Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe avg 20, 2010 3:02 pm

čare je napisal/-a:Naklon,nagib isti ti je qrac in kot sem že napisal ta ne more tako vplivat na tako obrabo kolesa pa če je levi nagnjen navznoter desni pa navzven.Nagib vpliva samo na stabilnost vozila stek pa na pobiranje gum in vlečenje vozila če le ta ni pravilno nastavljen.Kok kilometrov ima avto??Ali so silent bloki resnično v redu,ker na roko jih lahko on do pojutrišnjem probava na cesti pa se postavi v popolnoma drug položaj od sile vlečenja oz. zaviranja če je le ta mehek.Pejt nekam na plošče kot jih imajo na tehničnih in naj ti pregonijo sprednjo premo da se vidi kaj se premika.


Ta problem imam jaz, avto mi vleče v desno, če spustim na AC volan kar odide desno, rokice nimajo nič lufta, vulkanizer pa trdi da so krive poceni kitajske gume (silverstone), jaz pa sem trdil, da gume ne morejo biti in sem dal gor zimske in je ga je isto vleklo. Potem še mi je nekaj nastavljal optiko (neuspešno) in obračal gume pa ni pomagalo.
Sicer on še vedno trdi, da so gume...
Ima kdo kaj izkušenj s tem, ker resnično več nevem kaj bi lahko bilo, je lahko ta stek prestavljen?
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe avg 20, 2010 4:25 pm

daj pelji že avto enemu ki ima dobro avtooptiko!
jaz sem iz litije in vse avte vozim v grosuplje k kaduncu http://www.kadunc.si/
za njega sem 100% da naredi dobro
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe avg 20, 2010 8:37 pm

Ta, ki mu vozim dobro naredi optiko, ampak kot je čare povedal:
Problem pri optiki je tudi ta da vsi delajo po podatkih ki jim jih kaže računalnik v tvojem primeru pa bi jo bilo treba malo zaprt oz. iz prakse povedano Passat letnik 01 recimo ima po fabriških podatkih skupni stek 3 mm/m v minus,se pravi odprta in je imel kolega podobne probleme dokler se špura ni naštelala na 0,5 mm/m v minus.....

Mogoče bi to trebalo zrihtat, samo tisti ni nič omenil tega...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 20, 2010 9:12 pm

Če avto vleče in če so obodi vseh koles enaki in spredaj obe vilici v redu, je vedno kriva zadnja prema. Ravno lato na zadnje kolo in pomeriš razdaljo na pragu na obeh straneh za prvo grobo oceno osi stekanja zadaj.
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF So avg 21, 2010 12:07 am

Ok, bom pomeril in javim.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So avg 21, 2010 8:19 am

Mah, če maš vsaj malo občutka, se že na oko vidi da nekaj ni vredu. Če ste pa slepi, pa dajte volan naravnost, vzemite špago en naj vam prisloni na zadnje kolo (gumo zadaj na sredini) in počasi še na s prednjega (gumo na sredini) in se vidi če se kje dotika ali je luft, če me razumete.
Še prej pred približno 10 leti, ko sem imel še alfo mi je volk naredil tako dobro optiko, da sem skoraj čisto nove gumi uničil robove samo na morju oz sem videl, ko sem prišel domov
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 So avg 21, 2010 12:05 pm

Pred dnevi, sedaj ne vem linka ampak o tem sem začel brskat po netu in takoj naletu na mojstra z GTI-jem, ki pravi da mu prav tako žre gumo in to zaradi prepozitivno nastavljene optike (kot Čare pravi tukaj podatki ne štimajo iz katerih vulkanizerji izhajajo). Ta tip je tudi opazil da je v desni ovinek več oversteera kot v levega - in to pove, da desna guma preveč zavije in hkrati pobira notranji rob.

Bo treba k kakemu mojstru ki bi to obvladal tudi s špago ali s kakim drugim nelaserskim pripomočkom.
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So avg 21, 2010 5:35 pm

Laserski pripomočki so že OK,problem je v podatkih in delavcu za temi laswerji kateri dela sam opo teoriji praksa je pa druga stvar.Sam delam optike na tovornih vozilih in mi hodijo na optiko kamioni kateri imajo manj špure kot je to po tovarniških podatkih ko pa imajo nastavljeno na 0,0 mm/m pe težave z radiranjem izginejo.V 10 letih kar to delam je bila reklamacija samo 1 in je bila tudi priznana ker nas je takrat mašina nekaj zajebavala...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So avg 21, 2010 5:40 pm

čare je napisal/-a:Laserski pripomočki so že OK,problem je v podatkih in delavcu za temi laswerji kateri dela sam opo teoriji praksa je pa druga stvar.Sam delam optike na tovornih vozilih in mi hodijo na optiko kamioni kateri imajo manj špure kot je to po tovarniških podatkih ko pa imajo nastavljeno na 0,0 mm/m pe težave z radiranjem izginejo.V 10 letih kar to delam je bila reklamacija samo 1 in je bila tudi priznana ker nas je takrat mašina nekaj zajebavala...


Točno je res, čeprav ne rabiš bit posebno pameten, ampak nekateri so res škisi
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Sr avg 25, 2010 3:54 pm

Evo sem zmeril, spodaj pa podatki:
1. Sprednji par koles
-sprednji del felme: 134,1cm
-zadnji del felme: 134,3cm

2. Zadnji par koles
-sprednji del felme: 136cm
-zadnji del felme 136,2cm

Tukaj pa še sliki kako sem meril.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Če avg 26, 2010 10:15 pm

So zgoraj napisani podatki ok ali je z nastavitvami kaj narobe, ker bi res rad odpravil to siljenje avta v desno.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe avg 27, 2010 6:49 pm

če so feltne 100% ravne in če bi bila ta meritev res 100% to nikakor ni ok,ker to je 2 mm razlika na pol metra kar je zelo zelo preveč
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe avg 27, 2010 7:08 pm

čare je napisal/-a:če so feltne 100% ravne in če bi bila ta meritev res 100% to nikakor ni ok,ker to je 2 mm razlika na pol metra kar je zelo zelo preveč


S to štangico recimo, da so 99% točne meritve, felme pa so ravne, sem probal tudi z drugimi in ga isto vleče, edino z zimskimi se toliko ne pozna.
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe sep 03, 2010 4:22 pm

Zdi se mi (ne bom rekel, da je tako ker nisem čist 100%), da je volan v desno manj odziven, če hitro zavijam levo desno.
Je to v nastavitvah podvozja ali je letev?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov