lisko je napisal/-a:stipex je napisal/-a:.....
PS: Pred menjavo cevi je stara cev počila in izgubil sem hladilno tekočino, motor pa je segrelo do STOP 120°C pa sem ga potem takoj ustavil in ugasnil, je mogoče da je kej prepihalo pa je to krivo?
Vsi , ki smo motor že kdaj pregreli brez hladilne tekočine, ti bomo znali povedat , da motor potem konstantno dela težave....
Blinder je napisal/-a:lisko je napisal/-a:stipex je napisal/-a:.....
PS: Pred menjavo cevi je stara cev počila in izgubil sem hladilno tekočino, motor pa je segrelo do STOP 120°C pa sem ga potem takoj ustavil in ugasnil, je mogoče da je kej prepihalo pa je to krivo?
Vsi , ki smo motor že kdaj pregreli brez hladilne tekočine, ti bomo znali povedat , da motor potem konstantno dela težave....
Če kazalec temperature pride do rdečega na števcu se že zvije glava? Ker človek bi mislil da... ne še. Pa bi mislil, da ima števec še toleranco tako, da ko rpide na rdečo je zadnje opozorilo vozniku, da naj ustavi, torej da prikazuje bolj kritično temperaturo kot dejansko je.
lisko je napisal/-a:stipex je napisal/-a:.....
PS: Pred menjavo cevi je stara cev počila in izgubil sem hladilno tekočino, motor pa je segrelo do STOP 120°C pa sem ga potem takoj ustavil in ugasnil, je mogoče da je kej prepihalo pa je to krivo?
Vsi , ki smo motor že kdaj pregreli brez hladilne tekočine, ti bomo znali povedat , da motor potem konstantno dela težave....
corrado92 je napisal/-a:to se bo pa videlo,ko bo sneta glava,če ni kaj več škode
Klamzi je napisal/-a:Probaj če imaš pritisk v posodi... Namreč jaz ga imam in ko odprem pokrov posode, voda na veliko bruhne ven, kar pa je najverjetneje posledica prebitega tesnila glave. Temp. pa se giblje med 75 - 85 °C
Drugač pa normalna temp. pri teh motorjih naj bi bila med 90 in 100°C
newc je napisal/-a:Klamzi je napisal/-a:Probaj če imaš pritisk v posodi... Namreč jaz ga imam in ko odprem pokrov posode, voda na veliko bruhne ven, kar pa je najverjetneje posledica prebitega tesnila glave. Temp. pa se giblje med 75 - 85 °C
Drugač pa normalna temp. pri teh motorjih naj bi bila med 90 in 100°C
Mi isto dela pa pmoje ni nbena dihtnga gin saj sm jiz naredu zadjih 15k kilometrov brez dotakanja hladilne tekočine ali olja. Bruhne im iz ekspanzijske pa samo takrat ko motor dela (če snamem čep) ob ugasnjenemu se nivo samo nekoliko dvigne (temperaturni raztezek)
newc je napisal/-a:Klamzi je napisal/-a:Probaj če imaš pritisk v posodi... Namreč jaz ga imam in ko odprem pokrov posode, voda na veliko bruhne ven, kar pa je najverjetneje posledica prebitega tesnila glave. Temp. pa se giblje med 75 - 85 °C
Drugač pa normalna temp. pri teh motorjih naj bi bila med 90 in 100°C
Mi isto dela pa pmoje ni nbena dihtnga gin saj sm jiz naredu zadjih 15k kilometrov brez dotakanja hladilne tekočine ali olja. Bruhne im iz ekspanzijske pa samo takrat ko motor dela (če snamem čep) ob ugasnjenemu se nivo samo nekoliko dvigne (temperaturni raztezek)
stipex je napisal/-a:
Kje v LJ bi našel kvaliteten pa poceni termostat za Xsaro l98 1.6?
Star (sicer šele eno leto) termostat je znamke Calorstat Vernet C-AX VE6148.89J - torej takega ne maram več =)
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov