Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a čare Sr dec 15, 2010 8:11 pm

@ joztom to da je dvomasni vztrajnik brca v temo mi je popolnoma jasno ampak kater od treh proizvajalcev je najboljši??LUK,Sachs ali Valeo,namreč za Mareo se ne dobi navadnega seta in bo treba pač montirat dvomasnega da bo za naslednjih 220000 km mir.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a spektr Sr dec 15, 2010 9:25 pm

hippo je napisal/-a:
spektr je napisal/-a:Mene pa zanima za mazde 6, 2006 letnik (faceliftan model). A se tudi da menjat dvomasnega v enomasni. Slišal sem da ne. Pa dvomasni je drag ko pes...

:idea: Brez kode motorja se ne da nič pogledat.


HM, koda motorja. SJ kakih hudih različic ni , RF 2005 (2.0 MZR-CD) - DPF 105kw
Zadnjič spremenil spektr, dne Sr dec 15, 2010 10:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
lp dejan
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a vojkostar Sr dec 15, 2010 10:07 pm

najbol je Sachs je pa tud cena..... valeo je v kompletu dokaj pocen, LUK pa najbl grejo v k.......
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 7:40 am

čare je napisal/-a:@ joztom to da je dvomasni vztrajnik brca v temo mi je popolnoma jasno ampak kater od treh proizvajalcev je najboljši??LUK,Sachs ali Valeo,namreč za Mareo se ne dobi navadnega seta in bo treba pač montirat dvomasnega da bo za naslednjih 220000 km mir.

Tako kot je Vojko napisal, Sachs (tudi najdražji), Valeo (imajo enomasne vztr.), Luk (škoda besed).
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 7:44 am

spektr je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
spektr je napisal/-a:Mene pa zanima za mazde 6, 2006 letnik (faceliftan model). A se tudi da menjat dvomasnega v enomasni. Slišal sem da ne. Pa dvomasni je drag ko pes...

:idea: Brez kode motorja se ne da nič pogledat.


HM, koda motorja. SJ kakih hudih različic ni , RF 2005 (2.0 MZR-CD) - DPF 105kw

Koda motorja RF7J:
ne Sachs ne Valeo nimata v katalogu ne sklopke ne vztrajnika.
Preostane ti samo še :pray:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a joztom Če dec 16, 2010 7:54 am

Verjetno je vsaka nova sklopka dobra, vključno z LUK-om. Jaz vztrajnik že imam in se pogajam v Franciji za Aisin japonsko sklopko, ker ima menda pol večji hod. Cene so podobne za vse tovarne, od 150-250, odvisno od prodajalca in ne od dobavitelja. Za nadomestni enomasni komplet vedno poglej pod dostavniki ali kombiji, ki imajo enak motor, je pa potem vplivna globina zvona menjalnika in število in premer ripen na gredi. Če mi poveš svoj motor, pogledam, če je kaj možno. Tudi MotorSport oprema so dosledno enomasni vztrajniki za zamenjavo, pa lažji tipi (billet, alu...) za street racing itd. Pri prekomerno olajšanem vztrajniku pa potem pride do zaletavega štantgasa, kar pa spet ni dobro in na RSR rihtajo s programiranjem.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a spektr Če dec 16, 2010 8:29 am

[/quote]
Koda motorja RF7J:
ne Sachs ne Valeo nimata v katalogu ne sklopke ne vztrajnika.
Preostane ti samo še :pray:[/quote]

Thx. Ja, na servisu ja ...:) sklopa + vztrajnik cirka 1200€ :)
lp dejan
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 9:30 am

čare je napisal/-a:@ joztom to da je dvomasni vztrajnik brca v temo mi je popolnoma jasno ampak kater od treh proizvajalcev je najboljši??LUK,Sachs ali Valeo,namreč za Mareo se ne dobi navadnega seta in bo treba pač montirat dvomasnega da bo za naslednjih 220000 km mir.

Sicer ni v setu, lahko pa kupiš posebej sklopko in vztrajnik od Valeota (165 € + 375 €).
Kdaj se boš kaj pri meni oglasil? :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a joztom Če dec 16, 2010 12:19 pm

Za Mazdo je za pogledat med MotorSport dodatki in izbrat najmanj agresivno standardno sklopko. Veliko je tega v Ameriki, le vprašanje je menjalnikov. To je vse za preveriti.
Za Marea pa se menijo, da morebiti od Bravo 1,9TD kaj paše. To so absolutno vprašanja vseh, ki čipajo nad 400Nm in z dvomasnimi nimajo kaj počet.
primer obravnave in ponudbe za zamenjave drugih modelov:
http://stores.ebay.co.uk/YES-4-CAR-PART ... r=1&_pgn=1
Priponke
http___www.teilesuche24.pdf
(41.72 KiB) Prenešeno 70 krat
Mazda_sport_Flywheel.pdf
(159.91 KiB) Prenešeno 139 krat
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a spektr Če dec 16, 2010 12:33 pm

Kul, tole bi mogoče pršlo v poštev. Ne vem pa kaka kvaliteta je to:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-6-2-0-02-6- ... 2eab5fff9e
lp dejan
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 1:10 pm

spektr je napisal/-a:Kul, tole bi mogoče pršlo v poštev. Ne vem pa kaka kvaliteta je to:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-6-2-0-02-6- ... 2eab5fff9e

Ne bo prišlo.
Tule je 225 mm sklopka, ti imaš pa 240 mm.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a spektr Če dec 16, 2010 1:17 pm

A zo :-) No bom še mal pobrskal. Je pa dost mal te robe. SPloh za dizla..Vse je nekaj za 3.0L :D
lp dejan
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a čare Če dec 16, 2010 5:45 pm

Ja to da bi na mareo JTD tlačil vztrajnik in sklopko od TD ki iam navaden vztrajnik študiram jaz že dlje časa a kaj mi nuca če ga ni v Sloveniji heroja ki bi potrdil da bo zadeva sedla skupaj (to da ne bi delalo me ne skrbi,ker če gre gor potem tud dela) v trgovinah z avtodeli pa nimajo ponavadi na zalogi ne navadnega ne dvomasnega vztrajnika da bi jih primerjal,ker marea je ena stara kanta ki je itak noben preveč ne vzdržuje in si potem ne delajo zalog edino jaz se spotaknem ob vsako malenkost.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a joztom Če dec 16, 2010 6:48 pm

Primerjaj številke gredi na obeh avtih, tako sem jaz našel rešitev zase, npr Trafic ima enako fabriško številko gredi kot Espace, pa različna vztrajnika. Če je menjalnik isti, potem je globina O.K. Če ne pa na odpad in pomeri ali pa komu reči ki iz Italije vozi dele z odpadov. Še najbolje pa je v Benetke k onima bratoma na levi in na odšraufanem motorju pomerit. Klinc, 1000€ ni hec.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a čare Če dec 16, 2010 6:58 pm

Ma saj cena ni problem,to mam že dobre rabate sklopko bi pa itak staro pustil,ker odlično opravlja svojo nalogo.Jaz bi naredil na klasiko zato da bi bil potem večno mir sicer pa mene bo tud nov dvomasni preživel...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 7:08 pm

čare je napisal/-a:Ma saj cena ni problem,to mam že dobre rabate sklopko bi pa itak staro pustil,ker odlično opravlja svojo nalogo.Jaz bi naredil na klasiko zato da bi bil potem večno mir sicer pa mene bo tud nov dvomasni preživel...

Saj lahko daš Valeotov enomasni gor.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a čare Če dec 16, 2010 7:17 pm

Če ne obstaja Valeov kit kot za recimo VW-ja
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a hippo Če dec 16, 2010 7:27 pm

čare je napisal/-a:Če ne obstaja Valeov kit kot za recimo VW-ja

Obstaja, samo da ni 4P kit ampak kupiš lahko sklopko posebej (3P) in vztrajnik posebej (1P).
Ista reč, samo drugače zapakirana.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a čare Če dec 16, 2010 7:39 pm

Saj sem zdele gledal Valeov TecDoc katalog pa ni nikjer navadnega vztrajnika.OK saj najbrž obstaja sam kdo mi bo garantiral da bo zadeva res pasala na avto?? Sicer ne bi bil problem če bi recimo v Anetu imeli vse na zalogi pa bi pač vzel na revers in česar ne bi ponucal bi pač vrnil...
 
leon30
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: To dec 16, 2008 9:55 pm
Kraj: Nova Cerkev

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni

Napisal/-a leon30 Če dec 16, 2010 8:28 pm

Pozdravljeni
Vidim, da teče tema ravno o tem, ki mene trenutno najbolj muči. Imam Seat Leona,letnik 2002, tip motorja ASV (81kw - 1.9TDI), prevoženih 153 000km, in zadnje čase opažam neke čudne vibracije, ko avto laufa v prostem teku, pri pospeševanju in pri zagonu, pa sem šel vprašat mehanika kaj je to. Pa mi je povedal, da se je že ali se bo, ne vem točno, poslovil vztrajnik. In sicer, da ima ta tip motorja dvomasni vztrajnik, in da ga bo potrebno zamenjat.
Sedaj pa berem vse te vaše debate o teh vztrajnikih, in postajam čedalje bolj zmeden, kaj narediti. Kupiti novega dvomasnega ali enomasnega? Sprašujem razne serviserje in nobeden ne reče nič konkretnega, kaj storiti, Eni hvalijo, da tako kot je original tako naj ostane(če daš gor navadnega se baje neke vibracije prenašajo na glavno gred in da potem se na njej pojavijo okvare(lomi)), drugi pa spet, da nima kaj biti narobe, če daš nanj navadnega enomasnega.
Pa je stoodstotno garantirano, da paše vse skupaj tako kot je treba, da ne bi bili, kaki zapleti potem pri sestavi in delovanju sklopa?
Zanimiva mi je pa ena stvar. Pred leti sem Imel VW Boro 1.9 TDI ravno tako 81kw motor, le tip motorja je bil AHF(verjetno je isto, samo da ima Seat drugo kratico za isti motor), In, ko sem snel menjalnik, ker sem sesul diferencial (mladost je norost, sunkovito speljevanje....)je imel motor enomasni vztrajnik, in klasično sklopko, kot sem jo navajen bil v preteklosti.
Sedaj pa prosim za pomoč še vas forumaše in mojstre avtomehanike.
Če še omenim cene, ki so mi jih posredovali pri A Netu:
Grn. z vztrajnikom - fiksni(enomasni - Valeo): 430evrov
Vztrajnik dvomasni: 618evrov;
Sklopka(lamela+ležaj+potisna plošča) za dvomasni vztrajnik: 252evra ali 288evra(različne cene zaradi različnih proizvajalcev).
Prosim za pomoč in hvala za vsak odgovor.
Obnova, poliranje žarometov na terenu 040/753-743
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov