Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
407sw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne sep 25, 2011 5:16 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a 407sw Po sep 26, 2011 2:47 pm

no sj pravm, d misljo d sm k****n, d jim bom vrjeu d se more ulaufat.

usi serviserji, še posebi pooblaščeni so navadne barabe.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a INFINITI Po sep 26, 2011 2:51 pm

407sw je napisal/-a:no sj pravm, d misljo d sm k****n, d jim bom vrjeu d se more ulaufat.

usi serviserji, še posebi pooblaščeni so navadne barabe.


Saj ti pravim - lepo se pozanimaj direktno na Peugeot in se dogovori za sestanek pa prinesi s seboj vse papirje pa se pogovori - bodo že oni morali urediti z servisom da bo vse OK.
Po možnosti imej kakšne emaile ali pisne odgovore servisa, da vidijo kakšni ljudje delajo za njihovo znamko - gotovo jim ne bo všeč.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
407sw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne sep 25, 2011 5:16 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a 407sw Po sep 26, 2011 2:57 pm

hvala..res bom to naredu...ker da avto po 1.600 eur stroška ne dela tko k je treba je nenormalno.
ampak očitno je res tko kot pravjo, da so zdjšni avti narjeni do 100.000km, pol pa začnejo zajbavat in morš počas use menjat.

tko d tole zrihtam, pol pa očitno treba spet na nouga, d bo mir.

sam nism zadovoln ne iz peugeotom ne renaultom, ne vw...sploh nevem kero znamko nej gledam?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a INFINITI Po sep 26, 2011 3:11 pm

Hja obstajajo bolj ali manj pokvarljive znamke ampak iz prve roke vem, da je recimo tudi Lexus imel konkretne težave z diesel motorji, pa veljajo za najbolj kvalitetno znamko.
Še najboljše je kupiti avto, ki ima preverjeno tehniko, torej da ni čisto najnovejši model, ki je ravno prišel v prodajo.
Zanenkrat si prvo uredi, da ti to poštimajo potem pa raje poglej kateri servis slovi po izkušnjah, kot res dober za tvojo znamko in servisiraj raje tam.

Sam sem tudi imel neprijetno izkušnjo z določenim Hyundai servisom, ko so mi po simpl menjavi obročka na homokinetičnem, ki ga potrebuje abs senzor za meritve, vrnili nazaj avto, ki se mu je nenehno iztikala polosovina in je tudi vedno scalo olje iz menjalnika. Zadeva in obiski servisa pa reklamacije so se vrstili mesece, na koncu pa je šlo tako daleč da sem enostavno zahteval pogovor z generalnim direktorjem, mu predložil vse listine in dobil odobren odkup vozila po tržni ceni - se pravi so ga odkupili od mene, ker sem inzistiral da takšen avto ne morem in ne želim prodati naprej nekomu drugemu in ga nategovati da je vozilo brezhibno, hkrati pa plačevati servis, ki mi vrne nazaj bolj pokvarjeno vozilo kot sem ga dal.
Nato sem ponovno kupil drugega coupeja a se nisem na temu servisu nikoli več pojavil - šel sem tam kjer sem vedel, da so sposobni servisirati vozilo in nisem imel nobene napake ali grenke izkušnje več.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a im nobody Po sep 26, 2011 4:11 pm

od prenizkega tlaka turbina nebo crknala...od kje vam to...prej od previsokega...kar je tudi možno...ni mi pa jasno od česa bi se lahko v sistemu pojavil previsok pritisk?ni logike...tolk ko avto rabi ga vzame...od kje višek turbine?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a AudiFreak Po sep 26, 2011 4:24 pm

Če se avto proda, se s tem problem nebo rešil. Pol boste pa sami tak avto kupili in boste tu bentili čez vse... Tak da prosim brez nasvetov: prodaj avto.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a TrijoAdijo Po sep 26, 2011 5:47 pm

im nobody je napisal/-a:od prenizkega tlaka turbina nebo crknala...od kje vam to...prej od previsokega...kar je tudi možno...ni mi pa jasno od česa bi se lahko v sistemu pojavil previsok pritisk?ni logike...tolk ko avto rabi ga vzame...od kje višek turbine?


Govora je o tlaku olja, ne o boostu.
Prenizek tlak olja je tisti, ki v največji meri pripomore, da gre ležaj k hudiču in s tem posledično dobi luft....potem pa sesuje lopatice, ker drsajo po ohišju.

AudiFreak je napisal/-a:Če se avto proda, se s tem problem nebo rešil. Pol boste pa sami tak avto kupili in boste tu bentili čez vse... Tak da prosim brez nasvetov: prodaj avto.


hja, kaj pa naj drugega?Naj vsakih 20kkm menja turbino?

407sw je napisal/-a:zdj men so na servisu prbil, d se more turbina še mal ulaufat, da zato še ni tolk moč k je biu prej...sam jst tega glih ne vrjamem...je to slpoh možno?
pa še reku je d ene par tisoč km naj ga ne teram...to se mi zdi res mal sumljiv.


Ene par tisoč kilometrov ga res ne tiščat....vsaj da se ležajček ulaufa.
Da bi se pa mogla ulaufat, da bo dobila polno moč....je pa rahlo bučasta....

vojkostar je napisal/-a:pritegne se jo pri obnavljanju, recimo Bea je premalo zategovala pa jih je pri 40k km razneslo (os pa lopatice na njej)...
problem HDI motorjov ej kot smo goraj napisali premajhni kanali za olje ki se zamašijo zato tudi 20k km servis ni dov olj, sedaj probavam na 15k km. verjetno druga vozila nimajo tega problema


Meni je znano samo za te 1,6HDi / TDCi motorje...da so kritični če menjaš olje na 20kkm...Raje olje prej zamenjaš, pa se oljni kanali ne bojo mašil.

407sw je napisal/-a:ne plačat sm mogu sam, nobene garancije nism mogu uveljaulat, ker so mi rekla da je turbina ''potrošni'' material...čudno pri tej starosti...ne drugač avta ne teram v blokadu, še posebi pa ne k je mrzu.
sj pravm, dau ga bom na test, pa da mi magar zmerjo kolk konjeu motor proizvede trenutno.

sm pa tud jst razočaran, ker so rekl d so te mašine velik bolše od 2.0 hdi zato sm tud ta model kupu.


Hahaha..potrošni material my ass.... :lol: :lol:
To je men en model zaposlen na enem VAG servisu prbil, da je čist normalno, da turbine zropotajo pri 150kkm...ker je to potrošni material... :lol: A ko sem mu pa omenu, da se po cesti vozijo vozila drugih znamk, ki imajo prevoženih še enkat tulk km s prvo turbino, je pa reku, da je pri drugih znamkah to drgač narejeno in da imajo drugačne turbine in od drugih proizvajalcev..... :lol: Ko sem mu pa omenu, da kar je evropskega skup zmetanga in meni poznatega...imajo vsi Garrettove turbine notr....No, takrat me je skoraj vrgu iz sprejemne pisarne :lol: :lol: no, vrgu me ni iz pisarne, avto se pa pri njih ni popravljal, niti se več tam ne servisira...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
407sw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne sep 25, 2011 5:16 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a 407sw Po sep 26, 2011 6:25 pm

ja no, sj jst sm isto sam čudn pogledu k mij reku dj to potrošn material :D
zdj sm avto pelu nazaj, in me jutr pokličejo če bodo kj ugotovil...
 
E91
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe jul 11, 2008 11:36 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a E91 Po sep 26, 2011 6:54 pm

Meni je tudi šla turbina po dveh letih in pol pri 407, sicer pri 2.0 HDI pri 19.000 prevoženih, in mi še danes ni jasno zakaj... :?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a Blinder Po sep 26, 2011 6:58 pm

E91 je napisal/-a:Meni je tudi šla turbina po dveh letih in pol pri 407, sicer pri 2.0 HDI pri 19.000 prevoženih, in mi še danes ni jasno zakaj... :?


pomoje ti bojo vsi na tem forumu rekli da je krivo ker 19.000 km nisi menjal olja. halo, olje po 10.000 km je ISTO kot voda! Menjaš gate vsak dan? -> pol bi lahko tut ole menju vsak dan!
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a joztom To sep 27, 2011 6:50 am

Že velikokrat smo poudarili, da je pomembna vrsta olja, čistost oljnih vodov in pa kvalitete oljnega filtra, ki sam po sebi še največkrat zataji. Ko je prehodnost slaba, spušča tlak mimo iberlauf ventil in to je prvi razlog, da turbina crkne. Torej MANN ali Mahle.
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a andrejus To sep 27, 2011 8:10 am

Jaz ne verjamem, da je krivo olje. Predvsem od izvedbe je odvisno koliko časa bo posamezna stavr delovala. In seveda od sreče.


Za PSA 1.6 HDI sem našel na interentu uradna PSA navodila kako menjat olje. Stavim, da nobeden v SLO tega ne počne na tak način. Poguglajte malce in boste videli da je prezahtevni posega za tako stvar ki bi morala biti nobrainer. Po drugi starni lahko motror 1.6 HDI (ta nov) samo pohvalim. Žena ga ima v 5008 in smo prvo leto naredili cca 16.000 km (nameralavi smo jih narediti 30 kkm). Do sedaj je edini avto poleg Accorda, ki ga ni bilo potrebno pelajti na servis v prvem letu oz na rednem servisu ni bilo nobenih posebnosti.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a ejsim To sep 27, 2011 8:43 am

andrejus je napisal/-a:Jaz ne verjamem, da je krivo olje. Predvsem od izvedbe je odvisno koliko časa bo posamezna stavr delovala. In seveda od sreče.


Za PSA 1.6 HDI sem našel na interentu uradna PSA navodila kako menjat olje. Stavim, da nobeden v SLO tega ne počne na tak način. Poguglajte malce in boste videli da je prezahtevni posega za tako stvar ki bi morala biti nobrainer. Po drugi starni lahko motror 1.6 HDI (ta nov) samo pohvalim. Žena ga ima v 5008 in smo prvo leto naredili cca 16.000 km (nameralavi smo jih narediti 30 kkm). Do sedaj je edini avto poleg Accorda, ki ga ni bilo potrebno pelajti na servis v prvem letu oz na rednem servisu ni bilo nobenih posebnosti.


Resno? :) Meni je logično, da do 50k km ni nobenih izrednih zadev, zaradi katerih bi moral hoditi na servis. Med 50k in 100k km oprostim 1 ali 2 malenkosti, ki ne vplivata na vozne lastnosti (torej neke malenkosti, ki jih niti ne bi bilo nujno popravljati), ki se seveda morajo rešiti v garanciji. Po 100k pa se sorazmerno s kilometri povečuje tudi št. teh napakic oz napak. Sicer ne vem, kaj si imel poleg teh dveh avtomobilov, ampak me je ta izjava kar mal šokirala..

Back na temo.. 407sw: Obvesti nas, kaj ti bodo rekli na servisu.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 27, 2011 9:09 am

andrejus je napisal/-a:Jaz ne verjamem, da je krivo olje. Predvsem od izvedbe je odvisno koliko časa bo posamezna stavr delovala. In seveda od sreče.


Za PSA 1.6 HDI sem našel na interentu uradna PSA navodila kako menjat olje. Stavim, da nobeden v SLO tega ne počne na tak način. Poguglajte malce in boste videli da je prezahtevni posega za tako stvar ki bi morala biti nobrainer.


Več mehanikov tako menja olje, kot si ti to predstavljaš. In to ni noben prezahteven poseg...To se pri vseh tako počne. Zdej pa če res komu predstavlja zahteven poseg, če je treba olje menjat, ko je motor segret in počakat da vso olje steče iz motorja...potem raje tut avta ne natanka...Naj to zanj naredi bencinkelner.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a MaRko81 To sep 27, 2011 9:22 am

A maš avto od novga al si rabljenga kupu!?
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a andrejus To sep 27, 2011 9:45 am

Tako naj bi se menjalo olje na motorjih DV6.
Ne verjamem da tako počnejo na naših servisih.

OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES

It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.

The following method must be used:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :
- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in
• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)
• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely
• remove the oil filler cap and the dipstick
• remove the drain plug
• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
• fit a new oil filter
• refit the drain plug with a new sealing washer
• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine
• refit the oil filler cap and the dipstick
• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)
• wait 5 minutes
• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)

For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾
4 of 4

CONSEQUENCES OF NOT KEEPING TO THE OIL CHANGE INTERVALS

If the customer does not have the oil changed at the recommended intervals, the oil will become excessively polluted and will no longer ensure the correct lubrication of the engine. One of the first consequences is inadequate lubrication of the turbocharger bearings causing a failure which is repeated after the turbocharger is replaced. Subsequent symptoms resulting from the reduced level of lubrication will be a noisy engine and then destruction of the engine.

We remind you that if the customer does not keep to the servicing intervals recommended in the Maintenance and Guarantee Guide, the customer will be responsible for the durability of the mechanical parts of the engine.
In this case, the any related repairs needed are not covered by the new vehicle warranty.

CONSEQUENCES OF NOT FOLLOWING THE OIL CHANGE PROCEDURE

If the oil changes are not done as described above, all deposits of old oil will not be removed and will very quickly pollute the new oil, accelerating the ageing of the oil in the engine lubrication circuit (even causing the oil to congeal).

The consequences for the engine are the same as if the oil change intervals are not observed. As a result, any related repairs needed are not covered under the new vehicle warranty.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 27, 2011 10:13 am

Sej tak se olje menja....to je standardni postopek..pa ne sam na DV6 ampak na vseh.....Tak ga menjam jaz (pa nimam dv6 motorja) in tudi vsi mehaniki, katere jaz poznam....tako s.p.jevci kot pooblaščenci (sem bil marsikdaj zraven).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a vojkostar To sep 27, 2011 10:47 am

Blinder je napisal/-a:
E91 je napisal/-a:Meni je tudi šla turbina po dveh letih in pol pri 407, sicer pri 2.0 HDI pri 19.000 prevoženih, in mi še danes ni jasno zakaj... :?


pomoje ti bojo vsi na tem forumu rekli da je krivo ker 19.000 km nisi menjal olja. halo, olje po 10.000 km je ISTO kot voda! Menjaš gate vsak dan? -> pol bi lahko tut ole menju vsak dan!

isto kt voda pa res ne :) dobra olja po 10k km zgubijo 25% svojih specifikacij/lastnosti
 
Uporabniški avatar
devilll
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So nov 11, 2006 11:45 am

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a devilll To sep 27, 2011 12:09 pm

Js mam 407 2.0 hdi pa olje menjam na 15k km, servisni interval je drugače mišljen na 30k km........sem pa včeraj bil na servisu ker rabim eno roko za podvozje pa sem še vprašal za veliki servis da bi ga na 160k km naredil pa so mi rekli da do 240k km oz 10 let starosti nimam kaj razmišljat o menjavi jermenov...delam pa po 30k km letno......my 50cents....
 
407sw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne sep 25, 2011 5:16 pm

Re: turbina 407 HDI 1.6

Napisal/-a 407sw To sep 27, 2011 2:15 pm

ja kupu sm nouga drgač...cena je bla 29.000 eur!!

zdj sm zvedu da je bla turbina, ki je bila ustavljena prejšn tedn notr SLABA, avto je prizvedel le 84KM...zdj so dal pa novo in je ql....

ampak še useen pa mislm, d bi to mogl it pod garancijo....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: luks104 in 9 gostov