Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jan 07, 2010 12:06 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:pr mojem 1.3 "mlinčku" se kr konkretno pozna. Do cca. 2k obratov hladen, k led, od tm naprej pa kr trga.



:cry ... to je sedaj bil sarkazem? =P =P


To je tko k moj sodelavec k ma golfa 5tko 1.9 tdi pd 105 konjev, in pravi, da je avto raketa, sploh ko prehiteva s peto, te kr izstreli :D Aja pa poraba okoli 5 litrov.

Nevem kaj bi potem jaz rekel za mojih 140 konjev? Raketa? :shock:

Pa da ne bo samo offtopic, turbina se mora v vsakem primeru čutit ko zagrabi, če se ne je problem. Sodelavec ma 90 TDIja pa se mu isto ne čuti turbinca ampak sluti, da ne dela pravilno turbinca.......
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če jan 07, 2010 12:14 pm

ti gre to skupaj?!?

marko21 je napisal/-a:se mi zdi da turbina sploh ne dela


marko21 je napisal/-a:po tovarniških testih od 0-100 pridem z mojim skoraj sekundo prej

će bi normalno delala,bi bilo pa kaj? 10s hitrej kot tovarniški podatki?



BBS je napisal/-a: ni pa to neki 200 konjski motor, da bi kar trgalo ;)


to si še enkrat preber,pa boš morda prišel do zaključka 1.7dti s 100 konji v deset let stari astri ni buhvejkej,da bi neke turbosunke doživljal ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Če jan 07, 2010 12:49 pm

kaj to... muj prjatu je reku da mu Proton u prvi vleče ku sv.nja :)
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če jan 07, 2010 12:53 pm

Turbina bi se morala čutiti, je pa nemogoče, da bi brez njene pomoči avto presegal tovarniške specifikacije o pospešku.

off: Eni imajo res nadvozila, verjetno so v tovarni pomotoma dali noter extra konje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 07, 2010 2:57 pm

Pri 100 konjih ni nekega bum efekta,ker tud ni nekega extra navora.Tudi pri moji Marei 110 KM me ne buta v zic če recimo pri 2000 obratih zabijem gas,je pa pri meni variabilna turbina in se zato ne čuti tistega sunka,kot bi se pri navadni turbini in tudi ko ga recimo v 5. brzini pri 130 pohodim me ne vrže na zadnje zice pa so kao vsi parametri v redu.Lahko pa da imaš kakšno cev počeno in ti mimo piha pa je izguba tlaka majhna ampak se pozna...Drugače pa pejt na valjarje pa ti bojo zmerli moč.To že en čas sam študiram.
 
mte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Pe nov 28, 2008 7:47 am

Napisal/-a mte Če jan 07, 2010 4:06 pm

Jaz tudi v svojem Megane 1.5dci (101KM) ne čutim, da bi pri kakšnih obratih kdaj kaj posebej zagrabilo, kot sem to čutil pri Astri 1.7dti. Mislim pa da s turbino ni nič narobe, ker vleče kar dobro za svojo moč in težo..
lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 07, 2010 4:15 pm

fantje: zato pa obstajajo RSR/SKN .....pr evrčkov, pa bo leplo na sedež :-P
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 07, 2010 4:23 pm

Ja Sašo ni problem čipat sam ko ma avto enkrat 200000 km??Vztrajnik vibrira,turbina ki ni več nova bolj trpi....Ni problem čipat za 300€ problem so kasnejši stroški ki jih čipanje potegne za sabo (ča ma avto dost kilometrov,recimo moj ali pa ta Megane ki je še dTI se pravi ni več najmlajši...)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če jan 07, 2010 4:39 pm

sašo5 je napisal/-a:fantje: zato pa obstajajo RSR/SKN .....pr evrčkov, pa bo leplo na sedež :-P


No ti tkole povem. Sem vozil Audi A3 karavan 2.0TFSI (2006) čipan pri RSR. (Nisem vedel ker motor je, niti kaj zares je, moj mehankar mi je dal ključe da smo šli na kavo tacajt ko je on micko šraufu). No tkole vam povem, ko se je avto ogrel sem ga mal stisnu, ker me je zanimal kaj in kako - če se zadeva kam premakne. Res da zgubiš mal filinga za objektivno oceno ko se pripelješ tja s 400HP in 1.8 bara turbine, ampak enostavno vsi trije ki smo sedeli v avtu SE NISMO MOGLI ODLOČIT ALI JE TURBO.Slišal se ga ni, v zic me ni nalepl, turbo luknje nism čutu niti mal. Avto je tako umirjen, tako zvezno in uglajeno vleku cez vseh 6 prestav... Res impresivno, ne morem drugač komentirat.

No - to je bil dan, ki je mene prepričal da je turbo avto lahko uglajen družinski avtomobil, ki bi ga lahko vozila tudi moja mama brez pomislekov da ji bo kam spizdu ko turbo pride v delovno območje...

In še zate gospod, ki predlaga čipanje zato da bo leplo na sedež - men osebno je limanje na sedež v mojem avtu obvezno ker je napol avion, ampak v temle audiju ni pa nc lepl, samo lepo se je pelal in to je tisto kar pri daily driverju (kar je ene 80% avtov k grejo na cipanje) veliko bolj popmembno kot do da te nalima u sedež.

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 07, 2010 5:02 pm

Ja ko maš pa enkrat 400KM pod havbo maš fa res filing ko kakrkoli drugega švohnejšega voziš da stojiš na mestu.Tud kolega ma Golf VI GTI in mi tistih 210 konjev nekak ni neki vau,ker ima tud II-ko G60 in je tam bolj taprav občutek da avto nekam gre.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če jan 07, 2010 5:48 pm

Matr, jest mam pr mojmu kalamarju skoz feeling, da ne gre nikamor, eni kle pa že pr 100 PS dizlu ugotavljajo, kako jih meče na zadnje zice.
Čudno.... :shock:
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jan 07, 2010 6:05 pm

sem mel včasih megana, sicer dci 105 konjev in se je čutilo.. ne to kar vsiljujete, ampak se je. seveda bi se moglo tudi na 5km slabšem motorju čutit. ne lima in ne trga ampak prehod mora biti nekje od 1500-1800 obratov.

veliko turbo luknjo se čuti (pa spet ne lima in meče s sedeža) pri starih TDI 1.9 150km v sharanu ali golfu GTD.. ker tam turbina doda od oka 80konjev na obstoječih 70.. pri tvojem dti s 100 konjev pa recimo 30 na 70. jasno je, da če prehajate iz avtov z več konji in proporcionalno večjimi turbinami ne boste čutili nekih posebnih učinkov pri mlinčkih.

kar se čipanja tiče, pa res nevem kje je problem? več primerov poznam z 200.000km in okvare dvomim, da so povezane s tem. bolj je povezan način vožnje. ker čipan avto ni zato čipan, da se ga ganja non stop.. in če se vozi lagano se bo uničeval toliko kot nečipan. to je dejstvo!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če jan 07, 2010 6:08 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:Matr, jest mam pr mojmu kalamarju skoz feeling, da ne gre nikamor, eni kle pa že pr 100 PS dizlu ugotavljajo, kako jih meče na zadnje zice.
Čudno.... :shock:


:rofl
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 To jan 19, 2010 9:21 pm

Evo šele danes sem šel k mehaniku(žalostno:)). Ko ga je priklopil na računalnik ni bilo nobene napake, vendar je takoj ugotovil, da (bom napisal po domače ker sem v tem čista nula), da tam nekje pri turbini ne odpera ... nekakšnega ventila. Spomnem se da je rekel da je neka podtlačna stvar... ki ne ustvari dovolj pritiska da bi ta ''ventil'' odprlo... Ven iz avta je vzel ta mehanizem, ki ob pritisku zraka potisne ventil->(odpiral se je zelo trdo, ko si pihnil v cev se ni premaknil(izgledal je kot nekakšen bat)... premaknil ga je šele z kompresorjo (8barov?). Po ogledu drugega istega oz. podobnega mehanizma (od vw), je ugotovil, da se ta mehanizem tovarniško tako trdo premika(po tem je sklepal, da je ta stvar ok)... Trenutno nisma rešila nič... ugotovil je le da ta stvar oz. nekako se ne odpre turbina/ventil.. ali nekaj takega :)

(žal ne znam bolje razložiti, kot sem že zgoraj napisal sem bol anti v tem).

Kakšna rešitev oz. predlog bi bil dobrodošel.

hvala.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 19, 2010 10:00 pm

Tist ventil se odpre ko je preveč pritiska (by pass) in če bi bil to problem bi teb avto potegnil ko pes potem pa bi ga vrglo v zasilni program.
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 To jan 19, 2010 10:07 pm

Bom jutri naredo eno slikco, da vidimte o čem govorim.. z besedami preveč mutim :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jan 19, 2010 10:40 pm

menej tok zalima v sedez pr 1900 da mam ze sanke na sedezu pokrivljene.
kake mate kle eni ej.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 19, 2010 10:52 pm

čare je napisal/-a:Tist ventil se odpre ko je preveč pritiska (by pass) in če bi bil to problem bi teb avto potegnil ko pes potem pa bi ga vrglo v zasilni program.


Če vprašaš mene govori o wast gate ventilu....ki pa ponavad odpre pri 0.7 bara...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Tiicoo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Ne nov 12, 2006 3:20 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Tiicoo Sr jan 20, 2010 7:41 pm

Danes sem mev jst priložnost od bližje pogledat ta avtomobil in tudi ta problem in sem najdo dva vrjetna krivca :) eden je že biv odstranjen in se je stanje malce spremenilo.. menda še ni to to ampak jutri se bo se očistila in spihala cev in mislim da bi moglo zalavfat! Tako da jutri bomo videli

prvo kar sem opaziv!
Slika
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 20, 2010 8:24 pm

Pa dobro kaj je z temi mehaniki??Kje majo znanje??Par jih je že gledal avto pa noben ni videl da je sneta tlačna cev??In potem zakaj ne gre??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov