abbe je napisal/-a:a lahko men avtor teme neki razlozi.kako je mozno da je maehanik dvakrat "resetiral" napako da se je lahko dam prpelal poj pa trdite da ni napake.
ko se napaka pojav se jo shrani nekam pa sele pojs e jo zbrise,zato da lahko kasneje ugotovis kaj je narobe bilo,oz zaradi cesa je do napake prislo...
fantom je napisal/-a:podobne težave smo mel na servisu na audiju s5. avto je trokiral delal samo na 4 celindre in podobnotežava se je pojavljala samo občasno. prižigal so se različne kontrolke (motorna elekronika, ipd...) tester je vedno pokazal samo napako na vžigalnih tuljavah (cin šili) na 4 celindrih, ostali štirje naj bi bli vredu. mehanik je menjal zadeve, diagnostik uredil vse s testerjem, avto je delal "cela" dva dni in se je spet začelo vse od začetka. trokiranje, rukanje, cukanje in stokanje. po dolgih mučnih urah jamranja in stokanja mehanika je slednji ugotovil da je katalizator zanič. zanimivo je pa to da vato ni imel tipičnih težav ki jih povzroči zabit katalizator kar meni še danes ni jasno. je pa res da so današnji mehaniki veliko bol "šlampasti" in se ne poglabljajo v težavo in če je ne ispiše na testerju je že živ hudič
fantom je napisal/-a:avto je bil uvožen iz amerike in posledično zaradi našega nekvalitetnega goriva, takšna je razlaga našega diagnostika, sam se pa nisem poglabljal v zadevo. baje imajo v zda 105 oktansko gorivo oz. nekaj podobnega. smo pa imeli nekaj vozil na servisu ki so bili uvoženi iz zda in vsi so imeli podobne težave, zato tudi sklepam da je res da je zaradi preniskih oktanov prišlo do okvar. če se pa motim bi pa prosu nekoga ki je bolj na tekočem stem da me popravi ker sam nisem siguren.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov