Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a zlica22 To jan 25, 2011 7:53 pm

Menjalnik dol in pregledat kaj ga serje... Če tvoj noče, pelji avto drugam
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda To jan 25, 2011 8:42 pm

Ja, saj sem že zmenjen za drugi teden z drugim mehanikom, da gre menjalnik dol in avto ostane par dni pri njem pa da v nulo pogleda kaj je to (pravi, da vzrok cukanja pri delu s sklopko pri zelo počasnem spravljanju avta v/iz garaže bi lahko bil, da je treba nastaviti vžig, ker dvomasni vztrajnik si ga baje sam nastavlja, enomasni pa ne) - bi to lahko bilo res?

Glede hreščanja pa je nekako skeptik za potisni ležaj, da bi bil, ampak v lokalni prodajalni sem se zmenil, da ga lahko nazaj prinesem, če se pokaže, ko se stari da dol, da ni hin (kakšni so pa znaki vizualni, da je potisni ležaj fuč).

Menda ga bomo ja zrihtali.... :-?
 
thelegenda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:41 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a thelegenda Če jan 27, 2011 10:37 am

thelegenda je napisal/-a:Če kdo ve:
- Mehanik pravi, da vzrok cukanja pri delu s sklopko pri zelo počasnem spravljanju avta v/iz garaže bi lahko bil, da je treba nastaviti vžig, ker dvomasni vztrajnik si ga baje sam nastavlja, enomasni pa ne) - bi to lahko bilo res?
- Kakšni so pa vizualni znaki (ko pogledaš ležaj) iz katerih izhaja, da je le-ta fuč?
 
rob512
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: So jan 29, 2011 12:01 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a rob512 So jan 29, 2011 12:16 pm

Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a sašo5 So jan 29, 2011 5:12 pm

rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.

hebote te prvi post :roll: :arrow: dobro si začel....
 
rob512
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: So jan 29, 2011 12:01 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a rob512 So jan 29, 2011 7:10 pm

Žalostno ali resnično.
Resnica vedno boli.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a čare So jan 29, 2011 7:30 pm

Tista z nastavljanjem vžiga je rahlo bučasta.Vztrajnik nima veze z vžigom pa naj bo navaden ali dvomasni.Če je to hreščanje res hreščanje bi jaz prej rekel da mehanik ni prav lamele obrnil sploh če se je zgledoval po tem kako je obrnjena pri dvomasnem,ker pri navdnem je obrnjena kontra...Če tega prej ni bilo naj ugotovi zakaj zdaj je.Kar sem jaz montiral iz dvomasnega na navadnega in kar poznam drugih primerov ni nihče imel problemov z hreščanjem.
 
dare999
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po dec 25, 2006 12:51 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a dare999 To feb 01, 2011 8:10 pm

rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.


sma že dva...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a Jerch_ To feb 01, 2011 8:24 pm

joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje.


ker imam enak avto, le malo starejši me zanima nekaj..
vozim čipanega že več kot 120.000km na 100.000km podlage. z avtom se ne špara ko je segret, k osem bil mlajši so bili tudi sem in tja kakšni izpati v 1. in 2. prestavi. skratka nisem ravno prizanesljiv voznik, je pa res, da ne šparam pri in s servisi. čudi me kako lahko neka stara mamca uniči avto pri taki kilometrini.

kar se pa tiče mojega vprašanja je pa sledeče.. zadnje čase opažam, ko avto dlje stoji na mrzlem in ga nato prižgem.. se pripeljem recimo iz garaže do konca ulice in želim speljati na glavno cesto mi zelo zatrese ob speljevanju. saj poznate občutek, ko se da premalo gasa in avto podrhti. no podobno, s tem da tudi če dodam še malo gasa vseeno podrhti. in to le ko je mrzel in le ko prvič speljem. kaj lahko pričakujem da bo šlo po gobe in koliko me bo stalo? glede na to kaj je pretrpel v življenjski dobi nebom znorel, če bo treba kaj menjati.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a ejsim To feb 01, 2011 8:26 pm

Jerch_ je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje.


ker imam enak avto, le malo starejši me zanima nekaj..
vozim čipanega že več kot 120.000km na 100.000km podlage. z avtom se ne špara ko je segret, k osem bil mlajši so bili tudi sem in tja kakšni izpati v 1. in 2. prestavi. skratka nisem ravno prizanesljiv voznik, je pa res, da ne šparam pri in s servisi. čudi me kako lahko neka stara mamca uniči avto pri taki kilometrini.

kar se pa tiče mojega vprašanja je pa sledeče.. zadnje čase opažam, ko avto dlje stoji na mrzlem in ga nato prižgem.. se pripeljem recimo iz garaže do konca ulice in želim speljati na glavno cesto mi zelo zatrese ob speljevanju. saj poznate občutek, ko se da premalo gasa in avto podrhti. no podobno, s tem da tudi če dodam še malo gasa vseeno podrhti. in to le ko je mrzel in le ko prvič speljem. kaj lahko pričakujem da bo šlo po gobe in koliko me bo stalo? glede na to kaj je pretrpel v življenjski dobi nebom znorel, če bo treba kaj menjati.


To ti je vztrajnik če se ne motim..
 
Uporabniški avatar
klemenvk
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Če maj 27, 2010 11:25 am

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a klemenvk Sr feb 02, 2011 1:45 pm

Ali pa lamela (vztrajnik bi se ponavadi poznal s tresenjem tudi v prostem teku pa pri treslobi npr. pri pospeševanjih).

LP
-----------------------------------
Audi 80 (B3) 1.6 TD (l. 1991)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a joztom Sr feb 02, 2011 3:08 pm

Vztrajnik se lahko pokvari na dva načina. Prvi in bolj poznan je, da se zmehčajo in oslabijo fedri med obema delovnima ploščama. Zato prihaja pri speljavanju na trdi tip speljevanja samo z lamelo in praktično z zelo šibkim učinkom fedrov. Težko spelješ z mesta z manj obrati, kaj šele v klanec ali v drugi počasi iz križišča z malo sklopke. Obenem drugi del vztrajnika precej prosto opleta sem in tja in nabija naprej in nazaj. Samo vrtenje obeh polovic pa je v tem primeru še vedno centrično in v štantgasu ponavadi ne trese.
Drugi tip napake je, da fedri ostanejo še "dobri" in kompenzirajo speljevanje na mehko, crkne pa centralni ležaj, kjer se vrti druga plošča proti prvi. Torej speljevanje je še mehko, vztrajnik pa je iz balansa in motor trese. Po letu 2006 naj bi izboljšali ta ležaj in ga nadomestili z valjčnim.
Morda zdaj bolje razumete obe zapovedani merjenji od spodaj. Prva toleranca govori o aksialnem merjenju lufta (do 1,5mm), torej meritev ležaja. Druga pa o stranskem odmiku do ±6 zob, s tem, da mora odmik povzročati znatni upor, torej meritev dobre forme fedrov.
Tako nekako jaz to zastopim. Na YouTube je morje posnetkov te neumnosti. Ali ni na forumu kakšnega pravega mojstra iz mehanične? A moramo res samo EGRje in lopute pucat?
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a Jerch_ Sr feb 02, 2011 3:12 pm

joztom je napisal/-a:Vztrajnik se lahko pokvari na dva načina. Prvi in bolj poznan je, da se zmehčajo in oslabijo fedri med obema delovnima ploščama. Zato prihaja pri speljavanju na trdi tip speljevanja samo z lamelo in praktično z zelo šibkim učinkom fedrov. Obenem drugi del vztrajnika precej prosto opleta sem in tja in nabija naprej in nazaj. Samo vrtenje obeh polovic pa je v tem primeru še vedno centrično in v štantgasu ponavadi ne trese.
Drugi tip napake je, da fedri ostanejo še "dobri" in kompenzirajo speljevanje na mehko, crkne pa centralni ležaj, kjer se vrti druga plošča proti prvi. Torej speljevanje je še mehko, vztrajnik pa je iz balansa in motor trese. po letu 2006 naj bi izboljšali ta ležaj in ga nadomestili z valjčnim.
Morda zdaj bolje razumete obe zapovedani merjenji od spodaj. Prva toleranca govori o aksialnem merjenju lufta (do 1,5mm), torej meritev ležaja. Druga pa o stranskem odmiku do ±6 zob, s tem, da mora odmik povzročati znatni upor, torej meritev dobre forme fedrov.
Tako nekako jaz to zastopim. Na YouTube je morje posnetkov te neumnosti. Ali ni na forumu kakšnega pravega mojstra iz mehanične? A moramo res samo EGRje in lopute pucat?


hvala! mislim, da je pri meni 1. varianta ali pa kaj drugega. sicer še ni problematično in drugi, ki vozijo avto ne opazijo.
 
dsf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če mar 30, 2006 8:08 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a dsf Ne feb 06, 2011 8:20 am

WMB je napisal/-a:Baje je bolezen teh vztrajnikov pri vseh passatih teh letnikov...
Kako ga najlažje uničiš v 5 sekundah???
Pejt z polno naloženim avtom v rikverc v hrib, pa še na kako oviro ali luknjo naletiš in si zmagal...

Daj napiši kaj več. Ker do doma imam klanec in pozimi večkrat rikvercam domov.
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a shalej Če apr 07, 2011 9:31 am

Si bom še jaz sposodil tole temo...

Imam rahel problem pri mojem passatu letik 2000 1.9 tdi (110km). Če mal bolj sunkovito speljem mi avto strese, kot da bi bil nekje "luft" pri prenosih. Če speljem normalno-z minimalnimi obrati tega tresenja ni opazit. Se pa drugač to tresenje opazi tudi če bolj sunkovito prestavim v višjo prestavo. Se mi pa zdi da se to bolj opazi pri ogretem avtu.
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a simonk Če apr 07, 2011 11:23 am

"In 2 mehanika sta mi rekla, da potisni ležaj bi se slišal (če bi bil v okvari), ko bi pritisnil sklopko oz. v leru (pri meni pa je ravno obratno)."

Bi potrdil. Jaz skoraj druge možnosti ne vidim kot da je nekaj narobe z lamelo. Zunanji obod (disk) in notranji nosilec sta povezana z vzmetmi, le da so te daljše in omogočaji večji kotni odklon od navadne sklopke. S tem so poskusili nadomestiti funkcijo dvomasnega vztrajnika. Očitno gibanje med zunanjim in notranjim delom ni gladko in se nekje drgne, kreše. Slaba kvaliteta ali motaža, težko rečem.

Poskusi bolje obrazložiti zvok, je glasnejši pri pospeševanju ali zaviranju z motorjem ali vmes, raste s hitrostjo ali obrati motorja, kaj če pelješ v leru in počasi sklapljaš, se ga sliši pri minimalnem speljevanju, počasni vožnji na sklopki (pod 5km/h) itd..
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a LaMike Če apr 07, 2011 11:45 am

Ni nujno, da se potisni sliši. Meni je samo na 1x odpovedal in je avto ostal nekje vmes med prostim tekom in prestavo. Prej pa ni bilo nobenega namiga, da bo šel. :shock:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
šlosar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po mar 04, 2013 1:58 pm

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a šlosar Po mar 04, 2013 2:21 pm

Pozdravljeni. Ker imam tudi sam 1.9 TDI in precejšne težave z njim se mi je zdelo smiselno sem napisat težavo ker sem na vrhu zagledal "znorel bom".
Imam 1.9 115km passata starega precej, (letnik 2000) avto ima realnih 260.000 motor pa slabih 200.000 ker je bil zamenjan, pri prejšnjem sta mi počila dva bata (razlog- neznan). Imam pa sledečo težavo: pri vožnji v hrib v prvi ali drugi prestavi se sliši kot bi se avto zaganjal čeprav se tega ne občuti... Pri pospeševanju pa mi poskakuje menjalna ročica, če pa pohodim plin do konca pa "zapleše cel avto" in občutek je kot da bo ravnokar padel narazen (ročica se giblje tudi 5 cm ali več) :)
Kljub številnim težavam z vozilom do sedaj bi mu rad ostal zvest še nekaj let( sem malo preveč že vložil v njega da bi ga odslovil)
Zanima pa me če so omenjeni simptomi povezani z vztrajnikom ali s čim drugim..
lp
 
Black_Racer
 

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a Black_Racer Po mar 04, 2013 2:57 pm

dare999 je napisal/-a:
rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.


sma že dva...


Še moj podpis wv oz. nasplošno Nemec ni več kar je bil od golfa 2 naprej tk da japonec je še zmeraj prva kvaliteta v motorju ;)

Drugače pa pri takih kilometrih pa takšne cene avtov in že potisni ležaj zanič :huh: :roll:
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Napisal/-a BoneS Po mar 04, 2013 4:12 pm

Black_Racer je napisal/-a:
dare999 je napisal/-a:
rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.


sma že dva...


Še moj podpis wv oz. nasplošno Nemec ni več kar je bil od golfa 2 naprej tk da japonec je še zmeraj prva kvaliteta v motorju ;)

Drugače pa pri takih kilometrih pa takšne cene avtov in že potisni ležaj zanič :huh: :roll:


Smo ze (vsaj) trije taksni
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov