Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Milkyot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Po nov 29, 2010 2:41 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Milkyot Sr jun 27, 2012 8:08 am

Imam Passata 2.0 TDI 2006 letnik in ti iz lastnih izkušenj lahko povem, da težave so vendar ti na servisu zamenjajo vse 4 šobe brezplačno. Tako, da ovir za nakup ne vidim, drugih težav pri teh motorjih ni, moj ima 140 000 km in razen šob še ni bilo nobenih drugih težav.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a SašoP Sr jun 27, 2012 12:07 pm

Ja res drugih težav ni blo razen pokanja glav, uničeni vztrajnik, oljne pumpe, EGR ventil... Zdj si pa zračuni kašni so to stroški ČE ti gre kej od tega u maloro, seveda pa lahko dela do 400k km brez težav. Tko sam v razmislek ;)
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a fantom Sr jun 27, 2012 3:49 pm

audi težav z šobami ni imel (vsaj ne seriskih kot vw), so pa imeli določeni težave z oljno pumpo...
 
valov88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To jun 26, 2012 3:50 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a valov88 Sr jun 27, 2012 3:57 pm

Pol res odvisno na kaj naletiš... ampak, če se vseeno raje izognem tem "starim" 2.0tdi motorjem, kateri letnik izdelave naj gledam? Kdaj se je zgodila ta zamenjava motorja? (da kar izločim avtomobile pod tem letnikom)
hvala
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a DIZL_ Sr jun 27, 2012 4:16 pm

Od letnika 2007 naprej naj bi težave odpravili. Drugače pa kupi 2.0 TDI Common rail, pa ne boš z njim imel nobenih težav :)
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
miha_z
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 31, 2012 3:22 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a miha_z Pe jun 29, 2012 7:13 pm

Ah ta VW. Ga imam in je prvi in zadnji. Za 2,9 TDI vem, da je bolj kot ne šrot. Res, da fabrika časti šobe tudi ko je avto izven garancije, vendar je to zame slaba tolažba. Vstrajniki so menda pri vseh 2,0 tdi menjani po 100 k plus kilometrih. Službeni pasat z 30 tisoč km skripa in ropota noter kot moj pra star clio. V glavnem to neka nemška kvaliteta niti pod razno ni. Tudi moj golf s 14 tisoč km že lepo škripa po armaturi in tam okoli. Voda pride v luči v pralnici in podobno. Sej dela že, ampak ni to ravno neka premija. Če bi še enkrat kupoval bi vzel hyundai :DDD
 
BadRobot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po avg 13, 2012 11:17 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a BadRobot To avg 14, 2012 11:23 pm

GiGi1985 je napisal/-a:kako ločiš med 2.0 tdi motorji in scier tistimi zanič (šobe....) in novejšimi, ki bi naj bili OK ? Nekje 2006 bi naj bila tista letnica poprave, a se da to preko št.šasije ugotovit ali....=?
če je že podobna tema se opravičujem nimam časa iskat

Imam a4 2.0 tdi16v.Prvo kar lahko recem,na servisih ga vec ali manj zanajo popravit iz obratne strani,zato bolje da imas debelo denarnico>)).Ta motor v glavnem ni za normalno voznjo.Motor se mora vrteti najmanj 2600 rpm,drugace se prvo zazge loputa na agr ventilu,oz.,zelo mocno zamasti.Ker so mi pri menjavi agr ventila rekli,naj ne vozim kot penzijonist,sem to tudi storil,potem pa so stvari kar zacele crkavati.Prvo so sle sobe,pa se napeljavo je bilo treba menjat.Nato zarilne svecke,Ko se je motor pocistil,je zacel delovati fenomenalno,problemi so izginili.Potem pa zacne tresenje motorja.Padel nov vztrajnik,z sklopko(cutiti je bilo resonanco,ali da je motor iz sredisca vrtenja).Je bilo kaksen teden vredu,potem ponovno tresenje motorja.Toda tokrat malce drugace.(kot bi se motor gibal na vse strani pod havbo in se mocno udarjal v pedalke in noge)Ugotovili da sel modul izenicevanja tresljajev motorja.Tuki pa imam mogoce odgovor za kaksnega kriminalca ki ga zanima,zakaj na servisu pravijo da so ti motorji tako narejeni,da se ze v osnovi zelo tresejo.To je to-ta modul.Ti avti 2004-2007 imajo vgrajen modul z veriznim pogonom.Najvecja napaka kar so jih pri VW naredili.Od takrat imajo ti moduli zobniski pogon,in ce ga menjate,boste videli,da se na servisu delajo norca iz vas,ko pravijo,da je ta motor narejen tako,da se trese.Prej se mi je motor tresel ko podrta drvarnica,kar mi je bilo zelo cudno,ker je stric imel tudi 2.0 tdi letnik 2007motor,pa niti malo ni motor zanihal.Sedaj pa se pocutim v avtu res krasno,ker niti malce se ne trese.Tako da ce bi vedel da so to storili,bi ga takoj menjal ze takrat ko ga je bilo mogoce dobiti.Edini problem tuki je,da je oderusko drag,in to predvsem zato,ker moras v povezavi z njim,zamenjati spodnji del motorja.Kar se tice samega cukanja motorja ,je ta vezan na agr ventil in sobe.Sicer se vedno mi zna malce pocukati,vendar samo ko je hladen in grem v hrib ter prestavljam iz 1. v 2. z premalo gasa,se cuti kot da mu zmanjkuje dizla.Pa sem se ze navadil,da raje malce vec stopim na gas.
Pocutim se kot bi naredil generalca.Kar pa lahko recem,ce bi vedel kako lahko to crkuje,bi kupil tovarnisko obnovljenega v VW.Bi prisel bistveno ceneje.Pa naj povem se to,to sem vse menjal v prvih 80.000.Motor kot motor se mi pa zdi cisto vredu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov