Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr okt 20, 2010 7:13 am

Pa kolkokrat je potrebno še povedati, da te servisni intervali so le marketinška poteza. Vsi bi najraje imeli vozilo brez vzdrževanja... zato so itak ko se kupuje novega, najbolj veseli, če ima zelo dolg interval med servisi.


Nekdo v temi je že povedal, kako olje že po 8000km izgubi potrebno viskoznost. :roll:
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr okt 20, 2010 7:50 am

Žiiga je napisal/-a:Nekdo v temi je že povedal, kako olje že po 8000km izgubi potrebno viskoznost. :roll:

Niso vsa olja enaka. Posploševati, da po 8000km kar VSA spremenijo viskoznost ali se porabijo detergenti, ni glih logično.
Je že kdo sam delal test viskoznosti pri novem in rabljenem olju? Nameravam to izvesti v kratkem - naredil si bom neko posodo z odprtino in bom štopal, koliko časa izteka recimo 1L olja. In bom to ponovil za novo ter rabljeno olje, pri 20 in 100°C. Me zanimajo rezultati.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Napisal/-a MaRko81 Sr okt 20, 2010 8:33 am

Kaj pa pri tovornih vozilih...na kolk se menja olje :?: ;) Mah, če maš longlife olje, sploh ni panike, pa normalna uporaba motorja, če ga pa obremenjuješ je pa druga zgodba (tiščiš) v podn skoz in skoz :lol: ...sam roko na srce, enkrat menu na 30.000km pa je blo ole že kot voda :roll:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 20, 2010 8:38 am

Tovornjak ima sigurno 20l olja. Dela relacije in ne mesta.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr okt 20, 2010 8:42 am

ma eni ste res čist preveč notr padli :D
čist logično je da se sčasoma spremenijo lastnosti olja in da le to ne opravlja svojega dela kot bi moral, vendar koliko avtov je pa že ribnalo ali da je bilo kaj narobe, če se je menjavalo olje na 30kkm tko kot predpiše proizvajalec, in ne na 15kkm tko k eni pravte? Še nisem slišal za kak tak primer, zato je to men čist viška. Bolje pa verjetn je če je olje bl frišno, kot se je bolje voziti z nivimi gumami kot pa z enimi zlizanimi :D
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr okt 20, 2010 8:53 am

joztom je napisal/-a:Tovornjak ima sigurno 20l olja. Dela relacije in ne mesta.


+ delovno območje vrtljajev je tam ene 1500 o/min, če se ne motim...
**classic power-original power!**
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Napisal/-a MaRko81 Sr okt 20, 2010 8:57 am

...kaj pa temperature olja pri tovornih vozilih pri obremenitvah :!: :?: podobne, če ne večje oops
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Napisal/-a MaRko81 Sr okt 20, 2010 9:03 am

Da še dodam...pri mercedesovih tovornjakih, ki vozijo dostavo, je servisni interval pri 45.000km, pri relacijskih vožnjah pa tudi do 100.000km (novi actros), drugače pa tam okoli 60.000 starejši tovornjaki - 80.000 novejši tovornjaki.
 
some11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po maj 31, 2010 2:00 pm

Napisal/-a some11 Sr okt 20, 2010 9:16 am

pinny je napisal/-a:ma eni ste res čist preveč notr padli :D
čist logično je da se sčasoma spremenijo lastnosti olja in da le to ne opravlja svojega dela kot bi moral, vendar koliko avtov je pa že ribnalo ali da je bilo kaj narobe, če se je menjavalo olje na 30kkm tko kot predpiše proizvajalec, in ne na 15kkm tko k eni pravte? Še nisem slišal za kak tak primer, zato je to men čist viška. Bolje pa verjetn je če je olje bl frišno, kot se je bolje voziti z nivimi gumami kot pa z enimi zlizanimi :D


Izgleda ne bereš renault klub foruma :) Precej ljudi je dobilo lekcijo, ker so menjavali olje na 30k..

Doma imamo isto novega megana 2 in enako so nam predlagali servis na 30k.. Delali smo ga na 15 in motor je imel čisto drugačen zvok po menjavi. Tako, da tisti, ki govorijo, da je to "lari fari" naj se najprej prepričajo kaj pišejo in zavajajo ljudi..
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr okt 20, 2010 9:24 am

Blinder je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Vidim, da ti glede olj marsikaj ni jasno.
Jaz pri vseh bencinskih avtih menjam olje na 10000-15000 km.
V cvrtniku menjaš olje enkrat na leto ali vsak mesec?


ti v cvrtilniku najbrž menjaš olje dvakrat vsakič ko pripravljaš hrano
ugasni komp pa podmaži ventilatorje od računalnika, ker ti bo vsak čas ribnil kakšen

Na svojemu avtu drugače menjujem olje na 15k km.


Sori nisem citiral... ni letelo nate.

abbe je napisal/-a:ma enkrat debata na dolgo in na siroko.in je bil priliman en strokovni clanek kjer je pisal da olje po 8000 km zgubi dober del svojih mazalnih lastnosti.to je eno.potem mas detergente notr k se izrabijo...po je pa kle se filter k je vrjetn velk k dve konzerve pasete ergeta.in tak filter naj bi filtriral olje 30.000 km.prou an.
pa ja bl pogosto delas servis bol je.ne pa da se pretirava.mal preber kaj se je renojem dogajal zarad 30.000 km servisnih intervalou.pac men se to ne zdi ok.eno leto ali 15.000 bi moral bit in to je to.


Sem sam iskal tole temo pa jo ne najdem.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr okt 20, 2010 9:24 am

pinny je napisal/-a:ma eni ste res čist preveč notr padli :D
čist logično je da se sčasoma spremenijo lastnosti olja in da le to ne opravlja svojega dela kot bi moral, vendar koliko avtov je pa že ribnalo ali da je bilo kaj narobe, če se je menjavalo olje na 30kkm tko kot predpiše proizvajalec, in ne na 15kkm tko k eni pravte? Še nisem slišal za kak tak primer, zato je to men čist viška. Bolje pa verjetn je če je olje bl frišno, kot se je bolje voziti z nivimi gumami kot pa z enimi zlizanimi :D


:tomidelej:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr okt 20, 2010 9:25 am

some11 ..... reno foruma pa res ne berem ker vozim Fiata :)
 
some11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po maj 31, 2010 2:00 pm

Napisal/-a some11 Sr okt 20, 2010 9:37 am

pinny je napisal/-a:some11 ..... reno foruma pa res ne berem ker vozim Fiata :)


Tudi jaz ne vozim renaluta se pa rad občasno nasmejim komentarjem v podforumu okvare :)

Najbolj smešno mi je, da večina potem krivi renault motorje, da so za en k.. menjavajo olje pa na 30k. Glih zaradi tega, ker renault motorji res niso nek biser bi morali logično razmišljati, da se menja olje malo bolj pogosto..
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr okt 20, 2010 11:18 am

predolgi termini med servisi in zgleda, da vlivajo eno slabo olje, rezulat pa je prekomerna poraba olja, dvomim, da bi bilo lahko kaj narobe z avtomobilom, razen, če ni neka uvožena zadeva in ima zlagane kilometre.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr okt 20, 2010 12:14 pm

Sicer pa nevem zakaj za vraga se tko nekateri sekirajo,če morajo menjati olje.Jst v vseh svojih avtih menjam olje na 10.000 km pa čeprav ma Honda servisni interval 1 leto ali pa 20.000 km pa vseeno olje menjam na 10.000 km.Sej pa ni tak strošek,če menjaš olje pač filter+olje...recimo strošek cca 80-100€.Pa mi še noben avto ni ne pil olja ne ribnil...
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr okt 20, 2010 12:28 pm

tudi jaz bom menjal na 10 000km na stilotu jtd,ker imam samo mestno vožnjo. fotr pa na laguni menjuje na 15000, kljubtemu da je predpisano 30 000km.

priporočam da skrajšaj interval olja na 15 000.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Sr okt 20, 2010 2:28 pm

punca, to ni normalno da tak pije

saj pa ne voziš hyundai accenta


jaz že dve leti vozim rabljenega renoja pa ne pije čisto nič olja. avto je star 14 let in ima prevoženih 190.000km

olje je pa menjano vsako leto (nardim 12.000)


nekaj je narobe z motorjem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 20, 2010 2:31 pm

Kaj poraba dober deci na 1000km je pretirana?
Zadnjič spremenil joztom, dne Sr okt 20, 2010 2:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Sr okt 20, 2010 2:45 pm

valery je napisal/-a:hvala za toliko info...

ampak mi lahko še svetujete kaj nardit, glede na to da je avto še v garanciji...na tem servisu so me itak odpikali, ker naj bi bilo to čist normalno, so rekli naj grem k inšpektorju, s tem da so se že sami pogovarjali z njim glede mojga vozila :?:
....vendar se pa bojim da se bo po izteku garancije našla napaka (če slučajno je kaj narobe)...


Najprej moraš povedati katero olje imaš v motorju in kdaj ti ga začne piti (kmalu po servisu ali kasneje). Pri nas vsi avtomobili začnejo piti malo olja po pribljižno 10.000km do 15.000km (2-3 deci).

Če ti pije velike količine pred prevoženih 10.000km potem nekaj ni v redu z oljem ali motornimi deli. To sigurno ni normalno za skoraj nov avto. Normalno je to za zelo stare zasnove mašin in modelov avtov.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Sr okt 20, 2010 2:56 pm

Za fiata vem sam sem imel unota, in punteja kolik se spomnim če sem lepo vozo nista pil olja nič, če pa sem ga gnal pa je malo spil ja. Za kolega ki je imel punto hgt ob normalni vožnji, ni spil nič olja če pa ga je gnal preko 5500obratov ko je odpre druga loputa( in je zvok motorja najlepši hehe) pa je mogo občasno dolit, pa je uporablal selinio racing. Za nove nevem ,ampak predvidevam, da avta ne ženeš v rdečo polje, torej je ta poraba olja prevelika oz je sploh ne bi smelo biti,
To da če nalivaš olje, ki ni predpisano ali je cenejše in, da zaradi tega izgnja, se po mojih iskušnjah ne morem strinjat, ker vem za fotra kakšna olja je uporabljal, pa na kakšne intervale je menjavo olja, pa je avto star sedaj 9let pa ne doliva olja, avto pa tut dela kot urca. Tak je to pri njemu, kar pa ne trdim da je pri vseh enako. Da nebo pomote,pa kdo reko da pa njemu pije če nalije drugo olje kar je čist možno.
Zadnjič spremenil xalfist, dne Sr okt 20, 2010 3:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov