Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po maj 10, 2010 10:59 am

Joztom, hvala za ves slikovni material ;)

Je pa en problem (če bo res tuljava): vprašanje je, koliko škode se je medtem (v 15-20 tisoč kilometrih) že naredilo na batih in drugih vitalnih delih, še posebej ker sem ga zdej vseeen parkrat ko sem imel vsega dovolj in sem znoru nateral od prve prestave pa do zadnje do daske, toseprav vsako prestavo do 6 tavžnt skor na rdeče polje...Da bi se prepucal :D

samo se ni...LOL


P.S: tosepravi me najbolj skrbi da ni nastal konglomerat manjših napak oz. okvar. ker pol ti pa sam bog lahko pomaga. no, da ni samo ena stvar fuč je itak jasno, saj so mi malo nazaj popravil, ko so bli tlaki zanič in je nekje vlekl en luft...to je blo zrihtan, poraba je bla manjša, a še vedno visoka, nihanje obratov pri vroči mašini ni bilo več, le še pri mrzli... Samo treba bo odpraviti vse napake!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 10, 2010 11:11 am

Če bi šla cinšpula, bi občasno tekel na tri cilindre in bi se to spreminjalo s temperaturo cinšpule, vroča ponavadi najbolj zeza. Da so kabli je tudi mogoče, čeprav se najbolj pokaže pri neobremenjenih 100 na uro v koloni značilno cukanje. Lahko jih očistiš s cunjo, natopljeno z WD40. Na domačem malem avtu (C3) je zezal ta podtlačni regulator, ti imaš dva. Se jih da enostavno navzkrižno zamenjat za probo. Najprej pa označi izhodiščno stanje!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po maj 10, 2010 11:36 am

bom poročal...we'll keep in touch :D
nekaj znotraj mi govori, da je cinšpula, mogoče lambda (veliko manj verjetno)... je pa zelo velika tudi verjetnost da se motim... Tokrat bom poslušal šesti čut, to naredil, potem se pa slišimo v tej temi zopet, upam!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe okt 08, 2010 10:09 am

Ok, bil sem v zmoti, avta še vedno nisem čisto zrihtal s tem ko sem zamenjal vžigalno tuljavo in kable.

Še vedno ostaja problem s prostim tekom. Avto ima nemiren tek ko je mrzel. Čuti in tudi vidi se prekomerno tresenje mašine (neko dušenje, zaganjanje). To se umiri, ko se avto ogreje na delovno temperaturo (a še vedno ni povsem ok). Ko z mrzlim avtom stojim npr. pred semaforjem je zelo moteče, da ne govorim o kratkih relacijah, kjer zaradi neodzivnosti izgledam kot invalid v avtu...

Ko je avto mrzel je izredno neodziven in cukajoč, kot bi imel 30KM in ne 100 kot jih ima v resnici. Težko se pelješ v klance z mrzlo mašino.

Dozdeva se mi, da je šla lambda sonda, zato bi vas prosil za vaše mnenje. Ravnokar je narejen servis in menjano olje, svečke, zračni filter, filter klime... Avto ima malo manj kot 40.000 km. Poraba je rahlo povišana, a ne veliko. Zanima me tudi, če ima Clio 3 Tce dve sondi, ali je samo ena?

Je imel že kdo podobne težave in kako jih je rešil?

Torej po vašem, lambda sonda ali kaki luftmeser?? Sam se po logiki nagibam bolj k labmdi, saj so se mi te težave pojavile, ko ga je serviser v prostem teku zelo toriral v visoke obrate, pa da se ni takrat kej pokvarilo na izpušem sistemu...

Zanimajo me izključno vaša mnenja, saj mehaniki ne vedo kaj bi bilo.


Ena velika hvala!!
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Pe okt 08, 2010 10:12 am

Za enak problem kot ga navajaš je na mojem bivšem P206 bila krivec lambda sonda na kolektorju, imel je namreč dve, še eno za katalizatorjem.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe okt 08, 2010 2:23 pm

hvala DJ-Dust, nekako takšne odgovore pričakujem... :)
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Pe okt 08, 2010 5:06 pm

Banalno ampak... A si poskusil menjat svečke ??
Jaz sem imel na polotu podobne težave in so mi na servisu trdili, da je zanič vbrizgovalna enota. Pa je bila ena sama svečka fuč....

Upam, da boš uspešno rešu.
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 09, 2010 7:14 am

ma svečke jst skoz skor menjam.... vsak servis jih zamenjam... Nove so notri!
sej je bilo vse ostalo že pomenjano, možno je le še tole, ali luftmesser ali pa senzor tlaka turbine..
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST So okt 09, 2010 7:35 am

Po mojem mnenju če je svečka, potem bi motor konstanto cukal, njemu se dogaja ob mrzlem.

Sicer pa, odklopi lambdo sondo ko bo motor mrzel in ga zalaufaj in se zapelji en krog, če avto ne cuka si zmagal in veš kdo je krivec...
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer So okt 09, 2010 9:35 am

Renault_user je napisal/-a:ma svečke jst skoz skor menjam.... vsak servis jih zamenjam... Nove so notri!
sej je bilo vse ostalo že pomenjano, možno je le še tole, ali luftmesser ali pa senzor tlaka turbine..


Lahko je tudi nova svečka, pa ma težave... Meni je cukalo samo nad 3000 obratiin še to od 3 prestave naprej... Če maš možnost, jih vzemi z enega avta kjer dela vse bp in probaj. Košta te samo nekaj časa, ki ga boš porabil...
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne okt 10, 2010 7:43 am

Ne, sigurno ni svečka, čeprav se zavedam, da so lahko nove iz škatlice že hin...
Cuka ko je mrzel... V visokih obratih ni nekih problemov...
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Ne okt 10, 2010 11:55 am

DJ-DUST je napisal/-a:Sicer pa, odklopi lambdo sondo ko bo motor mrzel in ga zalaufaj in se zapelji en krog, če avto ne cuka si zmagal in veš kdo je krivec...


Si probal? 0,5min dela z njo pa 5min vožnje...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne okt 10, 2010 7:40 pm

prvič: pojma nimam, ali je ena, ali sta dve...

drugič: težko bi sploh prišel pod avto, za katalizatorjem nisem opazil ničesar... v mašini pa bo tut treba kr dost podret enih cevi pomoje, da se pride do te zadeve, v primeru, da je še v mašini ena...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če okt 21, 2010 10:46 am

Ok, da poročam.
Avto ima dve sondi. Zamenjal sem tisto spredaj v mašini in zaenkrat moram rečt, da čutim rahle izboljšave:
- avto se lepše umiri na obratih v prostem teku
- tudi malo boljše potegne in lepše teče vse skupaj

Ker pa sem naredil le kakih 10km in ga še nisem stestiral pri mrzli mašini, bom poročal še o tem, ko stestiram.

Zanima me le še, če se mora ta zadeva kej uležat, al lahko voziš takoj po menjavi na polno?

zaenkrat sm :)

lp!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 23, 2010 6:31 pm

Ja, se pozna izboljšanje, predvsem v prostem teku, mašine več tako ne zaganja...lepše teče...tudi rahlo bolj potegne.

Je nekako 50% bolje kot je bilo. A vseeno je še čutiti malo cukanja ob mrzli mašini in malo spuščanja zvokov v smislu "sopihanja" mašine v prostem teku. (tak zvok, kot bi mašina sopihala)

Zdaj me pa zanima, če lahko okvarjena sprednja sonda v teh 20000 km nepravilnega delovanja pokvari zadnjo sondo (tisto okrog katalizatorja), ker malo sumim, da če bi zamenjal obe, da bi bilo pa potem 100% dobro.

Mnenje?

Hvala in lp!
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik So okt 23, 2010 6:52 pm

Kupi prvič samo eno sondo in ga daj pred katalizator zadnjega pa mej odklopljeno.Če je sonda kriva bi moralo biti vredu pol.Goreti pa ti bo začela (verjetno)lučka za motorno elektroniko.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 23, 2010 7:09 pm

Hja, sem gledal pod avto, pa je očitno nekje skrita zadeva, ker pri ostalih avtih, jo opaziš takoj, pri mojem je pa nisem :?

Jah, verjetno zadej sonda ni samo zato da lučka sveti (a ni tko, da če bi bla zadnja zjebana, da bi lučka gorela?), a če jo daš dol ne more bit nič narobe?... Mi zna kdo razložit, kako veliko funkcijo sploh ima ta sonda pod avtom, v primerjavi s tisto, ki pride takoj iz mašine?

Ma toj krneki, da par žičk in senzor zjebajo cel avto... Pa še kot sem opazil ta renault dela ene nekvalitetne sonde, una je bla praktično zažgana...Ta material se preve čtroši, glede na ceno 130€... (original)
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik So okt 23, 2010 8:22 pm

Renault_user je napisal/-a:Hja, sem gledal pod avto, pa je očitno nekje skrita zadeva, ker pri ostalih avtih, jo opaziš takoj, pri mojem je pa nisem :?

Jah, verjetno zadej sonda ni samo zato da lučka sveti (a ni tko, da če bi bla zadnja zjebana, da bi lučka gorela?), a če jo daš dol ne more bit nič narobe?... Mi zna kdo razložit, kako veliko funkcijo sploh ima ta sonda pod avtom, v primerjavi s tisto, ki pride takoj iz mašine?

Ma toj krneki, da par žičk in senzor zjebajo cel avto... Pa še kot sem opazil ta renault dela ene nekvalitetne sonde, una je bla praktično zažgana...Ta material se preve čtroši, glede na ceno 130€... (original)

Lahko da si ga ti skuril,ko ti je avto tak zalival z bencinom.Jaz se že štiri leta vozim brez zadnje.Edino ko grem na tehnični dam gor kat. in ga nesem resetirat,da je spet pol v funkciji.Drugače pa ta drugi pokaže če katalizator dela v redu,vsaj tak mi je znano.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: avto pije na gasu in cuka??!

Napisal/-a Renault_user Če dec 02, 2010 8:34 pm

Jaooooo, še zdej me zeza zadeva... Zdej je prva sonda v avtu nova, zadnja pa je tista, ki je bila prej spredaj (pa ne vem, če bi blo treba še tazadnjo zamenat-> 130evrov). Problem je, ker je treba avto dobesedno terat s ful gasa, da se kam premakne, POVPREČNA PORABA po računalniku ob normalni vožnji pa je 8 litrov ali še malo čez (zdej je vlaga, mraz in je najbolj kriza)... Zdi se mi, da moj avto, brez teh še nepojasnjenih okvar ne bi smel piti kaj dosti več od 7 litrov. Ko pritisneš na gas, je tak občutek, kot da bi ti pod gas dal nekdo poleno, pritisneš gas do podna, efekta pa kot bi pritisnil do polovice...

Zdej, če niso sonde, potem pa je takrat un tip, ki je štelal ventile, dobesedno uničil novo mašino. Je možno, da je kak ventil zažgan ipd kako bi se to preverilo, če so vitalni deli motorja ok???.. jest ne vem, kaj se lahko zgodi, če ti en štela ventile in mu gre nekaj narobe... Groza!

Ker, je zelo možno, da sem do zdaj menjal le posledice... Npr, če motor ne deluje pravilno, se posledično pokvari potrošni material(sonde, tuljave, drugi senzorji, svečke) in potem ko človek zamenja misli, da je to to, je pa le POSLEDICA...


Res bi si želel na gorenjskem, da se rodi en stručko za mojga renaulta, ki bi ga znal uštimat....so pa na žalost pomoje sami šalabajzerji...


Vaša mnenja, jst sem obupan, ker bencin je drag, mašina 1.2 turbo z več kot 8L average, pa sprazni 55litrski tank zelo kmalu... NI IN NI KONCA...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: avto pije na gasu in cuka??!

Napisal/-a Fan Če dec 02, 2010 9:24 pm

Pozdravljeni

Hmmmmmmmmmmmmmmm.......................................s takšnim dialogom in opaskami še dolgo ne boste uredili vašega vozilca.
V koliko ste imeli vozilo priklopljeno na tester in ste se zapeljali z njim je lepo pokazal okvarjeno kisikovo sondo, če pa ima samo težave se pa lahko izmeri z ohm metrom. Osebno bi na vašem mestu posnel vse protokole na delojočem motorju med vožnjo in nato primerjal meritve s tovarniškimi podatki. Takole na pamet menjavati dele..................bo na koncu zelo drago.

Lep pozdrav

PS
Izogibajte se motor popravljati v takšnem smislu, citat:

Je pa en problem (če bo res tuljava): vprašanje je, koliko škode se je medtem (v 15-20 tisoč kilometrih) že naredilo na batih in drugih vitalnih delih, še posebej ker sem ga zdej vseeen parkrat ko sem imel vsega dovolj in sem znoru nateral od prve prestave pa do zadnje do daske, toseprav vsako prestavo do 6 tavžnt skor na rdeče polje...Da bi se prepucal

S takšnim ravnanjem ne boste nič popravili, samo še večjo škodo si boste naredili
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 10 gostov