crxdelsol je napisal/-a:In kaj se iz tega naučimo? Da na videz dražjo vzdrževanje (menjava jermena) se na dolgi rok izkaže za najcenejšo opcijo.
Čakaj, torej me recimo 300.000km čaka z verigo več stroškov kot bi me z jermeni če bi jih moral ene 4x menjat? Dvomim plus to da če računaš na to da ti lahko gre kaj narobe pri verigi ali zobniškem prenosu, pa še računaj vrjetnost da ti utrga jermen...ki je vrjetno višja od tega da ti gre kaj narobe kot pri verigi ?
lisko je napisal/-a:
Vsak zobniški par ima svojo zračnost.....in če imaš pogon zaporedno se zračnosti seštevajo! Verjetno ni potebno posebej poudarjat kaj to pomeni v današnji avto industriji kjer motor dejansko vodi oz. krmilijo senzorji , ki ne dopuščajo odstopanj. Veliki motorji za drag race ali pa hotrodi pač niso za vsakdanjo rabo in jim je vseeno ali švingla odmična al pa vžig za stopinjo ali dve.....Mojemu motorju je prav tako vseeno ali ima predvbrizg 11 ali 12 stopinj pri svojih 4 tisoč obratih kolikor premore mu je kratko malo vseeno.Delovno območje pa od 1500 pa do 3000 obratov. Ker imajo stalno zračnost je tak prenos glasen ( Rikverc pri avtu kjer morajo zobniki opravit velik prenos in pa še vrtet se v kontra smer ) in to spet vpliva na proizvajalce avtomobilov kjer je danes tekma na področju udobnosti in s tem tihega delovanja motorja.
lisko je napisal/-a:
Ker smo že v prejšnih postih ugotovili , da so taki prenosi (veriga, zobniki) glasni, so poleg tega še dragi za izdelavo. Kar pa je največja ironija je pa to, da ko se obrabijo zobniki je potrebno menjat vse. Ko se ketna raztegne se z njo obrabijo tudi zobniki ( spomnimo se primerov z APN-i, ko ti je raztegnilo ketno si moral menjat komplet z obema zobnikoma drugač pač ni šlo dolgo , če je sploh šlo).
Jermen pa se praviloma samo raztegne ampak ker je iz umetne mase se pač zobci na njemu sorazmerno z raztezkom obrabljajo in tako še vedno "pašejo" v utore jermenic. Jermenice so pa iz trde kovine/zlitine in se pač ne morejo obrabit ker so dost trše od jermena. Torej menja se jermen (ki pa je mnogo mnogo cenejši od komplet ketne z zobniki ali pa celo samih zobnikov) in vozi dalje. Praviloma spet jermenice preživijo življensko dobo motorja.
In kaj se iz tega naučimo? Da na videz dražjo vzdrževanje (menjava jermena) se na dolgi rok izkaže za najcenejšo opcijo.
King1 je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a: Da ne boš samo odpiral teme z glupimi in popularnimi vprašanji.
Vprašanje sploh ni neumno. Marsikdo ne ve, pa si ne upa vprašat.
Pravijo, da nobeno vprašanje ni neumno, neumen je lahko odgovor.
On itak vse ve.Dobro da imamo njega na a.com.
![]()
lp
čare je napisal/-a:Cruiser si pa nalepil primere ja.
primozek68 je napisal/-a:King1 je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a: Da ne boš samo odpiral teme z glupimi in popularnimi vprašanji.
Vprašanje sploh ni neumno. Marsikdo ne ve, pa si ne upa vprašat.
Pravijo, da nobeno vprašanje ni neumno, neumen je lahko odgovor.
On itak vse ve.Dobro da imamo njega na a.com.
![]()
lp
Koliko km ima vaš avto?
Kaj naredite ko se vam spi?
Pešci in kolesarji imajo vedno prednost.
Za 500€ ljudje pričakuje nov avto.
in še bi lahko našteval...to sem mislil. In pa to, da ponavadi zastavi neko tako vprašanje in potem se ne oglasi več.
Glede mene na a.com.... Vsaj ne dosađivam z nabijanjem objav in odgovori v smislu Lep, Všečno, Naj ti služi,, ipd. Kadarkoli sem pa kaj vprašal, odgovora tako ali tako nisem dobil, ne vsiljujem svojega mnenja, ne prepisujem z wikipedije. Probam se držat navodil, če pa kdaj kako pikro zalepm, pa ni treba, da vsi v luft skačete.
Aja, kljub pozivu Sonček ni opravil, kar mu je Lisko predlagal, da bi se vsaj poglobil. To je dokaz, da ga dejansko boli _urac za jermen in ketno in delovanje.
Volvo-s60 je napisal/-a:Mislim da je škoda na motorju v primeru utrgane ketne ali poškodbe zobnikov zelo podobna, je pa sanacija v primeru zobnikov ali ketne konkretno dražja. Mislim pa da kakšne velike verjetnosti, da ti utrga jermen ni, pod pogojem da je le ta menjan kot mora biti in da so vgrajene komponente (rolce, napenjalci, ter sam jermen), ustrezne kvalitete.
crxdelsol je napisal/-a:Volvo-s60 je napisal/-a:Mislim da je škoda na motorju v primeru utrgane ketne ali poškodbe zobnikov zelo podobna, je pa sanacija v primeru zobnikov ali ketne konkretno dražja. Mislim pa da kakšne velike verjetnosti, da ti utrga jermen ni, pod pogojem da je le ta menjan kot mora biti in da so vgrajene komponente (rolce, napenjalci, ter sam jermen), ustrezne kvalitete.
A vendarle vsaj ena tema na mesec ali celo bolj pogosto je na internetu da je nekomu odtrgalo jermen. In takih tem ne manjka.
crxdelsol je napisal/-a:Volvo-s60 je napisal/-a:Mislim da je škoda na motorju v primeru utrgane ketne ali poškodbe zobnikov zelo podobna, je pa sanacija v primeru zobnikov ali ketne konkretno dražja. Mislim pa da kakšne velike verjetnosti, da ti utrga jermen ni, pod pogojem da je le ta menjan kot mora biti in da so vgrajene komponente (rolce, napenjalci, ter sam jermen), ustrezne kvalitete.
A vendarle vsaj ena tema na mesec ali celo bolj pogosto je na internetu da je nekomu odtrgalo jermen. In takih tem ne manjka.
crxdelsol je napisal/-a:Torej trdiš da če imam verigo imam večjo možnost okvare, kot da bi imel jermen in bi avto redno servisiral kot je treba ?
Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 19 gostov