Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So okt 09, 2010 1:57 pm

kstelc je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:A joj no, tko kot ti je že rekel nekdo malo višje, zamenjaj naftni filter in bo OK.

Drugače je pa normalno, da trahtar zjutraj, ko je mraz, malo bolj trdo zalavfa, sej potem se pa umiri.


ja vem da bolj grdo prižge sam to se prej ni dogajalo recimo prejšnjo zimo...bom počakal še teh 3000 kilometrov, ki jih imam do servisa pa bom zamenjal ta naftni filter in vse ostalo kar spada zraven...


zakaj pa nebi že sedaj zamenjal naftnega filtra? saj ni drag, cca. 30-40 eur no ja, če bi jaz bil na tvojem mestu bi že sedaj naredil komplet servis pa bi bil mir.
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd So okt 09, 2010 5:55 pm

dolenc46 je napisal/-a:Kolega ma golfa IV tdi 105hp se mi zdi, 250k km pa narjeno generalko in ko ga vžge misliš da bo vse stran padlo kot da bi mel en kup krame v mašini in bi vsak cilinder po svoje laufu....v glavnem se kr ustrašiš ko to prvič slišiš :D

Ampak dela še vedno, ko se segreje se vse postopoma umiri in lepo dela, je pa to verjetno samo zmatrana mašina in posledica ne preveč dobro opravljene generalne ker avto pokadi kot lokomotiva....ampak to je pač star tdi ;)



par dni nazaj sem govoril z novim lastnikom ki je moj avto ki sem ga prodal 3 leta nazaj kupil od tistega tipa k sem mu jaz prodal avto je imel 6-7 lastnikov star je 16 let
suzuki swift GTi trenutno ima 380.000 kilometrov :shock: in še vse dela brez problemov
ne bi o tem kako smo ga vozili.. jaz semšel vsak dan 30x do blokade minimalno drugi so z njim delali še precej grše.... spomnim se da skoraj nikoli nisem prestavil v višjo če ni bilo vsaj 5k rpm... samo molim lahko da so noverjši suzukiji tako trpežni

malo preden sem ga prodal je avto imel 195.000 in sem mehaniku rekel kaj če bi naredil generalko pa je model čist znoru da niti pod razno ne bo odpiral od swifta GTi mašine dokler vse dela... vidim da je imel prav :) 8)
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc So okt 09, 2010 6:48 pm

adis je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:A joj no, tko kot ti je že rekel nekdo malo višje, zamenjaj naftni filter in bo OK.

Drugače je pa normalno, da trahtar zjutraj, ko je mraz, malo bolj trdo zalavfa, sej potem se pa umiri.


ja vem da bolj grdo prižge sam to se prej ni dogajalo recimo prejšnjo zimo...bom počakal še teh 3000 kilometrov, ki jih imam do servisa pa bom zamenjal ta naftni filter in vse ostalo kar spada zraven...


zakaj pa nebi že sedaj zamenjal naftnega filtra? saj ni drag, cca. 30-40 eur no ja, če bi jaz bil na tvojem mestu bi že sedaj naredil komplet servis pa bi bil mir.


zato ker sem zmetu skor 500 evrov ta mesc za avto(diski+ploščice,akumulator,grelne svečke...) tko da bomo počakal drug mesec da še sevis nardim...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr So okt 09, 2010 7:57 pm

men je Oktavija 1.9 TDI 81 kw isto delala, samo s to razliko, da je topla tudi težko vžgala (po 20 sekundnem verglanju)
odkar so mi pa na Avtoelektroniki v črnučah optimizirali vžig, pa topel lepo vžiga, in tudi hladen ne zatrese več , tako kot prej.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Ne okt 10, 2010 1:04 am

Mgajvr je napisal/-a:men je Oktavija 1.9 TDI 81 kw isto delala, samo s to razliko, da je topla tudi težko vžgala (po 20 sekundnem verglanju)
odkar so mi pa na Avtoelektroniki v črnučah optimizirali vžig, pa topel lepo vžiga, in tudi hladen ne zatrese več , tako kot prej.


evo to je tut mene zajebavalo mi topel ni lepo vžgal in so mi isto vžig pri RSRu nastavljali samo zdej mi mrzel grdo zatrese:Ssam to tud ne vsak dan kokr je no gdaj pa gdaj res grdo vžge enkrat lepo....bomo vidli če bom z naftnim filtrom to rešil ko ga bom zamenjal drugače pa res nimam idej kaj bi še lahko bilo
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a Motul Ne okt 10, 2010 9:18 am

kstelc je napisal/-a:Lepo pozdravljeni!

Zjutraj mi avto prvič, ko ga prižgem užge zelo grdo(seveda ob bolj hladnih jutrih) in to samo prvič lahko ga potem takoj ugasnem in na novo užgem pa bo prižgal normalno...Bil sem na testerju pa ni okazal nobene napake ampak sem kljub temu zamenjal grelne svečke in akumulator sedaj pa mi je zmanjkalo idej!?Avto je Audi a3 2.0tdi...Prosim za pomoč če je imel kdo podobne težvae!?


Lp


Pozdravljen,...

S identičnem problem sem se srečal jaz, na koncu z zanič motorjem, in ti lahko povem, da ti tako prižiga zato ker imaš počeno glavo, in letnik avtomobila imaš 2004-2005?
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Ne okt 10, 2010 9:25 am

[/quote]zakaj pa nebi že sedaj zamenjal naftnega filtra? saj ni drag, cca. 30-40 eur no ja, če bi jaz bil na tvojem mestu bi že sedaj naredil komplet servis pa bi bil mir.[/quote]

Za 2.0 tdi je original filter goriva 24.70 eur.
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc Ne okt 10, 2010 10:49 am

Motul je napisal/-a:
kstelc je napisal/-a:Lepo pozdravljeni!

Zjutraj mi avto prvič, ko ga prižgem užge zelo grdo(seveda ob bolj hladnih jutrih) in to samo prvič lahko ga potem takoj ugasnem in na novo užgem pa bo prižgal normalno...Bil sem na testerju pa ni okazal nobene napake ampak sem kljub temu zamenjal grelne svečke in akumulator sedaj pa mi je zmanjkalo idej!?Avto je Audi a3 2.0tdi...Prosim za pomoč če je imel kdo podobne težvae!?


Lp


Pozdravljen,...

S identičnem problem sem se srečal jaz, na koncu z zanič motorjem, in ti lahko povem, da ti tako prižiga zato ker imaš počeno glavo, in letnik avtomobila imaš 2004-2005?


A nebi blo še kej drucga narobe če bi bla počena glava?
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Ne okt 10, 2010 10:54 am

ker ponavadi s počenimi glavami olje pijejo, belo kadijo itd... kokr js vem no!?men u zdajle 12000 od prejšnega servisa tut mal olja ni požrl in kadi tut nič ne....razn seveda tko kot vsak dizler...
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Ne okt 10, 2010 11:21 am

To sem mislil tudi jaz.
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Ne okt 10, 2010 12:32 pm

nevem no jst upam da ni....razmišljal sem že da je to zato, ker ko so mi v RSRu nastavljali vžig mislim da so povečali vbrizg nafte ob vžigu al neki takšnega in da sedaj ko je bolj mrzlo da je preveč nafte in zato težje prižge...ker to se mi ubistvu ud takrat dogaja prejšno zimo oziroma jesen se mi ni...možno pa je seveda tudi zaradi naftnega filtra ker prejšni servis ga nisem menjal tko da je pomoje že kar zelo zapacan:S
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Ne okt 10, 2010 1:22 pm

RSR pa naftni filter tu nime veze, dejstvo je to, da je glava počena in čez to razpoko potegne zrak v naftovod v glavi, potem pade pritisk, nekaj nafte nakaplja na bat, pri vžigu se pa sliši kot, da bi prižgal po treh cilindrih ker je na enem cilindru počena. Če ne boš pravočasno popravil ti bo stopilo bat. Ne dajaj rabljene glave, nova z odmični ventili, dročniki, ter vsem drobovjem v njej stane na servisu 800eur, splača se sedaj dokler nimaš še večje škode, jaz sem žal zamudil.
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Ne okt 10, 2010 2:08 pm

Motul je napisal/-a:RSR pa naftni filter tu nime veze, dejstvo je to, da je glava počena in čez to razpoko potegne zrak v naftovod v glavi, potem pade pritisk, nekaj nafte nakaplja na bat, pri vžigu se pa sliši kot, da bi prižgal po treh cilindrih ker je na enem cilindru počena. Če ne boš pravočasno popravil ti bo stopilo bat. Ne dajaj rabljene glave, nova z odmični ventili, dročniki, ter vsem drobovjem v njej stane na servisu 800eur, splača se sedaj dokler nimaš še večje škode, jaz sem žal zamudil.


pa če sem pišuka slabih 10kkm nazaj menjal dročnike zaradi slabega glavnega servisa(utrgalo mi je šponer jermena) in so mi potem menjali dročnike vsa tesnila in nevem kaj vse še tko da nevem no.....a se da to videti brez tega da se motor raztavlja ali ga je potrebno dati narazen???ker narazen še enkrat ga en mislim devati če bo crknu pa naj....vsaj za takšno brez vezno stvar ne ker zjutraj vsake tok časa mal bolj grdo pržge....pa še nakoncu da bol nebi blo to to
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Po okt 11, 2010 1:56 pm

Pozdravljeni

Morda se ne spomnite, sem tudi sam pred časom spraševal za svojega 2.0TDi Audi A4. Imel identičen problem kot vi, s tem da se je meni nato začelo dogajati, da sem ga včasih moral po 10s 'verglati', da je avtomobil vžgal, ampak samo ko je stal nekaj časa (recimo dva ali tri dni skupaj), ter ko je nivo goriva bil približno na polovici.

Problem smo rešili z menjavo črpalke, ki je nekje pod zadnjim sedežem, saj je počasi spuščala 'dušo'. Na servisu je zmeril njen tlak, in je bil daleč pod deklariranim. S časom je padel pritisk, zgleda se je not nabral luft, in je vmes ob naslednjem zagonu se to tudi pokazalo, da je kresno in ugasno. Ampak to je delal samo, ko je bilo enako ali manj kot pol tanka goriva not. Kakor je bilo gorivo nad polovico, tega problema ni bilo. Ob tem so mi na servisu zamenjali še filter za gorivo, od takrat je problem z vžigom prenehal.

Tisto glede tresenja, pa so mi na servisu zamenjali EGR ventil, vsaj po njihovih informacijah, se slednji ni pravilno postavljal, in je ob vžigu in ugašanju tako malo 'zakašljal in potresel'. Po menjavi slednjega je tudi to prenehalo.

Cena črpalke, ki sem jo zamenjal z delom me je prišla na koncu 400€, menjava EGR ventila pa 300€ (pooblaščen servis).

V mojem primeru se je šlo za avtomobil:
Audi A4 Avant Quattro 2.0TDi (140KM), letnik 6/2006, oznaka motorja BPW (16V).

na Bosch servisu so mi še dejali, da če z menjavo omenjenih stvari ne bom rešil problema, je lahko problem tudi v zaganjaču (oz. nekaj v zvezi z njim), saj dokler slednji ne doseže določene vrtilne frekvence senzor ne da 'povelja' za vbrizg nafte. Vendar pri meni potem to ni bil problem.

Upam da vam je kaj pomagalo.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Sr okt 27, 2010 12:04 pm

am stvar je taka jaz sem zamenjal akumulator, grelne svečke, naftni filter in je zjutraj še vedno isto...grdop prižge...avto je bil na testerju in ni nobene napake pregledana je bila glava motorja je tudi uredu...tko da ma gdo kako idejo še kaj bi lahko bilo ker mehanik jo namreč nima...?
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr okt 27, 2010 12:12 pm

Js mam tako mašino kokr ti, 2.0 TDI in js mam mehanika k dela na Verovškovi in so mu te stvari poznane, in k sm ga uprašu zakaj tko grdo vžiga, je takoj reku da je to zarad vztrajnika. Sicer je pa okvara vztrajnika povezana s tresenjem (v klanc pr prenizkih obratih, ko stojiš na mestu...). Menju ga pa še nisem ker znese še pa još denarja :? Če ti bo uspel zrihtat poroči kaj je blo. Pa zanima me še kakšno oznako motorja maš?

LP
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Sr okt 27, 2010 3:50 pm

kstelc je napisal/-a:pregledana je bila glava motorja je tudi uredu...


kako ste jo pa pregledal?
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Če okt 28, 2010 1:26 pm

aha ma ne js tut ne mislim vztrajnika menat še ker mi nič ne trese avta mislim ni sile še....ker fotru je tresel recimo pri speljevanju pa jih je 100kkm še naredu pol ga je pa menju tko da to ne mislim menat še...

am ja za glavo pa pač reku mi je mehanik da tut zarada tega nebi tako prižigal mislim da pač nima veze z vžigom
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Če okt 28, 2010 2:52 pm

aja pa oznaka motorja je BKD
 
eUros
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne avg 15, 2010 10:33 am

Napisal/-a eUros Če okt 28, 2010 3:03 pm

Men je tud auto zjutraj grdo vžigal (Golf IV, 1.9 TDI, 90KM), in sicer dolgo časa je verglalo in ko je koncčno zalaufal se je streesu ko hudič. Potem sm delau veliki servis + vse 4 grelne svečke sem dal menjat (od starih 4 so delale samo 3). No in nato mi je mehanik reku da ko je auto laufal (pred servisom) nafta na trenutke sploh ni tekla skozi sesalno cev, vmes je bilo veliko zraka. nato je to nekako preuredil, da deluje nekak nepovratno (nevem tulk se spet ne razumem v to) in da naj bi bilo sedaj bolje, če bi pa slučajno še zaj.., je pa reku da je nekaj pod zadnjim sedežom najbrž treba porihtat (kaj, nevem ) :D od zdej naprej vžiga BP in nič več ne trese.

Upam da ti kaj pomaga ;)
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 11 gostov