xxseby je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Mah ja, take in drugačne zgodbice.
Ena iz tehničnih pregledov. Pridem na tehnične preglede in možakar prevzame avto in začne s pregledom. Ko je prišel do nožne zavore in te obdelal, je šel na ročno zavoro. Seveda takoj opazka, da ročna pa ne dela.
Seveda mu je bilo potrebno razložit da meri na napačnem paru koles, ker je bila ročna na prednja kolesa in ne na zadnja.
To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?
GranDuke_JK je napisal/-a:Danes se ustavim v koloni pred semaforjem in ko en pred mano spelje, vidim da mu sprednje kolo plese cist po svoje. Mu zacnem blendati ker je hotu kar pelat in se tako ustaviva. Vidim da je Fiat, a navkljub temu ga korajzno vprasam ce je kaj zimske gume gor dajal.
Prejsni dan je bil pri vulkanizerju in ko sname pokrovcek cez vijake, padeta ven 2,5. Cetrtega sem mu pol pa jaz ven odsraufal, je blo zelo lahko ker ni vec mel navoja :-\
Sam povem, da ce vas vulkanizer med delom poslje na kavo na njegov racun, raje zraven stojte pa stejte...
Patrik_A3 je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:K smo glih pri cvetkah. Pri prejšnjem avtu so se rahlo začeli zvijati diski in je treslo pri zaviranju pa mi serviser reče, da naj ne vozim več po lužah. Pa sem mu čisto resignirano odgovoril "zmenjeno, samo povejte mi kje ima avto hovercraft gumb" . Vrnil mi je tak pogled
največkrat ima folk zvite diske od avtopralnice. pripelješ se tja z vročimi diski in ti gre z mrzlo vodo felne prat.
cruiser1 je napisal/-a:GranDuke_JK je napisal/-a:Danes se ustavim v koloni pred semaforjem in ko en pred mano spelje, vidim da mu sprednje kolo plese cist po svoje. Mu zacnem blendati ker je hotu kar pelat in se tako ustaviva. Vidim da je Fiat, a navkljub temu ga korajzno vprasam ce je kaj zimske gume gor dajal.
Prejsni dan je bil pri vulkanizerju in ko sname pokrovcek cez vijake, padeta ven 2,5. Cetrtega sem mu pol pa jaz ven odsraufal, je blo zelo lahko ker ni vec mel navoja :-\
Sam povem, da ce vas vulkanizer med delom poslje na kavo na njegov racun, raje zraven stojte pa stejte...
Že od nekdaj in vedno sem zraven mehanika, ko dela! Vedno gledam kaj dela in vedno preverim za njim kaj je naredil. V primeru, da mehaniku to nebi bilo všeč in me pošlje na kavo bi se samo mirno brez besed odpeljal drugam. Ampak do zdaj to še ni bilo potrebno.
nebivedu je napisal/-a:Še ena cvetka, tokrat lasnika avta. Megane 1.6e in menjava olja. Tipu pripeljejo avto na avtovleki, ker je ribnil pri 67000km. Ko pogledajo mašino, je bila brez olja. Ga vprašajo, če je avto kje servisiral in tip odgovori; "zakaj servisirat, če pa imam 100.000km garancije na avto, v tem času pa najbrž ni treba nič servisirat!"
nebivedu je napisal/-a:xxseby je napisal/-a:...
To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?
Subaru leone - prednik subaru legacya-ja.
esem je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:xxseby je napisal/-a:...
To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?
Subaru leone - prednik subaru legacya-ja.
Zakaj pa? Za Citroene vem, a zakaj Leone? Namesto zapore difa (je nima?) za lažje speljevanje v blatu, snegu?
nebivedu je napisal/-a:
To je sedaj recimo novost pri citroenih, medtem ko so subaruji imeli že leta 1985 to serijsko.
ggorenc je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:
To je sedaj recimo novost pri citroenih, medtem ko so subaruji imeli že leta 1985 to serijsko.
Si pa kar pogumno izjavo napisal. Zavoro na prednja kolesa je leta 1955 prvi predstavil CITROEN (in je pri hidravlicnih vozilih se vedno prisotna). 6. oktobra na pariskem salonu na premieri modela DS. Izjemen avto za tisti cas. Hidravlicno nastavljivo podvozje z visino od 90mm do 280mm od tal, polavtomatski menjalnik, prvic predstavljeni diski na prednjem paru koles pri serijskem, nesportnem avtomobilu, rocna zavora kot receno na prednje diske,
The front wheels have a greater distance than the rear. But novelty was the use of disc brakes on them. Previously, this solution was used only in high-performance vehicles. Unique was the parking brake. Run it the leg and closed with a key - against thieves. He worked on the front wheel discs. Citroën DS was also the first car in the world with the braking system with two independent circuits.
Po forumu brska: Google [Bot], tomzzi in 23 gostov