
danatory je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Pri starih ceedih je isto. Pri novem tega ni več, tak da astra ni edina. No ne zaškrta, ampak se zatika.
Pri 6 stopenjskem tega ni.
lisko je napisal/-a:To se dogaja pri vseh avtih , kateri nimajo sinhrona za rikverc....
Ko daš iz prestave v ler in spustiš sklopko, pač motor spet požene zobnike v menjalniku...ko stisneš sklopko pa zarad vstrajnosti zobnikov se le-ti še en čas vrtijo....
Če daš v ler in stisneš sklopko ter počakaš kake 5 sekund po moje škrtanja ne bo....
mišek je napisal/-a:Oprostite izrazu, ampak potem je pa ta Opel en velik j**c
mišek je napisal/-a:Čakajte malo tudi, če se pripelješ na park plac se ustaviš in imaš recimo v drugi, potem pa šaltaš v rikverc pri tem zaškrta?
To pri novem avtu, svašta![]()
Pa to pri mojem Cliotu starem 12 let pa že čez 200tkm nič ne škrta. Pa imam tako, da pridem rikverc do garaže, potem morem vrata odpret in spet rikverc do konca v garažo. Se pravi šaltam iz lera direkt v rikverc, še ni nikol zaškrtal.
h4ck je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Oprostite izrazu, ampak potem je pa ta Opel en velik j**c
To pa je res izjava na mestu, je lepo razlozeno zakaj se to dogaja in pri kerih avtih( in ni opl sam pri tem ) , tak da sem mnenja da si zrel za kak karton.
mišek je napisal/-a:h4ck je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Oprostite izrazu, ampak potem je pa ta Opel en velik j**c
To pa je res izjava na mestu, je lepo razlozeno zakaj se to dogaja in pri kerih avtih( in ni opl sam pri tem ) , tak da sem mnenja da si zrel za kak karton.
Se opravičujem, če si si to preveč k srcu vzel.
Ampak glej jaz zdaj ne vem ali imajo Clioti sinhron za rikverc ali ne, je pa žalostno za bilo kateri avto (ne samo za Opel), da pri novem, škrta pri šaltanju.
Pa če se prav spolnim to še pri Yugotu letnik 89 ni škrtalo, tu je pa zdaj govora o avtih letnika 2009.
mišek je napisal/-a:Čakajte malo tudi, če se pripelješ na park plac se ustaviš in imaš recimo v drugi, potem pa šaltaš v rikverc pri tem zaškrta?
To pri novem avtu, svašta![]()
Pa to pri mojem Cliotu starem 12 let pa že čez 200tkm nič ne škrta. Pa imam tako, da pridem rikverc do garaže, potem morem vrata odpret in spet rikverc do konca v garažo. Se pravi šaltam iz lera direkt v rikverc, še ni nikol zaškrtal.
Če pa se pripelješ v brzini stisneš sklopko in se ustaviš se ustavi tudi menjalnik. Nato premakneš iz prve v rikverc in nič ne bo škrtalo....ne vem zakaj bi dal iz prve v ler popustil sklopko in nato spet pritisnil in potem komaj pretaknil v R....
mišek je napisal/-a:Ok, ok, se opravičujem, če sem mogoče neupravičeno oblatil Oplovo ime.
Malo sem površno prebral prvi post, vprašal sem za dodatno pojasnilo, upam da ni že zdaj to prepovedano.Če pa se pripelješ v brzini stisneš sklopko in se ustaviš se ustavi tudi menjalnik. Nato premakneš iz prve v rikverc in nič ne bo škrtalo....ne vem zakaj bi dal iz prve v ler popustil sklopko in nato spet pritisnil in potem komaj pretaknil v R....
@lisko, da ti odgovorim; ko sem opisal moj primer moram dat v ler, ker moram iz avta ven, da si odprem garažna vrata. In je res, da ne šaltam, kot da bi bil na dirki (tisto, ko si omenjal 0,5s), pri normalnem tempu mi pa ne škrta.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov