Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.
lisko je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.
Pri montaži turbine nimaš kaj dosti za zajebat. Treba je pazit samo , da so dovodi in odvodi olja čisti , da je pred prvim zagonom natočeno novo olje in filtri in da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho. Potem se jo pod prostim tekom motorja ogreje ( 5-10 minut v prostem teku) in turbina je pripravljena na žvižganje.....ne vem kaj je tu neka umetnost zajebat.....res pa da se je že zgodlo.
Energetik81 je napisal/-a:Nekje sem prebral nasvet (tudi za N/A mašine), da pri menjavi olja samo odstraniš kable z injektorjev in verglaš 0,5-1 minuto. Tako pri zelo majhnih obratih nafilaš oljni filer in vse oljne kanale. Potem natakneš konektorje nazaj na injektorje in laufaš še kakšno minuto v leru in to je to.
Nasty je napisal/-a:A ste batne obročke že pogledali? Za ta motor je kar znano, da se po obnovi
turbine pokaže, da so obročki popokali - sploh, če se je motor zavrtel v "iberture".
Ko turbina zopet deluje "na polno", se pokaže velika poraba olja.
To, da se po obnovi tubine pokaže večja poraba olja in to, da je bil v večini primerih
vzrok prav v popokanih batnih obročkih, lahko potrdijo tudi v podjetju (imena ne
bom napisal) v okolici LJ, kjer obnavljajo turbine.
PS
Seveda je govora o 1,9 Dci-jih.
lisko je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ja potem bi moral recimo testirati kompresijo in z dokazom nazaj.
Si mogoče pogledal dovode in odvode olja na turbino? Možno bi bilo, da bi tam kaj zafurali pri montaži in bi tam olje puščalo.
Pri montaži turbine nimaš kaj dosti za zajebat. Treba je pazit samo , da so dovodi in odvodi olja čisti , da je pred prvim zagonom natočeno novo olje in filtri in da je turbina že v štartu "zalita" z oljem, da ne zleti na huho. Potem se jo pod prostim tekom motorja ogreje ( 5-10 minut v prostem teku) in turbina je pripravljena na žvižganje.....ne vem kaj je tu neka umetnost zajebat.....res pa da se je že zgodlo.
In če ni luže pod avtom potem z dovodi in odvodi ne more bit nič narobe. Če turbina masti se to hitro ugotovi s snetjem cevi na IC, katera pride od turbine do IC. Če je v njej kup olja potem turbina pušča....če je le malo mastno je ok.
Na kak način ti je crknila stara turbina? Zaružlo in obstalo....je pil olje? Ni filal dovolj?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov