Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 20, 2009 4:50 pm

joztom je napisal/-a:Ne vem zakaj ti nobeden ne pove da si b****r, ker voziš na minimumu olja, potreboval bi nivo 2mm pod max.

x2
Dj Big je napisal/-a:
Odkje pa teb ideja da vozm na minimumu :roll: olja mam na polovici med minimalno in maximalno

sam si napisal, da se je lučka prižgala......in to je to oz. celo POD minimumom
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe nov 20, 2009 5:40 pm

sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem zakaj ti nobeden ne pove da si b****r, ker voziš na minimumu olja, potreboval bi nivo 2mm pod max.

x2
Dj Big je napisal/-a:
Odkje pa teb ideja da vozm na minimumu :roll: olja mam na polovici med minimalno in maximalno

sam si napisal, da se je lučka prižgala......in to je to oz. celo POD minimumom


Če se prižge lučka še ne pomeni, da je olje na minimum ali pa na maximum. Prižge se ponavadi ko pade pritisk. Če pa ima dve lučki pa tud ni povedal katera se mu prižiga.

Ni toliko pomembno katero znamko olja si sedaj dal v motor. Ti samo glej, da ko boš izbral znamko olja to uporabljaš dokler imaš ta avto. Ker neprestano menjavanje različnih olj ni dobro za delovanje motorja. Drži se tistega olja, ki ti so ga dajali pri servisu (ne vem ali ga morda kupiš sam).
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 20, 2009 5:53 pm

Katerakoli lučka se pokaže, to pomeni debilnost in nikakav odnos do tehnike. Tudi VAG ni tako narejen, da prenese neumnosti.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe nov 20, 2009 6:09 pm

joztom je napisal/-a:Katerakoli lučka se pokaže, to pomeni debilnost in nikakav odnos do tehnike. Tudi VAG ni tako narejen, da prenese neumnosti.


To se pa strinjava. Kljub vsej tehniki je še vedno užitek mal sam pogledat stanje motornega dela. Men pri vsakem vžigu pokaže nivo olja, ki je tudi dejansko pravilno in kljub temu preverim nivo olja, ker mi je v veselje.

p.s. Nisem mislil ravno tako kot je citirano od joztom-a. Se opravičujem. Mojo razlago pa poznaš.
Zadnjič spremenil kamal, dne Pe nov 20, 2009 7:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe nov 20, 2009 6:27 pm

No ni treba zdaj deca zmerjat da je b****r,ker ne pogleda na vsake tok nivojev tekočin pač mogoče ni glih tehnično podkovan ali pa se samo zanaša na elektroniko.Druga stvar je ta da je žalostno da ti motorji pijejo tok olja že od novega se pravi je to normalno.Tretja stvar je da si tisto olje full preplačal in res dobiš v Bauhausu Aral 431 pod 8€ za liter.Četrta stvar je da servise delaj na 15000 km in ko nalivaš olje ga kontroliraj po šipki ne kar mal približno.Peta svar pa je da je nekdo zgoraj omenjal Edge pa TXT.TXT,GTX,SLX ipd. se pri castrolu ukinja in bojo vsa olja EDGE ko pač zmanjka zaloge s starimi imeni
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So nov 21, 2009 4:03 am

Tako vsem skupaj ki ste pametni :evil: Prvič:Ni mi treba bit neki pametn pa kurčit kako ti je v veselje gledat olje pa nevem kva use ker ni bistvo uprašanja. Drugič:Nism invalid tut sam gdaj pogledam olje in se spoznam okol tega. Tretič: Nism se vozu ceu dan z prižgano lučko samo od službe do petrola cca 1km. Četrtič: Uprašanje je bilo za tiste ki majo isti motor in se razumejo v to ali je normalno da mal olja spije ali je kaj narobe. Petič: Najlažje je neki u tri krasne obsojat človeka pa pojma nimate v čem je stvar. (razlaga) uprašanje je bilo zato ker ko sm preveru olje mi je kazal na polovici, mogoče mejčkn več lih normalno ker maximalno tut ni dobro met še posebi ker ga jst tiščim. Ko se je prižgala lučka je blo na minimalno ko sem preveril, in ko sem doliu malo olja 1 dcl je pa spet kazal na polovico. Pol nism več upal dajat olja ker je edn gor povedu da gre 8dcl do 1 litr ko je na minimalno. Meni je pa to bilo čudno da nebi naliu preveč in bi si naredu pizdarijo mogu bi it na servis da ga vn potegnejo. No in zato je blo uprašanje namenjeno če je gdo meu kej podobnega. Nikakor pa ni bilo namenjeno tem ninđam da mi pametujejo kok im je v veselje gledat olje gor dol. ;) Pa unim pač k ste pomagal se zahvaljujem, tisti pa k neki napadate pa nism hotu nč slabga s tem sam pač napačn naslov ste zbral :)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So nov 21, 2009 5:39 am

Tak bom reku. Pr mojem 105PS, prevoženih 173kkm letnik 2004 nism do sedaj dolil niti kapljice olje med servisih. Na srevisu pa mi dajejo notr ARAL-a.
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So nov 21, 2009 7:10 am

Walker_P je napisal/-a:Tak bom reku. Pr mojem 105PS, prevoženih 173kkm letnik 2004 nism do sedaj dolil niti kapljice olje med servisih. Na srevisu pa mi dajejo notr ARAL-a.


Hvala. ;) O tem sm razlagu za une k niste dojeli primer normalne pomoči :lol: Zato mi je čudno ker moj oče ma audija a4 1.9 tdi pa tut ni nikol olja dolivu :?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 21, 2009 9:01 am

Sistema mazanja sta dva, eden je s pritiskom, drugi s pomakanjem in oblivanjem ojnic v olje, če ga je zadosti, razen pri boxerjih ali drugih sistemih mazanja s pritiskom pod bati. Zato pomeni da ko se prižge lučka pritiska olja, je olja že tako malo, da pumpa zajame v prazno in motor značilno zareglja. Včasih so katrce na ovinkih od sebe dale ta značilni glas, ko so se guncale je olje nabilo na steno. Torej olje je potrebno doliti do zadostnega nivoja za oba sistema mazanja. Ta del foruma je namenjen "popravilom in okvaram", običajno obdelujemo zahtevnejše teme, kjer se išče rešitev, ki je zapletena, skrita ali dvoumna, kar pa dolivanje olja vsekakor ni. Poraba olja do 0,5l na 1000 ni tako kritična, če ne raste in je nadzirana. Vožnja s prenizkim nivojem posledično povzroča obrabo obročkov in cilindrov, s tem se poraba izrazito poveča, zato ukrepaj.
 
Uporabniški avatar
SESCAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če sep 20, 2007 5:03 pm

Napisal/-a SESCAR So nov 21, 2009 9:20 am

kamal je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Katerakoli lučka se pokaže, to pomeni debilnost in nikakav odnos do tehnike. Tudi VAG ni tako narejen, da prenese neumnosti.


To se pa strinjava. Kljub vsej tehniki je še vedno užitek mal sam pogledat stanje motornega dela. Men pri vsakem vžigu pokaže nivo olja, ki je tudi dejansko pravilno in kljub temu preverim nivo olja, ker mi je v veselje.

p.s. Nisem mislil ravno tako kot je citirano od joztom-a. Se opravičujem. Mojo razlago pa poznaš.


Tist nivo olja je poukurca uredn...saj pri renoju...men je kazal 2 pikci manj na potovalnem rač....na šipki pa minimum ;)

joztom je napisal/-a:Sistema mazanja sta dva, eden je s pritiskom, drugi s pomakanjem in oblivanjem ojnic v olje, če ga je zadosti, razen pri boxerjih ali drugih sistemih mazanja s pritiskom pod bati. Zato pomeni da ko se prižge lučka pritiska olja, je olja že tako malo, da pumpa zajame v prazno in motor značilno zareglja. Včasih so katrce na ovinkih od sebe dale ta značilni glas, ko so se guncale je olje nabilo na steno. Torej olje je potrebno doliti do zadostnega nivoja za oba sistema mazanja. Ta del foruma je namenjen "popravilom in okvaram", običajno obdelujemo zahtevnejše teme, kjer se išče rešitev, ki je zapletena, skrita ali dvoumna, kar pa dolivanje olja vsekakor ni. Poraba olja do 0,5l na 1000 ni tako kritična, če ne raste in je nadzirana. Vožnja s prenizkim nivojem posledično povzroča obrabo obročkov in cilindrov, s tem se poraba izrazito poveča, zato ukrepaj.


S tem hočeš povedat da je potrebno nalivat olje do maksimuma?....
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 21, 2009 9:47 am

SESCAR je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Sistema mazanja sta dva, eden je s pritiskom, drugi s pomakanjem in oblivanjem ojnic v olje, če ga je zadosti, razen pri boxerjih ali drugih sistemih mazanja s pritiskom pod bati. Zato pomeni da ko se prižge lučka pritiska olja, je olja že tako malo, da pumpa zajame v prazno in motor značilno zareglja. Včasih so katrce na ovinkih od sebe dale ta značilni glas, ko so se guncale je olje nabilo na steno. Torej olje je potrebno doliti do zadostnega nivoja za oba sistema mazanja. Ta del foruma je namenjen "popravilom in okvaram", običajno obdelujemo zahtevnejše teme, kjer se išče rešitev, ki je zapletena, skrita ali dvoumna, kar pa dolivanje olja vsekakor ni. Poraba olja do 0,5l na 1000 ni tako kritična, če ne raste in je nadzirana. Vožnja s prenizkim nivojem posledično povzroča obrabo obročkov in cilindrov, s tem se poraba izrazito poveča, zato ukrepaj.


S tem hočeš povedat da je potrebno nalivat olje do maksimuma?....

v poletnih dneh 100% .....v zimskih oz. tem času pa naj bo malo nad polovico(recimo na 70%)
PS. in olje ti ni padlo na minimum v enem dnevu, saj praviš da približno 10.000km lahko voziš od max-min.........vendar, ko je na polovici jaz ponavadi dotočim 2-3dcl in je mir.......šipka pa MORA 1x na teden "ven" tu ni dileme, bil avto nov ali star_sproti še vržeš pogled na ostale tekočine in še marsikatera stvar ti pade v oko lahko pri vizualnem pregledu motornega prostora....
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So nov 21, 2009 10:34 am

Kakšen lastnik pa si :oops: :-P Lučka se ti pomoje sploh ne bi smela prižgat...
Glede olja je pa tako, imej ga redno malo pod min., ker več olja pomeni, da se počasneje pregreva in počasneje stara-->boljše mazanje.
RiDe hArD
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So nov 21, 2009 11:43 pm

joztom je napisal/-a:Sistema mazanja sta dva, eden je s pritiskom, drugi s pomakanjem in oblivanjem ojnic v olje, če ga je zadosti, razen pri boxerjih ali drugih sistemih mazanja s pritiskom pod bati. Zato pomeni da ko se prižge lučka pritiska olja, je olja že tako malo, da pumpa zajame v prazno in motor značilno zareglja. Včasih so katrce na ovinkih od sebe dale ta značilni glas, ko so se guncale je olje nabilo na steno. Torej olje je potrebno doliti do zadostnega nivoja za oba sistema mazanja. Ta del foruma je namenjen "popravilom in okvaram", običajno obdelujemo zahtevnejše teme, kjer se išče rešitev, ki je zapletena, skrita ali dvoumna, kar pa dolivanje olja vsekakor ni. Poraba olja do 0,5l na 1000 ni tako kritična, če ne raste in je nadzirana. Vožnja s prenizkim nivojem posledično povzroča obrabo obročkov in cilindrov, s tem se poraba izrazito poveča, zato ukrepaj.


No jaz se iz srca opravičujem, za tako lahko vprašanje. ;) Nism vedu da v tej temi odkrivate tehniko za leteče avtomobile. Še enkrt se opravičujem :roll:
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Ne nov 22, 2009 12:28 am

sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem zakaj ti nobeden ne pove da si b****r, ker voziš na minimumu olja, potreboval bi nivo 2mm pod max.

x2
Dj Big je napisal/-a:
Odkje pa teb ideja da vozm na minimumu :roll: olja mam na polovici med minimalno in maximalno

sam si napisal, da se je lučka prižgala......in to je to oz. celo POD minimumom


Tole ni res, vsaj ce se je prizgala rumena lucka. Poznam dva primera novih vozil, katerima se je prizgala ta luc pri cca. 5000-8000 km. V obeh primerih gre za 77KW tdi.
Prvega smo peljali takoj na servis in glej ga zlomka. Prodali so nam 1l Castrol txt-a za 25 eur in dolili 2dcl.Odgovor: to je normalno. (Ce manjka 2dcl to ne pomeni da je pod minimumom!)

Pri drugem smo dolili sami. Tretji avto z istim motorjem (2 leti novejsi) tega problema ni imel.

Hocem povedati se to, da avto ni narejen za to, da mu lastnik preverja olje ipd., ampak za to, da ga vozi in pelje na redne servise (tehnicne preglede) in izredne servise kot to doloca prirocnik uporabe avtomobila. Na servisu preverjajo vseskupaj in vrsijo ustrezen 'odnos do tehnike'.

D
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Ne nov 22, 2009 12:43 am

Tist nivo olja je poukurca uredn...saj pri renoju...men je kazal 2 pikci manj na potovalnem rač....na šipki pa minimum ;)


Mja ta sistem je res sf#kan.Men je kazalo še 2 od 7 črtic pogledam pod habo je blo pa že par mm pod minimumom.
Potem sem pa dolil do polovice šipke.Pa tut šipka na renoju je glupa..tisto plastiko se da pomojem kar hitro zlomiti :?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 22, 2009 11:26 am

Z nasveti smo poskusili pomagati on osvetliti težo problema prenizkega nivoja olja, ki spada nekje v ABC motoroznanstva. Če kdo to razume kot šikaniranje se iskremno opravičujem. Se pač naslednjič pri vprašanjih za leteče avte ne bomo oglašali.
 
Ubuntu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po jul 20, 2009 8:36 am
Kraj: Lj

Napisal/-a Ubuntu Ne nov 22, 2009 2:45 pm

Če ti posveti rumena lučka (lučka pomeni prenizek nivo olja), dolij olje (ne preseži zgornje črtice na palčki) in pelji naprej, ter se ne sekiraj, ker se to na teh mašinah redno dogaja. Imej pa liter olja vedno s sabo.
Če ti posveti rdeča lučka (lučka pomeni prenizek tlak olja), v tem primeru je lahko narobe tudi kaj drugega (lahko je olja dovolj), takrat pa raje pokliči na servis...
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Ne nov 22, 2009 3:49 pm

A ni to smešno, da vsi na velko hvalijo golfa, in opravičujejo njegovo smešno visoko ceno?

Potem pa pogledaš pod popravila in okvare pa mora vsak drugi nosit kantico olja s sabo? To je za vas kvaliteta?

Moj tako negativno opevani 1.9 dCi ne potrebuje kantice z oljem na vsaki malo daljši turi... Eat this.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne nov 22, 2009 3:58 pm

Jože20 je napisal/-a:Moj tako negativno opevani 1.9 dCi ne potrebuje kantice z oljem na vsaki malo daljši turi... Eat this.

Seveda ne, če pa pride po tebe kar avtovleka! :lol:


:P
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Ne nov 22, 2009 4:34 pm

Jože20 je napisal/-a:A ni to smešno, da vsi na velko hvalijo golfa, in opravičujejo njegovo smešno visoko ceno?

Potem pa pogledaš pod popravila in okvare pa mora vsak drugi nosit kantico olja s sabo? To je za vas kvaliteta?

Moj tako negativno opevani 1.9 dCi ne potrebuje kantice z oljem na vsaki malo daljši turi... Eat this.


OFF
hah

s tvojim dCijem si pa potencialna stranka za avtovleke, namreč vozim se veliko pa AC in skoraj ni tedna da ne vidim AMZS vozila ko naklada gor kakšnga dCija. Pa mehanikov tudi verjetno dosti že poznaš.

ON

ja tako kot so ti že drugi napisali daj notri ARALA pa boš videl, VWjevi TDi niso glih znani da bi pili olje praviloma prvih 10.000 km od servisa skoraj nič (pri meni 3dl) nato pa prične malo srkati.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov