Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po apr 05, 2010 1:00 am

abbe je napisal/-a:p.s. itak da fizika odpove pa da ni logike sj so ga americani skp dajal.ceprou je francoski motor an?


carloabarth je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:Ali ni to narejeno po licenci Detroit Diesel?


Detroit Diesel je leta 1995 kupil VM Motori, torej ... 8)

Poleg tega pa vsi vemo, da ameriška avtomobilska industrija ni propadla zaradi VM-jevih motorjev, ki jih v ameriki sploh praktično ne prodajajo, temveč zaradi njhove t.i. samozadostnosti in prepričanosti, da delajo najboljše avtomobile na svetu. ;)


Ne morem verjeti, da vedno kadar se v kakšni temi samo omeni ameriški avto, najdejo "pametni" drekači, ki trobijo ene in iste neumnosti. Obračajo in prirejajo dejstva tako, da lahko za vsako stvar krivijo američane.
Prva strokovna ugotovitev je, da je motor zanič, ker so ga američani skup sestavili. Po ugotovitvi, da je to Italjanski motor, je druga strokovna ugotovitev: motor je zanič, ker so lastnik VMja američani. :roll: Pa dobr no! Koliko časa bo to otročje in debilno nabijanje proti ameriškim avtomobilom, na tem forumu?

lisko@
Oprosti za OFF
Žal se ne morem zadržat kadar preberem kakšne neumesne neumnosti raznih forumskih pavijanov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po apr 05, 2010 9:40 am

cruiser1: Mislim , da je čist dovolj zgovoren podatek (če pogledaš temo o jeepu), da crkujejo samo deli ki niso ameriški....Podvozje,kardani,križi,menjalnik,reduktor,diferncijali,ležaji...dela vse brez problema. Sicer noben avto ni neuničljiv ampak je v tem primeru evropski (primerljivo star ) vsekakor bolši.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po apr 05, 2010 11:11 am

Nekateri motorji so pač malo zgrešeni, tale VM ni edini. Po toliko letih uporabe se precej dobro ve, kateri (ne bomo naštevali).
Najbolje se jih je izogibat, če si sicer z avtomobilom zadovoljen, pač kupiš takšnega z drugim motorjem, pa bo. Odkrivat toplo vodo in odpravljat konstrukcijske napake je po mojem mnenju brez veze.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po apr 05, 2010 12:37 pm

Pozdravljeni

Osebno sem rešil problem pregrevanja (VM motor 2.5 td ) s: čiščenjem hladilnika, novo originalno vodno črpalko ter nov original termostat. Sedaj imam že 150000 mir.

Lep pozdrav

PS
Kakor koli že, boljšega/trpežnega/lepega/uporabnega vozilca kot ga naredijo Američani ga poševnooki ali Evropejci ne bodo naredili nikoli.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Po apr 05, 2010 1:08 pm

za kater avto se to gre?
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po apr 05, 2010 1:28 pm

Jeep, saj to ja vsi vemo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po apr 05, 2010 5:37 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Osebno sem rešil problem pregrevanja (VM motor 2.5 td ) s: čiščenjem hladilnika, novo originalno vodno črpalko ter nov original termostat. Sedaj imam že 150000 mir.

Lep pozdrav

PS
Kakor koli že, boljšega/trpežnega/lepega/uporabnega vozilca kot ga naredijo Američani ga poševnooki ali Evropejci ne bodo naredili nikoli.


Je že v štartu bilo povedano, da ne gre za bilokako okvaro. Kot samo ugotovitev in možno rešitev tukaj odkrivamo oz. se pogovarjamo o njej. Kiler je obnovljen, vodna črpalka je nova, ves sistem se je opral med generalko termostat pa je tudi original....aja nemški je ,če koga zanima (mam še original z letnico 96 doma če koga zanima...Made in Germany).

In lepo bi bilo da bi tudi vi opravli enake meritve....verjetno bi bili rezultati zelo podobni. Motor se nikoli ne pregreje med samim delovanjem in sem z njim ZELO zadovoljen...problemi se začnejo ko se pripelješ pred gostilno ugasneš in zakleneš avto ter že veselo srkaš mrzlo pivo.....motorjo pa rata vroče ko hudič. Če smo pikolovski....samo zadnji glavi.

Hja o ameriški izdelavi pa prosim ne bi tukaj.....so sicer lepi in robustni dokler delajo....ko pa jih začneš popravljat in ugotavljat njihov primitivni sistem rešitev....je že blo dost napisanega o tem. Sam ena cvetka....pritrditev okrasnih blend oz. plastik v notranjosti....samorezni spax z navojnim rezilom spredaj DIREKT v pleh. Ne rabim povdarjat, da ga prvo ne dobiš ven....ko ga dobiš ven imaš pa okrog 4mm luknje 2x2 rjavega pleha, ker je pač vijak že v štartu poškodoval barvo.....
20 let star fancoz ima narjeno luknjo v pleh, v njo vstavljen plastični čepek v njega pa privijačen vijak.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov