Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po sep 13, 2010 9:54 pm

Še nekaj je. Praktično tak motor enostavno ne crkne. Če ne kuhne in če ne preploza dihtunge na glavi. Vem samo še za en primer (poleg tele R5) R4 (v osnovi enak motor), ki ji je zmanjkalo olja - še tega ni žrla ampak je puščal karter.
Večina samo pregnije do te mere, da mačka, ki si ga zvečer zaprl v avto zjutraj ni nikjer več :D
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 Po sep 13, 2010 10:07 pm

Romzis je napisal/-a:Še nekaj je. Praktično tak motor enostavno ne crkne. Če ne kuhne in če ne preploza dihtunge na glavi. Vem samo še za en primer (poleg tele R5) R4 (v osnovi enak motor), ki ji je zmanjkalo olja - še tega ni žrla ampak je puščal karter.
Večina samo pregnije do te mere, da mačka, ki si ga zvečer zaprl v avto zjutraj ni nikjer več :D


Oh, pa še kk lahko tak motor hin vzame.
V moji 1. petki je bil C1C motor (956 ccm). Motor je popil več olja kot bencina.
Kasneje je isto karoserijo poganjal C2J. Fenomenalen, a še vedno uničljiv motor
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po sep 13, 2010 10:30 pm

grega983 je napisal/-a:
Romzis je napisal/-a:Še nekaj je. Praktično tak motor enostavno ne crkne. Če ne kuhne in če ne preploza dihtunge na glavi. Vem samo še za en primer (poleg tele R5) R4 (v osnovi enak motor), ki ji je zmanjkalo olja - še tega ni žrla ampak je puščal karter.
Večina samo pregnije do te mere, da mačka, ki si ga zvečer zaprl v avto zjutraj ni nikjer več :D


Oh, pa še kk lahko tak motor hin vzame.
V moji 1. petki je bil C1C motor (956 ccm). Motor je popil več olja kot bencina.
Kasneje je isto karoserijo poganjal C2J. Fenomenalen, a še vedno uničljiv motor




Če smo že pri petkah....praktično resnično neuničljiv pa je F8M motor....Kaj vse je to prestalo....u mes se mu enkrat menjalo glavo tankalo pa od kurilnega do jedilnega....izpuščno olje pa direkt v tank. Na koncu je še vedno bil zmožen pognat karoserijo do obljubljenih 151km/h.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po sep 13, 2010 11:39 pm

Jaz sem imel 5-ko kot prvi avto, imela je skoraj 300000 km, kupil od prvega lastnika.
Avto je imel na vsakem pragu dve napihneni bulici rje, to sem saniral... drugo nič rjavo. Zato mi ni jasno kako so nekaterim petke tako gnile :?
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 To sep 14, 2010 9:08 am

Mojster za rjo na petkah pa je Lisko.
Če si eden tistih redkih srečnežev, ki niso imeli gnilih petk, potem :clapclap

@lisko
F8Q bi bilo možno brez velikih predelav vgraditi v omenjeno karoserijo ?
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To sep 14, 2010 5:15 pm

nevermind: razlog se skriva v dokaj poceni in delavnih avtih. Petke so zelo hitro zgubile ceno in so postale avti, ki so se prevaželi od točke a do točke b....Zelo malo ali pa sploh nič vzdrževanja pa je pripeljalo do tega kar pač je. Druga stvar je država porekla....Čeprav ne rečem , da v Revozu niso bile kvalitetno sestavljene ampak se vidijo razlike (očem skrite). Rdečka je barvana po celem....zelenka ima pod talno oblogo samo osnovno barvo....Na rdeči, ki ima 4x več prevoženih najmanj, so prednji blatniki kot novi(še celo ketne mi je potrgalo pri 70 in veselo tolklo po blatniku pa v štirih letih še tam ni rje...) pri zelenki so zginli do višine bočnih smernikov, pa je imela komaj 60 tisoč prevoženih pa še to pozimi skoraj nič....
Tretja stvar pa je rja , ki se pojavi pod izolacijo ( zelo lep primer viden v moji temi pri jeepu) Na oko vse lepo in prav, nobene bule in nikjer napihjeno ampak vprašanje časa kdaj pride skozi.....ponavad pa se drži spodaj tako dolgo dokler ne odgnije celoten nosilec ali del ma katerem je izolacija....spet kot primer je jeep bil videt kot nov ko sem ga začel rastavljat pa ste vsi vidli kaj se je zgodilo...Za eno luknjo sem sicer vedel a na koncu ima celoten poden nov.

grega983:
F8Q je 1.9 atmosferski motor. 1870ccm in pa mislim da 64 konjev....
Zanimiv je spisek avtomobilov v katere se je vgrajeval.
F8Q 1.9 L (1,870 cm3 (114 cu in), B x S: 80.0 by 93.0 millimetres (3.15 in × 3.66 in).

* 1986– Renault Extra
* 1988–2000 Renault R19
* 1990–1995 Renault R21
* 1991–1997 Renault Clio
* 1995–2002 Renault Mégane
* 1996–2003 Renault Scénic
* 1997–2001 Renault Trafic
* 1994–1998 Mitsubishi Carisma
* 1994–1996 Volvo 440/460
* 1995–1998(?) Volvo S40/V40
* 2002–2006 Dacia Gamma
* 2003–2005 Dacia Solenza
Mislim da ima en nosilec več ( na levem blatniku) ampak načeloma ne bi smel delat težav s samo vgradnjo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov