Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Sr jan 06, 2010 7:56 pm

Vem, brez skrbi :lol:
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 8:08 pm

lenivec napisal sem po števcu. In ja po ravnem pride na 160 po števcu samo tam stoji.

Nisem reko da pije 7.5 pri 160 ampak pač 7.5 več mi ne pije nasploh če teram vozim pa avtocesta skoz polni gas in nikol ne šparam obratov.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jan 06, 2010 8:49 pm

dejcc je napisal/-a:lenivec napisal sem po števcu. In ja po ravnem pride na 160 po števcu samo tam stoji.

Nisem reko da pije 7.5 pri 160 ampak pač 7.5 več mi ne pije nasploh če teram vozim pa avtocesta skoz polni gas in nikol ne šparam obratov.


ko pa boš prodajal pa boš govoril da je bil lepo vožen ne :lol: :lol: bogi avto
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 8:55 pm

Že prodavam, pa nem nič reko, še napisal sem da je barvan pa vse čeravno nebi rabo ;)

Če bo kupo kdo bo, drugač pa bo doma stal al pa po delah šel..
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jan 06, 2010 9:22 pm

dejcc je napisal/-a:Že prodavam, pa nem nič reko, še napisal sem da je barvan pa vse čeravno nebi rabo ;)

Če bo kupo kdo bo, drugač pa bo doma stal al pa po delah šel..


Cene nisi dal ravno majhne in tudi prevoženih nisi napisal, samo tako. Mogoče si pozabil ;)
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 9:26 pm

Nisem dal majhne, ker ga nerabim prodat, če pa se najde kdo pa naj kupi, nobenemu pa nebom tiščal in pravo "lepo je bil vožen" , "dedek ga je vozo". Tu je pogledaš kupiš ali pa nič. Kilometrov nebom pisal ker imam pač moznost (napišem ali ne) jih je pa okol 180k.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jan 06, 2010 9:34 pm

dejcc je napisal/-a:Nisem dal majhne, ker ga nerabim prodat, če pa se najde kdo pa naj kupi, nobenemu pa nebom tiščal in pravo "lepo je bil vožen" , "dedek ga je vozo". Tu je pogledaš kupiš ali pa nič. Kilometrov nebom pisal ker imam pač moznost (napišem ali ne) jih je pa okol 180k.


Ok, ok, samo tako pravim :D
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Napisal/-a Kalos Sr jan 06, 2010 9:39 pm

Tisti višnjegorski klanec je pa tako ali tako samomor za 1.2 mlinčke, vem ker jo imam sam :lol:

Prepeljem ga pa v 4.
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr jan 06, 2010 11:38 pm

Najboljši izkoristek ima motor v območju največjega navora, tako da če v peti dosežeš obrate, ki so višji ali vsaj enaki tistim, kjer je navor najvišji potem je varčneje če pelješ v peti...
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Če jan 07, 2010 1:25 am

sg je napisal/-a:Najboljši izkoristek ima motor v območju največjega navora, tako da če v peti dosežeš obrate, ki so višji ali vsaj enaki tistim, kjer je navor najvišji potem je varčneje če pelješ v peti...

Konkreten odgovor in točen ;)
L.P.
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash Če jan 07, 2010 9:02 am

Ko sem imel jaz SDI-ja sem v smeri NM-LJ kar zalet vzel pa je ravno s 110km/h prišel na vrh hriba. :-P V drugo stran se je pa tut dal s peto povsem normalno odpelat, če sem pa prehiteval pa obvezno četrta.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 07, 2010 9:27 am

dejcc je napisal/-a:Poraba je manjša če v četrti imaš malo višje obrate kot pa da ga v peti dušiš.


Fak si zarukan. Če daš gas do konca ga prav nič ne dušiš. Vleče tolko zraka kolkor zmore. Če pa nimaš gasa do konca pritisnjenega pa dušiš motor. Sej to je ena prednost bmw-jevega valvetronic pa fiatovega multiair. Nimajo lopute za gas, ki bi dušila motor, to jim pomaga dosežt nižjo porabo goriva.

V peti tale punto ima 2800 rpm in gas do konca, v četrti ~3500 rpm in malo manj gasa. V peti ti porabi verjetno manj.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če jan 07, 2010 12:02 pm

Blinder je napisal/-a:
dejcc je napisal/-a:Poraba je manjša če v četrti imaš malo višje obrate kot pa da ga v peti dušiš.


Fak si zarukan.


tu si ti zarukan izpadel ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Če jan 07, 2010 12:29 pm

Blinder je napisal/-a:
dejcc je napisal/-a:Poraba je manjša če v četrti imaš malo višje obrate kot pa da ga v peti dušiš.


Fak si zarukan. Če daš gas do konca ga prav nič ne dušiš. Vleče tolko zraka kolkor zmore. Če pa nimaš gasa do konca pritisnjenega pa dušiš motor. Sej to je ena prednost bmw-jevega valvetronic pa fiatovega multiair. Nimajo lopute za gas, ki bi dušila motor, to jim pomaga dosežt nižjo porabo goriva.

V peti tale punto ima 2800 rpm in gas do konca, v četrti ~3500 rpm in malo manj gasa. V peti ti porabi verjetno manj.


Nevem kak je pr tvojem avtu samo pri puntotu tvoja teorija ne drži. Z malo višjimi obrati v četrti pije manj kot z nižjimi da ga duši in matra v peti.
Relax take it easY
Slika
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej Če jan 07, 2010 12:47 pm

Sej poraba ni pomembna, ampak zdravje motorja..
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jan 07, 2010 12:53 pm

za zdravje motorja je boljše v hrib vozit z višjimi obrati in ne dokonca stisnjenim gaspedalom, ker takrat motor bolj trpi. Za dizla vem tut, da se bolj greje če ga na polno tiščiš na nizkih obratih v hrib.
Tole je ista fora, kot pri spustu, ko nekateri rajši vozijo na nizkih obratih in tvegajo pregretje bremz, ker visoki obrati baje uničujejo motor in višajo porabo :lol:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 07, 2010 1:09 pm

klemen_ je napisal/-a:Sej poraba ni pomembna, ampak zdravje motorja..


Kaj rajši da se ti v tisti klanec motor zavrti 2800 ali 3500 krat?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej Če jan 07, 2010 1:20 pm

To boš pa ti povedal. :D
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Če jan 07, 2010 1:29 pm

tistih 2800x trpi kot hudič ali pa 3500 z lahkoto kaj maš raje blinder ?
Relax take it easY
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov