Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So sep 12, 2009 4:24 pm

Hja, meni na vratcih posode za gorivo piše 95 98 unleaded, priporočajo pa nič. samo napisal so, da če ti pišeta številki 95 in 98, pol lahko 91 tankaš... samo za navzdol so podatki...

Predvsem se gre za boljši tek motorja... mene zanima pri katerem bi bolje tekel...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So sep 12, 2009 5:07 pm

Gorch je napisal/-a:Da si še jaz malo izposodim temo.....ali je za 1.8tsi motor že obvezno,da se tanka 98 oktanski bencin,ker na uradnem servisu so me samo debelo gledali ko sem jih spraševal(aja pa ne gre se zaradi cene goriva,ampak kaj je bolje za motor)!!?


Itak,sej ti more že v navodilih tako pisat. Že stari VAG 1.8T 180 in 210-225 ps je rabu 98+ oktanca, kaj šele teli novi motorji z direkt vbrizgom. OMW pa mir..
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So sep 12, 2009 5:26 pm

Renault_user je napisal/-a:Hja, meni na vratcih posode za gorivo piše 95 98 unleaded, priporočajo pa nič. samo napisal so, da če ti pišeta številki 95 in 98, pol lahko 91 tankaš... samo za navzdol so podatki...

Predvsem se gre za boljši tek motorja... mene zanima pri katerem bi bolje tekel...



tankaj omw 100, na usake tolk časa ga mal prepucaš in bo lepo tekla mašina, tisto ko pa si pisal da v določenih trenutkih nima nobene moči, kot da ga nekej mori, se pa že pri navadnem twingotu pojavlja

tisto kar piše na vratcih je nepomembno. če si tankal višje oktane, ni blo še nikol nč narobe
Slika
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So sep 12, 2009 7:12 pm

@cupraR: Jst pomojem nimam direktnega vbrizga...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So sep 12, 2009 7:15 pm

Ni OMW, ampak OMV.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So sep 12, 2009 9:18 pm

CupraR je napisal/-a:
Gorch je napisal/-a:Da si še jaz malo izposodim temo.....ali je za 1.8tsi motor že obvezno,da se tanka 98 oktanski bencin,ker na uradnem servisu so me samo debelo gledali ko sem jih spraševal(aja pa ne gre se zaradi cene goriva,ampak kaj je bolje za motor)!!?


Itak,sej ti more že v navodilih tako pisat. Že stari VAG 1.8T 180 in 210-225 ps je rabu 98+ oktanca, kaj šele teli novi motorji z direkt vbrizgom. OMW pa mir..


Daj ne ga srat, je bil pri hiši 6 let, pa je vedno delal na petrolovega 95 oktanca brez problema. 98-tka se je parkrat nalila not, pa brezveze.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So sep 12, 2009 10:01 pm

Renault_user je napisal/-a:@cupraR: Jst pomojem nimam direktnega vbrizga...

...je še klasičen "ainšpric" (renaultova oznaka za direkten je IDE)

vseeno tankaj "močnejši" bencin (je čistejši, popolnoma brez žvepla, katalizatorju definitivno podaljša življensko dobo_in od "viška" oktanov ne boli glava, cenovno pa na tank ni ena kava, toliko ga pa tudi manj porabi...)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne sep 13, 2009 8:14 am

Vidim, da marsikomu niso najbolj jasni "oktani".

a) Če piše "na vratcih" (ali knjigi) X oktanov, to pomeni da se lahko tanka X ali več in ne X ali manj
b) Oktansko število NI "moč", "eksplozivnost", ampak odpornost na klenkanje. (gorivo z višjo vrednostjo lahko bolj stisneš brez nevarnosti da bi zaradi tega prišlo do detonacije)
c) Določene mašine rabijo višjo oktansko vrednost goriva ker imajo enostavno višjo kompresijo in ne ker so "bolj hudi".
d) Brez skrbi da proizvajalci motorjev ne napišejo 95 za mašino ki bi rabila 100.
e) Če na črpalki piše RON 95, taka vrednost mora biti- ne glede na to ali je to Petrol, OMV, MOL, AGIP,.... Drugo so pa "ostale primesi" (npr. žveplo).

Prtljažnik, sploh pri malih avtih, vpliva na obnašanje in seveda tudi končno...na prosti tek pa ne. Tako da, če avto ne dela dobro, servis.

--edit--
Pozabil sem še ključno točko- če boš tankal 100 namesto 95, avto zaradi tega ne bo manj pil. (sami oktani NE vplivajo na porabo).
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Ne sep 13, 2009 8:41 am

@phoebus,

dobro si tole napisal. Jaz bi dodal, da ima večina sodobnih motorjev senzor klenkanja in da znajo prilagodit predvžig. V primeru slabšega goriva lahko to posledično pomeni manjšo moč in večjo porabo.

Pa še nekaj. Če npr 95 oktanski bencin zaradi slabe kvalitete nima 95, ampak manj, potem pomeni prehod na 98 postopno vrnitev na optimalni vžig in posledično optimalno moč. In takrat lahko opazimo nekaj večjo odzivnost in malo manjšo porabo.

Noben motor, ki je bil narejen za 95 pa ne bo dal več od sebe samo zaradi uporabe 98, če za to ni bil skonstruiran.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne sep 13, 2009 8:50 am

phoebus je napisal/-a:Vidim, da marsikomu niso najbolj jasni "oktani".

a) Če piše "na vratcih" (ali knjigi) X oktanov, to pomeni da se lahko tanka X ali več in ne X ali manj
b) Oktansko število NI "moč", "eksplozivnost", ampak odpornost na klenkanje. (gorivo z višjo vrednostjo lahko bolj stisneš brez nevarnosti da bi zaradi tega prišlo do detonacije)
c) Določene mašine rabijo višjo oktansko vrednost goriva ker imajo enostavno višjo kompresijo in ne ker so "bolj hudi".
d) Brez skrbi da proizvajalci motorjev ne napišejo 95 za mašino ki bi rabila 100.
e) Če na črpalki piše RON 95, taka vrednost mora biti- ne glede na to ali je to Petrol, OMV, MOL, AGIP,.... Drugo so pa "ostale primesi" (npr. žveplo).

Prtljažnik, sploh pri malih avtih, vpliva na obnašanje in seveda tudi končno...na prosti tek pa ne. Tako da, če avto ne dela dobro, servis.

--edit--
Pozabil sem še ključno točko- če boš tankal 100 namesto 95, avto zaradi tega ne bo manj pil. (sami oktani NE vplivajo na porabo).


:clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap

Edino s tisto zadnjo točko se ne strinjam. Če z drugim gorivom gre več, pomeni, da dobi več energije iz enote goriva, tko da je tut poraba nizja.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
matichek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To jun 28, 2005 10:46 am

Napisal/-a matichek Po sep 14, 2009 9:17 am

Tako ko sta phoebus in ales66 bo kar držalo :)

Tudi sam vozim 1.2 TCE v Twingu GT, in če se le da, dolijem na OMV ali Agip. 100 oz. 98 seveda. Neke konkretne izkušnje s tem, da bi z enim ali drugim šel slabše/boljše, bolj elastično oz. da bi bil domet drastično drugačen, nimam (kar tudi ni za pričakovati).

Sem pa pred kratkim bil "prisiljen" v to, da dolijem na eni izmed nedvomno manj frekventnih Petrolovih črpalk, kjer pa sem povrhu imel še to srečo, da je zmanjkalo 98 oktanca. Dokler je bil motor na delovni temperaturi, vse b.p., naslednji dan pa je pokazal malce znakov (cukanje, nekoliko nemiren tek) očitno slabše kvalitete goriva, ali pa mogoče celo vsebnosti vode.

Poskusi torej s stotico, vsaj tank dva ali tri, vmes ga tako kot so že rekli, tu in tam nateraj, če pa še vedno ne bo razlike, pa je mogoče res bolje da obiščeš servis.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po sep 14, 2009 11:13 am

Na mislim da je bil predlanski avto šovu na gospodarcu je na modrem predlanem starejšim avdiju (karavan) mislim da je imel okrog 500km pisalo koliko ima konjev oz navora z različnimi oktani, kar se je precej razlikovalo v moči, tako da tudi večje število oktanov doda k moči
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po sep 14, 2009 11:22 am

@matichek: mislim, da bo to kar to, kar si napisal. smola je le to, da že 15.000 km vlivam to notri, namesto, da bi že od začetka delal drugače. bom poročal, ko poskusim.

vsi uporabniki Tce mašin, pa ste dobrodošli tukaj, da napišete svoje izkušnje, kot jih je matichek.

lp in hvala!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To sep 15, 2009 11:47 am

No, zdej sem natočil en tank petrolovega 98. Ko bom porabil tank ali dva bom pa poročal.

Zdaj pa me zanima nekaj drugega. Recimo, da imaš v rezervoarju res vodo... a se to potem pozna pri zmogljivostih, al samo na čase cuka oz. dela kaj tretjega? Ker instinkt mi pravi, da je zihr mal vode notr... pa a na servisih te zadeve kaj pregledujejo al so nonšalantni, kot ponavadi :roll:

lp!
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 To sep 15, 2009 12:54 pm

Ja najverjetneje je voda, mogoče si se spozabu pa si drugo pištolo na črpalki vzeu, kjer teče voda. Ma dej nehi traparij govort, če je kej je bil bencin slabe kvalitete kot pri nas kjer je v 95 oktancu 60% scaline in 40% bencina. Ti tankej pri OMV-ju 100-ko pa, če se ti pa zdi tiste 5 evrov preveč pol pa zate ni avto, pa si rajš nabav kolo.
Nasploh se mi zdi ta tema čist mim. če bi se pogovarjali 8- letniki bi zgledalo nekako takole.
Živjo, rad imam lizike pa ne vem katero naj kupim, ali tisto z okusom jagode ali coca cole, kaj mislite, mi bo slabo če bom vzel tisto z okusom coca cole.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To sep 15, 2009 1:15 pm

Voda sigurno je v vsakem keslu. Že zaradi ekspanzije, hlapenja bencina in ostalih dejavnikov, ki privedejo do tega. Ne nazadnje je tudi določen % vode v vsakem rezervoarju na bencinski črpalki zaradi dejavnikov, ki vplivajo na sam rezervoar. Tega tvoj instinkt sigurno ne bo opazil. Če bi pa bila taka količina vode v keslu, da bi ti opazil, pa ne vem če bi se še vozil danes. :lol:

Drugače pa če ti zadeva ne da miru, se dobijo aditivi za vezavo vode, pa preizkusi srečo.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To sep 15, 2009 1:27 pm

se vama opravičujem za zgrešeno temo...
pač, nikjer ni bilo na netu kej tacga omenjeno, kter benz v to mašino pa sem vprašal. jah, omw mi je od rok, pa da ne bom menjal skoz goriv, bom od zdej naprej kr 98 tankal...če se bo seveda obnesel...

Lahko zbrišete to temo, če je tako brezvezna, z mojim dovoljenjem.
Hvala in še enkrat lp vsem!
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To sep 15, 2009 1:58 pm

Če bi prebral "navodila za uporabo" bi prišel do odstavka, kjer piše, da lahko tankaš 95, 98 in več oktanov in da ni priporočljivo tankati manj od predpisane. To je to. Vsa filozifija.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d To sep 15, 2009 2:00 pm

plus, neverjetno je, da bi v resnici realno opazil razliko v porabi med testiranimi bencinci. V laboratorijski atmosferi se to da, v realnosti pa so razlike med gorivi tako mejhne, da pri normalno delujocem motorju ne bi smel opaziti razlike v porabi, razen ce bi primerjal resnicno dolga obdobja in natancno preverbo, ce v teh obdobjih tankas tocno ta, testirni bencin.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov