kolesarjev na polno črto (neglede na preglednost), prepovedana prekoračitev sredinske črte (sekanje ovinkov), itd. Da dobiš tisti pravi občutek za vožnjo in promet okoli sebe, moraš čim več voziti in si nabrati lastnih izkušenj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov