
Slicker je napisal/-a:jaz sem zadnjič kupil konzervo rib calvo (4pack da sem natančen) in v eni od konzerv je bilo nekaj črnih drobcev, predvidevam da od slabo spucane ribe. ali mi lahko kdo svetuje kam naj se obrnem? na varstvo potrošnikov, zagrozim uvozniku kako sranje prodaja, al kar direkt v Calvo pošljem tožbo? sicer sem ribe vrgel stran, ampak kaj če tega jaz nebi videl in bi recimo dobil od tega neko bolezen? razmišljam da bi šel v tožbo. kaj predlagate? ker to je totalno zavajanje potrošnikov in tratenje potrošniških pravic. če jim to pustim nas bojo še naprej jebal in nam prodajal sranje in nespucane ribe! kaj vi predlagate?![]()
wtf človek, dobili ste vpoklic ker je matična tovarna ugotovila da bi lahko šlo morebiti kdaj kaj narobe in bodo težave ZASTONJ odpravili. ma ti bi tožu vsega boga ker so ti kao prodali zanič avto. pa to ne moreš verjet kam tone ta naša družba...
CHAN je napisal/-a:Sploh ne razumem Urada za varstvo potrošnikov, ki navaja, da se lahko uveljavlja stvarna napaka!?!?
f.taunus je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Sploh ne razumem Urada za varstvo potrošnikov, ki navaja, da se lahko uveljavlja stvarna napaka!?!?
V odgovoru urada po moje sicer manjka ena zelo pomembna informacija ... piše "Iz tega izhaja možnost potrošnika za bodisi odpravo ugotovljene napake, bodisi zamenjavo izdelka (vozila) z novim, bodisi vračilo kupnine."
Pravilno bi moralo biti navedeno na naslednji način:
Če gre za stvarno napako so dolžni odpraviti napako, v koliko odprava napake ni mogoča pa zamenjati izdelek z novim.
Avtor teme pa sedaj misli, da si lahko sam izbira rešitev reklamacije, da se lahko odloči na neodpravo napake in raje vzame nov avto.
AndrejD je napisal/-a:f.taunus je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Sploh ne razumem Urada za varstvo potrošnikov, ki navaja, da se lahko uveljavlja stvarna napaka!?!?
V odgovoru urada po moje sicer manjka ena zelo pomembna informacija ... piše "Iz tega izhaja možnost potrošnika za bodisi odpravo ugotovljene napake, bodisi zamenjavo izdelka (vozila) z novim, bodisi vračilo kupnine."
Pravilno bi moralo biti navedeno na naslednji način:
Če gre za stvarno napako so dolžni odpraviti napako, v koliko odprava napake ni mogoča pa zamenjati izdelek z novim.
Avtor teme pa sedaj misli, da si lahko sam izbira rešitev reklamacije, da se lahko odloči na neodpravo napake in raje vzame nov avto.
Pri stvarni napaki je kupec ta ki odloča kaj hoče...
bostjank1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
zahvaljujemo se za številne prispevke. Razveselili smo se precejšnjega odziva na odprto temo, čeravno o kompetentnosti nekaterih avtorjev žal nimamo dobrega mnenja.
Odločitev v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake bomo sprejeli predvsem v povezavi z dejstvom, ali je proizvajalec v novejših serijah vozila, ki niso sporne, uporabil enake mehanizme/fizične dele, kot jih predlaga v postopku odprave napake za vozila z napako. V nasprotnem primeru namreč ne moremo govoriti o tem, da bo varnost v našemvozilu in vozilu novejše serije, ki nima omenjene napake, povsem enaka.
bostjank1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
zahvaljujemo se za številne prispevke. Razveselili smo se precejšnjega odziva na odprto temo, čeravno o kompetentnosti nekaterih avtorjev žal nimamo dobrega mnenja.
Odločitev v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake bomo sprejeli predvsem v povezavi z dejstvom, ali je proizvajalec v novejših serijah vozila, ki niso sporne, uporabil enake mehanizme/fizične dele, kot jih predlaga v postopku odprave napake za vozila z napako. V nasprotnem primeru namreč ne moremo govoriti o tem, da bo varnost v našemvozilu in vozilu novejše serije, ki nima omenjene napake, povsem enaka.
abbe je napisal/-a:
Pri stvarni napaki je kupec ta ki odloča kaj hoče...
bostjank1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
zahvaljujemo se za številne prispevke. Razveselili smo se precejšnjega odziva na odprto temo, čeravno o kompetentnosti nekaterih avtorjev žal nimamo dobrega mnenja.
Odločitev v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake bomo sprejeli predvsem v povezavi z dejstvom, ali je proizvajalec v novejših serijah vozila, ki niso sporne, uporabil enake mehanizme/fizične dele, kot jih predlaga v postopku odprave napake za vozila z napako. V nasprotnem primeru namreč ne moremo govoriti o tem, da bo varnost v našem vozilu in vozilu novejše serije (ki pravzaprav ni bistveno novejša glede na sorazmerno nizko starost našega vozila), ki nima omenjene napake, povsem enaka.
ales3112 je napisal/-a:bostjank1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
zahvaljujemo se za številne prispevke. Razveselili smo se precejšnjega odziva na odprto temo, čeravno o kompetentnosti nekaterih avtorjev žal nimamo dobrega mnenja.
Odločitev v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake bomo sprejeli predvsem v povezavi z dejstvom, ali je proizvajalec v novejših serijah vozila, ki niso sporne, uporabil enake mehanizme/fizične dele, kot jih predlaga v postopku odprave napake za vozila z napako. V nasprotnem primeru namreč ne moremo govoriti o tem, da bo varnost v našem vozilu in vozilu novejše serije (ki pravzaprav ni bistveno novejša glede na sorazmerno nizko starost našega vozila), ki nima omenjene napake, povsem enaka.
Pred kratkim sem poklical na servis za avto, ker me je zanimalo koliko stane en del, pa mi je serviser, potem ko sem mu povedal številko šasije, povedal da mi morajo v motorju zamenjat en senzor in to brezplačno, ker je neka napaka in da lahko da mi avto včasih nebo vžgal zaradi tega. Ali lahko uveljavljam stvarno napako in dobim nov avto (ta je star 4 leta)??????????
žabar je napisal/-a:ales3112 je napisal/-a:bostjank1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
zahvaljujemo se za številne prispevke. Razveselili smo se precejšnjega odziva na odprto temo, čeravno o kompetentnosti nekaterih avtorjev žal nimamo dobrega mnenja.
Odločitev v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake bomo sprejeli predvsem v povezavi z dejstvom, ali je proizvajalec v novejših serijah vozila, ki niso sporne, uporabil enake mehanizme/fizične dele, kot jih predlaga v postopku odprave napake za vozila z napako. V nasprotnem primeru namreč ne moremo govoriti o tem, da bo varnost v našem vozilu in vozilu novejše serije (ki pravzaprav ni bistveno novejša glede na sorazmerno nizko starost našega vozila), ki nima omenjene napake, povsem enaka.
Pred kratkim sem poklical na servis za avto, ker me je zanimalo koliko stane en del, pa mi je serviser, potem ko sem mu povedal številko šasije, povedal da mi morajo v motorju zamenjat en senzor in to brezplačno, ker je neka napaka in da lahko da mi avto včasih nebo vžgal zaradi tega. Ali lahko uveljavljam stvarno napako in dobim nov avto (ta je star 4 leta)??????????
A to nej bi bilo smesno?
Govorite o miljonskih tozbah... vsi jih vlagajo razen slovencev. Zakaj? Ker nocemo biti Americani? A bomo raje pocakali da kdo umre? V ameriki je umrlo vec kot 10 ljudi zaradi problemov z zatikanjem plina. Ce bi bilo to v sloveniji bi verjetno slisali... kaj pa je.. daj na servis, sej so rekli da bo zastonj.
Da ne govorim kok ljudi je umrlo zaradi Bridgestone gum ker so imele napako. A so tozbe sprejemljive samo ko je nekdo ze umru?
Ljudje bozji kaj razmisljate. Placas 20.000€ za avto in cez pol leta dobis obvestilo da "mogoce" ni tako varen kot bi moral biti in da bo ploscica uredila vse. Ploscica ki jo bo nek mehanik usraufal v avto iz bog ve kaksnega materiala. Mislite da so uradni servisi vsi isti? V sloveniji so vse mreze obupne in vsaka firma ima mogoce 2 servisa omembne vredna. Vi pa lahko pri varnostnih vprasanjih probate zaupati vasemu. Se posebej ko boste vozili 2 otroka okoli.
Ob istem casu pa tok lajate o NCAP zvezdicah in ne vem cemu se vsemu.
Jst ne zagovarjam tozb, niti izsiljevanja denarja. Moj prvi post je bil odgovor na definicijo stvarne napake ter kaksne so obveznosti in pravice vpletenih.
Najboljsa opcija po mojem mnenju je zamenjava za nov ispraven avto in v zameno ne bo tozb.
Odgovore kakrsne mate nekateri so pa zalostni. Potrosniki so v zakonu zelo zasciteni, ker pa je 90% naivnih pa cisto vse firme to izkoriscajo in se ne drzijo nobene zadeve.
Prej kot se boste streznili prej bomo imeli izdelke prave kvalitete na trgu.
Dejstvo je da smo v sloveniji potrosniki med bolj naivnimi in da si pustimo razne "popravke" in "sanacije" zaradi tega ker je par "majstrov" na servisu ali na forumu reklo da to ni nic. Me zanima kolk od vas bi isto mislilo ce bi bil vas avto neizpraven in bi se kar masten kredit za njega odplacevali... in ce bi bla ploscica dovolj.
Ne cenite denarja in vase varnosti ocitno.
Stvarna napaka ne rabi biti ocitna, pomembna, nevarna, ... mora samo obstajati.
"1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; "
Prodajalec ali proizvajalec odgovarja za starno napako 2 leti ne glede na garancijski rok izdelka. Saj se termina garancija za brezhibno delovanje in stvarna napaka razlikujeta.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov