Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To apr 13, 2010 1:17 pm

kstelc je napisal/-a:ja to sem mislill to recimo če se na hitro obračaš pa da malo preden se ustaviš(ko še malo lezeš nazaj) da daš v D in pač spelješ


:)
stari pol se pa pritožuješ zakaj ti tko dela, sej tut z ročnim se nemorš furat R pa pol kr v prvo dat, moraš se skor ustavt če ne polomiš zobnike kaj šele pri dsg .. :lol:

kaj maš čipan avto mogoče?
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc To apr 13, 2010 1:36 pm

joj no to sem mogoče enkrat ali pa dvakrat naredil pa to je, ko se avto pelje mogoče 2 ali 3 km/h glih tolk da ne stoji že.....ja čipanga mam ja...sam menjalnik dela isto že odkar imam avto....čipan pa je kakšnih 2000km nazaj bil...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To apr 13, 2010 1:49 pm

Kaj niso 6 st. DSG za max 350 Nm navora?
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc To apr 13, 2010 1:54 pm

v RSR-u pravijo, da se ga čipa brez problema in neki max mislim, da naj bi bil 400-420Nm zato pa se ga seveda čipa na malo pod 400Nm mislim da(priporočajo na 380Nm)...ni bil na valerjih tako da točnoi ne morem povedati ampak mislim da ga je potem verjetno neki takšnega
Zadnjič spremenil kstelc, dne To apr 13, 2010 2:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To apr 13, 2010 2:00 pm

kstelc je napisal/-a:v RSR-u pravijo, da se ga čipa brez problema in neki max mislim, da naj bi bil 400-420Nm zato pa se ga seveda čipa na malo pod 400Nm mislim da...ni bil na valerjih tako da točnoi ne morem povedati...
Eno retorično vprašanje...

Ali RSR brez problema pokrije tudi strošek morebiti uničenega menjalnika / motorja?!

...se mi zdi, da že poznam odgovor! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc To apr 13, 2010 2:04 pm

glej ljudje se s tem ukvarjajo in mislim da so kar s etega tiče profesionalci, čipali so že ogromno DSG-jev, težav baje ni bilo nobenih še, jaz tudi zaenkrat še nimam težav saj menjalnik kakor sem že rekel dela že skos isto, da je pa vse skupaj bolj rizično pa mislim da vsak ve preden pelje avto čipat in da je pač z avtom treba lepo delat....itak če ga goniš non stop itd. da verjetno crkne kej drugače pa naj nebi bilo težav tistih 60-70Nm....tudi pri SKN so mi rekli, da serijski avto ima vsak ogromno "lufta" pri vseh delih(od turbine do menjalnika) in da to čipanje je praktično vse v mejih normale...se da 2.0TDI tudi na 200konjev dat in mislim da jih 170 ni takpšenm problem glede na to da imaš že serijske 170 konjske in če ima serijski DSG 350Nm navora potem mislim da ga 380Nm nebi smelo uničiti, ker verjetno tovarna nebi šla do maximuma...
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To apr 13, 2010 2:19 pm

Za DSG menjalnike ni rezervnih delov, ker ne obstajajo, vsaj tako pravijo na servisu?

LP
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc To apr 13, 2010 2:33 pm

da ti lahko 6000evrov za novega zaračunajo....danes sem zvedel drugače za enega mehanika, ki jih popravlja in pravi da jih je že nekaj mel v popravilu in je še vse popravil...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 13, 2010 3:45 pm

W|zz je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....

wtf. Zakaj bi ti med vožnjo v rikverc, dajal v D pa po gasu? Nima veze če greš počasi, to se pač ne dela, če hočeš ohranit menjalnik..


Mamo doma avtomatika....Sicer navaden 5 stopenjski mercedes in se tako šaltuje že 200 tisoč km....menjalnik dela brez vsakega problema. Je pa res da popolnoma nič ne cukne....lepo zapelješ rikverc....predenj se ustaviš daš v D in avto lepo počas zavre do nule in postegne naprej....če daš iz D v R je zgodba enaka....lepo mehko brez vsakega cukanja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jernejss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če mar 25, 2010 9:50 am

Napisal/-a jernejss To apr 13, 2010 4:49 pm

V Horjulu pri Ljubljani je mehanik ki se okvarja izključno z avtomatskimi mejalniki.
V podrobnosti se nisem spuščal, vendar pa če je menjalnik kakšna cenena roba s koreje (kot jo je imel včasih peugeot) je edina rešitev menjava z novim :D
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc To apr 13, 2010 5:57 pm

DSG mislim da ni glih cenena roba....pa danes sem se tudi malo pozanimal in so mi rekli na pooblaščene servisu da pač menjalnik deluje drugače kot navaden avtomatik zato je nekako bolj občutek ročnega menjalnika to, ker je pač robotiziran ročni mejalnik in da neko pretirano cukanje ni normalno ampak če se pa kdaj tako naredi kot sem jaz opisal težavo pa da naj nebi bilo nič narobe....primerjati se pa to v nikakršnem pogledu ne da z navadni avtomatikom ker je narejen čisto drugače in tudi sama vožnja z nim je veliko drugačna.. deluje bolj direktno...so mi pa rekli tudi da v menjalniku je praktično vse isto kot v ročnem..sklopke itd. samo ta mehatronika recimo kar je ampak to pa kar tako crknilo naj nebi in verjetno bi imel prej kakšne težave s kakimi senzorji,recimo avto da nebi hotel v D dati ali pa kaj takšnega...da bi kar za eno lepo crknil da je zelo težko...tako da upam da bo delal še kakšnih 60-70kkm pol ga pa tko al pa tko verjetno nebom mel več;)
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To apr 13, 2010 9:59 pm

lisko je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....

wtf. Zakaj bi ti med vožnjo v rikverc, dajal v D pa po gasu? Nima veze če greš počasi, to se pač ne dela, če hočeš ohranit menjalnik..


Mamo doma avtomatika....Sicer navaden 5 stopenjski mercedes in se tako šaltuje že 200 tisoč km....menjalnik dela brez vsakega problema. Je pa res da popolnoma nič ne cukne....lepo zapelješ rikverc....predenj se ustaviš daš v D in avto lepo počas zavre do nule in postegne naprej....če daš iz D v R je zgodba enaka....lepo mehko brez vsakega cukanja.

No sej, odvisno, sam.. tudi če nič ne škodi, jaz tega vsekakor ne bi delal, sploh pa ne 200k. Sej te nič ne kritiziram al pa kej, itak je tvoj avto, sam bolš sigurno ne more bit. Itak je pa tuki tolk elektronke, da verjetno sploh ne vklopi rikverca, tudi če daš v R. Vem da lah daš tudi pri 50kmh v R pa nazaj v D, pa ne bo nič (govorim za dsg). Gas pa res ne bi dajal med tem pa obremenjeval menjalnik..
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To apr 13, 2010 10:07 pm

jernejss je napisal/-a:V Horjulu pri Ljubljani je mehanik ki se okvarja izključno z avtomatskimi mejalniki.
V podrobnosti se nisem spuščal, vendar pa če je menjalnik kakšna cenena roba s koreje (kot jo je imel včasih peugeot) je edina rešitev menjava z novim :D


jst pelem tja te dni pa lahko javim ali je ok in kaj mi bo reku
Slika
 
jernejss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če mar 25, 2010 9:50 am

Napisal/-a jernejss Sr apr 14, 2010 6:28 am

Pred nekaj leti sem bil pri njemu zaradi problemov z menjalnikom.
Ker mi je do hitrosti 90km/h vrgel v 3. prestavo. Še prav grdo je avto cuknil. No to se mu je nakoncu začelo dogajati parkrat na teden, kakršnega koli rezervnega dela pa se ni dobilo za ta menjalnik. zamenjali so se lahko samo senzorji, ki pa niso nič pripomogli k popravilu. :?
Mislim pa da je ta mehanik malo za horjulom na levi strani. Nisem pa čisto prepričan, saj sem bil pri njemu že skoraj 5let nazaj
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 14, 2010 3:21 pm

W|zz je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....

wtf. Zakaj bi ti med vožnjo v rikverc, dajal v D pa po gasu? Nima veze če greš počasi, to se pač ne dela, če hočeš ohranit menjalnik..


Mamo doma avtomatika....Sicer navaden 5 stopenjski mercedes in se tako šaltuje že 200 tisoč km....menjalnik dela brez vsakega problema. Je pa res da popolnoma nič ne cukne....lepo zapelješ rikverc....predenj se ustaviš daš v D in avto lepo počas zavre do nule in postegne naprej....če daš iz D v R je zgodba enaka....lepo mehko brez vsakega cukanja.

No sej, odvisno, sam.. tudi če nič ne škodi, jaz tega vsekakor ne bi delal, sploh pa ne 200k. Sej te nič ne kritiziram al pa kej, itak je tvoj avto, sam bolš sigurno ne more bit. Itak je pa tuki tolk elektronke, da verjetno sploh ne vklopi rikverca, tudi če daš v R. Vem da lah daš tudi pri 50kmh v R pa nazaj v D, pa ne bo nič (govorim za dsg). Gas pa res ne bi dajal med tem pa obremenjeval menjalnik..


Za DSG ne vem....ima pa mercedes zame prav butast menjalnik....V navodilih piše da moraš pri ročnem načinu pazit na obrate, da ne prevertiš motorja (kamot vržeš v drugo pri 100....).Kamot lahko daš tudi v R ampak avto v trenutko cukne nazaj....Probal znanec na podobnem pri 80....avto je letel naprej kolesa pa so se vrtela nazaj.....Sam seveda tega niti pod razno ne bom sprobaval ampak očitno gre....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Sr apr 14, 2010 5:05 pm

lisko je napisal/-a:Za DSG ne vem....ima pa mercedes zame prav butast menjalnik....V navodilih piše da moraš pri ročnem načinu pazit na obrate, da ne prevertiš motorja (kamot vržeš v drugo pri 100....).Kamot lahko daš tudi v R ampak avto v trenutko cukne nazaj....Probal znanec na podobnem pri 80....avto je letel naprej kolesa pa so se vrtela nazaj.....Sam seveda tega niti pod razno ne bom sprobaval ampak očitno gre....


Zgleda res gre. Jaz sem namreč doživel na obvoznici v MB, da so se Mercedesu, mislim da je bil ML, pred mano naenkrat prižgale rikverc luči. Avto se je samo povesil spredaj dol, nato pa so lučke hitro izginle. Zgleda se je voznik/ca zašaltal/a. Jaz pa sem hvalabogu imel dovolj veliko varnostno.
Drugače pa tudi jaz tega ne mislim preizkusit, ampak zdi pa se mi nelogično, da bi menjalnik to dopuščal... Ali pa tudi :)
Slika
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Sr apr 14, 2010 5:16 pm

zanimivo...oče se je par let nazaj igral v svojem passatu s tiptronic menjalnikom in mu je ponesreči vrglo ročko v R pri 100km/h. takrat je v paniki zabremzal na hitro do konca in je povedal, da se je čutilo ko je menjalnik menjal v R komaj takrat, ko se je že skoraj čisto ustavil z avtom.

če mene vprašaš bi skoraj moglo biti tako, da dejansko menja v R komaj tik pred ustavitvijo, saj je po moji logiki elektronika menjalnika "pametnejša" od človeka in poskuša "obvarovati" menjalnik pred tovrstnimi neumnostmi :) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 14, 2010 6:56 pm

CePO je napisal/-a:zanimivo...oče se je par let nazaj igral v svojem passatu s tiptronic menjalnikom in mu je ponesreči vrglo ročko v R pri 100km/h. takrat je v paniki zabremzal na hitro do konca in je povedal, da se je čutilo ko je menjalnik menjal v R komaj takrat, ko se je že skoraj čisto ustavil z avtom.

če mene vprašaš bi skoraj moglo biti tako, da dejansko menja v R komaj tik pred ustavitvijo, saj je po moji logiki elektronika menjalnika "pametnejša" od človeka in poskuša "obvarovati" menjalnik pred tovrstnimi neumnostmi :) :)


Hja očitno ni.....kot povedano je to sprobal znanec...jaz tega sigurn ne bom šel sprobat:) Vem pa da se lahko kamot premikaš naprej (5-10km/h) in pretakneš v rikverc pa avto normalno menja in prav čutiš kako že vleče nazaj. Enako je če se pomikaš nazaj in prestaviš v D.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Sr apr 14, 2010 7:14 pm

mah..saj so verjetno menjalniki v drobovju različni :)

jaz se v glavnem takih idej v svojem cliu z avtomatskim menjalnikom ne poslužujem, se pa dostikrat menja iz R v D in obratno brez ustavljanja ob obračanju in menjalnik še vedno dela brez problema ( tok, tok, tok po lesu) :D
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re:

Napisal/-a Fan So jan 01, 2011 11:40 pm

W|zz je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....

wtf. Zakaj bi ti med vožnjo v rikverc, dajal v D pa po gasu? Nima veze če greš počasi, to se pač ne dela, če hočeš ohranit menjalnik..


X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov