Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop Pe nov 20, 2009 9:49 pm

Če vozilo ali stroj redno uporabljaš, filanje res ni tako nujno. Če pa ga ne, pa je filanje obvezno. Recimo enkran na dva tedna ali mesec. In delavni stroji velikokrat pozimi enostavno stojijo. Ko ga želiš spomladi prižgat, akumulator ne obrne več. In se ga niti na da naplnit, ker je uničen. Saj je bil dolgo prazen.



Pri avtomobilskem akumulatorju je priporočljivo občasno polnjenje, vsaj pred zimo, kljub temu, da avto redno uporabljaš. Saj avto ne napolni do 100 % ampak okrog 80, če se ne motim. Medtemo ko dober polnilec zmore polnjenje do 100 %. Tako se zmanjša sulfatizacija,....


Skratka na tak način akumulatorju podaljšaš življensko dobo, kot tudi zmogljivosti(kapaciteta, zagonski tok...)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe nov 20, 2009 9:57 pm

zzitop je napisal/-a:Če vozilo ali stroj redno uporabljaš, filanje res ni tako nujno. Če pa ga ne, pa je filanje obvezno. Recimo enkran na dva tedna ali mesec. In delavni stroji velikokrat pozimi enostavno stojijo. Ko ga želiš spomladi prižgat, akumulator ne obrne več. In se ga niti na da naplnit, ker je uničen. Saj je bil dolgo prazen.



Pri avtomobilskem akumulatorju je priporočljivo občasno polnjenje, vsaj pred zimo, kljub temu, da avto redno uporabljaš. Saj avto ne napolni do 100 % ampak okrog 80, če se ne motim. Medtemo ko dober polnilec zmore polnjenje do 100 %. Tako se zmanjša sulfatizacija,....


Skratka na tak način akumulatorju podaljšaš življensko dobo, kot tudi zmogljivosti(kapaciteta, zagonski tok...)


Vse si prav napisal, samo dal si pa primerjavo med "jagodo in lubenico" ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
REPLICA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 23, 2009 6:41 pm

Napisal/-a REPLICA So nov 21, 2009 3:43 pm

Spet hvala za napisano :) Rad bi povedal le, da nisem komplikator in se ne gre tukaj za to, kako da napolnim en akumulator :) ampak rad bi pač kupil pravo stvar, da bom lahko v prihodnjih letih po potrebi sebi in tudi drugim napolnim x število akumulatorjev in na kar se da pravilen način.

Kar se tiče teh CTEK polnilnikov izgledajo super, samo naprimer ta 3600 ima tudi omejitev do 120Ah :roll: ta 7000 pa ima omejitev na 225Ah kar je zelo dobro, samo cena je preko 110e kar se mi zdi res veliko. :( Ve kdo kako priti ceneje do njih?

Očitno niti nimam neke izbire, ali izberem cenejšo varianto in verjetno slabše napolni ali pa odštejem res veliko in imam pravo stvar...
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So nov 21, 2009 4:34 pm

ti zelo priporočam cteka.
Sami jih v avtoakustiki zelo dosti uporabljamo. Priklopiš in imaš mir. Ni potrebe pazit, če bo "preveč" polnil. Priklopljen je lahko več mesecev. Jaz ga včasih pustim celi tedn...
Filal ti bo vsako baterijo
(MF, GEL AGM...)

xs7000 bo za domačo uporabo več kot dovolj.
Vsi ctek polnilci imajo tudi 5 let garancije.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop So nov 21, 2009 4:43 pm

Če bi rad nujno varčeval, bo morali biti tudi zelo dobri:

http://www.eyra-elektronika.si/izdelki.htm


Vendar so lahko celo dražji, ne vem cen. Morda imajo kako industrijsko prodajalno in bi tam dobil ugodneje.
 
RENAULTx
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe jun 29, 2007 11:23 am
Kraj: V avtu

Re:

Napisal/-a RENAULTx So jul 23, 2011 5:36 pm

zzitop je napisal/-a:Pred polnjenjem je treba pogledati, če je v akumulatorju dovolj elektrolita. Dovolj ga je, ko so plošče cele potopljene v elektrolitu. Torej, da je gladina kakih 3 do 5 mm nad ploščami. Če ni, se dolije destilirano vodo. VENDAR NE PREVEČ. Do 5 mm nad ploščami. LP


Jaz imam trenutno še stari akumulator VARTA 55 Dynamic Blue 52Ah,pa ne vem ali se vanj VLIVA ta destilirana voda,ki jo omenjaš ali NE. PO ČEM TO SPLOH VEŠ?
(ker pri novejših akujih sem bral da se ne doliva več)

KAKO SPLOH PREVERIM NIVO,KJE SE TO ODPRE,KAR CEL POKROV AL SE SAMO UNI ČEPKI +- NEKAKO ZASUČEJO?

Slika mojega trenutnega akumulatorja
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov