Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če okt 28, 2010 12:39 pm

To pa prvič slišim...
Maš pa zgleda srečo, da maš ene majstre, ki se malo bolj poglobijo...
Nism vedu za to...

srečno!
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Pe okt 29, 2010 4:21 pm

Danes so posneli parametre delovanja motorja v območju, ko "cuka" in jih poslali v Novo mesto... POHVALNO!!!!!
Nihče pa se več ne pogovarja o prekinitvi garancije. Upam, da tako tudi ostane.

lp
J
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko To nov 02, 2010 1:46 pm

Avto sem dobil iz servisa. Dianoza, ki so jo postavili je, da so za cukanje krive šobe, ki jih bodo zamenjali, ko jih dobijo. Dobava bo trajala cca. 7-14 dni. Zaenkrat garancija ostane, bodo pa šobe naprej "secirali" in raziskovali, zakaj je do okvare prišlo v Novem mestu.

lp
J
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re:

Napisal/-a Romzis To nov 02, 2010 7:58 pm

joztom je napisal/-a:Ta senzor je vgrajen v motorjih H4J700, ki so v Meganih III tipa KZ0F ali KZ1F, kar vidiš na VIN številki v prometni.
Ajnšpric je pravzaprav enostaven, če ga greš študirati, veliko bolj kot nekdanji fergazerji, kjer nivojev bencina in pretokov nisi mogel videti. Nekaj bolj zamotan je bil ajnšpric na membrano kot kakšen prvi SAAB 99 Turbo.
Dandanašnji pa ni več starih avtov za šraufat, ampak samo novi, na servisih imajo možnost menjavat dele med strankami in ugibati, teorije, kako dela, pa ne pričakuj od njih. Zato pa je strojni faks prazen brez vpisanih, mehaniki pa v glavnem iz programov 2+2 ali 3+2. So pa nekateri dosegli zelo visoko stopnjo znanja, večinoma se potem privat specializirajo.

Joztom, kapljice sline mam po prenosniku, sem se tako smejal, da se mi je mal' zaletel' :DDD
Recimo mi je pa zanimivo, da praviloma servisi avta ne peljejo na vožnjo s priklopljeno diagnostiko in vklopljenim "snemanjem" vseh mogočih parametrov.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Žiiga Če nov 04, 2010 10:09 pm

In veš zakaj? Ker jih večina ne ve kaj naj bi ti parametri pomenili. Za to potrebuješ že znanje in natančno razumevanje in znanje določenih vrednosti tipal in senzorjev. Dejansko ti snemanje parametrov med vožnjo, še posebej ko je ta napaka prisotna, veliko pove, če le imaš znanje vse to povezati v celoto in na koncu tudi postaviti diagnozo. Včasih sicer ne gre to tako hitro, vendar je to precej dober pripomoček za odkrivanje napak
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko Pe nov 05, 2010 12:43 pm

Pa je možno da bi bile krive šobe (na katere še vedno čakam) ?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a joztom Pe nov 05, 2010 5:11 pm

Za LPG so predpisane drugačne sveče, najdeš jih v katalogih NGK ali Dialogysu od Renaulta.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko To nov 23, 2010 6:23 pm

Danes so na servisu zamenjali šobe...po mnenju mehanikov je cukanje sicer manj občutno, vendar se avto še vedno ne pelje tako kot bi se moral (sam se danes z njim nisem vozil, ker sem ga pustil na servisu). V petek pridejo na ogled predstavniki Renault Slovenije in bodo povedali svoje mnenje, kaj je za narediti.

...in spet čakamo, vmes pa se vozim z Loganom MCV.

lp
J
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a FLINK To nov 23, 2010 6:55 pm

Mi smo prejsnji teden naredili prvi servis na 15k km. Pa sem malo vprasal, kako se obnesejo ti motorji in mi je mehanik povedal, da so do sedaj le enega rihtal-pa se to je bila neka napaka na auspuhu. In to v Nm, kjer je sigurno najvec renojev :) Tko d moras ti imeti res nesreco...
:)
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko To nov 23, 2010 8:49 pm

FLINK je napisal/-a:Mi smo prejsnji teden naredili prvi servis na 15k km. Pa sem malo vprasal, kako se obnesejo ti motorji in mi je mehanik povedal, da so do sedaj le enega rihtal-pa se to je bila neka napaka na auspuhu. In to v Nm, kjer je sigurno najvec renojev :) Tko d moras ti imeti res nesreco...


Meni so na servisu rekli, da ni nobene potrebe po servisu na 15000 naj samo dolijem ojle... :? Drugače sem pa po forumih spoznal še vsaj dva, ki imata podobne težave kot jaz.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko Pe nov 26, 2010 5:03 pm

Menjali so svečke in šobe, vendar cukanje ostaja...edina ugotovitev predstavnika Renault Slovenija je bila, da je v avto vgradila plin nepooblaščena oseba in, da mi garancija na motor ne pripada več...
Tako je tudi nadalnja diagnostika zaradi vgrajenega plina nemogoča...

...in sedaj sem v temi...
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a FLINK Pe nov 26, 2010 5:17 pm

Nejko je napisal/-a:Menjali so svečke in šobe, vendar cukanje ostaja...edina ugotovitev predstavnika Renault Slovenija je bila, da je v avto vgradila plin nepooblaščena oseba in, da mi garancija na motor ne pripada več...
Tako je tudi nadalnja diagnostika zaradi vgrajenega plina nemogoča...

...in sedaj sem v temi...


Aha, ti si vgradil plin in imas sedaj tezave....! To je pa drugo. Kdo ti je vgrajeval? Prej bi se tudi lahko kaj pozanimal, kako je z garancijo. Verjetno imas nov avto in 4 leta garancije in ti je sedaj vse propadlo.
:)
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko Pe nov 26, 2010 9:01 pm

FLINK je napisal/-a:Aha, ti si vgradil plin in imas sedaj tezave....! To je pa drugo. Kdo ti je vgrajeval? Prej bi se tudi lahko kaj pozanimal, kako je z garancijo. Verjetno imas nov avto in 4 leta garancije in ti je sedaj vse propadlo.


Ne govori neumnosti, če nimaš pametnega nasveta, oz. nisi prebral cele teme. Plin in moja napaka nima nikakršne veze, ker avto na plin dela popolnoma b.p. Težave se pojavljajo samo pri bencinskem pogonu in še to samo takrat, ko je temperatura vode pod 35 stopinj... Plinska inštalacija jim je prišla samo prav kot izgovor, ker nimajo blage veze, kako rešiti zadevo... ozitoma, kaj je sploh narobe.

lp
J
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a FLINK Pe nov 26, 2010 9:13 pm

Fora je, da si naredil poseg v masino ( pri nepooblasceni osebi) .
To je isto, kot ce das cipat nov avto-ce to ugotovijo na servisu, ti garancija propade-pa cetudi sploh ni okvare na vozilu oziroma gres delat samo servis.
Verjetno se bojo sedaj oni izgovarjali, da ti garancija propade in si delaj sam naprej...."placuj".
:)
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko Pe nov 26, 2010 10:03 pm

FLINK je napisal/-a:Fora je, da si naredil poseg v masino ( pri nepooblasceni osebi) .
To je isto, kot ce das cipat nov avto-ce to ugotovijo na servisu, ti garancija propade-pa cetudi sploh ni okvare na vozilu oziroma gres delat samo servis.
Verjetno se bojo sedaj oni izgovarjali, da ti garancija propade in si delaj sam naprej...."placuj".


Sej ni fora v tem, da je garancija propadla...tut če jim plačam oni ne najdejo napake in je niso sposobni odpravit.

Imaš pa prav, da jim je to izgovor...in to me najbolj jezi.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a srcnik Pe nov 26, 2010 10:52 pm

Sam sem imel (imam) podoben problem na Twingotu GT 1.2 TCe, samo da mi je le občasno to delalo. Moram pa reči da, mogoče le minuto.

Ker mi pa zadnje čase (sicer ne vem zakaj) ne dela več problemovti lahko predlagam le naslednje:

- Zjutraj ko ga prižgeš daj rahlo po gasu, tam do 2-2500 in takoj spusti, videl boš da motor rahlo zmeden obrati padejo pod "štandgas" in se dvignejo. Ponovi vajo. Ena ponovitel naj bi trajala max 5 sec.

Pri meni je bila potrebna ponovitev tega postopka max 3x. Ko ti ne pade več pod "štandgas" je vredu in se lahko normalno odpelješ.

- Drugi predlog je pa (malce nenavaden), da prepihaj motor na bencinu seveda. Odkar sem se peljal ene 2x na polno cca. 60km AC, da je motor kar pokal od sreče ko sem prispel na cilj, mislim, da še nisem mel problemov (vsaj ne tako pogostih). Pa če boš prepihavu obvezno topel motor, pa zadnjih 5 min, ga ohlajaj s počasnejšo vožnjo. (Pa ne po zasneženi cesti ;))

- Tankaj pa 100 oktanca ;)

Mislim, pa da prvi predlog zaenkrat še najbolj uporaben.

Lahko pa da plin tudi kaj vpliva na katere senzorje in ko ga prižgeš na bencin, računalnik malce zmedeš ;)

Sam sem tudi imel avto na plin in se je včasih tudi čudno obnašal motor pa je bil precej starejši in non turbo (Alfa 145 1.6 boxer).
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko So nov 27, 2010 4:55 pm

Hvala za koristna nasveta, bomposkusil.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Fan So nov 27, 2010 9:14 pm

Pozdravljeni

Zanimivo bi bilo vaše vozilo priklopiti na tester, ter preveriti v katerem območju delujejo senzorji - pred leti je bila moda v Italiji da so monterji plinskih sistemov preprogramirali ( protokoli so bili prirejeni na delovanje plinske eksplozije v motorju ) ECU v vozilu................in ja, ko je motor deloval na plin je bilo vse OK, na bencin................so se pa pojavljale težave.

Razlaga:
Vsi senzorji na motorju so prilagojeni gorivu ki ga je priporočal proizvajalec motorja, vsi dodatni posegi - preprogramiranja, pa lahko to idilo prekinejo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a Nejko Ne nov 28, 2010 8:25 am

Na Avtotehniki so imeli avto na testerju in celo posneli celotno delovanje motorja....je možno, da ne bi opazili, da ECU preprogramiran?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: 1,4 TCe - težave mrzlega motorja

Napisal/-a lisko Ne nov 28, 2010 12:00 pm

Čeprav dva popolnoma različna motorja.....več kot 20 let razlilke v zasnovi in programih....a iste težave...
viewtopic.php?f=6&t=72476&hilit=ko+renault+opozori+nase&start=40

Spipaj konektor za tipalo temparature motorja....problemi ( vsaj pri meni) čudežno izginejo....čeprav , ko meriš tipalo dela kot more....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov