Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Po okt 05, 2009 1:10 pm

Montiral je tovarnisko obnovljeno turbino.

Kako naj dokazem, da je kriva turbina?

Sem ze bil tam in jo je nesel testirat in baje je dobra.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po okt 05, 2009 1:16 pm

Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Po okt 05, 2009 1:19 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.


Nic, bom dal kompresijo izmerit in preveril odvode/dovode. Tnx. zaenkrat ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 05, 2009 2:19 pm

valvoline je napisal/-a:reanult in dizel enostvno ne gre skupaj.....
VW diesel 4 ever....


Za ta post si zaslužil karton!

Čestitam (and counting)
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po okt 05, 2009 5:13 pm

Predlagam, da začneš iskati drug motor.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po okt 05, 2009 6:11 pm

Kako pa je sploh prišlo do okvare prejšnje turbine a prej ni nič olja žrlo :?:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 05, 2009 8:05 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.


Pri montaži turbine nimaš kaj dosti za zajebat. Treba je pazit samo , da so dovodi in odvodi olja čisti , da je pred prvim zagonom natočeno novo olje in filtri in da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho. Potem se jo pod prostim tekom motorja ogreje ( 5-10 minut v prostem teku) in turbina je pripravljena na žvižganje.....ne vem kaj je tu neka umetnost zajebat.....res pa da se je že zgodlo.
In če ni luže pod avtom potem z dovodi in odvodi ne more bit nič narobe. Če turbina masti se to hitro ugotovi s snetjem cevi na IC, katera pride od turbine do IC. Če je v njej kup olja potem turbina pušča....če je le malo mastno je ok.

Na kak način ti je crknila stara turbina? Zaružlo in obstalo....je pil olje? Ni filal dovolj?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po okt 05, 2009 8:09 pm

da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho


Dam roko v ogenj za tole opcijo.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po okt 05, 2009 8:13 pm

lisko je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.


Pri montaži turbine nimaš kaj dosti za zajebat. Treba je pazit samo , da so dovodi in odvodi olja čisti , da je pred prvim zagonom natočeno novo olje in filtri in da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho. Potem se jo pod prostim tekom motorja ogreje ( 5-10 minut v prostem teku) in turbina je pripravljena na žvižganje.....ne vem kaj je tu neka umetnost zajebat.....res pa da se je že zgodlo.


sam veš, da v turbino ni mogoče natočit olje kot v oljni filter npr. in zato je važno prvo "kresanje" avta z apsolutno friškim oljem(najbolje bi bilo 0-20) pravilo štartanja je pa, da rec. 5x obrnemo ključ- prižgemo motor in po 2-3 sekundah ugasnemo (in tako rec. 5x kot sem napisal)nato je izredno važnih prvih 200-300 km in nato po 1000 km zamenjamo olje z rec. 5-30 ........drugače (že tako je problem osovina, pri varijabilni pa še peresa) ko to "povije" je "adijo"......čez auspuh ven pa v cev od IC-ja....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 05, 2009 8:29 pm

Res da ni mogoče nalit kot v oljni filter a vendar je potrebno pred priklopom oljega dovoda v sam kanal natočit olje. Tvoja opcija mi pa ne diši najbolj....če že more bit po tvoje potem je bolje dizla pognat na "suho" brez predgretja da ne kresne takoj in ima oljna črpalka čas pognat olje po motorju.....bencinarju pa vzet kabel iz cinšpule in bo tudi letel na "suho" olje bo pa krožlo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po okt 05, 2009 8:35 pm

Nekje sem prebral nasvet (tudi za N/A mašine), da pri menjavi olja samo odstraniš kable z injektorjev in verglaš 0,5-1 minuto. Tako pri zelo majhnih obratih nafilaš oljni filer in vse oljne kanale. Potem natakneš konektorje nazaj na injektorje in laufaš še kakšno minuto v leru in to je to.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 05, 2009 8:57 pm

Energetik81 je napisal/-a:Nekje sem prebral nasvet (tudi za N/A mašine), da pri menjavi olja samo odstraniš kable z injektorjev in verglaš 0,5-1 minuto. Tako pri zelo majhnih obratih nafilaš oljni filer in vse oljne kanale. Potem natakneš konektorje nazaj na injektorje in laufaš še kakšno minuto v leru in to je to.


Pa mi povej kdo to dela?:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To okt 06, 2009 7:52 am

Jst ne. :D
Še v filter ne natočim olja prej. Natankam tovarniško količino olja in laufam kakšno minuto v leru.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr okt 07, 2009 9:36 pm

A ste batne obročke že pogledali? Za ta motor je kar znano, da se po obnovi
turbine pokaže, da so obročki popokali - sploh, če se je motor zavrtel v "iberture".
Ko turbina zopet deluje "na polno", se pokaže velika poraba olja.

To, da se po obnovi tubine pokaže večja poraba olja in to, da je bil v večini primerih
vzrok prav v popokanih batnih obročkih, lahko potrdijo tudi v podjetju (imena ne
bom napisal) v okolici LJ, kjer obnavljajo turbine.

PS
Seveda je govora o 1,9 Dci-jih.
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Po okt 19, 2009 6:29 am

Nasty je napisal/-a:A ste batne obročke že pogledali? Za ta motor je kar znano, da se po obnovi
turbine pokaže, da so obročki popokali - sploh, če se je motor zavrtel v "iberture".
Ko turbina zopet deluje "na polno", se pokaže velika poraba olja.

To, da se po obnovi tubine pokaže večja poraba olja in to, da je bil v večini primerih
vzrok prav v popokanih batnih obročkih, lahko potrdijo tudi v podjetju (imena ne
bom napisal) v okolici LJ, kjer obnavljajo turbine.

PS
Seveda je govora o 1,9 Dci-jih.


Sorry, sem bil odstoten in sem prebral poste za nazaj.

Sem sel se enkrat nazaj h mehankarju in mu rekel, da naj se enkrat preveri kako je s turbino.

Zdaj pravi, da je "ozgana". Sam sicer ne vem kaj naj bi to pomenilo a sklepam, da se ozge, ce se ne maze dovolj? Imam prav? Kako se je to lahko zgodilo?
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Po okt 19, 2009 4:22 pm

lisko je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.


Pri montaži turbine nimaš kaj dosti za zajebat. Treba je pazit samo , da so dovodi in odvodi olja čisti , da je pred prvim zagonom natočeno novo olje in filtri in da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho. Potem se jo pod prostim tekom motorja ogreje ( 5-10 minut v prostem teku) in turbina je pripravljena na žvižganje.....ne vem kaj je tu neka umetnost zajebat.....res pa da se je že zgodlo.
In če ni luže pod avtom potem z dovodi in odvodi ne more bit nič narobe. Če turbina masti se to hitro ugotovi s snetjem cevi na IC, katera pride od turbine do IC. Če je v njej kup olja potem turbina pušča....če je le malo mastno je ok.

Na kak način ti je crknila stara turbina? Zaružlo in obstalo....je pil olje? Ni filal dovolj?


Ne avto mi je ni vklapljal oz. prepozno in avto ni imel moci. Potem sem imel na servisu, kjer so zamenjali merilec pretoka zraka. Po cca 14 dneh mi je en delcek vetrnice odletel. Takrat sem jo moral zamenjati. Od 90 - 120k sem moral doliti 1l olja. Po menjavi turbine pa se je zacelo poziranje oz. izginjanje olja.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 20, 2009 10:04 pm

Vprašaj ga kaj to pomeni, da je turbina "ožgana".
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 21, 2009 7:24 am

Poškodovan semering notr v turbino i olja spušča mimo. Mogoče se je poškodoval ker je pr zagonu letel na suho,mogoče turbina slabo obnovljena(če je bila).
Nisi povedal a si dau novo ali rabljeno-obnovljeno turbino gor.
To da kadi (verjetn beli dim) je posledica tega da semering turbine spušča olja in tega motor pokuri.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr okt 21, 2009 7:56 am

Je povedal da je dal obnovljeno gor. Torej je to izključno napaka serviserjev, ker so ali vgradili zanič obnovljeno turbino ali pa so jo na začetku na suho gonili.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr okt 21, 2009 7:57 pm

Batni obročki !!!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov