Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
No za to cukanje, sem tudi moral sam ugotoviti vzrok. NA vozilo smo s kolegom priklopili tester in se zapeljali naokrog. In glej ga zlomka, ko je scukaj je tester pokazal missfire. Problem za to so pa bili kabli, ki se nahajajo v glavi in povezujejo šobe med seboj. Po menjavi tega zadeva deluje BP. Strošek kablov s konektorji na Porche-ju je cca. 80€. Tukaj pa je potrebno zraven računati še delo (meni je to naredil moj mehanik, ko sem prišel tja kar z nabavljeno robo in locirano težavo).
Za problem pri vžiganju pa je bila kriva črpalka v tanku, ki je puščala gorivo nazaj, in je nastal noter luft. Zato je tudi avto v prvo vžgal (dovolj nafte na relaciji črpalka na motorju - šobe) nato pa ugasnil (luft na relaciji do kesla in posledično pumpe v keslu).
Žal pa je znanje mehanikarjev za moje pojme, na popolnem minimumu, in se držijo testerja kot pijanc plota, pa še to samo na mestu sprobajo, boknedaj, da bi se kateri zapeljal s testerjem naokrog. Naj samo opomnim, da so me na pooblaščencu odpravili s takšno butasto, da je za to cukanje kriv quattro, in da se ga morem pač navaditi. Itak, da sem mel ob tej izjavi nasmešek do ušes, ker še česa takega do sedaj nisem slišal (quattro je mimogrede brez lufta).![]()
Tako da, kar se mojih problemov tiče, so pooblaščenci pogrnili na celem izpitu.
Upam, da je komu kaj pomagalo.
Lp
Saša
UROS-2.0TDI je napisal/-a:Pozdravljeni..
Jaz imam iste tezave kot Sašqa, glede zgubljanja moči na obmocju med 1800 in 2000 obrati. ( CUKANJE MOTORJA ZA KRATEK CAS).
Kot je napisal Sašqa motor zgubi moč (cukne), v rahlem pospesevanju. V primeru polnega plina pa gre normalno..
Razlika je samo v tem, da moj ne spusca nobenih zvokov.... Sedaj pa me zanima ce ima kdo kaj izkusenj iz tega, ker moj serviser neve kaj bi to bilo in pravi da bi ga morala priklipit na racunalnik. Avto je bil na racunalniku pred priblizno trem mesecem, ( takrat se je tezava ze pojavila samo mi ni bila moteca ( TAKRAT), racunalnik ni takrat nic pokazal...)
Me pa use eno zanima, ali bi lahko delalo tezave naslednje: -potenciometer na pedalu za plin.
-senzor pretoka zraka (luftmeser).
-turbo polnilnik.
Prosim za pomoc ce kdo kaj ve, ja pa oprostite ker nisem napisal v novi temi...
LP, UROS-2.0TDI.....HVALA.
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
Če je vprašanje namenjeno meni, so takrat na pooblaščencu najpogosteje za cukanje omenjali regulator pritiska turbine. Vzrok za moje cukanje pa je tičal v napeljavi šob, kot sem že predhodno omenil. Za nekatere pa so omenjali tudi nadgradnjo software-a, če seveda obstaja za vaše vozilo. Za odpravo vaše težave bo najbolje, da se zapeljete do enega pooblaščenca (popoldanca, osebnega mehanika, ipd.), in obvezno na tester, da se vidi kaj nagaja, bo potem najlažje postaviti diagnozo in odpraviti problem z najmanjšimi stroški. Verjemite, da kdor zna delati s testerjem, bo problem hitro našel (konec koncev pa tudi tester ni vsemogočen). Nekaj specialistov za te stvari imamo tudi tukaj na forumu.
Lp
Saša
BadRobot je napisal/-a:Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
Če je vprašanje namenjeno meni, so takrat na pooblaščencu najpogosteje za cukanje omenjali regulator pritiska turbine. Vzrok za moje cukanje pa je tičal v napeljavi šob, kot sem že predhodno omenil. Za nekatere pa so omenjali tudi nadgradnjo software-a, če seveda obstaja za vaše vozilo. Za odpravo vaše težave bo najbolje, da se zapeljete do enega pooblaščenca (popoldanca, osebnega mehanika, ipd.), in obvezno na tester, da se vidi kaj nagaja, bo potem najlažje postaviti diagnozo in odpraviti problem z najmanjšimi stroški. Verjemite, da kdor zna delati s testerjem, bo problem hitro našel (konec koncev pa tudi tester ni vsemogočen). Nekaj specialistov za te stvari imamo tudi tukaj na forumu.
Lp
Saša
Moje izkusnje z audi tester servisom,so me stale kot generalno obnovljen v prvinski tovarni.Samo malce pozno sem to spoznal.Je kar je.Tuki pa opisem cukanje mojega motorja 2.0 16v tdi.Po ravnem terenu ali navzdol ni blo blemov,ko pa je blo treba prestavljat v hribu ali speljevati,je motor v trenutku zgubil moc in si slisal kako zalije celindre,ko pa je turbina pretegnila,se je kadilo ko z premogovnika.No ja ta cukanje se je pojavljav pri vsakem prestavljanju.Na servisu so rekli da je kaksna malenkost na turbini.Seveda se je probavalo stikala okoli turbota,itd,pa nic.Potem je bila kriva sklopka,dal novo,nic bolje.Sel na Bejo v ljubljani,samo da so jo slisali so 100% zatrdili da z turbino in okoli nje ni nic narobe.Potem pa je nakljucje prineslo resitev,ki,pazi to!napaka pod volanom!!!17 eur in motor deluje kot nov.To pa je tudi edina prava napaka in je dejansko na sklopki.Seveda je bilo treba ocistiti agr ventil ki ga je zaradi prevec goriva kar prijetno zamastilo,plus tone saj. LP
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja, jaz sem rešil vse probleme. In sicer za problem pri vžigu se je čez čas pokazalo, da pa menjava črpalke v 'tanku' ni rešila težave, čeprav je v prvi fazi kazalo zelo obetavno, in je vzrok tičal povsem drugje, in sicer: da je avto vžgal v prvo, nato pa ugasnil, ter ga je bilo potrebno 'verglati', so bili krivi O-ringi na šobah. Kaj to pomeni? Da ko se je avto ohlajal, so se materiali krčili, zaradi otrdelosti o-ringov, pa le ti niso opravljali vlogo tesnenja. Zaradi tega je nafta spronicala mimo, padel je pritisk, in posledica že znana. Naj povem, da so bili simptomi pred menjavo podobni kot vaši. Ko smo avtomobil zaštartali hladni se je pojavilo kar veliko odstopanje na šobah, vendar več kot 2, če me spomin ne vara ni bilo, ko se je avto zagrel, pa so bile šobe kot nove. Po srečnem naključju in poznanstvu na pooblaščencu, mi je mojster s prve postavil diagnozo (oringi - baje kar poznan problem zaradi naše nafte). Po menjavi le teh, je to sedaj povsem drug avto, tišji, mirnejši, po občutku odzivnejši in poraba je tudi padla. Po menjavi oringov in ponovni nastavitvi šob (pri tem so mi menjali še naležne ploščice), je ena šoba skoraj na 0 (0.07) največ kar se je videlo na testerju je bilo 0.18 (govorim za test po menjavi oringov, naležnih ploščic in vnovične nastavitve). Še sam serviser je dejal, da je sedaj stanje kot novo, bilo pa je to nekje okrog 220kkm delano (šobe pa so še prve). Tako da jaz bi najprej preveril to, nato pa ponovno preveril odstopanje šob. Koliko pa ima avto prevoženih?
Glede cukanja, pa bi znal ponagajati tudi kak senzor pritiska, N75 (se vidi na testerju, testna vožnjo s testerjem), morda zapacana turbina, lopatice ipd.
Lp
Saša
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov