Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr mar 17, 2010 8:05 pm

Gorch je napisal/-a:
huda bejba je napisal/-a::lol: :lol:
Ok, nevermind, ok. Citirala sem mehanika, imam ene tri na razpolago, lahko še malo klicarim naokol ... :D On je govoril o nekem KKK ali turbini taki ali motorju - kej komu jasno? Pa da je treba še neke cevi menjat, če je šlo to ... ? ... Grem še malo klicarit naokol ...


Pokliči še v Hofer...sem skoraj 100%,da sem videl v reklami,da imajo do petka ene turbine v akciji.
:lol: :lol: :lol: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Sr mar 17, 2010 9:07 pm

A ne se f****t lepo vas prosm. :evil: Ta cel topic tele hude bejbe je ena cela sprdačina.
Pomoje provokacija.... en model s preveč časa oz. mogoče na sončni upravi, pa mal prca nas uporabnike a.com :x
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 18, 2010 8:43 am

Turbina se da popraviti doma, če ni fasala po lopaticah. Dobi se standardne drsne ležaje in tesnila po 50€ kpl. Če je zaribana, se dobijo nadmerski ležaji in potrebno je brusiti gred turbine. Za vse te razširjene posege pa je potrebno rotor centrirati, kar pa je delo za specialistične delavnice tipa Beja. Za 1000€ se dobi marsikje že taprava turbina (npr. Garett GT25) na kroglične ležaje (potrebno je reducirati pritisk olja za mazanje), ki še enkrat hitreje prijema od teh klasičnih Garett (g17-25), KKK ali variabilna Mitsubishi (TD04).
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 18, 2010 10:29 am

on:
@huda bejba: glede na to, da imaš "problem" na avtu in je šla turbina rakom žvižgat predlagam že napisano in sicer odpelji avto k mehaniku in naj ti, da turbino dol. odnesi jo k beji na popravilo/obnovo in bo strošek cca. 600-700€.

če želiš novo pa odpelji avto k pooblaščencu in naj naroči iz nemčije novo turbino, ki te bo stala cca. 1000-1200€ z delom.

cevi naj se pregledajo zaradi možnosti, da je katera od teh "fuč" ali pa je v njih kakšna nesnaga ( beri: olje itd...).

predlagam, da se tudi intercooler očisti/pregleda ali v skrajni sili tudi zamenja medtem ko se bo turbina menjala.

off:
temo zaklepam zaradi neresnosti nekaterih uporabnikov!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov