Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
smirko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 24, 2005 6:01 pm

Napisal/-a smirko So avg 14, 2010 3:09 pm

Mad je napisal/-a:Sklopka ni samo izraba lamele včasih je potrebna zamenjava zaradi izrabe vzmeti potisne plošče ali zaradi zloma vzmeti potisne plošče - tudi če ti poje potisni ležaj ni najbolje ... to se dostikrat čuti če avto ob speljevanju potresava - ker del potisne plošče drsi del pa drži in ko speljuješ cuka - zgodilo se je tudi - da so se razsule protivdarne vzmeti na lameli ali celo lamela sama takrat se lahko pojavi kup zvokov preden preneha avto vleči :D


Evo, da se vmešam. Men avto ko zjutraj spelem potresava in to dela samo v prvi prestavi in tolk časa, dokler je hladn oziroma nekaj minut. Nato je vse OK. A je to napaka iz zgornjega opisa in kolk bi me koštala zamenjava? Približno. Aja pa avto je Astra 1.6 Twinport, letnik 2005

Hvala in LP.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So avg 14, 2010 4:10 pm

Če je to lamela in fedri je to simpl. Zdaj pa ta nova j***a z dvomasnimi sklopkami not rinejo in je za znort drago. Najraje še to trese. Ob avtomatskih napenjalcih je težko ugotoviti stanje. Najbolje se je peljati in sklopka mora biti mehka in praviloma začne prijemati, ko je pedal 3,5cm od tal. Če je sklopka trda, je lamela že stisnjena ali izrabljena in kot vilic je drugačen, pa je čedalje trša. Menja se lamela, košara, potisni ležaj, po potrebi še ležaji vilic (teflon), ponekod pri novejših tudi obvezno hidravlični odmikač (slave cilinder), ker je pozneje nedostopen.
 
smirko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 24, 2005 6:01 pm

Napisal/-a smirko So avg 14, 2010 10:31 pm

joztom je napisal/-a:Če je to lamela in fedri je to simpl. Zdaj pa ta nova j***a z dvomasnimi sklopkami not rinejo in je za znort drago. Najraje še to trese. Ob avtomatskih napenjalcih je težko ugotoviti stanje. Najbolje se je peljati in sklopka mora biti mehka in praviloma začne prijemati, ko je pedal 3,5cm od tal. Če je sklopka trda, je lamela že stisnjena ali izrabljena in kot vilic je drugačen, pa je čedalje trša. Menja se lamela, košara, potisni ležaj, po potrebi še ležaji vilic (teflon), ponekod pri novejših tudi obvezno hidravlični odmikač (slave cilinder), ker je pozneje nedostopen.


U glavnem. Men se sklopka ne zd nč bol trda, tud prijemle OK. Sam potresuje ob prvem speljevanju pri hladnem avtu. A mogoče kdo ve, kakšno sklopko ma astra 2005 letnik, 1.6.

LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So avg 14, 2010 11:14 pm

Za ta avto je 5 različnih vrst sklopk, ena za neko polavtomatiko? tako ugibanje, brez da veš o čem je govora je brez veze.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov