Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 9:28 am

uros_p: mogoče bolje da ti kdo drug to razloži, ker jst nism najboljši v tem izrazoslovju oz poznavanju el. enot. Lahko pa počekiraš: http://www.wikihow.com/Find-a-Parasitic-Battery-Drain

In ja jst tud upam, da bodo kej našl, ker kokr recimo piše na zgornjem linku je nekaj narobe z avtom če kuri več kot 50mA (moj i30 = 190mA).
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Pe jul 23, 2010 9:41 am

Nekaj poleg "spomina" očitno deluje v ozadju. Si prepričan, da ni alarma? Kolikor vem, ga imajo vse i30-ke, od čist obične opreme naprej. Probaj odkleniti s ključem.
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 9:55 am

Hmm, sicer sm človek s fetišem na tehnologijo, ampak nisem nikjer zasledil da bi imel avto alarm. Ključ ima samo 3 gumbe (odklep, zaklep, kufr) :D
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe jul 23, 2010 10:02 am

jaz imam tud te tipke k ti, pa vseeno imam avtoalarm :)
je pa res da nimam hjundaja :D
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Pe jul 23, 2010 10:13 am

dmalis je napisal/-a:Hmm, sicer sm človek s fetišem na tehnologijo, ampak nisem nikjer zasledil da bi imel avto alarm. Ključ ima samo 3 gumbe (odklep, zaklep, kufr) :D


100% ga ima - tak ključ imajo vsi, razen tistega z res min. stopnjo opreme (Classic) ;) Probaj odklenit s ključem (daj ključ v tisto ključavnico v vratih) ampak bodi pripravljen, da ti bo piskalo in da ga hitro ugasneš, pa boš videl, da ga ima.

Si probal vprašati še kak drug servis?
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 10:22 am

ejsim je napisal/-a:
dmalis je napisal/-a:Hmm, sicer sm človek s fetišem na tehnologijo, ampak nisem nikjer zasledil da bi imel avto alarm. Ključ ima samo 3 gumbe (odklep, zaklep, kufr) :D


100% ga ima - tak ključ imajo vsi, razen tistega z res min. stopnjo opreme (Classic) ;) Probaj odklenit s ključem (daj ključ v tisto ključavnico v vratih) ampak bodi pripravljen, da ti bo piskalo in da ga hitro ugasneš, pa boš videl, da ga ima.

Si probal vprašati še kak drug servis?


Hmm zanimivo :D Bom probu. Btw kako pa potem kontroliraš alarm. Recimo če ti začne piskat, kako ga izklopiš - prtisneš odkleni gumb na dalincu? In nasplošno čemu se alarm sploh vklopi če s ključem odkleneš avto? :D

Nisem še spraševal drugih servisev. Bom pa če mi na mojem rečejo da je vse ok.

Drugače pa thanks za info - bom probal ko pridem do avta.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe jul 23, 2010 10:31 am

Da boš nekako lociral napako iz akumulatorja odklopi glavno ( + ) klemo in vmes priklopi amper meter (A-m). (pazi na merilna območja pri A-m!)
V potniškem prostoru ročno pogasni vse lučke za notranjo razsvetljavo, če imaš še kakšne lučke še na vratih, v prtljažniku... Uglavnem pogasni jih. Nato priklopiš A-m, odčitaš tok ki teče preko njega in nato začneš izklapljati varovalke ( eno po eno ). Vsakič ko odklopiš varovalko odčitaj tok na A-m. Če ni nobenih sprememb, daj varovalko nazaj in izklopi naslednjo, ter odčitaj tok. Tako nadaljuješ dokler ne najdeš "skritega porabnika".

p.s.: prelej vse varovalke, ker imaš lahko več "skritih porabnikov"

p.s.2: pazi na merilna območja pri A-m!
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 10:35 am

Evo sm klicu na Špana (ni moj servis) kjer mi prijazen dec odgovori da 1teden NI standard. Standard je 3 tedne.

Potem pa neki kar me je na rit vrgl - citiram:
To ni standard, ampak se je že zgodilo pri parih kupcih. Vendar pa, rešitve za to (še) ni. Včasih se da neki reprogramirat volan ampak ni nujno.

WTF! Mogoče kdo ve kakšne imam pravice v primeru da 3 tedne star 12k€ vredn avto ni popravljiv?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jul 23, 2010 11:55 am

dmalis je napisal/-a:Evo sm klicu na Špana (ni moj servis) kjer mi prijazen dec odgovori da 1teden NI standard. Standard je 3 tedne.

Potem pa neki kar me je na rit vrgl - citiram:
To ni standard, ampak se je že zgodilo pri parih kupcih. Vendar pa, rešitve za to (še) ni. Včasih se da neki reprogramirat volan ampak ni nujno.

WTF! Mogoče kdo ve kakšne imam pravice v primeru da 3 tedne star 12k€ vredn avto ni popravljiv?


Morajo popravit in če jim trikrat ne uspe(tako je vsaj pri ostali tehniki), so ti dolžni nov izdelek ipd., je bilo že nekaj napisano o tem v drugih temah. Reklamiraj na servisu, če bojo srali pa kontaktiraj urad za zaščito potrošnikov, mislim da imajo posebno linijo svetovalno.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Pe jul 23, 2010 12:23 pm

@dmalis, to ti morajo uredit kakor vejo in znajo. Ali ti zrihtajo elektriko ali pa ti na njihove stroške dajo accu z večjo kapaciteto. Po logiki prvega majstra ti bo pozimi v zelo nizkih temperaturah akumulator spraznilo v 3-4 dneh, kar pa v nobenem primeru ni normalno.

Vsi avtomobili morajo imeti akumulator z večjo kapaciteto kot jo dejansko potrebujejo. Namreč s starostjo se vsakemu akumulatorju kapaciteta pada in mora biti to upoštevano, da ti bo accu v normalnih pogojih zdržal vsaj 3 leta.

Poleg tega se kapaciteta akumulatorja pri zelo nizkih temperaturah zmanjša tudi na polovico. Tudi zaradi tega mora biti tako dimenzioniran, da lahko brez težav vžgeš avto tudi po treh tednih pozimi kaj šele poleti. Nam so v zadnjih 25 letih vsi akumulatorji od Vesne do Fiamma v različnih avtomobilih zdržali vsaj 7 let. Je pa res, da se je vsaj 1x letno preverjal nivo elektrolita in, da se jih je občasno dopolnjevalo.
Trenutno v P206 star 9 let in v P307 (7 let) še vedno original akumulatorja.

Preveri tudi s kakšno napetostjo se polni. Po malo daljši vožnji ti mora Vm kazati okoli 14,4 V, brez prižganih luči, ventilatojev oziroma drugih močnejših porabnikovkov.
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 1:39 pm

Ok thanks fantje za ves info. Zdej mi je jasno, da ima moj avto problem in prodajalec/serviser me ne bo mogu prepričat v nasprotno.

Sm pa dodatno izvedel da imam alarm - kot kaže ne bi blo slabo kdaj prebrat manual-a :D

thx
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Napisal/-a geronimo Pe jul 23, 2010 1:59 pm

Ja, ampak zelo dvomim, da je ta "standard" 3 tedne kjerkoli zapisan, oni ti komot rečejo da novi i30 pa ima samo 1 teden. Na kaj se boš pa skliceval, na deca iz Špana? Uradnega ti v rokah nimaš nič, tako da bi na tvojem mestu poizkušal rešiti tole na zelo prijazen način.
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 2:14 pm

Yp se strinjam glede tega. Sej moj namen je to zrihtat na prijazen način, vendar sem prepričan, da ne bo šlo tko na izi.

Bomo vidl, v najslabšem primeru bom kupil močen accu in kjer se da delal negativno reklamo za AH kjer sem avto kupil in mi ga ne bodo hotl popravt.
 
tofi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po jun 22, 2009 7:22 pm

Napisal/-a tofi Pe jul 23, 2010 3:50 pm

Ali so bile luči ugasnjene z stikalom?
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe jul 23, 2010 5:49 pm

Polo78 je napisal/-a:Ne, tole ni normalno. Sem pred kratkim prišel z dopusta, avto je stal cca. 10 dni (Kia Pro_Ceed) pa je povsem normalno vžgal. In ni bilo prvič, da je toliko časa stal. Pa nobenih varovalk ali česa podobnega nisem izklapljal. Je pa res, da imam močnejši akumulator, ki ga pač dobiš poleg 2.0 dizla. Sicer pa tudi pri nobenem prejšnjem avtu ni prišlo do česa takega, tako da...


Kaki pa je pri 2.0 ? Ima 1.6 enakega?
 
dmalis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če feb 09, 2006 11:58 pm

Napisal/-a dmalis Pe jul 23, 2010 6:54 pm

tofi je napisal/-a:Ali so bile luči ugasnjene z stikalom?


Ne niso bile. Sem pa danes pri prijatelju izmeril ali je razlika porabe med ugasnjenimi s stikalom in s prižganim stikalom -> nobene razlike -> poraba 190mA ko se spravi v standby mode.

Torej težava je enostavno v tem, da je njegov standby mode namesto cca 50mA celih 190mA in akumulator zato zdrži 4x manj -> 1 teden namesto 1 mesec.

p.s. in celo res imam alarm, nisem vedel :D
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe jul 23, 2010 7:05 pm

Jaz bi poskusil, odklopiti kleme za pol ure in več, pa nazaj priklopiti da vidiš če bo kaj boljše. Drugače pa v servis, pa nej ti na novo naložijo softver na računalnik.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 23, 2010 7:13 pm

Po moje imaš nekje hladen spoj in ti vleče tok ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
matey18
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Sr jan 23, 2008 3:29 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a matey18 So jul 24, 2010 6:36 am

36Ah :lol:. Jst mam na renoju 1.4 8v 75Ah pa ga z lahkoto fila. Če boš kupoval nov aku vzem bosch silver 74ah.

Drugače bi pa jst tut zahteval močnejši aku na garancijske stroške če ne najdejo težave in pa naredil bi tako kot ti je napisal Ule.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 So jul 24, 2010 7:06 am

Matey18: Zakaj bi sploh daju 74ah, če ga avto dejansko toliko ne potrebuje? Edino če imaš haubo party 24ur in več :) Verjetno imaš bosch silver s4, ki je kar vredu, ampak pozimi pa ni več tako dober po zagonskem toku. Boljše imet manjšo amperažo pa več zagonskega toka in se zato splača iti v razred višje bosch s5. Ti pa so šele odlični za svoj denar in niso toliko občutljivi na mraz kot s4.
Kot je dejal en uporabnik, se splača dat več na amperažo, ampak to se splača samo za kiselinski akumulator, ki kar hitro z leti izgubljajo kapiciteto in tekočino. Zato se splača v startu kupit dober akumulator, ki ga ne izgubljajo toliko na kapiciteti in ki jih ni treba polnit z vodo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov