Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Sr apr 28, 2010 8:57 am

Tako ocenjeno čez palec se mi zdi da ne slišim ničesar, vsaj pozornosti temu nisem polagal. Bom pa se še posvetil temu. Ko dam kontakt se mi zdi, da slišim samo tisto premikanje loput, ko še zraven tak jamrajoči zvok spušča.

Tisto glede cukanja pa se pojavlja tudi samo občasno, in venomer ko pospešujem zelo počasi (da obrate nabira zelo počasi) - bolj varčna vožnja, takrat tak parkrat cukne, kot bi za trenutek turbino vrglo ven, pol pa spet potegne. Zraven pa še tak zvok, kot bi nekaj podrsalo, zaškripalo. Če pa pohodim gas čez polovico, pa se to ne zgodi, ali pa če ga pohodim na polno.

In to se ne zgodi vedno, mogoče 2x na dan, ampak ko pa se, je pa moteče.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Sr apr 28, 2010 1:41 pm

Lahko pa probaš tako, da na vrhu ohišja filtra odviješ torx 30 vijak daš kontakt, če nafta špricne ven, pol črpalka v taku dela, če ne šrpricne pa ne dela.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Če apr 29, 2010 6:14 am

Pozdravljeni

Včeraj sem bil pri puconji, vendar so mi tam zagotovili, da so on specialisti za bencinske motorje, in ne dizelske. Tako da mi tam niso znali pomagati. Dali so mi kontaktno številko od DTS Korenjak (Ptuj), kjer sem danes dogovorjen. Bojda bi naj bil on mojster za dizelska vozila. Ima kdo kakšne izkušnje z njim?

Lp
saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a UROS-2.0TDI So nov 27, 2010 7:29 pm

Pozdravljeni..

Jaz imam iste tezave kot Saša, glede zgubljanja moči na obmocju med 1800 in 2000 obrati. ( CUKANJE MOTORJA ZA KRATEK CAS).
Kot je napisal Saša motor zgubi moč (cukne), v rahlem pospesevanju. V primeru polnega plina pa gre normalno..
Razlika je samo v tem, da moj ne spusca nobenih zvokov.... Sedaj pa me zanima ce ima kdo kaj izkusenj iz tega, ker moj serviser neve kaj bi to bilo in pravi da bi ga morala priklipit na racunalnik. Avto je bil na racunalniku pred priblizno trem mesecem, ( takrat se je tezava ze pojavila samo mi ni bila moteca ( TAKRAT :D ), racunalnik ni takrat nic pokazal...)
Me pa use eno zanima, ali bi lahko delalo tezave naslednje: -potenciometer na pedalu za plin.
-senzor pretoka zraka (luftmeser).
-turbo polnilnik.

Prosim za pomoc ce kdo kaj ve, ja pa oprostite ker nisem napisal v novi temi...
LP, UROS-2.0TDI.....HVALA.
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a UROS-2.0TDI So nov 27, 2010 7:31 pm

Pozdravljeni..

Jaz imam iste tezave kot Sašqa, glede zgubljanja moči na obmocju med 1800 in 2000 obrati. ( CUKANJE MOTORJA ZA KRATEK CAS).
Kot je napisal Sašqa motor zgubi moč (cukne), v rahlem pospesevanju. V primeru polnega plina pa gre normalno..
Razlika je samo v tem, da moj ne spusca nobenih zvokov.... Sedaj pa me zanima ce ima kdo kaj izkusenj iz tega, ker moj serviser neve kaj bi to bilo in pravi da bi ga morala priklipit na racunalnik. Avto je bil na racunalniku pred priblizno trem mesecem, ( takrat se je tezava ze pojavila samo mi ni bila moteca ( TAKRAT :D ), racunalnik ni takrat nic pokazal...)
Me pa use eno zanima, ali bi lahko delalo tezave naslednje: -potenciometer na pedalu za plin.
-senzor pretoka zraka (luftmeser).
-turbo polnilnik.

Prosim za pomoc ce kdo kaj ve, ja pa oprostite ker nisem napisal v novi temi...
LP, UROS-2.0TDI.....HVALA.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a LukL So nov 27, 2010 8:23 pm

ne boš prišel do dna tega... to je skor pr vsakem 2.0 tdi, tester ti ne bo pokazal ničesar, turbina ni... imeli 2.0 tdi podobne težave, smo ga imeli 2 leti in prodali, ker se skor noben ni nič vozu (15.000 km v 2 letih), kupil ga je en kolega od fotra, avto je v letu in pol dosegel 240k km in je vmes crknila 1x šoba, pa še nek senzor, sam ne luftsenzor, drugače pa avto isto ko prej gree, sam včasih pa mal potrese
 
UROS-2.0TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So nov 27, 2010 6:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a UROS-2.0TDI Ne nov 28, 2010 1:03 am

Je se pol kaj druga za nardit, ker je pa ful motece. Ker se v tem obmocju kr velik vozim...( sploh po mestu, naselja...). Opazu pa sem, da je odvisno od bencinskih črpalk na katerih tankam..Petrol-KATASTROFA..,(Enkrat pa nikoli vec)..> Mol- TRENUTNO JE SLABO.., Agip- NAJMANJ MOTEČE ( VČASIH ).., Shell in Aral-NE OPAZIM MOTNJE...ALI PA ZELO REDKO KDAJ....Se pravi, menjam avto ali pa kupim tablete za živce :D . Jaz bom poizkusil zadevi pridit do dna, če se bo dalo, če ne pa ne. Če kdo se kaj ve naj prosim napise, bom zelo hvalezen.

Glede problema pri vžigu pa: Kolega je imel Audi A4 2.0TDI- limuzina.. Avto mu je vžgal in takoj ugasnil. Se previ, da z drugim ključem sploh ni mogel avta vžgat. Ko je sel na servis so mu povedali, da ima problem z ključem.( Da se ključ nekako polni preko ključavnice - nevem kako ampak dober je- Po resetu ključa preko racunalnika je avto normalno vžigal. Se pravi, da se je potrebno vozit z obema ključema, ker se ključ polni kot baterija. V primeru , da pa avto potem vžge, bi jaz najprej pogledal cevi za gorivo, filter... ( OPCIJA ).

Lp, Hvala ..
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a Sasqa Po nov 29, 2010 7:34 am

Pozdravljeni

No za to cukanje, sem tudi moral sam ugotoviti vzrok. NA vozilo smo s kolegom priklopili tester in se zapeljali naokrog. In glej ga zlomka, ko je scukaj je tester pokazal missfire. Problem za to so pa bili kabli, ki se nahajajo v glavi in povezujejo šobe med seboj. Po menjavi tega zadeva deluje BP. Strošek kablov s konektorji na Porche-ju je cca. 80€. Tukaj pa je potrebno zraven računati še delo (meni je to naredil moj mehanik, ko sem prišel tja kar z nabavljeno robo in locirano težavo).

Za problem pri vžiganju pa je bila kriva črpalka v tanku, ki je puščala gorivo nazaj, in je nastal noter luft. Zato je tudi avto v prvo vžgal (dovolj nafte na relaciji črpalka na motorju - šobe) nato pa ugasnil (luft na relaciji do kesla in posledično pumpe v keslu).

Žal pa je znanje mehanikarjev za moje pojme, na popolnem minimumu, in se držijo testerja kot pijanc plota, pa še to samo na mestu sprobajo, boknedaj, da bi se kateri zapeljal s testerjem naokrog. Naj samo opomnim, da so me na pooblaščencu odpravili s takšno butasto, da je za to cukanje kriv quattro, in da se ga morem pač navaditi. Itak, da sem mel ob tej izjavi nasmešek do ušes, ker še česa takega do sedaj nisem slišal (quattro je mimogrede brez lufta). :D

Tako da, kar se mojih problemov tiče, so pooblaščenci pogrnili na celem izpitu.

Upam, da je komu kaj pomagalo.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
igorkotnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To feb 21, 2012 7:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a igorkotnik To maj 15, 2012 6:56 pm

Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

No za to cukanje, sem tudi moral sam ugotoviti vzrok. NA vozilo smo s kolegom priklopili tester in se zapeljali naokrog. In glej ga zlomka, ko je scukaj je tester pokazal missfire. Problem za to so pa bili kabli, ki se nahajajo v glavi in povezujejo šobe med seboj. Po menjavi tega zadeva deluje BP. Strošek kablov s konektorji na Porche-ju je cca. 80€. Tukaj pa je potrebno zraven računati še delo (meni je to naredil moj mehanik, ko sem prišel tja kar z nabavljeno robo in locirano težavo).

Za problem pri vžiganju pa je bila kriva črpalka v tanku, ki je puščala gorivo nazaj, in je nastal noter luft. Zato je tudi avto v prvo vžgal (dovolj nafte na relaciji črpalka na motorju - šobe) nato pa ugasnil (luft na relaciji do kesla in posledično pumpe v keslu).

Žal pa je znanje mehanikarjev za moje pojme, na popolnem minimumu, in se držijo testerja kot pijanc plota, pa še to samo na mestu sprobajo, boknedaj, da bi se kateri zapeljal s testerjem naokrog. Naj samo opomnim, da so me na pooblaščencu odpravili s takšno butasto, da je za to cukanje kriv quattro, in da se ga morem pač navaditi. Itak, da sem mel ob tej izjavi nasmešek do ušes, ker še česa takega do sedaj nisem slišal (quattro je mimogrede brez lufta). :D

Tako da, kar se mojih problemov tiče, so pooblaščenci pogrnili na celem izpitu.

Upam, da je komu kaj pomagalo.

Lp
Saša




Nekaj časa je že odkar si "zaključil" s svojo težavo, a jaz vidim enak problem glede cukanja tudi pri sebi, zato bi te vprašal:

- si imel avto tudi na računalniku oz. ali si preveril šobe (koliko so bile vrednosti) - meni vrednosti na prvi in drugi šobi nihajo od cca 0 pa potem čez minutu tudi čez 2 - takrat se pojavi cukanje
- cukanje se čuti tudi ko stojim na križišču in med 1800-2000 obrati
- zjutraj (občasno) tudi dvakrat zavrti predno vžge (vžge vedno v prvo) potem dala par sekund malo "čudno" potem pa se umiri.

Se je tudi pri tebi pojavljalo podobno? Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a Sasqa Sr maj 16, 2012 7:04 am

Pozdravljeni

Ja, jaz sem rešil vse probleme. In sicer za problem pri vžigu se je čez čas pokazalo, da pa menjava črpalke v 'tanku' ni rešila težave, čeprav je v prvi fazi kazalo zelo obetavno, in je vzrok tičal povsem drugje, in sicer: da je avto vžgal v prvo, nato pa ugasnil, ter ga je bilo potrebno 'verglati', so bili krivi O-ringi na šobah. Kaj to pomeni? Da ko se je avto ohlajal, so se materiali krčili, zaradi otrdelosti o-ringov, pa le ti niso opravljali vlogo tesnenja. Zaradi tega je nafta spronicala mimo, padel je pritisk, in posledica že znana. Naj povem, da so bili simptomi pred menjavo podobni kot vaši. Ko smo avtomobil zaštartali hladni se je pojavilo kar veliko odstopanje na šobah, vendar več kot 2, če me spomin ne vara ni bilo, ko se je avto zagrel, pa so bile šobe kot nove. Po srečnem naključju in poznanstvu na pooblaščencu, mi je mojster s prve postavil diagnozo (oringi - baje kar poznan problem zaradi naše nafte). Po menjavi le teh, je to sedaj povsem drug avto, tišji, mirnejši, po občutku odzivnejši in poraba je tudi padla. Po menjavi oringov in ponovni nastavitvi šob (pri tem so mi menjali še naležne ploščice), je ena šoba skoraj na 0 (0.07) največ kar se je videlo na testerju je bilo 0.18 (govorim za test po menjavi oringov, naležnih ploščic in vnovične nastavitve). Še sam serviser je dejal, da je sedaj stanje kot novo, bilo pa je to nekje okrog 220kkm delano (šobe pa so še prve). Tako da jaz bi najprej preveril to, nato pa ponovno preveril odstopanje šob. Koliko pa ima avto prevoženih?

Glede cukanja, pa bi znal ponagajati tudi kak senzor pritiska, N75 (se vidi na testerju, testna vožnjo s testerjem), morda zapacana turbina, lopatice ipd.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
igorkotnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To feb 21, 2012 7:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a igorkotnik Sr maj 16, 2012 12:05 pm

Avto ima 180.000km. Se je tebi tudi pojavljalo, da narahlo cuka pri 1800-2000obrati? Se spomneš koliko je bila cena za menjavo kablov in o-ringov? Ti je to delal mehanik doma ali na servisu?

Je bilo potrebno šobe tudi kaj čistiti?

Hvala za odgovor :)
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a Sasqa Če maj 17, 2012 7:05 am

Pozdravljeni

Ja tudi meni je cukalo, vendar samo pri ležerni vožnji pod konstantnimi obrati, če se prav spomnim, tam med 2000 in 2300 obrati, čutit pa je bilo tako, kot bi za trenutek padel pritisk na turbotu, ali kot bi odletel posamezni vžig (analogija z bencincem), če sem stopalko za plin pohodil do konca, se to ni zgodilo. Po menjavi kablov na šobah (garnitura) je ta problem izzvenel (tudi missfire) se ni pojavil več. Ta garnitura je bila na Jarcu malenost manj kot 90€ (tu nekje). Da pa ni hotel občasno prižigati, pa so bili krivi otrdeli O-ringi, zaradi njih je prišlo tudi do občasnega potresavanja v prostem teku (vsake toliko časa se je malo stresel, proti koncu se je tresel že kar lepo, še posebej če si se peljal 2km, avto ugasnil, ter ga po 5minutah prižgal - hladen, takrat je pa včasih 'tekel' kot bencinar po treh celindrih - cel avto se je tresel), dokler se ni segrel. Garnitura oringov in tesnil, ki se zamenjajo je bila na Jarcu 150€, pri čemer sem z delom vred plačal, mislim da 198€ (pri tem sem dobil lep rabat na delo), drugače bi bila končna cena okrog 300€. Pri tem so se zamenjali komplet oringi, ostala tesnila, ter na novo vpisale in skalibrirale šobe + zamenjale so se še naležne ploščice - cena všteta v predhodno omenjeno. Servis pa se je delal na pooblaščencu (Jarc). Kot pravim, zdaj tudi pri hladnem motorju ni velikega odstopanja (vrednosti se gibljejo med -0.18 do +0.18, ene so v negativi ene pa v pozitivi). Za pooblaščenca pa sem se odločil, ker bi me menjava pri popoldancu prišla malenkost dražje, kot me je na pooblaščencu z lepim rabatom, pri tem pa mi je ostala še garancija mobilnosti + garancija na vgrajen material.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
igorkotnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To feb 21, 2012 7:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a igorkotnik Sr jun 06, 2012 8:22 pm

UROS-2.0TDI je napisal/-a:Pozdravljeni..

Jaz imam iste tezave kot Sašqa, glede zgubljanja moči na obmocju med 1800 in 2000 obrati. ( CUKANJE MOTORJA ZA KRATEK CAS).
Kot je napisal Sašqa motor zgubi moč (cukne), v rahlem pospesevanju. V primeru polnega plina pa gre normalno..
Razlika je samo v tem, da moj ne spusca nobenih zvokov.... Sedaj pa me zanima ce ima kdo kaj izkusenj iz tega, ker moj serviser neve kaj bi to bilo in pravi da bi ga morala priklipit na racunalnik. Avto je bil na racunalniku pred priblizno trem mesecem, ( takrat se je tezava ze pojavila samo mi ni bila moteca ( TAKRAT :D ), racunalnik ni takrat nic pokazal...)
Me pa use eno zanima, ali bi lahko delalo tezave naslednje: -potenciometer na pedalu za plin.
-senzor pretoka zraka (luftmeser).
-turbo polnilnik.

Prosim za pomoc ce kdo kaj ve, ja pa oprostite ker nisem napisal v novi temi...
LP, UROS-2.0TDI.....HVALA.



Si potem rešila težave s cukanjem med 1800 in 2000 obrati???? Si ga tudi zjutraj težko vžgal - beri je morda dvakrat obrnil predno je vžgal? Imam podobne probleme na audiju A4 2.0 Tdi in vsaka konretna informacija bi pomagala.

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a Sasqa Če jun 14, 2012 9:19 am

Pozdravljeni

Če je vprašanje namenjeno meni, so takrat na pooblaščencu najpogosteje za cukanje omenjali regulator pritiska turbine. Vzrok za moje cukanje pa je tičal v napeljavi šob, kot sem že predhodno omenil. Za nekatere pa so omenjali tudi nadgradnjo software-a, če seveda obstaja za vaše vozilo. Za odpravo vaše težave bo najbolje, da se zapeljete do enega pooblaščenca (popoldanca, osebnega mehanika, ipd.), in obvezno na tester, da se vidi kaj nagaja, bo potem najlažje postaviti diagnozo in odpraviti problem z najmanjšimi stroški. Verjemite, da kdor zna delati s testerjem, bo problem hitro našel (konec koncev pa tudi tester ni vsemogočen). Nekaj specialistov za te stvari imamo tudi tukaj na forumu.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
BadRobot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po avg 13, 2012 11:17 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a BadRobot To sep 11, 2012 10:05 pm

Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Če je vprašanje namenjeno meni, so takrat na pooblaščencu najpogosteje za cukanje omenjali regulator pritiska turbine. Vzrok za moje cukanje pa je tičal v napeljavi šob, kot sem že predhodno omenil. Za nekatere pa so omenjali tudi nadgradnjo software-a, če seveda obstaja za vaše vozilo. Za odpravo vaše težave bo najbolje, da se zapeljete do enega pooblaščenca (popoldanca, osebnega mehanika, ipd.), in obvezno na tester, da se vidi kaj nagaja, bo potem najlažje postaviti diagnozo in odpraviti problem z najmanjšimi stroški. Verjemite, da kdor zna delati s testerjem, bo problem hitro našel (konec koncev pa tudi tester ni vsemogočen). Nekaj specialistov za te stvari imamo tudi tukaj na forumu.

Lp
Saša

Moje izkusnje z audi tester servisom,so me stale kot generalno obnovljen v prvinski tovarni.Samo malce pozno sem to spoznal.Je kar je.Tuki pa opisem cukanje mojega motorja 2.0 16v tdi.Po ravnem terenu ali navzdol ni blo blemov,ko pa je blo treba prestavljat v hribu ali speljevati,je motor v trenutku zgubil moc in si slisal kako zalije celindre,ko pa je turbina pretegnila,se je kadilo ko z premogovnika.No ja ta cukanje se je pojavljav pri vsakem prestavljanju.Na servisu so rekli da je kaksna malenkost na turbini.Seveda se je probavalo stikala okoli turbota,itd,pa nic.Potem je bila kriva sklopka,dal novo,nic bolje.Sel na Bejo v ljubljani,samo da so jo slisali so 100% zatrdili da z turbino in okoli nje ni nic narobe.Potem pa je nakljucje prineslo resitev,ki,pazi to!napaka pod volanom!!!17 eur in motor deluje kot nov.To pa je tudi edina prava napaka in je dejansko na sklopki.Seveda je bilo treba ocistiti agr ventil ki ga je zaradi prevec goriva kar prijetno zamastilo,plus tone saj. LP
 
igorkotnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To feb 21, 2012 7:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a igorkotnik Sr sep 12, 2012 7:58 pm

BadRobot je napisal/-a:
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Če je vprašanje namenjeno meni, so takrat na pooblaščencu najpogosteje za cukanje omenjali regulator pritiska turbine. Vzrok za moje cukanje pa je tičal v napeljavi šob, kot sem že predhodno omenil. Za nekatere pa so omenjali tudi nadgradnjo software-a, če seveda obstaja za vaše vozilo. Za odpravo vaše težave bo najbolje, da se zapeljete do enega pooblaščenca (popoldanca, osebnega mehanika, ipd.), in obvezno na tester, da se vidi kaj nagaja, bo potem najlažje postaviti diagnozo in odpraviti problem z najmanjšimi stroški. Verjemite, da kdor zna delati s testerjem, bo problem hitro našel (konec koncev pa tudi tester ni vsemogočen). Nekaj specialistov za te stvari imamo tudi tukaj na forumu.

Lp
Saša

Moje izkusnje z audi tester servisom,so me stale kot generalno obnovljen v prvinski tovarni.Samo malce pozno sem to spoznal.Je kar je.Tuki pa opisem cukanje mojega motorja 2.0 16v tdi.Po ravnem terenu ali navzdol ni blo blemov,ko pa je blo treba prestavljat v hribu ali speljevati,je motor v trenutku zgubil moc in si slisal kako zalije celindre,ko pa je turbina pretegnila,se je kadilo ko z premogovnika.No ja ta cukanje se je pojavljav pri vsakem prestavljanju.Na servisu so rekli da je kaksna malenkost na turbini.Seveda se je probavalo stikala okoli turbota,itd,pa nic.Potem je bila kriva sklopka,dal novo,nic bolje.Sel na Bejo v ljubljani,samo da so jo slisali so 100% zatrdili da z turbino in okoli nje ni nic narobe.Potem pa je nakljucje prineslo resitev,ki,pazi to!napaka pod volanom!!!17 eur in motor deluje kot nov.To pa je tudi edina prava napaka in je dejansko na sklopki.Seveda je bilo treba ocistiti agr ventil ki ga je zaradi prevec goriva kar prijetno zamastilo,plus tone saj. LP


In kaj si menjal pod volanom za 17€???? Res ti bi bil hvaležen če je strošek moje napake to! :)
 
igorkotnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To feb 21, 2012 7:47 pm

Re: Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Napisal/-a igorkotnik So sep 22, 2012 8:16 am

Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, jaz sem rešil vse probleme. In sicer za problem pri vžigu se je čez čas pokazalo, da pa menjava črpalke v 'tanku' ni rešila težave, čeprav je v prvi fazi kazalo zelo obetavno, in je vzrok tičal povsem drugje, in sicer: da je avto vžgal v prvo, nato pa ugasnil, ter ga je bilo potrebno 'verglati', so bili krivi O-ringi na šobah. Kaj to pomeni? Da ko se je avto ohlajal, so se materiali krčili, zaradi otrdelosti o-ringov, pa le ti niso opravljali vlogo tesnenja. Zaradi tega je nafta spronicala mimo, padel je pritisk, in posledica že znana. Naj povem, da so bili simptomi pred menjavo podobni kot vaši. Ko smo avtomobil zaštartali hladni se je pojavilo kar veliko odstopanje na šobah, vendar več kot 2, če me spomin ne vara ni bilo, ko se je avto zagrel, pa so bile šobe kot nove. Po srečnem naključju in poznanstvu na pooblaščencu, mi je mojster s prve postavil diagnozo (oringi - baje kar poznan problem zaradi naše nafte). Po menjavi le teh, je to sedaj povsem drug avto, tišji, mirnejši, po občutku odzivnejši in poraba je tudi padla. Po menjavi oringov in ponovni nastavitvi šob (pri tem so mi menjali še naležne ploščice), je ena šoba skoraj na 0 (0.07) največ kar se je videlo na testerju je bilo 0.18 (govorim za test po menjavi oringov, naležnih ploščic in vnovične nastavitve). Še sam serviser je dejal, da je sedaj stanje kot novo, bilo pa je to nekje okrog 220kkm delano (šobe pa so še prve). Tako da jaz bi najprej preveril to, nato pa ponovno preveril odstopanje šob. Koliko pa ima avto prevoženih?

Glede cukanja, pa bi znal ponagajati tudi kak senzor pritiska, N75 (se vidi na testerju, testna vožnjo s testerjem), morda zapacana turbina, lopatice ipd.

Lp
Saša



Mi lahko poveš kaj več o menjavi o-ringov na šobah, ker jaz sem zdaj dobil informacijo:

Te šobe PDE nimajo podložk – tesni samo konus med šobo PDE in glavo motorja , ampak imajo samo gumice. Te gumice bi načeloma lahko vplivale na zagon hladnega motorja, na tresenje in cukanje pa niti ne. Glede tresenja in cukanja pa je tudi možnost vztrajnik motorja, ki je po vsej verjetnosti dvomasni in ta tudi včasih povzroča probleme.

pa me malo bega vse skupaj :(
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov