Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če okt 29, 2009 7:20 pm

No, 1. servis je za mano. Rekli so naslednje: Da so naredili vse kar je v planu za 1. servis in da niso odkrili ničesar oz. računalnik ni pokazal nobenih napak (omenil sem, naj pogledajo ta turbo ventil, pa so rekli, da se to kar tako ne odpira in da bi rač. pokazal, če bi bilo kaj narobe) . Je bilo pa to ravno ta teden, ko je bilo bistveno topleje kot npr. 10 dni nazaj.

Sedaj sem nekako ugotovil, da je za "cukanje" kriva zunanja temperatura, saj se to cukanje bolj izrazito oz. tako da je moteče pojavi, če je zjutraj mrzlo.... Torej, če izključimo vse, kar sem sumil doslej, kaj bi po vašem mnenju bil vzrok cukanju, ko je zunaj mrzlo? Izgleda da bo za vse težave krivo nekaj z zrakom....

Aja, pa notri so mi nalili olje 10W40. V knjižici piše, da se v moj model vliva 5W40:)


Če je imel že kdo težave zaradi zraka (temperature), naj napiše zakaj je šlo... Hvala za Vaša mnenja in LP!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 31, 2009 7:58 am

Anybody??? :(
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 So okt 31, 2009 8:03 am

Ne vem zakaj so ti noter nalili 10/40 olje, če pa že vrabci na veji čivkajo, da se v avte s turbino vliva olje excellium 5/40.
Popravite me, če se motim.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 31, 2009 8:38 am

Hja no, jst sem takoj klical nazaj, pa je tip rekel, da so ocenili, da nalivajo not 10w40. Rekel je še, da naj bom kar brezskrbi, da je itak garancija na motor in da si oni ne bi privoščili, da bi dajal noter nekaj kar ni dobro za motor...
Pa sej težav nimam zaradi olja menda? Ker teče ok...

Mora biti nekaj s tem kako motor zaznava zunanjo temperaturo in kako temu prilagodi svoje delovanje... Sam kaj v mašini je to... kateri del?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So okt 31, 2009 8:53 am

mogoče senzor temparature
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So okt 31, 2009 9:04 am

Meni je Megane II 1.6 od novga tudi cukal, ko je bil hladen in je bilo hladno zunaj. Niso rešli ničesar, ker nimajo blage.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 31, 2009 6:07 pm

men se to tut vse bolj dozdeva...
:?
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So nov 07, 2009 5:18 pm

No, zdej je avto deloval kake 2 tedna kar ok, danes in včeraj pa spet cukanje (ko sem ga zjutraj vžgal je šel ko traktor, pa spet tista neodzivnost, pa ko prestviš v drugo oz. tretjo te cukne tko kot bi grobo spuščal sklopko, čeprav je ne-> vozim kot vedno, kot takrat ko teh težav ni bilo)... je možno, da ga ta velika vlaga in dež zezneta malo? Pa poraba mi gre že proti 8 litrom, kar se mi zdi, da ni ravno uredu... :shock:

Zanima me še, ali je možno da bi bil za vse opisane težave kriv zračni filter? Ker, če je bil tisti kabinski filter tko zapacan je lahko tut zračni? Ker lahko so v tovarni dal mal bolj šlampasto noter. Je možno, da bi slab zračni filter povzročal cukanje, višjo porabo ter večjo okornost in ne veselje do obratov ter dajal občutek manjših zmogljivosti?


Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 07, 2009 10:00 pm

Kaj mešaš filtre kot kurji futer, kaj ima kabinski filter z zračnim? Nalili so ti za1qrc polsintetično olje pa jih kar zagovarjaš. Ponavadi se pameten lastnik sam odloči za sintetiko 5W40, ker bo enkrat konec garancije, kdor maže ta vozi, pri nas to velja posebej, ker imamo redki v evropi obupne vremenske razmere, zjutraj +2 popoldne 18 stopinj. Pa sem imel ene 25 let same Renaulte. Cuka zaradi vplivov senzorja temperature vstopnega zraka, zaradi kombiniranega senzorja vode, ki v ECU sporoča teperaturo vode in pa razrahljane povezave s podtlačnim regulatorjem (MAP senzor). Diagnostika v rokah bebota ne pomeni nič, še posebej takemu, ki predlaga v sodobne motorje 10W40 starinsko polsintetiko, ko večinoma predpisi zahtevajo zaradi majhnih toleranc pri batih in ležajih 0W30 ali 5w40 ali posebne LDX za daljše intervale menjave.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne nov 08, 2009 7:52 am

no, sej to s kabinskim sem rekel pač zato, ker je lahko že original blo not dano slabo... da nima zveze to mi je jasno...

Ja, sej naslednjic bom dal not svoje olje... Upam, da nau zarad tega kej narobe zdej

torej to počne spet ta glupa elektronika in 100 raznih senzorjev... se mi je zdelo... a potem kake hude pomoči ni? je pa točno to kar si povedal, imamo glupe temperaturne razlike....

še to me zanima? bi bili mogoče simptomi podobni če bi šlo za zračni filter?

In kaj mi zdej svetuješ, naj zdaj 20k km vozim takole ali naj na svoje stroške takoj zlijev ven tale šit in kupim 5W40? Lep pozdrav in hvala na redkem pametnem odgovoru!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po nov 09, 2009 2:28 pm

Kam si zdej zginu? Kaj mi zdej priporočaš, da ukrenem glede teh senzorjev? Ker meni se dozdeva da bo to to..

No, zdej me pa še zanima, kje se da elfovo olje kej dobiti, v katerih štacunah (gorenjska, lj)?

HVALA! ;)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 09, 2009 2:40 pm

Elf točijo na Renault servisu, treba je zahtevat pri menjavi sintetiko. Preveri stanje cevke iz MAP senzorja na sesalni kolektor, tam pri renaultu najraje nagaja. Tudi sam MAP senzor včasih ni zadosti odziven in rad nagaja. če bi vedel od kod si bi rekel kateri serviser je dober.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po nov 09, 2009 4:16 pm

drugac sem z gorenjske, a mi ni problem se kam zapelat, tko da men ni važna kilometrina,ki jo naredim, men je važno, da je nekdo majster in da zrihta avto in ne samo računa, kot delajo to recimo na Remont laborah, kjer glede na njihove odzive, sploh ne razlikujejo med 1.2T in 12 16V navadno mašino. k njim ne grem več, saj je vedno ogromen račun, občutek pa slab... namesto, da bi se poglobili v problem in v motor, ki je bistvo avta, pa ti grejo šminkirat in mazat gume s spejem, da lepše zgleda, avta oz. težave ti pa kljub tvojemu nezadovoljstvu nad obnašanjem avta ne odpravijo!
Remont labore se mi je po nekaj dobrih izkušnjah zdaj zasral z amaterizmom, ki ga zganjajo, saj mislijo, da lahko okrog prinašajo vsakega. Kaj pa ASP lesce oz. jesenice, je kaj bolje?

a v kakih štacunal z avto deli pa elf excelium 5w 40 nimajo al kaj?

sicer se ti pa zahvaljujem za konkretne predloge oz. možnosti kaj je lahko narobe... ;)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 09, 2009 10:03 pm

Verjetno ne moreš menjati olje kadar hočeš, ker je avto v garanciji. Olje ima npr Samming v Medvodah. Glede na dosedaj povedano je kristalno jasno, da je (ali še bo) odpovedal podtlačni regulator. Tipični znaki slabljenja so trmast tek ob zagonu, slaba odzivnost in zelo nerad čez 150 na uro. Zadeva je vredna 40€. Ker še deluje, čeprav slabo, ga ECU ne detektira, to se šele pozneje pokaže kot rumena lučka diagnostike. Na sliki je omenjen del, katerega vztrajaj, da ti vsaj poskusno zamenjajo za en dan na probo. Morebiti na gorenjskem v Šenčurju na Renaultu, je pa res že dolgo, kar sem imel Renault, ta identični problem pa sem mel na skoraj novem C3 od žene pred dvemi tedni.
Priponke
Clio_MAP.pdf
(120.81 KiB) Prenešeno 158 krat
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To nov 10, 2009 8:54 pm

Ja super, bom vedel v katero smer jih usmeriti...čeprav bi lahko to samo od sebe komu padlo na pamet. Samo danes je delo šalabajzarjev le priklop na rač. in če ne pokaže nč, je za njega avto ok (vemo pa, da to še zdaleč ni nujno)-> to se mi zdi velika sramota za mehanike, sploh na uradnih velikih servisih, kjer bi za velik denar le pričakoval, da zadevi pridejo do dna... a ne znajo, na žalost(eni enostavno nimajo drugega znanja kot delat to kar je v rednih servisih, kakšni pa še gume narobe obrnejo), če se sam ne brihtaš in jim dokazuješ na vse načine. ponavadi pa se ti še zgodi, da se spremeni vreme oz. kaj drugega in ko greš z njim na testno vožnjo napaka čudežno izgine oz. se pojavi v minimalni meri (ki je mehanik ne bo občutil, saj ima na dan čez glavo različnih avtov).

Ja, v zadnjem tednu mi kar vsako jutro konstantno cuka. Eden od znakov je tudi, da ga ob normalnem spuščanju sklopke ko spelješ (hladen) hoče rahlo prekinjat oz. crknt hoče, če malo bolj ne zahodiš gasa (prej je speljeval odlično, a zdaj kot traktor) -> to je tudi bistvena sprememba, saj je avto, ko ni imel težav speljeval super, z veliko kontrolo, malo plina suvereno...)

v 2. in 3. pa se to pokaže tako, da ko normalno prestaviš in tudi kot običajno zadržiš sklopko, te avto cukne!!, da občutijo vsi v kabini -> kot bi se upiral, bi ga nekaj bremzalo, zadnjič mi je avto zaradi tega prekinjanja celo crknil ko sem speljeval z ravnega parkplaca (drugič, odkar je nov!! -> s tem povem vse... ), To se mi je zdelo res čudno, saj ima ta avto zares fajn sklopko in se ne moreš kar tako zafrknt, sploh če si v njem vsak dan... valda poznaš avto :)

Pa poraba je ob normalni vožnji zdele po pol tanka 8,1... mogla bi bit nekej mal na 7. Avto se vidno upira, čeprav je jasno, da bi moral avto imeti večje veselje do vrtljajev kot ostali. to oglašujejejo in je tudi res, saj se je pred to težavo avto suvereno zavrtel čez 4-ko oz.5-ko na obratomeru... zdaj niti pomislim ne na to, saj vse buči-> vsak voznik ve, kdaj se avto upira in kdaj ne... torej neka jga mori in energijo pošilja v prazno.

P.S: Ja, a ni bolje, da olje čim večkrat zamenjaš? Ja jst bi zdej tega napačnega ven zlil in dal pravega noter kot pravi knjižica. A misliš, da mi tega ne bodo hoteli storiti al kaj?

Hvala za predloge še enkrat! :)
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Sr nov 11, 2009 4:49 pm

Ok, avto gre drug teden na servis, kjer bom rekel, naj tole pogledajo... PA tudi iz dneva v dan gre slabše, torej nekaj crkuje... :(

Zdaj pa mislim nabavit olje. Rekli ste že Elf Excelium 5W40. Samo, ker je teh excelium 5W40 ene par bi me zanimalo, katerega točno je treba kupit? Norma napisana v knjižici je RN0710. Zdej na uradni elf strani je s to oznako Olje Elf Evolution SXR 5W40.

joztom: v prejšnjem postu sem navedel še nekaj znakov :D A se še vedno ujemajo s tem kar sva(oz. si) ugotovila...še to, če mi odgovoriš prosim. Drugače pa lepa hvala za vse! :D
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe nov 13, 2009 3:15 pm

Glede olja je takole: Ni excellium za moj avto ampak Evolution SXR. Da bo še kdo vedel za naprej... Zdej, v knjižci piše: približna količina olja ob menjavi: 4,0L. A pol bo ok, če ga 4 flaše kupim?

lp!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 13, 2009 8:10 pm

Olje ki je v motorju ti grozne škode ne more narediti, torej pusti na miru. Naslednjič pa zahtevaj ustreznega. imena menjajo, specifikacije so vse boljše, višje črke, bolje je. Podtlačni regulator bi pa verjel, da je slabši. Poskusi si izprosit nadomestnega za en dan, pa boš videl. Pri našem C3 je približno isti, le kombiniran je z merjenjem temperature sesalnega zraka.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So nov 21, 2009 5:09 pm

No, zdej so mi nastavili ventile, saj so bili baje čisto razštelani...
No, zdej so eno stvar porihtal, zdej me pa yebe prosti tek. V kolikor ni vklopljena klima in padejo obrati na vrednost prostega teka, začne mašina kašljat(kot bi tek mašine nekaj prekinjalo vmes), kazalec na obratomeru pa začne nihati za kak milimeter gor in dol... in se ne umiri!!
V kolikor je vklopljena klima, mašina ne kašlja in obrati ne nihajo...

Kakšna ideja?


P.S: Popraviš eno, pa te zajebe druga stvar... Jaoooo, kolk živcev mi bo požrl ta avto... :evil:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 10 gostov