Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Če nov 12, 2009 9:46 am

na računalniku pokaže napako na klimi, nekje je prekinjen kabel od tipala zunanje temperature in klime.

Kakšne 3 tedne nazaj je avto crknil v križišču in po ponovnem vžigu ni več vžgal - simptomi enaki kot če bi crknil akumulator (ni zaverglal). Kleme in vžig, potem delal takoj normalno. Pred tem zjutraj normalno vžgal in se vozil cca 5 km. Nobene lučke, nobene napake, samo enostavno za moment mrtev akumulator. Nisem doživel še kaj takega. Čez nekaj dni pa prej opisano - sredi vožnje odpoved celotnega elektrosistema - umiralo je počas vse (lučke na števcu, radio, klima, vse luči v vozilu in izven vozila), potem pa naenkrat vse crknilo. Medtem je avto deloval normalno. To je bilo med vožnjo v gneči od trebnjega proti ljubljani. Po nekem času pa se vklopi vse nazaj in dela bp. Vseskozi, prej in še zdaj, pa avto cuka.

Računalnik pokaže samo napako na klimi, mehansko ni videt okvar.

Kdo ve kje se lotit zadeve? mogoče kakšna elektronska komponenta, kakšen rele, plošča, računalnik?

Motor je AGR.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če nov 12, 2009 9:58 am

dule:
Mogoče sem spregledal ??
Daj povej kater avto. tip motorja, letnik
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Če nov 12, 2009 10:08 am

ups, sori - golf IV, 1.9 TDI, 90 konjski, AGR mašina, mogoče še podatek - RSR chipan pred cca 180k kmjev (5 let nazaj).
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če nov 12, 2009 11:05 am

več problemov v enem paketu

če imaš prekinjen kabelj k senzorju G17 ti potemtakem ne kaže zunajne temperature oziroma je vrednost juhuhu smešna - poštimej ta kabelj in poročaj, če še utripa zaslon na climatronicu

nenadni padec napetosti ; predvidevam, da so kleme na aku dobro pritrjene.
simptomi so kot bi celice med sabo zgubile stik za neki časa- testno postavi začasno drug aku.

za cukanje pa je takole na daleč in na pamet težko na hitro svetovat, da ne pride do strela mimo.
filter nafte menjan?
cevi za dovod nafte iz rezervarja čiste in ne zabasane?
lahko, da nekje folš zrak vleče
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Če nov 12, 2009 11:51 am

no za štrom bi lahko bil akumulator, enkrat se je že izpraznil pa možno da je to to.

Klima - včasih sem imel -50 stopinj poleti itd, potem se je zadeva enkrat unesla, ampak klima potem enkrat dela enkrat ne. Sicer me ne moti zdaj...

Za cukanje imam isto na sumu kakšen fovš zrak, samo ne vem kako to ugotovit.

Filter menjan, EGR zaprt, lopute spucane, cevi iz rezervoarja...ne vem, ali je normalno da so občasno zračni mehurčki pred filtrom vidni v cevi?
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če nov 12, 2009 12:03 pm

dule17 je napisal/-a:...ne vem, ali je normalno da so občasno zračni mehurčki pred filtrom vidni v cevi?


NE
to je folš zrak
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik So nov 21, 2009 11:42 am

meni se zračni mehurčki pojavijo za naftnim filtrom ko gre nafta proti bosch pumpi..mehanik mi je rekel da je to normalno, zaradi različnih velikosti cevi..je kdo ki temu nasprotuje..kakšno mnenje za popravilo?
 
golfTDIGTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr okt 07, 2009 11:22 am
Kraj: Grahovo

Napisal/-a golfTDIGTI So nov 21, 2009 11:52 am

minik je napisal/-a:meni se zračni mehurčki pojavijo za naftnim filtrom ko gre nafta proti bosch pumpi..mehanik mi je rekel da je to normalno, zaradi različnih velikosti cevi..je kdo ki temu nasprotuje..kakšno mnenje za popravilo?


Vleče ti ''fouš'' zrak. Za pogledat je če ti pri ceveh tesnijo tesnila ali pa je problem okrog rezroarja in je kakšna cevka preperela. Mehurčkov NEBI SMELO BIT VIDET. Skratka preglej vse cevke!

:)
Volksagen forever...
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik So nov 21, 2009 11:57 am

bom probal..sicer nevem ravno najbolje kje kaj je, ampak bom pa probal nekaj najt kje..kak pa je najlažje do tanka prit, pa ga še po možnosti mogoče spucat?
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Po nov 23, 2009 8:49 am

Pri men isto občasno mal vleče zrak. Sta pa dve cevki, ena je črna in se ne vidi skoz, druga pa prozorna (ne vem katera smer je katera).

Če mal potolčem po cevki se občasno zapodijo mehurčki skoz ta prozorno, za črno pa itak ne morm vedet. V glavnem v visokih obratih začne cukat pa zdaj že slišim ob cukanju dodaten zvok, neko šumenje.

Kakšen nasvet kako naj grem pregledat cevke, glede na to da sem totaln amater kar se tega tiče? al je bolš kkšnega strokovnjaka prosit?
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Po nov 23, 2009 3:30 pm

TDIBORIS-pumpa je...100%..jaz grem ju3 ali pa v sredo na servis...oni mi garantira da je to
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS To nov 24, 2009 8:13 pm

ok, ker dize sem menju pa ni kaj bolš
ko boš popravu mi čimprej javi in povej kakšen je bil strošek.

hvala
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Sr dec 02, 2009 1:09 pm

a če je pumpa oz. šobe, to sčasoma crkne oziroma se drugač obnaša?

men isto cuka že pol leta, pa nobenih sprememb in samo v visokih obratih, da ga konkretno zabija, pri tem pa se kadi bel dim, čeprav je EGR zaprt. Preden se vključ turbina je pa avto povsem neodziven, nekje pri 2000 obratih pa pospeš nenormalno. Pa noben ne ve nič kaj je narobe.

Kako ugotovim, če mi kje vleče "fouš" zrak? Vsake ideje bom vesel...

hvala
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Po jan 11, 2010 6:59 am

Če bo komu pomagalo - sem rešil vse probleme.

Za elektriko je bil problem na razdelilni plošči na akumulatorju - ker je prebijalo, se je zadeva povsem stalila in je avto posledično crknil. Po menjavi vse ok.

Za cukanje je bil kri merilc pretoka zraka - mogoče so bli mal čudni simptomi, ampak vseen je bil to razlog.

Vsem hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
dj-murky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če jun 10, 2004 12:11 pm

Napisal/-a dj-murky To jan 19, 2010 9:33 pm

da ne odpiram nove teme imam podobne težave z golfom 1.9TDI 1Z motor letnik 1997
motor ne teče mirno v prostem teku se zaganja.
Tudi med vožnjo enakomerno brez pospeševanja cuka potegne pa brez problema.

Na nekem foromu sem prebral da naj bi odklopil senzor za hitrost na menjalniku in se naj bi pokazalo ali gre za mehansko ali elektronsko napako okvaro.
In sem odklopil za senzor(ne kaže več hitrosti) in cukanja ni več tako da naj bi šlo za elektronsko napako ampak kje?
V pumpi? kakšen rele?

vsaka pomoč bi prišla prav

hvala
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Sr jan 20, 2010 9:45 am

jaz sem imel problem z elektroniko na pumpi, tako da sem jo menjal
pri tebi elktronika dela, ampak imaš problem z maso
 
Uporabniški avatar
dj-murky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če jun 10, 2004 12:11 pm

Napisal/-a dj-murky Sr jan 20, 2010 10:02 am

dklopi signal za hitrost na menjalniku - 2 imaš, en je rikverc en je brzinometer. odklopi pa se pojdi peljat. to da bo šprintal ni treba potem pisat, samo če bo delal normalno in ne bo cukal potem je okvara elektronske narave - če bo še vedno sral - potem je mehanska

tehnični pouk: ko odklopimo signal za brzino na TDI motorjih dokler so imeli VE črpalke, je bosch vgradil test program, kjer gre računalnik na optimalne shranjene vrednosti in se potom tega vidi da gre ali za elektronsko ali za mehansko okva

to sem prebral- skopiral iz nekega foruma
tako da sumim da je napaka na eletroniki ne vem pač tako sem prebral
in ko sem odklopil cukanja ni več.

kje pa bi lahko bila masa da malo pregledam pa porihtam maso.


hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Sr jan 20, 2010 9:52 pm

:S
Zadnjič spremenil Hribo, dne Sr jan 20, 2010 9:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Sr jan 20, 2010 9:53 pm

Pumpo na pregled majstram po potrebi obnova,preveri kable ki gredo na dize potem na tester priklopit kjer vidis ce diza se stalno mrtva ne deluje jo dast obnovit .oz menjas z enako sifro, dize nastelat...Ce potrebujes postopek povej. Lp
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
dj-murky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če jun 10, 2004 12:11 pm

Napisal/-a dj-murky Če jan 21, 2010 2:13 pm

hvala za odgovore v soboto dobim drugo pumpo na probo da vidimo če bo napaka ista če bo cukal potem bo okvara kje drugje
sporočim kako in kaj bo

čudi me to da se motor vseeno zaganja v prostem teku
bomo videli
glede diz diza je samo ena elektronska 3.diza ostale so navadne

lp
marko
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov