Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user So okt 22, 2011 5:34 pm

Zamenjal MAP senzor.
Zaenkrat sem opazil spremembe na bolje, lepši tek (čeprav se je še rahlo potresaval, a ene 30--40% manj kot prej), več moči, ni tistega "cuka", ko pohodiš plin... Verjetno se more tudi malo navaditi motor na nov režim... :?
Ga bom pa moral še opazovati, da bom potegnil zaključke...

Lp!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user To okt 25, 2011 3:06 pm

Torej, kar se tiče zmogljivosti se je z menjavo map senzorja zadeva popravila in je taka kot mora biti... Avto manj popije in dobro gre, tako kot mora...
Je pa v prostem teku še malenkost nihanja obratov in potresavanja, a manj kot prej... Je mogoče za to kriv kak motorček prostega teka ali kaj podobnega... Kako sploh zgleda, če je motorček prostega teka malo fuč... Ker pri ogretem in "teranem" avtu tega ni, prosti tek teče normalno... :shock:

Torej, zdej je majčken problem le še prosti tek pri neogretem avtu. Kaj vse se pa da preveriti za prosti tek? So še kakšni dodatni senzorji, konektorji, mogoče kaj ni dobro priklopljeno ali slab stik.. ideje?

Lp!
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a .Dk. Sr okt 26, 2011 11:17 am

verjetno ti to dela zarad bencina če avto tankaš na petrolu al pa na tuš oli tak dela moj foter in učasih težko užge avto in mu malo gas nabiješ pa je ker je preveč vode u bencinu lp
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Sr okt 26, 2011 11:37 am

Ne ne, sem zapriseženi omv stotkar... ;)
Zadnjič spremenil Renault_user, dne Sr okt 26, 2011 1:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a joztom Sr okt 26, 2011 12:57 pm

Bencin nima nobene zveze, to je samo avtosugestija. Lahko je kateri senzor, morebiti temperatura vstopnega zraka, sivi drobni, zakrivljeni, dostikrat polomljeni, ker je v napoto ob menjavah zračnega filtra. lahko pa je kateri od vode, lahko ima do tri, eden za klimo, eden za ECU in eden za števec.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Sr okt 26, 2011 1:20 pm

Bom ob priliki malo preveril še... :)
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Sr okt 26, 2011 2:29 pm

Zdele sem na internetu videl nekaj podobnega pri eni laguni II...
No in tm naj bi bil vzrok "throttle position sensor".

A je to senzor za gas al kako je s tem pri mojem avtu, če kdo kej ve...
Je sploh možno, da bi ta senzor nagajal (senzor za pozicijo gasa -> to sem direkt prevedel :D )?

Dodajam še en video s podobno zadevo kot imam moj, ko obrati padejo na tistih 650 al kolk že...

http://www.youtube.com/watch?v=cDkwpG3oSsM
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Ne okt 30, 2011 8:04 pm

Danes sem še enkrat malo pogledal pod pokrov, nalil malo zimske tekočine za stekla, nato pa šok:

- pogledam malo globje v mašino in vidim še en enak senzor, kot je bil tisti zgornji MAP, ki sem ga že zamenjal... Torej ima avto dva MAP senzorja očitno (številke na njem so popolnoma enake, kot na tistem zgornjem, oblika tudi)
- vidim, da je zlomljen zatič konektorja, ki se nahaja na koncu el. kabla na katerega priklopiš senzor, da se vse skupaj lahko zatakne :shock: Skupaj pa ga drži navaden "drat" zvit s kombinirkami po kavbojsko, katerei se je že globoko zarezal v plastiko ??!!!!!!!!!!! (torej so ga na enem izmed pooblaščenih servisov gladko odtrgali in le za silo zakrpali)
- okrog senzorja so vsi kabli zelo napeti, vse je rjasto, kontakti ne vem če so tko kot je treba, skratka senzor ne zgleda lepo...

Je pa vse skupaj pod cevjo za zrak, katere pa ne upam stakniti, vem pa, da se samo nekaj izpuli, da ni nobenega šraufanja oz. mogoče le malenkost...
Ta senzor bo sedaj potrebno očistiti in pa na žice od kabla prilotati nov konektor... Zanimajo me vaši predlogi za dobrega in ne predragega avto-električarja na gorenjskem? Avto je kot že valda veste Renault...

Ni in ni konca... :D :D :D :D :D :D
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user To nov 08, 2011 11:10 am

Zanima me naslednje: Ali mora map senzor tesniti samo tam kjer je O-ring tesnilo, ali mora tudi na strani kablov in elektrike stvar tesniti? Ker tisti konektor za priklop na kabel ima takšno gumo tam, da stvar malo bolj tesni...

:?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a joztom To nov 08, 2011 11:28 am

Tisti mehki silikon je zato, da tesni kontaktni del pred vlago in oljem.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user To nov 08, 2011 1:04 pm

Aha, hvala!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Pe jan 06, 2012 12:43 pm

No skratka, očitno sem si dajal lažno upanje, avto je namreč v teh zimskih razmerah spet praktično enako švoh.
Se mi je pa porodila nova ideja, kaj bi bilo na naslednjem servisu dobro preveriti.. in sicer KOMPRESIJO! ;)

Ker nekako je logično, če kaj v mašini ne tesni v redu, gre gorivo v prazno -> velika poraba in pa avto ima avtomatsko manj moči, ker vsi bati niso poganjani tako kot je treba. Ker je mašina iz kovinskih delov, se verjetno material tudi malo razteza in krči in je zato avto potem ko je topel boljši in se občuti razlika od mrzlega ampak še vedno ni čisto ok, tudi ko je topel so prisotni še nekateri manjši simptomi... :(

Kaj pravite?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a joztom Pe jan 06, 2012 4:15 pm

Če so MAP senzorji zdravi, turbo ima dva, so medsebojno zamenljivi za test itd, preveri pa številke, pri meni sta oba glih. Če temperaturrni senzorji v redu pošiljajo podatke ECUju in če so MApsenzorji odzivni, lahko nagaja wastegate ventil na turbini. To je poceni menjava, treba je pa kaj znati, predvsem nastavitve odpiranja lupute. Rezervni del je skoraj zastonj. Treba je vedeti za tip turbine. Vprašaj strokovnega popoldanca ali koga ki navija avte, npr Forge je firma ki dela nadomestne nastavljive ventile vizavi fiksnih tovarniških.
Priponke
1.2TCE_IMG_0564.jpg
1.2TCE_IMG_0563.jpg
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user Pe jan 06, 2012 6:01 pm

Od senzorjev je pomoje vse ok... Menjano že vse živo, pa vedno enako, ko se je vse ustalilo....
Oba map-a sta tudi nova in zamenjana.

Jaz se najbolj nagibam k poškodbam ali ventila, bata, ali drugih delov v motornem prostoru, ki vplivajo na kompresijo in pravilno delovanje... Ker tist šalabajzer, ki je takrat delal "posege" na ventilih ga je pomoje ornk usral, pa nič povedal... :D

Najboljše je pomoje, da se vzame vse dol in pogleda še dele motorja... Zdej, kolk pa to košta in kolk dela je to, pa nimam pojma... Upam, da se bo dal čim cenejš pridt skoz.. :?

Lp!
 
TadoB1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če mar 03, 2011 3:43 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a TadoB1 Pe jan 06, 2012 6:31 pm

Ne verjemem v slabo kompresijo :D


Enostavno ga priklopi na OBD tester in opazuj podatke senzorjev.....

Če ne veš kakšni morajo biti se pozanimaj malo pri kakšnem ki ve ali pa tu vprašaj.

Če avto ne vleče kot bi moral preveri pritisk turbine ob npr. polni obremenitvi...

Je pa res da se lahko wastegate turbine zatika in se zato turbina ne zavrti kot bi se morala, v prostem teku pa vseeno deluje kar spet lahko povzroči nemirno
delovanje. Vse to se da preverit na senzorjih...če delajo kot morajo, seveda.

Srečno
 
TadoB1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če mar 03, 2011 3:43 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a TadoB1 Pe jan 06, 2012 6:40 pm

Renault_user je napisal/-a:Zdele sem na internetu videl nekaj podobnega pri eni laguni II...
No in tm naj bi bil vzrok "throttle position sensor".

A je to senzor za gas al kako je s tem pri mojem avtu, če kdo kej ve...
Je sploh možno, da bi ta senzor nagajal (senzor za pozicijo gasa -> to sem direkt prevedel :D )?

Dodajam še en video s podobno zadevo kot imam moj, ko obrati padejo na tistih 650 al kolk že...

http://www.youtube.com/watch?v=cDkwpG3oSsM



TP(Throttle Position Sensor) pomeni senzor pedala za plin (koliko si na njega pritisnu, po domače). Je pa tudi ta možen za neenakomerno delovanje. TUDI tega lahko opazuješ preko OBD testerja in vidiš če se kr sam od sebe spreminja, čeprav ti pedala ne pritiskaš...Ravno tako preveriš skrajno pritisnjen položaj. Rezultati so zelo zgovorni.

Poskusi pri hladnem motorju če praviš da so takrat problemi največji, lp
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Renault_user So jan 07, 2012 7:48 am

Ja, tale throttle senzor ni težava, ker je gas pomoje v redu...

Dvomim tudi, da je wastegate oz. karkoli povezano s turbino, saj takole po občutku turbina dela ok...
Bom še malo raziskoval dalje, samo čudi me to, da se glede na video, ki sem ga priložil, ne da izstreliti kaj bi to bilo... Pa saj to ni vsakdanji zvok madonca :evil: :D Bom mogoče še sam kaj posnel, pa vam obesil na youtube...


Lp in hvala za mnenja!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a joztom Ne jan 08, 2012 6:18 pm

Renault 9 s popolnoma drugo elektroniko ni merodajen. OBD programi so samo za sporočanje podatkov nekomu, ki ima krivulje sprintane za primerjavo, zadeva je za neuke celo škodljiva in bedna, referenčne vrednosti podaja samo original ali Bosch tester. Pa daj zaboga pojdi do pooblaščenca in zateži, da ti en majstr to odkrije. Trenutno ne morem do Dialogysa in mi je neznano, kako izgleda pogon štantgasa, ali na motor ali na elektronsko loputo. Kaj je s senzorjem zraka v sesalni cevi iz filtra? Ali trije senzorji za temperaturo res delajo kot treba. Tak koncept avta ima da seka, ne pa da zeza in se sprašujemo, kaj ga goni.
 
Uporabniški avatar
Tribal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po nov 20, 2006 9:27 pm

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a Tribal Ne jan 08, 2012 6:48 pm

Preglejte vse cevi za zrak in podlak (razni vakumi in podobno),velikokrat je katera počena.Simptomi so zelo podobni (nepravilna zmes goriva/zraka).
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio III Kaj bi bilo to?

Napisal/-a joztom Ne jan 08, 2012 8:29 pm

Kot so ti povedali, so senzorji fiksni in nataknjeni na kolektor, tako da ni nobenih povezav s cevkami. Vprašanje odčitavanja in primerjave z referenčno vrednostjo ostajajo odprte, to pa prikaže le orginalni tester.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov