Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
blackmagic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Po okt 23, 2006 11:14 am
Kraj: Fram

Napisal/-a blackmagic Sr dec 09, 2009 9:51 am

Ne bom na novo pisal. 8)

blackmagic je napisal/-a:Zdaj je žal prepozno. Mene je v takem primeru rešila zaščita podvozja. Kombi pred mano je zapeljal normalno preko skale. Jaz za njim pa ne preveč.
Rezultat :
Spipalo mi je kabl na podvozju (baje senzor za filter trdih delcev), da se je po tleh vlekel.
Na srečo ni bilo nič hujšega. Potrgane objemke kabla, porajsana zaščita motorja, vdarjena cev pred loncem auspuha.
Popravilo 15 eur. Zanimivo pa je da sprednji spojler ni nič dobil. pa je dosti nižji od podvozja avta.
8)
Dobra investicija je ta zaščita.


Če ne bi imel zaščite bi bili verjetno večji stroški
Who cares about
the shining of the sun
when the earth is black
\,,/ 666 \,,/
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 09, 2009 4:54 pm

joztom je napisal/-a:Plastika je namenjena pravilnemu pretoku zraka skozi hladilnik in je pomembna zaščita, ko greš hitreje čez globljo lužo, zaradi česar lahko poči izpušni kolektor, lahko tudi blok. Kaj bi bilo pa na teh nestrokovno znižanih avtih športno, pa ne zastopim. Nekateri mladci, ki sedijo zdaj za sredinskim bangarjem in jim zadnji konec odskakuje od tal ko munjen že niso športni ampak prej kaj drugega.


Tule sem malo skeptičen....Za pravilen pretok bi se nekako strinjal....ampak pol mi naj nekdo odgovori na moje vprašanje. Ra R5 1.1 modelu je spodaj 2mm "šus" plata za zaščito motorja....motor je od spodaj popolnoma izoliran s to plato....pri 1.6D modelu je prav tako ta plata, 1.4 model pa tega nima in odgovor uradnega servisa je da se motor lahko pregreje....zakaj ima potem 1.6D večji kiler (torej mora odvajat več toplote) pa ima vsee zaščito pod motorjem, 1.4 pa ima manjši kiler in pa brez zaščite? Zakaj pol niso uporabli večjega kilerja pa zaščite kot ima to 1.6? je pa res da je 1.6 zarad težjega motorja spredaj nižji.....torej samo kot dodatna zaščita? ( brez težav lahko avto dvigneš samo prek te zaščite) ....rad bi dal neko zaščito spodaj saj bi tako obvaroval določene dele pred vsem mogočim....a vendar?

Pol recimo globje luže....terenci več ali manj zarad vpetja koles ali pogona prednjih koles nimajo zaščite pa vseeno brez težav premagujejo globje luže...le da vode ne zajeme zračni filter...Pa so motorji dokaj podobni ali celo enaki. Konkretno pri jeepu voda kar lepo direkt brizga po downpipe cevi pa le ta še nima posledic....Tud razgreta turbina je že šla pod vodo.....

Za "športne" avte pa se morm strinjat:D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Sr dec 09, 2009 6:00 pm

karter naj nebi bil nižji od sprednega odbijača in pa sprednjega mosta, tako da če že nagaziš tako da ti karter zbije potem je kar hudo..
razen v nenormalnih primerih(npr. nekaj povoziš in se ti to pod avtom še pokonc postavi, v takem primeru ti pa tudi plastika ne pomaga)
sem pa že mel kar nekaj primerov takih recimo na avtocesti povozlo ene 9 avtov rezervno pnevmatiko tovornjaka (na octaviji so šli hladilniki-pa se čez njo pelal), potem povozu nekakšen kos lesa-na bmw-ju mu je zvilo nekaj pri zadnjem kolesu-kolo je postrani stalo pa še škrtalo nekaj
potem sem mel primer, ko je povozu kardan na avtocesti( posledice na pasatu-plastike spodaj, karter, zadnji most, hladilniki)
potem povozu dvigalko od tovornjaka- na altei je imel smolo in se mu je pokonc postavla in nekako volan ni več deloval(električen)

velikokrat pa le kakšna pnevmatika predrta, ampak če imaš smolo pa se ti stvar pokonc postavi je pa tak čisto vseeno če je plastika al ni, zabilo jo bo tja kamor se ji bo zahotelo :roll: na žalost se nesreče dogajajo in se bodo ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 09, 2009 6:30 pm

Saj je za moje pojme tista plastika tudi samo za to tam, da ti na kolovozni cesti trava karter ne "žgečka", za vse ostale stvari je pa čisto neuporabna.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr dec 09, 2009 6:38 pm

rodila majka same inžinirje :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr dec 09, 2009 6:42 pm

jay je napisal/-a:rodila majka same inžinirje :lol:


:har :har :har :har :rofl :rofl :rofl

lp
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 09, 2009 6:49 pm

jay je napisal/-a:rodila majka same inžinirje :lol:


Ma sve majka rodi, samo para neče. ;) :lol: :cry
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr dec 09, 2009 6:53 pm

Kolikor jaz vem so tri vrste pokrovov pod motorjem.
Prva je samo plastika ki malo zaščiti motor pred majšimi udarci, kamenčki ki jih mečejo izpod koles, vodo,...
Druga je isto plastika samo da ima še zvočno izolacijo, manjši hrup motorja ki jih imajo v večini primerih dizli
Tretja je pa železna zaščita ki je bolj odporna proti udarcem

Potem pa naj bi bili športni avtomobili, ki imajo celo podvozje pokrito največ zaradi podtlaka
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 09, 2009 8:59 pm

lancia hf je napisal/-a:
jay je napisal/-a:rodila majka same inžinirje :lol:


Ma sve majka rodi, samo para neče. ;) :lol: :cry


Tole bo najbolj pravi odgovor:P Če pametujem dalje ima R5 dizl spodaj 2mm pleh za zaščito....ob enem pa je to dodatna (in to močna) povezava med rokami....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 09, 2009 9:08 pm

Nimajo samo "dizlce" imajo pa to zaščito zaradi tega, ker je oljna posoda (karter) najnižji del avtomobila. Je pa dobra lastnost, da imajo vsaj luknjo narejeno za izpust olja, da ni treba ravno "plate" stran jemati.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 09, 2009 9:14 pm

lancia hf je napisal/-a:Nimajo samo "dizlce" imajo pa to zaščito zaradi tega, ker je oljna posoda (karter) najnižji del avtomobila. Je pa dobra lastnost, da imajo vsaj luknjo narejeno za izpust olja, da ni treba ravno "plate" stran jemati.


Ja ker stran jemanje cele plate in pol nazaj gor dajanje je že umetnost....težka u pm.
Res da nimajo sam dizlce....ampak kot pravim moja 1.4 nima spodaj nič....karter pa je dost nižji od odbijača. In po pogovoru z uradnimi serviserji pravijo da bi se motor pregreval če bi dal spodaj zaščito.....Jaz nekak ne verjamem....a vseeno se nočem neki na pamet igrat.
Sem pa pred leti s to plato zadel tak kamen da je avto poletel ( pri nekje 80) in je zvilo "samo" vilce v menjalniku....ker je zabilo prestavno ročico.....če plate ne bi bilo bi verjetno motor vtrgalo ven...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Pe dec 11, 2009 1:05 pm

lisko je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Nimajo samo "dizlce" imajo pa to zaščito zaradi tega, ker je oljna posoda (karter) najnižji del avtomobila. Je pa dobra lastnost, da imajo vsaj luknjo narejeno za izpust olja, da ni treba ravno "plate" stran jemati.


Ja ker stran jemanje cele plate in pol nazaj gor dajanje je že umetnost....težka u pm.
Res da nimajo sam dizlce....ampak kot pravim moja 1.4 nima spodaj nič....karter pa je dost nižji od odbijača. In po pogovoru z uradnimi serviserji pravijo da bi se motor pregreval če bi dal spodaj zaščito.....Jaz nekak ne verjamem....a vseeno se nočem neki na pamet igrat.
Sem pa pred leti s to plato zadel tak kamen da je avto poletel ( pri nekje 80) in je zvilo "samo" vilce v menjalniku....ker je zabilo prestavno ročico.....če plate ne bi bilo bi verjetno motor vtrgalo ven...


Lisko, zaščitni pleh so imele "boljše" petke. To je bila stvar "paketa opreme".
Petke z rahlo toniranimi stekli, z nastavljivimi lučmi, uro ( oops ) in zaščitno plastiko na vratih so 100% imele tudi pleh spodaj (tako imenivani "plus" paket).

Kar se mene tiče je za hlajenje odgovoren hladilni sistem, s pripadojočimi termostati in ventilatorjem.
-----------------------
Romzis
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov