Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 Po feb 08, 2010 7:35 pm

pokrovček je to na sliki...
Priponke
08022010467.jpg
Slika
 
Lancer123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:04 pm

Napisal/-a Lancer123 Po feb 08, 2010 8:54 pm

tesnilo glave boš morau menjat... ker ti antifreez meša z oljem in potem nastane "smetana" na pokrovčku...
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 Po feb 08, 2010 9:01 pm

hvala za odgovor,zdaj vem kam mi zginja antifriz... :(
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 08, 2010 11:16 pm

jst nebi koj bil preprican da mas tesnilo na glavi prebito.
Ni vse res kar napišem
 
Lancer123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jan 27, 2010 7:04 pm

Napisal/-a Lancer123 To feb 09, 2010 12:35 am

abbe je napisal/-a:jst nebi koj bil preprican da mas tesnilo na glavi prebito.

kaj bi biu pa lahko drugi vzrok za smetano na pokrovčku???
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Sr feb 10, 2010 7:11 pm

Ja a niso dročniki lohk krivi tut. Pa drgač men se tut dela smetana sam mi antifreez nikamor ne zginja.
 
MLS33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 11, 2010 7:37 pm

Napisal/-a MLS33 Po mar 15, 2010 11:22 am

Pozdrav,

na passatu 98 1.9TDI 81kW imam podobno težavo s temperaturo motorja. Kazalec pri normalni vožnji kaže cca. 80°C namesto 90°C. Ko se peljem npr. na trojanski klanec temperatura naraste na 90, torej do sredine, kjer mora biti. Ko pa se peljem iz trojan pa pade na 80 ali manj. Mehanik mi je menjal tipalo temperature, za termostat pa pravi, da se težave ne kažejo na tak način. Rekel je, da verjetno sam kazalec kaže napačno, kar se mi zdi čudno, saj se kazalec premika iz 80 do 90, kar se ne bi, če bi bil samo neskalibriran...

Da temperatura pada zares mislim tudi zato, ker imam manjše težave s turbino, ki se pojavijo samo takrat, ko kazalec temperature pade na 80, pri 90 teh težav ni.

Hvala za odgovore. Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov