thelegenda je napisal/-a:Če kdo ve:
- Mehanik pravi, da vzrok cukanja pri delu s sklopko pri zelo počasnem spravljanju avta v/iz garaže bi lahko bil, da je treba nastaviti vžig, ker dvomasni vztrajnik si ga baje sam nastavlja, enomasni pa ne) - bi to lahko bilo res?
- Kakšni so pa vizualni znaki (ko pogledaš ležaj) iz katerih izhaja, da je le-ta fuč?
rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.
rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.
joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje.
Jerch_ je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje.
ker imam enak avto, le malo starejši me zanima nekaj..
vozim čipanega že več kot 120.000km na 100.000km podlage. z avtom se ne špara ko je segret, k osem bil mlajši so bili tudi sem in tja kakšni izpati v 1. in 2. prestavi. skratka nisem ravno prizanesljiv voznik, je pa res, da ne šparam pri in s servisi. čudi me kako lahko neka stara mamca uniči avto pri taki kilometrini.
kar se pa tiče mojega vprašanja je pa sledeče.. zadnje čase opažam, ko avto dlje stoji na mrzlem in ga nato prižgem.. se pripeljem recimo iz garaže do konca ulice in želim speljati na glavno cesto mi zelo zatrese ob speljevanju. saj poznate občutek, ko se da premalo gasa in avto podrhti. no podobno, s tem da tudi če dodam še malo gasa vseeno podrhti. in to le ko je mrzel in le ko prvič speljem. kaj lahko pričakujem da bo šlo po gobe in koliko me bo stalo? glede na to kaj je pretrpel v življenjski dobi nebom znorel, če bo treba kaj menjati.
joztom je napisal/-a:Vztrajnik se lahko pokvari na dva načina. Prvi in bolj poznan je, da se zmehčajo in oslabijo fedri med obema delovnima ploščama. Zato prihaja pri speljavanju na trdi tip speljevanja samo z lamelo in praktično z zelo šibkim učinkom fedrov. Obenem drugi del vztrajnika precej prosto opleta sem in tja in nabija naprej in nazaj. Samo vrtenje obeh polovic pa je v tem primeru še vedno centrično in v štantgasu ponavadi ne trese.
Drugi tip napake je, da fedri ostanejo še "dobri" in kompenzirajo speljevanje na mehko, crkne pa centralni ležaj, kjer se vrti druga plošča proti prvi. Torej speljevanje je še mehko, vztrajnik pa je iz balansa in motor trese. po letu 2006 naj bi izboljšali ta ležaj in ga nadomestili z valjčnim.
Morda zdaj bolje razumete obe zapovedani merjenji od spodaj. Prva toleranca govori o aksialnem merjenju lufta (do 1,5mm), torej meritev ležaja. Druga pa o stranskem odmiku do ±6 zob, s tem, da mora odmik povzročati znatni upor, torej meritev dobre forme fedrov.
Tako nekako jaz to zastopim. Na YouTube je morje posnetkov te neumnosti. Ali ni na forumu kakšnega pravega mojstra iz mehanične? A moramo res samo EGRje in lopute pucat?
WMB je napisal/-a:Baje je bolezen teh vztrajnikov pri vseh passatih teh letnikov...
Kako ga najlažje uničiš v 5 sekundah???
Pejt z polno naloženim avtom v rikverc v hrib, pa še na kako oviro ali luknjo naletiš in si zmagal...
dare999 je napisal/-a:rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.
sma že dva...
Black_Racer je napisal/-a:dare999 je napisal/-a:rob512 je napisal/-a:Zadevo rešiš čisto enostavno. Prodaš passata in nikoli več ne kupiš VW.
Tako sem storil tudi jaz. Močno priporočam.
sma že dva...
Še moj podpis wv oz. nasplošno Nemec ni več kar je bil od golfa 2 naprej tk da japonec je še zmeraj prva kvaliteta v motorju![]()
Drugače pa pri takih kilometrih pa takšne cene avtov in že potisni ležaj zanič![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov