Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To feb 09, 2010 8:25 pm

Moderatorjem predlagam novo področje : FAV PROBLEMI IN OKVARE ;) jih je toliko na dan, da je joj :( ;) Verjetno ne znajo uporabljati IŠČI :D
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To feb 09, 2010 8:39 pm

Fantje, večina nas ne razume Folcvagnovega Užitka V Vožnji 8)
Če te lahko uspejo v nakup avta za dobrih 30.000 evrov, te še toliko lažje v to, da je njegova normalna zavorna pot v dežju 210% daljša od 30 let stare Dacie :cry:
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To feb 09, 2010 8:48 pm

@Ivan36, @kofy
Tema je nastala z namenom, da se težava reši in ne z namenom podjebavanja lastnikov določenih vozil. Glede iskalca pa res ne velja izgubljate besed, ker je Katastrofalen!
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To feb 09, 2010 8:52 pm

a to se tud pokvari? pa saj to je za povrh še skor nov avto?
 
pril
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To jun 20, 2006 11:25 am

Napisal/-a pril To feb 09, 2010 9:22 pm

Sem tudi preveril, in je 100% da tiguan na določen interval preko ABS mehanizma približa po domače "pakne" k diskom in tako intervalno čisti diske. Sem že razmišljal o temu, da bi zamenjal zavorne ploščice z drugim proizvajalcem, pa da vidim če bo kaj pomagalo... (mogoče kakšne neoriginalne). Mogoče se tepe sestava diskov in zavornih ploščic?
Na srečo sem bolj pasivni voznik, samo kaj pa če mi b kdo pred avto skočil in bo black out z zavorami... kaj pa potem????

Hvala za link...

Sicer pa kaj pa mi bodo splo zavore, saj bo elektronika vse postorila ;-) hehe
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 09, 2010 10:36 pm

pril je napisal/-a:Sem tudi preveril, in je 100% da tiguan na določen interval preko ABS mehanizma približa po domače "pakne" k diskom in tako intervalno čisti diske...


A4 z modelom B8 to dela, za Tiguana se mi zdi da od leta 2009 serijsko (nisem pa siguren....) če ima to sprogramirano v računalniku potem je definitvno težava v ploščicah; in nedavno nazaj se je to na enem modelu že dogajalo....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 09, 2010 10:52 pm

Tole je kar čudna težava......zanimvo jaz imam obratn problem.....ko je deževno in en čas ne zaviram potem ob prvem pritisku (a naj bo še tako nežen) avto zabremza veliko bolj kot pa bi moral.....drugi pritisk je pa normalen. Ampak to pripisujem temu ker pač voda lepo spere vse skupaj in primer kot mora.....v drugo so diski že ogreti in primejo mal slabš ampak še vedno normalno.

In to da bi avto zabremzal čez čas zarad tega ker je voda oz. mokro....še nisem slišal,,,,kolesa morajo blokirat ob vsakem močnejšem pritisku na zavoro.....pa naj bo polna luna ali pa deževen dan.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 09, 2010 11:09 pm

lisko je napisal/-a:In to da bi avto zabremzal čez čas zarad tega ker je voda oz. mokro....še nisem slišal,,,,kolesa morajo blokirat ob vsakem močnejšem pritisku na zavoro.....pa naj bo polna luna ali pa deževen dan.

to je tako minimalen čas, da niti "A" ne rečeš..........pač en film se ustvari med diskom in ploščico, če 10km na AC nisi nič "božal" pedala - in še 1x povem_dogaja se le v takem vremenu, kot je sedaj; mokro in cesta polita s soljo/emulzijo................in dogaja se na večini avtov (tudi na MB Sprinterju) samo kot pravim ne občuti(zazna) vsak.....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 09, 2010 11:26 pm

Ammmm.............morda bi komu sedaj prišel prav sledeči izraz: RTFM

En citat iz Lastnikovega priročnika in navodil za uporabo:

" Diskaste zavore
Mokri zavorni diski dosegajo nižji koeficient trenja, zato so zavore manj učinkovite. Po pranju avtomobila, v močnem dežju ali plundri med vožnjo nekajkrat rahlo pritisnite na zavorni pedal, da z zavornih diskov odstranite plast vode".

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 To feb 09, 2010 11:49 pm

pskoda je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%


Če si zaradi svojega stila vožnje velikokrat na bremzi potem verjamem, da nimaš teh težav. Probaj pa ob dežju voziti na AC in vsaj 15 do 20 minut in ne zaviraj - boš opazil kaj bo, ko boš nato zaviral.


Bom pa enkrat probal, ker me zdaj že full zanima


Saj je lepo, da braniš opla, ampak ti povem iz lastnih izkušenj (vozim astro), da se pri njem dogaja podobno. Ravno sedaj mi je avto stal 2 dni (ker sem pač bil doma) in danes, ko grem v službo, se je lepo videlo, da so diski malo zarostani. Zato vedno, ko avto v mokrem stoji malo dlje, parkrat preventivno zabremzam, da spucam diske in da potem zavore normalno primejo. Samo da pa dve sekundi ne bi prijele, pa se ni zgodilo. Primejo takoj, ampak dokler so diski umazani, pač malenskost slabše.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 10, 2010 7:01 am

Jaz bi bolj Liskotu potrdil, ko je zarostano bremze grabijo močneje, kar pa normalno ne dovoliš zaradi morebitne škode.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Sr feb 10, 2010 8:09 am

pril je napisal/-a:da ne bo pomote, ko pritisnem na zavoro čutim pritisk pedala, zavornega učinka pa nobenega.. imam prevoženih okoli 800.000 km pa vem da je zavorna pot daljša, pa slaba cesta... samo da pa pedalo do konca, zavornega učinka pa popolnoma nič.. to mi je čudno.... avto je star 1/2 leta


hmmm... problem z zavorami smo imeli doma, samo je bilo na polotu. Pedal si pritisnil, učinka nobenega, samo to se je dogajalo tudi v suhem (za nekatere tukaj),... :?
Na koncu ugotoviš, da dokler je avto v garanciji, je za njih vse ok, ker ti ga samo na zavorne valje postavijo ...
...posledično si imel večjo varnostno razdaljo med vožnjo, nižjo hitrost...no vsaj nekaj je bilo ok ;)

V glavnem , če imaš avto v garanciji, pojdi na testno vožnjo z drugim tiguanom, primerjaj in če so razlike v pojemku vstrajaj, da naj morebitne težave odpravijo v času garancije...

lp
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Sr feb 10, 2010 9:50 am

Ste se že kdaj vprašali koliko vode ostane na disku pri 80 km/h uro. Učinek je podoben kot pri pralnem stroju. To se enostavno ne sme dogajat. Če pa se bi bilo mogoče samo pri maksimalno enem obratu kolesa. Pri VW transporteju se ta težava nikoli ne pojavlja sicer ima nadpovprečno dolgo zavorno pot v snegu, kar pripisujem ne preveč posrečenem sistemu ABS. Nedvomno gre za težavo zavornega sistema. Lahko, da je težava v servu.

Tudi na vedno in povsod popljuvani toyoti corolli zavore primejo vzorno v vseh pogojih, po mojem občutku boljše kot pri Transporterju predvsem sistem ABS.

Mimogrede 2 sekundi pri 90 km/h pomenita skoraj 50 metrov, za takšne stvari pa ni opravičila. če pa prištejemo še reakcijski čas 1 sekunde je ta razdlja 75 metrov. Po tej razdalji pa sledi 35-40 metrov aktivnega zaviranja. Takšne številke pa so nedvomno alarmantne.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr feb 10, 2010 11:41 am

Res je, da ko avto stoji zarjavijo diski in pride do takih problemov. Ampak, če se avto vozi se tega ne bi smelo dogajat. Na svojih avtih še nisem takega problema zasledil, pa se zgodi, da stoji tudi par dni na mestu. V luki, ko avti stojijo na parkirišču mesece in mesece pride redko do takega problema, ampak mora res avto stat zelo dolgo tam.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Sr feb 10, 2010 11:57 am

sašo5 je napisal/-a:PS. na AC vsakih xx km pritisnit zlahka pedal zavore (lahko kr z levo nogo brez da spuščaš gas...)


tega nikar počet, ker nimamo občutka bremzat z levo nogo in boš kaj kmalu pritisnil preveč, kar je pa zelo nevarno
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr feb 10, 2010 12:15 pm

Evo danes sprobal oba sistema brez ABS in z ABS :roll: brez je veliko bolje se vsaj ustaviš nekje :D Z ABS niti pod razno in hitrosti okol 35kmh :( Peljal sem pa v ŠK LOKO in pol takoj nazaj domov Cerkno .Cesta pod Kladjem do ŠKL pa še posuta ni bila bemu jim :evil: .
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr feb 10, 2010 1:08 pm

krypton je napisal/-a:Ste se že kdaj vprašali koliko vode ostane na disku pri 80 km/h uro. Učinek je podoben kot pri pralnem stroju. To se enostavno ne sme dogajat.

Ni problem v "ostajanju" vode na disku ampak v tvorjenju oksidov na zavornih ploščicah in disku! Do tvorjenja oksidov pride predvsem na avtocesti, kjer za posipanje uporabljajo mešanico soli in raztopine kalcijevega klorida ali magnezijevega klorida. Ker so oksidi zelo trdi je koeficient trenja med zavornimi ploščicami in diskom enak, kot če bi med seboj drgnil dve jekleni kladi in zato pride do kratkotrajnega efekta "zakasnitve" pri jakosti zaviranja. :?

Do sedaj sem vozil že zelo veliko avtomobilov različnih cenovnih razredov in znamk in pri čisto vseh (pri nekaterih sicer bolj pri nekaterih manj) se je pojavljal ta efekt "zakasnitve" pri jakosti zaviranja na avtocesti v mokrem oziroma v zimskih razmerah. Iz enakega razloga je Mercedes pri prejšnji generaciji razreda S in CL uvedel poseben zavorni sistem, ki na vsake toliko časa samodejno približa zavorne ploščice disku in tako "očisti" ploščice ter disk...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
pril
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To jun 20, 2006 11:25 am

Napisal/-a pril Sr feb 10, 2010 5:36 pm

no uraden odgovor uvoznika

"Če niste ugotovili nikakršnih nepravilnosti na zavorah in napeljavi, je zelo verjetno, da gre za slab zavorni učinek zaradi posipanja cest. Pri posipanju cest se na cestah nahajajo lužnati ostanki kalcijevega ali magnezijevega klorida. Med vožnjo pridejo ti ostanki na zavorne kolute ali obloge in se tam posušijo. Če se posušena plast znova navlaži (zračna vlaga ali dež), se na zavornih kolutih ustvari oljna plast, posledično pa se zmanjša tudi torni koeficient. Torni koeficient pri plasti iz kalcijevega ali magnezijevega klorida (ki se uporabljata za posipanje cest pri zelo nizkih temperaturah) je dva do trikrat nižji kot pri natrijevem kloridu. Posledica tega je lahko bistveno slabši zavorni učinek. V takih pogojih je priporočljivo takoj ko speljemo (če lahko to varno storimo), močno pritisniti na zavorni pedal, da "očistimo" kolute. Če pa ste ugotovili poškodbe kolutov ali oblog in je potrebna manjava, ali če stranka vztraja pri zamenjavi, jih pač zamenjajte, vendar stranko opozorite, da menjava iz naslova garancije ni mogoča, saj za potrošni material velja omejena garancija (6 mesecev oz 10.000 km)".



dejstvo ostaja da ni bistveno manj učinka ampak ga NI !!!!
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden Sr feb 10, 2010 5:54 pm

..........saj za potrošni material velja omejena garancija (6 mesecev oz 10.000 km)".

wtf :shock:
Avto ki je vreden 30000eur,ti dajo za garancijo ploščic oz.diskov 6mesec oz 10000km!
sramota!(cena pa je itak taka da te na rit vrže)
Sram naj jih bodi(...bi rekel Stare)!fuj in fej!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr feb 10, 2010 5:58 pm

na toyoti rav isti problem, ko je tkole zima pa ful mokra cesta, napram mojemu meganu bremze skor nič ne primejo...

čeprav sem tud na mojem danes opazu ko res enih 20 min nisem zaviran da je manj prijelo...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov