vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
jack86 je napisal/-a:...me spomina na SpeedyRS-a in Fiatfana. Sam tale je pa švabafan
vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
mevden je napisal/-a:sem slišal da se pri škodah te napake niso pojavljale pri tem motorju, naj bi se pojavljale le pri WV.
Izgleda da niso bili čisto identični motorji.
mevden je napisal/-a:vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
sem slišal da se pri škodah te napake niso pojavljale pri tem motorju, naj bi se pojavljale le pri WV.
Izgleda da niso bili čisto identični motorji.
peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.
adis je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.
2.0 tdi pd dpf bmp je tudi 8 ventilc ali je že 16 ventilc ?
peroRS je napisal/-a:adis je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.
2.0 tdi pd dpf bmp je tudi 8 ventilc ali je že 16 ventilc ?
Kot sem napisal, BMP in BMM motorja sta 8-ventilca!
marjan novak je napisal/-a:Prepričan sem, da bi bila prodaja pasatov za tretjino večja, ko bi se rešili svojih dizelskih dinozavrov in sklenili kakšen eleganten sporazum (primer GM, opel) s priznanimi proizvajalci dizlov, kot so VM ali bog-ne-daj fiat.
V bližnji preteklosti je bil opel znan po katastrofalnih dizlih in zadevo so pametno rešili z JTD in Isuzu motorji, kar je v kratkem dvignilo ugled znamke. Podobno pot je ubral tudi hyundai (VM, diesel power).
Res je, da je vsaka nova serija bolj občutljiva in kratkotrajna, je pa tudi res, da vam pri VM-jih in JTD-jih ne bo treba vsako leto menjati diz, turbin ali tesniti počenih glav, da bo motor zdržal vsaj par dni do prodaje naivnemu kupcu.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-mo ... fault.aspx
vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov