Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 08, 2010 7:29 pm

Servisa res nima kaj krivit ampak da so oni napako ugotovili in mu rekli da ni panike pa tud ni prav.Prav je da se človeku razloži da so težave bile ,kakšni so stroški popravila itd ne pa da te odjebe da ni panike čez 1000 km pa ohoho denarja za menjalnik popravilo bi mogoče koštalo samo 100€ recimo.
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

golf5 tdi OKVARA menjalnika

Napisal/-a sandisandi Če sep 02, 2010 7:46 pm

pozdrav
sem prvi lastnik vozila golf5 letnik 2006/2007 in imam pri stanju števca 76700 km okvaro menjalnika. pri prestavljanju iz prve v drugo in iz tretje v drugo prestavo močno zaškrta v menjalniku. predvidevam da gre za okvaro sinhrona druge prestave?!
na servisu in porche Slovenija so mi gladko zavrnili mojo prošnjo po delni kulanci za popravilo menjalnika!? avtomobil ima opravljene vse servise pri pooblaščenem serviserju.
sprašujem vas: kaj naj naredim?
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če sep 02, 2010 8:16 pm

Pozdravljeni

V koliko se na servisu ne dogovorite nič o delnem financiranju ( kar močno dvomim da se bo kaj uredilo ), je pametno v doglednem času urediti vaše vozilo. Tisto škrtanje povzroča ostružke, ti se mešajo z oljem in potujejo okoli po menjalniku kot polirna pasta - na koncu bo popravilo občutno dražje.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

Napisal/-a sandisandi Če sep 02, 2010 8:36 pm

so mi pa še povedali da potrebujejo cca. 10 ur x 55 eur na uro + material!! kar lahko nanese skupaj med 600 - 700 eur

potem pa še kdaj da kupim wolksvagen !!

nikoli več v življenju NE wolksvagen!!!
pa to še ni edina napaka na mojem wolksvagen golfu.

že dvakrat so mi barvali kompletno vse pragove!!!
enkrat zamenjali ključavnico na šoferjevi strani vrat
enkrat zamenjali ključavnico na prtljažniku
zamenjava daljinca na ključu za vžig avtomobila
zamenjava zadnjih zavornih ploščic (ker se je ena odlepila),struženje zadnjih diskov.
še ekrat reklamacija za zadnje zavore in še enkrat struženje zadnjih diskov

in vse to pri vseh redno opravljenih servisih na pooblaščenih servisih in pri 76000 km. da sploh ne omenjam da je avto vseskozi garažiran tudi pred službo in da ga čuvam (redno pranje nikoli z ''wapom'')

zatorej vas obveščam
NE KUPUJTE WOLKSVAGEN GOLF VOZIL!!!
ker vam bo prav kmalu žel tako kot je meni
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Če sep 02, 2010 9:01 pm

Ne sam pr vw, povsod se lahko takole "opečeš"
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če sep 02, 2010 9:12 pm

jack86 je napisal/-a:Ne sam pr vw, povsod se lahko takole "opečeš"


X2

PS
V koliko boste napisali iz kje ste, bo veliko lažje predlagati kakšnega mojstra za vaše vozilo.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

Napisal/-a sandisandi Pe sep 03, 2010 12:55 pm

grem popravit kamor koli po sloveniji samo da je delo opravljeno OK in da je cena normalna
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe sep 03, 2010 1:12 pm

1. To nima nobene veze s servisom. Slab material pač. A če bi 2 dni po servisu crknil električni pomik bi isto krivili servis?
2. A nimajo tile SDIji vsi po spisku slabe menjalnike? Nisem VAGovec ampak še jaz sem slišal, da se to rado zgodi.
3. Se zgodi. Pri vsaki znamki je kaj. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Re: golf5 tdi OKVARA menjalnika

Napisal/-a Vseved Pe sep 03, 2010 1:53 pm

sandisandi je napisal/-a:pozdrav
sem prvi lastnik vozila golf5 letnik 2006/2007 in imam pri stanju števca 76700 km okvaro menjalnika. kaj naj naredim?


Če imaš avto redno servisiran na pooblaščencu (po programu), ni vrag da ti ne bi priznali kulance (delne). Vsaj praksa je takšna.
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

Napisal/-a sandisandi Pe sep 03, 2010 7:57 pm

če vam povem: vsi servisi so redno nareti pri pooblaščenem servisu pa so mi gladko zavrnili DELNO KULANCO!!!
in potem naj se veselim servisov in generalnega uvoznika!
menjalnik pri crveni zastavi je zdržal 500.000km, prav ste prebrali vse je prej crknilo kot menjalnik. kaj pa sedaj wolksvagen.

za trgovce smo dobri samo do takrat ko kupimo nov avtomobil pri njih in se odpeljemo z njim domov. tudi če imamo okvaro v garancijskemu roku smo že težavni za njih in jim povzročamo stroške. tako so mi po ovinkih dali vedeti na dveh pooblaščenih servisih.

zatorej dobro razmislite ali boste kupili wolksvagen golf in njihove avtomobile!!!
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe sep 03, 2010 8:15 pm

Pri nas se je pojavil zelo podoben problem, ampak na VW Transporter T5. 6-stopenjski ročni menjalnik, 2,5 TDI motor, samo sprednji pogon (ni synchro).
Kombija smo kupili pri Porsche Maribor, takrat je bil star manj kot eno leto, s 26.000 km. Naj bi ga takrat uporabljali samo kot demonstracijski avto za dializo, pač v tistem tednu boja proti... (sem že pozabil kaj točno, ampak nekaj v tem smislu).
No, pri 46.000 se težko pretika iz 6. v 5. Na servisu menjajo sinhron 5. prestave, pod garancijo. Sedaj pri 102.000 pa se od danes naprej sploh ne da več vtakniti v 5. ali 6. prestavo, tudi pri vklopu v vzvratno včasih škrta kot da sklopka ne bi dovolj razdvajala. Le da tokrat ni več v garanciji in so ceno popravila na hitrco ocenili okrog 1000 €. :roll:

Zaj pa jaz vas vprašam: Ali se še komu drugemu to dogaja? Kdo, razen pooblaščenega servisa, zna to popraviti kvalitetno in po humani ceni? Ter, ali naj ponovne probleme spet pričakujemo pri cca. 158.000 km?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

Napisal/-a sandisandi Pe sep 03, 2010 8:25 pm

hudo ceno so postavili (1000eur). in kaj boste ukrenili?
jaz bom dal popraviti, sem našel ''baje'' je odličen mehanik ki popravlja samo VW.sem govoril z njim in pravi da je v mojem primeru po vsej verjetnosti poškodovan sinhron za 2 prestavo. treba je odpreti in videti. čez kakšnih 10 dni bom dal popravit.bom poročal.
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe sep 03, 2010 8:30 pm

sandisandi je napisal/-a:so mi pa še povedali da potrebujejo cca. 10 ur x 55 eur na uro + material!! kar lahko nanese skupaj med 600 - 700 eur

potem pa še kdaj da kupim wolksvagen !!

nikoli več v življenju NE wolksvagen!!!
pa to še ni edina napaka na mojem wolksvagen golfu.

že dvakrat so mi barvali kompletno vse pragove!!!
enkrat zamenjali ključavnico na šoferjevi strani vrat
enkrat zamenjali ključavnico na prtljažniku
zamenjava daljinca na ključu za vžig avtomobila
zamenjava zadnjih zavornih ploščic (ker se je ena odlepila),struženje zadnjih diskov.
še ekrat reklamacija za zadnje zavore in še enkrat struženje zadnjih diskov

in vse to pri vseh redno opravljenih servisih na pooblaščenih servisih in pri 76000 km. da sploh ne omenjam da je avto vseskozi garažiran tudi pred službo in da ga čuvam (redno pranje nikoli z ''wapom'')

zatorej vas obveščam
NE KUPUJTE WOLKSVAGEN GOLF VOZIL!!!
ker vam bo prav kmalu žel tako kot je meni

ti pa si en lolek.zj je pa vse vw kriu.
jst mam golf iv tdi pa ma okol 200.000 prevozenih,pa ga skos gonm pa se nc ni crknlo.
folk kupujte golfa.golf je zakon.nc ne crkne.
mislm no.
1.to se nardi lahko pri vsakem avtu.
2. wap avtu ne skodi (nevem kdo ti je to natvezil)
2.kljuke in opstali deli pac lahko crknejo..
4.diskou se ne sme struzit,moral bi nove zahtevat (za to je pa vsekakor kriv servis ..)
5. se strinjam s tvojim postom ki si ga napisal malo visje o tem kako nas gledajo prodajalci..
Ni vse res kar napišem
 
sandisandi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 02, 2010 7:39 pm

Napisal/-a sandisandi Pe sep 03, 2010 8:34 pm

prava brihta si ni kaj.
napisal sem kar se mi je zgodilo in to je to!
če ti nisi imel težav z golfom si lahko srečen, vsi pač žal nimamo sreče ali ne?
večini pooblaščenih servisov in trgovcem ni mar za nas potem ko že kupimo pri njih novi avtomobil
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe sep 03, 2010 8:48 pm

pa ravno o tem govorim.
jaz sem mel sreco,pa se marsikdo drug,ti je nisi mel pa verjetno nisi edini.ne mores pa zj kr pisat kle ne kupovat golfa,ne kupovat vw pa stvari v tem stilu.ti ga verjetno nebos vec kupu ker si razocaran,jaz e bi se odlocal za nakup novega avta,bi pogledal malo kaj ponujajo pri vw-ju..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Ne sep 05, 2010 3:20 pm

hm jest se pa čudim glede drugih avtov kakšne so cene novih rezervnih delov ter premejam vw-ja sem še vedno za njega

Žal , avti se kvarijo žal , kakor gledam da se kvarijo manj tistim katere avte tudi včasih malo presilijo da delajo tudi na večjih obratih ter se avta manj pazijo !


Vsak proizvajalec avtomobilov v svoji tovarni naredi samo karoserijo ter vrata ter pobarva avto , vse ostalo zrihtajo ostali podizvajalci ( v sloveniji je kar nekaj firm katere izdelujejo dele za tovarne , npr hella , bivši prevent . Deli se tudi iz iste strukture tudi vgrajujejo tudi v avte drugih znamk . Zdaj lahk rečem da je lahko kriva tista tovarna katera je izdelala tisti del

glede ploščic da so se ti odlepile je pa prav gotovo to da si avto uprav , ga dal v garažo in potegnil ročno.
Čez noč so malo zarjaveli diski in ploščica se je prilepila na disk.
To je čist normalno

sam nekaj , lahko ti povem da en zadnji disk za laguno stane cca 120€ po kosu neoriginal
boh sem vesel ker vozim vw
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 06, 2010 10:48 am

Lažeš in po nepotrebnem osiraš ostale firme, ki imajo v evropi vsi iste vgrajene zavore kot tvoj čudežni VAG.
http://global.ebay.com/_RENAULT_LAGUNA_ ... 56000/item
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po sep 06, 2010 12:44 pm

Primer Golf 5 1,9TDI redno servisiran na pooblaščencu:

Do 100.000 nobenih problemov.Samo tankaj in vozi. Pri 105.000km zatuli prednji desni ležaj, pri 110.000km zadnji desni ležaj. Menjana oba ležaja na pooblaščencu.Cena...cca. 420€....brez kakršnegakoli popusta. Potem en cajt mir..Pri rednem servisu na 145.000km stranka omeni, da se težko prestavlja. poobleščenec ugotovi,da je to normalno. Servis veselo zatrjuje, da je avto tipi-topi in da z njim ni popolnoma nič narobe.Sami doma ugotovimo, da bo sklopka potrebna menjave,ker prijema zelo nizko. Pri 150.000km defekt. Prdnla turbina. Pooblaščenec ni hotel nič slišati o kulanci.... Veselo je zatrjeval, da je normalno da turbina crkne, ker ima turbina življensko dobo nekje 150.000km.Cena popravila bi pri njem znesla cca. 2 jurja, o popustu ni hotel nič slišat (pa je bil avto nov kupljen pri njih in redno servisiran pri njih).
Avto se je odvlekel domov, še isti dan se je našla nova turbina (in ne fabriško obnovljena kakršno bi dobili na pooblaščencu).
Zdej je na števcu cca. 160 - 170kkm...zaenkrat gre....le da če je motor vroč.....težko pali :roll:

Lastnik tega golfa ima pri hiši še dva voza iz vag-a (in eden čez 150kkm, drugi pa čez 240kkm),ampak z njimi res nima nobenih problemov.Samo redni servisi + potrošni material.Je pa res, da sta oba voza redno servisirana vsak pri drugem servisu.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Po sep 06, 2010 3:52 pm

Mislim, da ti je uporabnik Fan dobro napisal. Čimprej popravi. Ker ne boš dobil kulance, ga ne daj popraviti na uradnem servisu, saj te bodo deli ter delo prišli veliko več, kot na nepooblaščenem. In nikakor ne velja, da so pooblaščeni servisi boljši od nepooblaščenih.
Še posebej, če najdeš kje kakšnega dobrega in zaupanja vrednegamehanika.

OFF: To da nekateri pišete, da so za eno znamko deli dragi, za drugo pa ne, so natolcevanja.
Uredni servisi so pri vseh znamkah dragi kot žafran.
Ostalo je odvisno od posameznika, kje kupuje (verjetno neoriginalne) dele in kakšnega mehanika ima. Deli za približno enak rang avtomobila so v splošnem precej podobne.

Je pa dobro, da poznaš hibe svojega avtomobila. Pri renaultu so to npr. turbine (zato se olje prej menja, se bolj pazi), pr vw verjetno menjalniki ...
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po sep 06, 2010 4:56 pm

vidim da je pri SDI-jih res problem z menjalniki. sedaj me pa zanima, če paše od npr. 90 konjskega TDI menjalnik na SDI?
litr bencina, litr olja ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov