Klamzi je napisal/-a:No mehaniki grem ju3... danes ni časa...
Poraba je dobrih 7L pri kolko tolko umirjeni vožnjiNo zjutraj sem nazaj priklopo akumolator, zaštartal in obrati so skočli na 2200rpm in po 10s gredo nazaj na nekje 950 ter tam nihajo nekje +-50. In to se sedaj dogaja vedno ko zaštartam avto odkar sem menjal regulator, prej so samo nihali na 950rpm.
Tak da kot zgleda je treba resetirat nov regulator oz. lahko vgradim kr starega ker sploh ni bil hin... Napaka je nekje drugje.. Loputo sem pa tudi spucal in ni razlike
Pusti novega noter. Sam sem tudi mislil, ker seveda ni bilo sprva razlike, da ni zanič in sem dal nazaj starega. Pa sem se motil. Po nastavitvah, kot sem napisal je hladen ugašal , šele ko sem dal nazaj novega je avto začel delat kot je treba. Nastavitve so ostale.
Po opisu imaš skoraj popolnoma enak problem kot sem ga imel jaz!
Lp