Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Če dec 31, 2009 7:45 pm

lancia hf je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če ni "šipka" za merjenje olja v motorju "penasta", ali pokrovček od olja rumen, je tesnilo glave čisto uredu.


ni rečeno.


Res je, lahko ti olje teče po bloku motorja, če gre "zunanja" stran tesnila. In takrat olja in vode nič ne meša ;) Se pa cedi z motorja :?


lahko je pa olje med vodo.tak primer sem imel en avto pred kratkim.smetana v raztezni posodi.na šipli pa ni blo noč smetane
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 31, 2009 7:49 pm

zogobrc: Tam jo tudi neboš našel, boš pa našel kašen zračni mehurček na šipki. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Če dec 31, 2009 7:57 pm

nene tko kot sem rekel je bilo.če pa neverjameš pa pridi pogledat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 31, 2009 8:03 pm

OK.pa naj bo. Čeprav sem ogromno avtomobilov "prešravfal" (večinoma ne sam) še nisem tega doživel.
Je pa varianta kot pri moji Delti, ki na šipki neboš našel vode, v posodi je pa še vedno smetana. Samo to zaradi tega, ker niso bili kanali sprani takrat, ko se je menjalo tesnilo glave.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 31, 2009 8:48 pm

lancia hf je napisal/-a:abbe: saj se nebi rad kregal, samo lahko ti pa pokrovček od ženine Cordobe slikam, ki ima do službe 900m vsak dan razen nedelje, pa mi boš obkrožil kje se je nabral kondenz (vozi se ze skoraj 4 mesece)

lahko ti pa jaz tm na servisu kjer delam pac posilkam kasn pokrovcek da vidis kako so lepo umazano bele barve.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Če dec 31, 2009 8:59 pm

OFF: zanima me če je vse ok pri "stock" filtrih, olju, izpuhu in navsezadnje motorju da se goni do limita (ogret seveda).

prijatelj ki je odprl temo ima limit na 7600 če mi 30 sekundni spomin dela

zanima me če material zdrži. jaz enostavno ne upam :lol: :lol:

moj ma limit na 6200, pa ga med 4500 in 6000 zelo zelo redko gonim

hvala za odgovore oops oops
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Če dec 31, 2009 9:00 pm

v tem mojem primeru no blo tesnoli menjano pa je vseeno olje med vodo avto pa normalno gre
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 31, 2009 9:10 pm

abbe: Jap se tudi to zgodi, samo to je le za odtenek, proti rumeni smetani, ko ti gre tesnilo glave.Zdaj če ti delaš na servisu si sigurno videl tudi marsikaj. In bi moral ločiti kondenz, od vode v olju, saj je ogromna razlika, saj še jaz to ločim pa nisem "mehanik" ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 31, 2009 9:46 pm

a4 je napisal/-a:OFF: zanima me če je vse ok pri "stock" filtrih, olju, izpuhu in navsezadnje motorju da se goni do limita (ogret seveda).

prijatelj ki je odprl temo ima limit na 7600 če mi 30 sekundni spomin dela

zanima me če material zdrži. jaz enostavno ne upam :lol: :lol:

moj ma limit na 6200, pa ga med 4500 in 6000 zelo zelo redko gonim

hvala za odgovore oops oops

zdrzi.ce je bil motor redno servisiran bo zdrzal marsikaj,tut blikado za dl cajta.
sam ce ga do zj nisi teral v rdece ne ga tut zj kr naenkrat na full nazigat.pac pocas upel motor po ga pa lah sekas po blokadi :twisted:
sj tovarna je z razlogom blokado postavla tja k jo je.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 31, 2009 9:47 pm

×2
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 31, 2009 10:18 pm

3X Blokada je vedno na 70-80 % MAX. zmoglivosti motorja nastavljena.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Twin-cam
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr jul 11, 2007 5:58 pm
Kraj: Pogled, Apače

Napisal/-a Twin-cam Pe jan 01, 2010 3:24 pm

lancia hf je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če ni "šipka" za merjenje olja v motorju "penasta", ali pokrovček od olja rumen, je tesnilo glave čisto uredu.


ni rečeno.


Res je, lahko ti olje teče po bloku motorja, če gre "zunanja" stran tesnila. In takrat olja in vode nič ne meša ;) Se pa cedi z motorja :?


jap točno tak je pri mojem, dihtunga je na srečo znotraj vredu zunanji del pa je kr precej hin že, ker je motor kar precej masten. ;)

no problem z cukanjem pa je rešen, bil je kriv samo kabl od svečke ko je preveč dol zlezo.
Honda - power of dreams!
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Pe jan 01, 2010 7:48 pm

Twin-cam je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če ni "šipka" za merjenje olja v motorju "penasta", ali pokrovček od olja rumen, je tesnilo glave čisto uredu.


ni rečeno.


Res je, lahko ti olje teče po bloku motorja, če gre "zunanja" stran tesnila. In takrat olja in vode nič ne meša ;) Se pa cedi z motorja :?


jap točno tak je pri mojem, dihtunga je na srečo znotraj vredu zunanji del pa je kr precej hin že, ker je motor kar precej masten. ;)

no problem z cukanjem pa je rešen, bil je kriv samo kabl od svečke ko je preveč dol zlezo.


tko pri meganih 1.pol pa olje teče po izpuhu.tko sm sam imel.
 
Uporabniški avatar
Twin-cam
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr jul 11, 2007 5:58 pm
Kraj: Pogled, Apače

Napisal/-a Twin-cam Pe jan 01, 2010 8:35 pm

a4 je napisal/-a:OFF: zanima me če je vse ok pri "stock" filtrih, olju, izpuhu in navsezadnje motorju da se goni do limita (ogret seveda).

prijatelj ki je odprl temo ima limit na 7600 če mi 30 sekundni spomin dela

zanima me če material zdrži. jaz enostavno ne upam :lol: :lol:

moj ma limit na 6200, pa ga med 4500 in 6000 zelo zelo redko gonim

hvala za odgovore oops oops


Glej ponavadi je tak da nizko turažne mašine ala seat, vw, audi,opel,... ni priporočljivo gonit do blokade oziroma malo pred blokado, to je mišleno če bi ga nonstop gono v zelo visoke obrate, torej pri tebi okrog 6000, če pa ga občasno pa nima kaj bit narobe ;) , pri visoko turažnih motorjih pa je zgodba drugačna, so že motorji tak nareti da je zelo len v nizkih obratih v višjih pa prav poskočen, torej kakšen suzuki , honde, fiat, alfa,... to pa so delani avti za visoke obrate in nebo nič narobe če ga boš gono v visoke obrate tudi pogosteje ali pa skoraj vedno, je pa treba pri obeh različicah upoštevati rdečo polje na obratomeru, moj swift ma recimo blokado na 7600, rdečo polje se pa začne komaj pri 8000 pa do 9500, torej v nobene primeru na dosežem točke ki bi bila škodliva za motor. Pa imam že 270000km prevoženih, večinoma tiščanja, tudi prejšnji lastnik ga ni šparal, pa delo ko urica.
Honda - power of dreams!
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal So jan 02, 2010 9:46 am

no twin cam po ene 250.000 km teranja je pa tud mašina od swifta GTi lahk mal mastna ;)
normalni avti bi bli že kje drugje .)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So jan 02, 2010 12:34 pm

Twin-cam je napisal/-a:
Glej ponavadi je tak da nizko turažne mašine ala seat, vw, audi,opel,... ni priporočljivo gonit do blokade oziroma malo pred blokado, to je mišleno če bi ga nonstop gono v zelo visoke obrate, torej pri tebi okrog 6000, če pa ga občasno pa nima kaj bit narobe ;) , pri visoko turažnih motorjih pa je zgodba drugačna, so že motorji tak nareti da je zelo len v nizkih obratih v višjih pa prav poskočen, torej kakšen suzuki , honde, fiat, alfa,... to pa so delani avti za visoke obrate in nebo nič narobe če ga boš gono v visoke obrate tudi pogosteje ali pa skoraj vedno, je pa treba pri obeh različicah upoštevati rdečo polje na obratomeru, moj swift ma recimo blokado na 7600, rdečo polje se pa začne komaj pri 8000 pa do 9500, torej v nobene primeru na dosežem točke ki bi bila škodliva za motor. Pa imam že 270000km prevoženih, večinoma tiščanja, tudi prejšnji lastnik ga ni šparal, pa delo ko urica.


Enostavno ne morem tu mimo. Audi ima v RS4 motor, ki gre do 8.500 rpm če se ne motim. Še vsak motocikel se pri suzukiju ne vrti tako daleč. Če je pa govora o avtih vrednosti 500€ na avto.netu, pol je pa audi res nizko turažna mašina. Rad pa bi tudi ob tej priliki videl suzukija, alfo, fiata, ki so narejeni za še višje obrate kot ta V8. 8)
Razen Honde seveda. To je druga pesem.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Twin-cam
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr jul 11, 2007 5:58 pm
Kraj: Pogled, Apače

Napisal/-a Twin-cam So jan 02, 2010 3:05 pm

zoddimmortal je napisal/-a:no twin cam po ene 250.000 km teranja je pa tud mašina od swifta GTi lahk mal mastna ;)
normalni avti bi bli že kje drugje .)


ja zodd maš prav, glede na to kaj je vse pretrpela še tak super drži ;)
Honda - power of dreams!
 
Uporabniški avatar
Twin-cam
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr jul 11, 2007 5:58 pm
Kraj: Pogled, Apače

Napisal/-a Twin-cam So jan 02, 2010 3:09 pm

AudiFreak je napisal/-a:
Twin-cam je napisal/-a:
Glej ponavadi je tak da nizko turažne mašine ala seat, vw, audi,opel,... ni priporočljivo gonit do blokade oziroma malo pred blokado, to je mišleno če bi ga nonstop gono v zelo visoke obrate, torej pri tebi okrog 6000, če pa ga občasno pa nima kaj bit narobe ;) , pri visoko turažnih motorjih pa je zgodba drugačna, so že motorji tak nareti da je zelo len v nizkih obratih v višjih pa prav poskočen, torej kakšen suzuki , honde, fiat, alfa,... to pa so delani avti za visoke obrate in nebo nič narobe če ga boš gono v visoke obrate tudi pogosteje ali pa skoraj vedno, je pa treba pri obeh različicah upoštevati rdečo polje na obratomeru, moj swift ma recimo blokado na 7600, rdečo polje se pa začne komaj pri 8000 pa do 9500, torej v nobene primeru na dosežem točke ki bi bila škodliva za motor. Pa imam že 270000km prevoženih, večinoma tiščanja, tudi prejšnji lastnik ga ni šparal, pa delo ko urica.


Enostavno ne morem tu mimo. Audi ima v RS4 motor, ki gre do 8.500 rpm če se ne motim. Še vsak motocikel se pri suzukiju ne vrti tako daleč. Če je pa govora o avtih vrednosti 500€ na avto.netu, pol je pa audi res nizko turažna mašina. Rad pa bi tudi ob tej priliki videl suzukija, alfo, fiata, ki so narejeni za še višje obrate kot ta V8. 8)
Razen Honde seveda. To je druga pesem.


Glej se popolnoma strinjam z tabo, samo bilo je mišleno za normalne avte, v mislih sem imel polote ibize kordobe, astre, corse pa takšne avte, seveda pa ima vsaka znamka izjeme, za katere to ne velja, torej športne avte ala audi rs4, golf r32, pa taki to je pa čisto druga pesem ;)
Honda - power of dreams!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So jan 02, 2010 3:32 pm

abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če ni "šipka" za merjenje olja v motorju "penasta", ali pokrovček od olja rumen, je tesnilo glave čisto uredu.

to s pokrovckom se jaz nebi strinjal.je treba kle oment kratke relacije pa kondenz in pa posledicno pena an pokrovcku,pa je tesnilo vseen ok


Pa ti si bum..r. Koliko jludi dela samo kratke relacije, pa zaradi tega nima "pipce na "karterju", da spušča vodo ven :jao:

kdo je b****r pa kdo ni nebi govoril.amapk ocitno si ti prevec pametn.poglej kdaj pod ksn pokrov motorja pa bos vidu.sploh v teh hladnih zimskih dneh


Tud men se v predhodnih obdobjih kdaj na šipki malo pene oz zračnih mehurčkov naredi, pa je avto sterilno zdrav....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So jan 02, 2010 5:20 pm

Na range roverju (BMW M51 motor, 2.5 TD) v olju nič, v antifrizu olje. Preverjeno spihano tesnilo glave če ne kaj hujšega.
Ni nujno, da so tisti veleslavni mehurčki na šipki ipd... več glav več ve ;)
kompresija štima na vseh cilindrih?
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov