DrinY je napisal/-a:Pozdravljeni.
Mene pa zanima kaj je narobe z tem če daš napačno olje? Saj pa olje ne pride v izpuh oz. zelo malo. Ali lahko filtru škoduje že tisti mali delček (napačnega olja)?
Za Renoja in gotovo še pri večih se filtri kurijo na nafto med izpušnim taktom, pri PSA je potreben poseben aditiv. Kako deluje ta sistem? Ali ta aditiv mogoče črpalka vbrizga direktno v filter? Nekje sem prebral da pri prisilni regeneraciji(pri Renoju) pride do razrečenja olja in se le to poveča tudi do 1cm. Zakaj naj bi se povečalo oz. prišlo do razrečenja'
Hvala
olje za motorje z dpf mora meti majhno vsebnost žvepla pa se česa.seveda olje pride v stik na clindrih,olnji hlapi ki grejo nazaj v sesalno vejo....
kar se pa nivoja tiče je to res in ne samo pri renoju ampak pri vseh vozilih.mazda ima celo dva nivoja maximuma na palčki.po vsaki prisilni regeneraciji je priporočljiva menjava olja in filtra za olje.
Da se doseeze prisilna regeneracija se mora izpuh zeloo segreti,dpf filter do 650 stopinj.to lahko dosezemo le z zelo poznim in velikim vbrizgom nafte.ponavadi se nafta briza takrat ko gre bat ze dol in ker je preevec nafte se ne more vsa vžgatiin teče mimo bata v karter od tu povečanje nivoja olja.tisat nafta ki pa se vzge pa segreva dpf....