
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni?
Ali pozna kdo to zadevo http://www.bolha.com/oglas3088496/napra ... a-heat-max
Mogoče kdo uporablja to?kakšni so realni rezultati?Prodajalec zagotavlja 10-20%zmanjšano porabo goriva.
Zadeva naj bi bila testirana tudi v sloveniji vendar ni nikjer ta zadeva podprta s kakšnim potrdilom oz.certifikatom![]()
LP
Maxx je napisal/-a:A ma kdo že to in še ene članke ki sem jih dobil
-SUPER FuelMAX je narejen iz Neodimskih superprevodnikov in posebnih keramičnih elementov. Naprava ustvari polarizirane, skalarne in sferične napetostne valove v središču tekočine. Ta proces je dosežen z nihanjem osnovnega naboja, kar povzroča inducirano polarizacijo. SUPER FuelMAX izkoristi resonanco molekularne dinamike. Bistven učinek resonance in molekularne dinamike pri dieselskem gorivu se kaže pri razcepu ogljikovodikovih verig. S tem učinkom dosežemo čistejše in celovitejše izgorevanje dieselskega goriva. Že Dr. Felix Block in Dr. Edvard Purcell sta v 50 letih tega stoletja dokazala, da lahko magnetno polje s specifično frekvenco povzroči cepljenje ogljikovodikovih molekul pri tekočih gorivih kot so: Plin, dieselsko gorivo, petrolej in bencin. Z iznajdbo Neodimskih superprevodnikov (NdFeB37), pa je Dr. Robert Kane patentiral SUPER FuelMAX, napravo, ki poveča izkoristek goriva in omogoča čistejše izgorevanje
Potlej pa še to-
Evo... danes sem kliknil na en banner in se mi odpre čisti čudež. Okno v svet na www.ma-5.si. Na cev za dovod goriva daš magnet, ki ti porabo zmanjša do 20% in jasno poveča moč. In kdo stoji za tem? Nihče drug kot dobitnika Nobelove nagrade za fiziko leta 1952 dr. Bloch in dr. Purcell, gospod Robert Kane (da ni to znani "državljan Kane"?) in na koncu celo Institut Jožef Stefan. Mi žilica ni dala miru in se nisem mogel nehati čuditi. Gospoda doktorja nobelovca govorita o crackingu (krekiranju) ogljikovodikov. Znana zadeva. Predvsem na področju maziv. Danes je to pogosto uporabljan postopek. Vendar ne pri gorivu. In kaj nam ma-5 še piše? Uči nas o neodimskih superprevodnikih, ki delujejo na temperaturi nad 50°C kakršna je temperatura v okolici motorja. Zaenkrat najvišja izmerjena temperatura za prehod v superprevodno stanje je 135 K (ca. -138°C) in sicer za Hg Ba2 Ca2 Cu3 O(8+). Torej je to več kot totalna bedarija. In pod to naj bi se celo IJS podpisal?
Potem pa še malo posurfamo in najdemo SuperFuleMax magnete tudi v Braziliji, Ameriki itd. Pa cena? Seveda je slovenska cena prilagojena slovenskemu uporabniku. Tam daleč, na drugi strani oceana, dobimo za isto vsoto denarja več kot 20!!!čudežnih magnetov. www.irdusa.com/dealer_kits2.html
A mi zna kdo razložiti, zakaj se pusti(mo)jo tako nategovati?
HMX je napisal/-a:Napiši 100 x na tablo:
Magnetni frekvenčni resonator ne obstaja!
Magnetni frekvenčni resonator ne obstaja!
Magnetni frekvenčni resonator ne obstaja!
Magnetni frekvenčni resonator ne obstaja!
.
.
.
.
.
To je tipični new-age bullshit, ki ga bomo žal vse več in več
deležni povsod, na žalost tudi v pomembnih področjih, kot so
medicina in podobno.
Glavno, da ma not besede kot magnetno, frekvenčno, vibracije,
valovanje, harmonija in ravnovesje, pa folk kupuje ko po tekočem traku.
Temu je pa kriva šola!
FTC Halts Bogus Claims For “Fuel Saving” Device
Four Million Dollar Settlement Imposes Lifetime Ban on the Sale or Manufacture of Devices
The manufacturer of a magnetic “fuel saving” and emissions-reduction device that did not save fuel or reduce emissions will pay $4.2 million to settle Federal Trade Commission charges that his advertising claims were false. The FTC will seek to provide redress to consumers who bought the device based on the false advertising claims. In addition, the defendants will be banned from selling or manufacturing magnetic fuel savings and emissions reduction devices.
According to the FTC complaint, Esrim Ve Sheva Holding Corp., doing business as Gadget Universe, and its CEO, Alexander Elnekaveh, advertised and sold Super FuelMAX through catalog sales and on their Internet site. Advertising for the device claimed, "Here's one the big oil companies don't want you to know about," "SAVE UP TO 27% ON GAS," and "The Super FuelMAX . . . clamps onto my fuel line, and two powerful neodymium conductors use the scientific principal of magnetic resonance to give me better fuel burn. A certified EPA laboratory reports an amazing 27% in increased mileage and 42% reduction in harmful pollutants." Graphics in the ads showed unruly fuel molecules lining up in straight columns and
rows after passing through the Super FuelMAX. The FTC alleged that the ads misrepresented that Super FuelMAX:
* causes fuel molecules to line up in straight columns and rows;
* improves fuel burn through magnetic resonance;
* reduces fuel consumption;
* reduces fuel consumption by 27 percent or up to 27 percent;
* reduces harmful emissions or pollutants; and
* reduces harmful emissions or pollutants by 42 percent or up to 40 percent.
The FTC alleges that the respondents did not possess or rely on reasonable substantiation for the claims.
The complaint also alleges that the respondents falsely represented that tests performed at a certified EPA laboratory prove that Super FuelMAX:
* increases mileage by 27 percent; and
* reduces harmful pollutants by 42 percent.
Pero, leta 2003, je napisal/-a:še moj komentar:
ko se je zadeva pojavila pred leti se mi je zdela zanimiva, ker če bi naredila pol tega kar obljubljajo prodajalci bi bilo super in bi jih lahko prodal ogromno kosov. Torej sem kontaktiral par proizvajalcev in vzel zadevo na test.
Testiral sem na več avtih in dal na test tudi parim kolegom da še oni povejo svoje mnenje.
Nekako smo skupaj prišli do zaključka da se nekaterim celo malenkostno pozna da avto lepše deluje pri srednjih obratih, kar je lahko subjektivno, ali pa tudi ne, glede da je večina to potrdila, izboljšanje porabe goriva pa ni bilo oziroma če je je razlika minimalna in nemerljiva z navadnimi tankanji, in daleč pod 10(in Več procentov)% ki jih obljubljajo proizvajalci magnetkov.
Ni bilo in tudi niso možni nobeni stranski učinki ki bi kaj poslabšali. Edino nekateri proizvajalci imajo ogromne teške magnete ki so preteški za cevi za bencin in jih lahko poškodujejo.
Moj zaključek: jaz bi imel tak magnetek če bi bili za zanemarljivo nisko ceno. Nebi pa pričakoval nobenega zmanjšanja porabe goriva.
PS: razbijanje molekul... hehehe zelo strokovno
ZvoneCh je napisal/-a:Kaj da ne deluje probajte in še čisto poceni je.
Jaz sem vse magnete iz zvočnikov dol pobral in jih direktno v tank vrgel da je delovanje koncetrirano že nazačetku in lahko povem da od takrat samo še 45 litrov natankam ker več negr noter![]()
![]()
![]()
![]()
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!
Danes sem poklical tega prodajalca,in je rekel ,da lahko kao dobim zraven tudi certifikat od inštituta Jožef Štefan,če dvomim v delovanje,pa zagotovil mi je če ne bo dobenega učinka ,da lahko vrnem v 30 dneh od nakupa
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni?
Ali pozna kdo to zadevo http://www.bolha.com/oglas3088496/napra ... a-heat-max
Mogoče kdo uporablja to?kakšni so realni rezultati?Prodajalec zagotavlja 10-20%zmanjšano porabo goriva.
Zadeva naj bi bila testirana tudi v sloveniji vendar ni nikjer ta zadeva podprta s kakšnim potrdilom oz.certifikatom![]()
LP
matej1357 je napisal/-a:lejte fantje in dekleta jst sem sam povedal kaj se mi zdi glede tega.in ne prodajam te zadeve.lahk jo pa komu kakšno šenkam.
mogoče mamo pa pač u naši familji tako srečo da mamo avte k mal pokurjo.bravo mi![]()
al pa škoda za ostale :P
pa ne se delat neki pametnga k niste. pa mislm d vs ni velik k bi mel to v avtih da bi probal pa bli pametni.
glede tega zakaj proizvajalci tega ne vgredijo je isto kako da proizvajalci avta že naprej ne čipajo.
Lp Matej
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov