Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po okt 19, 2009 6:27 pm

Strokovnjak je napisal/-a:@abbe in @čare
V navodilih od avta, konkretno VW "Nasveti in pomoč" piše:
1.) Pri vpeljevanju, prvih 1500km - torej nov avto: Ne vozite z visokim številom vrtljajev
2.) Pravočasno prestavljanje: S prvo prestavo peljite samo nekaj metrov. Ko motor doseže 2000 vrtljajev, takoj prestavite v naslednjo višjo prestavo.

Torej, če je vsebina točke 1 primerna in priporočljiva za nov avto, nevem zakaj ne bi bila tudi za rabljenega. V točki 2. pa je slavna številka 2000. OK?


Ta številka je omenjena zgolj za tiste, ki nimajo posluha za obrate...Avto lahko pelješ tudi 3k+ obr. pa turbina vseeno ne bo filala.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po okt 19, 2009 6:31 pm

sj pa čutiš kdaj prestaviš, da se motor ne matra, pri mojem 2.4 JTD je to točno okoli 1800 do 2000 obratov. Seveda pa je treba paziti, da hladnega ne pospešuješ dliu u poden ampak pač voziš zmerno. Če slišiš dobro in imaš vsaj malo občutka mislim, da je škoda da govorimo o nekih obratih.

Od mojega sodelavca TDCI avtomatik mu šalta pri 3000 obratih, drug sodelavec s passatom TDI 90 šalta isto pri 3000, drugače dela zastoje.

Lp
Slika
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 19, 2009 6:32 pm

Če avto stoji na mestu in čakaš da se segreje, potrebuje veliko več časa, kot če se voziš. Zame je slabše, da teče mrzel 15 minut, v primerjavi s tem, da se med vožnjo segreje v 7 minutah - seveda brez teranja v obrate. Da o ekologiji sploh ne razglabljamo.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po okt 19, 2009 6:35 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Če avto stoji na mestu in čakaš da se segreje, potrebuje veliko več časa, kot če se voziš. Zame je slabše, da teče mrzel 15 minut, v primerjavi s tem, da se med vožnjo segreje v 7 minutah - seveda brez teranja v obrate. Da o ekologiji sploh ne razglabljamo.

v navodilih pise da ko avto zazenemo,takoj speljemo,.to sigurn ni najbol za avto,pa tm tko pise.zravn je pa rozca narisana(kao ekoloska scena je to).
pa sj nima veze,lej ti se sveto drzi teh 2000 obratou ce s tem mislis da je turbini bolje.sam moras se zavedat da zna turbina pri 1500-2000 obratih velko bl trpet kot pri 3000..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po okt 19, 2009 6:35 pm

Važno je da mrzelga ne teraš v poden, za turbino je večji problem mazanje oz zelo važno je da delaš redne servise da je olje dovolj kvalitetno oz da ispolnjuje zahteve ki so napisane v servisni knižici, menjava oljnega filtra ki ga marsi gdo zanemari. Turbino lahko še tako merkaš in mrzelga voziš samo do tistih "2000" obratov, če ni mazanja pravega jo bo sigurno hudič vzel
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 19, 2009 6:50 pm

@abbe
Jaz sem ti samo odgovoril zakaj sem se zapičil v cifro 2000. Zdej če pa se z vsebino tovarniških navodil strinjaš ali ne, me ne briga. Nikjer nisem napisal, da se tega 100% držim. Navajam samo napisana dejstva, kar na forumu kronično primanjkuje. In ne glejmo slepo samo na turbino, ampak na celoten motor.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po okt 19, 2009 7:02 pm

pa ko vsi govorite glede segrevanja po 10 km olje na delovni temp....al je 10 km mestne vožnje pr 30 stopinjah al pr -20, al je 10 km vožnje na 1800 rpm konstantno pr 30 st al pa -20...tle so velika nihanja
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po okt 19, 2009 7:03 pm

Ja pa kronično preveč je takih ki se u neki zapizdite in tisto tupite u tri krasne.Zakaj se potem presica zavrti do 4500-5000 obratov če ga moraš pri 2000 šaltat in zakaj nima blokade na 2000 pa 18 prestav da boš dosegel tistih 180 km/h max.,pa zakaj naši šoferji (LPP) zjutraj na polno nažigajo gas da nafilajo zrak pa motorji zdržijo 1000000 kilometrov,saj zato pa je tok šoferjev zmedenih in izgubljenih po cesti ki take smeti berejo in potem skoz zijajo u obratomer,pa razloži mi še kako boš pri Xsari picasso vedel kdaj maš 2000 rpm ko pa boga reva nima obratomera tudi kot dodatno opremo??
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po okt 19, 2009 7:06 pm

Drugače pa sam osebno poznam človeka ki je 100% lepo delal z turbino,jo segreval,jo hladil,v glavnem zelo lepo ravnal z avtom in ne moreš verjet pred enim mesecem mu je crknila turbina??Kaj pa zdaj a jo šparat pa merkat ali normalno vozit??
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po okt 19, 2009 7:06 pm

tud to je res ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 19, 2009 7:42 pm

čare je napisal/-a:Ja pa kronično preveč je takih ki se u neki zapizdite in tisto tupite u tri krasne.Zakaj se potem presica zavrti do 4500-5000 obratov če ga moraš pri 2000 šaltat in zakaj nima blokade na 2000 pa 18 prestav da boš dosegel tistih 180 km/h max.,pa zakaj naši šoferji (LPP) zjutraj na polno nažigajo gas da nafilajo zrak pa motorji zdržijo 1000000 kilometrov,saj zato pa je tok šoferjev zmedenih in izgubljenih po cesti ki take smeti berejo in potem skoz zijajo u obratomer,pa razloži mi še kako boš pri Xsari picasso vedel kdaj maš 2000 rpm ko pa boga reva nima obratomera tudi kot dodatno opremo??


E točno to sem napisat. Sosed oz. sovaščan če smo natančni, ima pod mojo hišo parkiran tovornjak...stayer turbo dizel....vsako jutro in po dosti večerih vsakič ko zaštarta leti motor sigurno iz nule v trenutko na par tisoč obratih....je dobre 50 metrov stran od hiše pa se žvižgi turbine prekleto dobro slišijo.....a tovornjak ima 700 tisoč brez izrednih servisov....vredu je pač tovornjak ampak pri avtih pa se tud ni treba tako brezglavo sekirat za vse skupaj...
Sicer pa bi rad videl junaka , ki peljal mojga jeepa mrzlega in menjaval na 2000 obratih....Ker je skoraj nemogoče....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po okt 19, 2009 7:49 pm

jst hladnega včasih tut prtisnem, ker morem it v en ornk klanec z drugo nad 2k obratov. Natočte v motor rajš olje, ki ma mazalne sposobnosti pri nižjih temperaturah, ne pa neko gosto žavbo. Pri turbini je važno da je olje redkejše in čim hitreje pride do nje.
Sicer je res, da moj avto pije olje že od kar sem ga kupil, ampak se stanje ne poslabšuje.
Drugač se pa spomnem, ko je foter pumpal na tovornjaku luft v kake obrate je šlo tisto pri mrzlem motorju. Pa je tisti motor nardil prek miliona km brez da bi ga kdaj odprli, turbine pa tut niso tak občutljive kot mate nekateri predstavo. Lahko je pa tudi, da mamo pri nas tako hudo srečo s TD motorji že od leta 92.
LP Rok
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po okt 19, 2009 8:24 pm

Pač 2000 nas je večina rekla ker je vprašal o cifrah..itak de med vožnjo ne gledaš na turnceler ampak na pamet menjavaš po posluhu(saj jaz v večini priemrov).Pa gasa ne do podna k je mrzu..sj se sliš kdaj turbo "zagrabi" tut če na nizkih obratih pohodiš.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po okt 19, 2009 8:26 pm

Če ti slišiš kdaj turbina zagrab jo hudič jemlje,če jo pa čutiš je pa druga stvar.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po okt 19, 2009 8:29 pm

Ja mau se sliš če ni ventilacije pa ugasjen radio..pa je tko že par 10 k km tko ,da dvomim, da jo hudič jemlje.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po okt 19, 2009 8:54 pm

Čare, moja se sliši ze od starta (pa imam zdej ze 45K km) in sicer ze pri 2K rpm (bencinar). Seveda moras bit pozoren na tisto zvizganje, se ga pa slisi. Je pa seveda kriza, ce je prej nisi, pa jo sedaj ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 20, 2009 7:08 am

Najpomebnejše pri mrzlem motorju je mazanje. Tu je važna vrsta olja, ki mora ustrezati ali presegati tovarniške zahteve, za naše kraje je to 5W50 ali 5W40, pri novejših motorjih od 2002 tudi 0W30. Potem pa je tu menjalnik, ki se mora vsaj malo zavrteti in segreti v leru, da ne štihate po zobnikih. Potrebna je vsaj dobra minuta ali dve teka na mestu, da lahko daš v prvo in spelješ, če ti je tehnika vsaj malo blizu. Ampak pri prebiranju postov ne razumem, zakaj imate dizeljne, če jih terate čez 2000 obratov, ker ni potrebe za normalno vožnjo. V obrate ga teraš segretega v četrti, peti ali šesti in v klance, ne pa za speljavanje. Jaz bencinarja peljem po mestu na 800 do 2000, res pa je 6 cilindrov.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a yani To okt 20, 2009 7:25 am

Jaz da bi se z mojim 3-cilinderski dizlom 1.4TDI vozil pod 2000 obrati, je tak kot da bi šel delat samomor zjutraj na cesto... Niti se ne bi mogel vključit na avtocesto...
Tak da lepo vrti do 3000 obratov, sicer ne čisto takoj in ne pod obremenitvijo.

Tudi če bi hotel vozit z nizkimi obrati, ko ne bi mogel. Pri 110km/h imam 2500 obratov, pri 130km/h pa 3000 obratov. Zdaj pa se pelji zjutraj po avtocesti v gužvi manj kot 110 km/h...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 20, 2009 7:29 am

Ma dejte no,moj ex audi80 1.9tdi je lavfal v razponu 2000-4000 obratov mrzel in segret,naredo čez 120tkm z njim prodal sem ga z 300tkm na števcu(bogve kolk je dejansko blo v resnici). Nikol nisem nobenega od zgoraj omenjenih navodil upošteval. Turbine so kar trpežne brez skrbi,ko se enkrat ulaufa nena se to kar tako pokvari. Poznam ogromno folka z TDI mašince pod pokrovom,sam enemu je crknila turbina,pa se fura res kot upokojenc.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 20, 2009 8:58 am

Govorili smo o mrzlih avtih. Pri vklapljanju na AC pa imaš menda že ogretega. Pri 2500 obratih vsak sodobni TDI dosega dovoljeno brzino 130 v peti ali šesti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov