Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To mar 30, 2010 12:36 pm

nevermind je napisal/-a:
Polo78 : mislim, da vse noveješ Kie z dizelskimi motorji imajo DPF.

Slika


Se opravičujem za pozen odgovor, a 2.0 dizel motor pri Ceed-ih definitivno nima tega DPF-ja. Sem se menil s parimi serviserji in vem, da je tako. Tudi tistih cevk ali kaj podobnega kot na zgornji sliki nisem videl. Za 1.6 crdi nisem siguren a se mi zdi, da ga ravno tako nima. Šele zdaj pri KII prihajajo prvi motorji z DPF in posledično bodo imeli standard EURO5.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
DrinY
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Če dec 02, 2010 6:09 pm
Kraj: Dravograd

Re: DPF filter problem

Napisal/-a DrinY Pe jul 13, 2012 6:25 pm

Pozdravljeni.
Mene pa zanima kaj je narobe z tem če daš napačno olje? Saj pa olje ne pride v izpuh oz. zelo malo. Ali lahko filtru škoduje že tisti mali delček (napačnega olja)?
Za Renoja in gotovo še pri večih se filtri kurijo na nafto med izpušnim taktom, pri PSA je potreben poseben aditiv. Kako deluje ta sistem? Ali ta aditiv mogoče črpalka vbrizga direktno v filter? Nekje sem prebral da pri prisilni regeneraciji(pri Renoju) pride do razrečenja olja in se le to poveča tudi do 1cm. Zakaj naj bi se povečalo oz. prišlo do razrečenja'

Hvala
Kar je čvavek naredo, vahko čvavek popraji!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF filter problem

Napisal/-a abbe Pe jul 13, 2012 10:08 pm

DrinY je napisal/-a:Pozdravljeni.
Mene pa zanima kaj je narobe z tem če daš napačno olje? Saj pa olje ne pride v izpuh oz. zelo malo. Ali lahko filtru škoduje že tisti mali delček (napačnega olja)?
Za Renoja in gotovo še pri večih se filtri kurijo na nafto med izpušnim taktom, pri PSA je potreben poseben aditiv. Kako deluje ta sistem? Ali ta aditiv mogoče črpalka vbrizga direktno v filter? Nekje sem prebral da pri prisilni regeneraciji(pri Renoju) pride do razrečenja olja in se le to poveča tudi do 1cm. Zakaj naj bi se povečalo oz. prišlo do razrečenja'

Hvala

olje za motorje z dpf mora meti majhno vsebnost žvepla pa se česa.seveda olje pride v stik na clindrih,olnji hlapi ki grejo nazaj v sesalno vejo....
kar se pa nivoja tiče je to res in ne samo pri renoju ampak pri vseh vozilih.mazda ima celo dva nivoja maximuma na palčki.po vsaki prisilni regeneraciji je priporočljiva menjava olja in filtra za olje.
Da se doseeze prisilna regeneracija se mora izpuh zeloo segreti,dpf filter do 650 stopinj.to lahko dosezemo le z zelo poznim in velikim vbrizgom nafte.ponavadi se nafta briza takrat ko gre bat ze dol in ker je preevec nafte se ne more vsa vžgatiin teče mimo bata v karter od tu povečanje nivoja olja.tisat nafta ki pa se vzge pa segreva dpf....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
DrinY
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Če dec 02, 2010 6:09 pm
Kraj: Dravograd

Re: DPF filter problem

Napisal/-a DrinY So jul 14, 2012 6:06 pm

Aha, torej ta viška nafta steče mimo bat. obročkov v karter samo pri prisilni oz tudi pri redni regeneraciji?
Ve gdo kako je urejeno pri PSA?
Kar je čvavek naredo, vahko čvavek popraji!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov