Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a GranDuke_JK So okt 22, 2011 2:46 pm

Danes se ustavim v koloni pred semaforjem in ko en pred mano spelje, vidim da mu sprednje kolo plese cist po svoje. Mu zacnem blendati ker je hotu kar pelat in se tako ustaviva. Vidim da je Fiat, a navkljub temu ga korajzno vprasam ce je kaj zimske gume gor dajal.
Prejsni dan je bil pri vulkanizerju in ko sname pokrovcek cez vijake, padeta ven 2,5. Cetrtega sem mu pol pa jaz ven odsraufal, je blo zelo lahko ker ni vec mel navoja :-\
Sam povem, da ce vas vulkanizer med delom poslje na kavo na njegov racun, raje zraven stojte pa stejte...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a nebivedu So okt 22, 2011 3:43 pm

xxseby je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Mah ja, take in drugačne zgodbice.
Ena iz tehničnih pregledov. Pridem na tehnične preglede in možakar prevzame avto in začne s pregledom. Ko je prišel do nožne zavore in te obdelal, je šel na ročno zavoro. Seveda takoj opazka, da ročna pa ne dela.
Seveda mu je bilo potrebno razložit da meri na napačnem paru koles, ker je bila ročna na prednja kolesa in ne na zadnja.


To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?


Subaru leone - prednik subaru legacya-ja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a cruiser1 So okt 22, 2011 4:34 pm

GranDuke_JK je napisal/-a:Danes se ustavim v koloni pred semaforjem in ko en pred mano spelje, vidim da mu sprednje kolo plese cist po svoje. Mu zacnem blendati ker je hotu kar pelat in se tako ustaviva. Vidim da je Fiat, a navkljub temu ga korajzno vprasam ce je kaj zimske gume gor dajal.
Prejsni dan je bil pri vulkanizerju in ko sname pokrovcek cez vijake, padeta ven 2,5. Cetrtega sem mu pol pa jaz ven odsraufal, je blo zelo lahko ker ni vec mel navoja :-\
Sam povem, da ce vas vulkanizer med delom poslje na kavo na njegov racun, raje zraven stojte pa stejte...


Že od nekdaj in vedno sem zraven mehanika, ko dela! Vedno gledam kaj dela in vedno preverim za njim kaj je naredil. V primeru, da mehaniku to nebi bilo všeč in me pošlje na kavo bi se samo mirno brez besed odpeljal drugam. Ampak do zdaj to še ni bilo potrebno.
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a hrošč So okt 22, 2011 5:06 pm

Ena cvetka iz pomorskega sveta: Yamaha 25 na barki se ocitno pregreva in po nekaj casa voznje zacne piskati alarm in izgubljati moc. Peljemo k lokalnemu majstru v soseden zaliv. Ura je bila okoli opoldne in mojster pravi da v tej vrocini pa ze ne bo delal (Dalmatinec seveda). Pridemo popoldan, pravi da je prevroce morje in se zato motor ne hladi ter nas poslje domov :lol:

No, potem smo nasli drugega majstra ki je v pol minute ugotovil da je zamasen termostat in ne odpira. Spucal s solno kislino in je zadeva naprej spilala kot je treba.
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a virtuoso89 So okt 22, 2011 5:39 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:K smo glih pri cvetkah. Pri prejšnjem avtu so se rahlo začeli zvijati diski in je treslo pri zaviranju pa mi serviser reče, da naj ne vozim več po lužah. Pa sem mu čisto resignirano odgovoril "zmenjeno, samo povejte mi kje ima avto hovercraft gumb" . Vrnil mi je tak pogled :?



največkrat ima folk zvite diske od avtopralnice. pripelješ se tja z vročimi diski in ti gre z mrzlo vodo felne prat.


Haha, drugič mu pa reči naj ti feltne s toplo vodo opere :lol:

Itak pa nima veze al je mrzla ali topla voda.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a INFINITI So okt 22, 2011 5:59 pm

Ena cvetka od nekoč serviserja na hyundai avto trade - ko je šel u mano en krog da mu dokažem da je kolesni ležaj še vedno fuč in brni (ko je baje bil en teden prej na zamenjavi in tudi plačan) - "MAH TO VAM ANTENA PLAPOLA PO ZRAKU IN SPUŠČA TAK ZVOK" - nisem mogel verjeti butastemu izgovoru :)
-Znali so tudi vrniti avto po servisu brez olja v motorju in odstranjenim čepkom za olje, po menjavi jermenov so vse pozabili našponati da je cvililo kot kup mačkov pod havbo, menjali so polosovino, da je od takrat naprej vedno teklo olje ven iz menjalnika in se je polosovina iztikala, vodja servisa mi je pisno podal izjavo da imam na avtu nehomologirane blažilnike - ni vedel da ima coupe sachs plinske notri vgrajene serijsko in še in še..... res dober servis je bil to =P
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a fantom So okt 22, 2011 6:32 pm

HAHAHAHAHA nemorem verjet kaj berem....no saj naši sprejemniki tudi niso kaj boljši. ko slišim njihove razlage zakaj in kako me je skoraj vedno sram da delam na tem servisu :-?
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a Mgajvr So okt 22, 2011 7:46 pm

no sej se povsod najdejo cvetke, ki vse delajo po svoje. sploh pa ko pripelješ avto na servis, pa poveš kaj naj naredijo, pa grejo vse drugo "menjat" sam tistega ne, za kar se zmeniš. poleg tega ti pa še dolije liter dragega olja v motor, pa liter antifriza (ga je bilo krepko pod minimum) pa 2 litra tekočine za pranje stekel, seveda precenjeno zaračunanega. samo da zraven dobi še tistih nekaj € za malico.. :roll:
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a TrijoAdijo So okt 22, 2011 9:56 pm

cruiser1 je napisal/-a:
GranDuke_JK je napisal/-a:Danes se ustavim v koloni pred semaforjem in ko en pred mano spelje, vidim da mu sprednje kolo plese cist po svoje. Mu zacnem blendati ker je hotu kar pelat in se tako ustaviva. Vidim da je Fiat, a navkljub temu ga korajzno vprasam ce je kaj zimske gume gor dajal.
Prejsni dan je bil pri vulkanizerju in ko sname pokrovcek cez vijake, padeta ven 2,5. Cetrtega sem mu pol pa jaz ven odsraufal, je blo zelo lahko ker ni vec mel navoja :-\
Sam povem, da ce vas vulkanizer med delom poslje na kavo na njegov racun, raje zraven stojte pa stejte...


Že od nekdaj in vedno sem zraven mehanika, ko dela! Vedno gledam kaj dela in vedno preverim za njim kaj je naredil. V primeru, da mehaniku to nebi bilo všeč in me pošlje na kavo bi se samo mirno brez besed odpeljal drugam. Ampak do zdaj to še ni bilo potrebno.



Yup...x2.

In to od takrat, ko mi je mulo šmrkavi (pi*** m* m*******) zaposeln pr vulkanizeju na Escorta natikal nove gume in feltne. Mene so poslal na pivo v gostilno zraven, medtem pa je mulo šmrkavi (pi*** m* m*******) pozabil zategnit kolesne matice. Še domov nisem prav prišel, pa je že ropotalo med vožnjo. Sem vzel ključ v roke in so bile matice čist razlosane.
Od tistega dneva, sem zmeraj zraven, če se kaj šraufa.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a sebaveh So okt 22, 2011 10:38 pm

Mi svoja traktorja Goldoni servisiramo pri pooblaščenem serviserju, ki ga drugače tudi dobro poznamo in je zaupanja vreden. Vendar pa tudi on pozna ostale serviserje, in mi vsake toliko pove kakšno cvetko, ko mora on popravljati za drugimi...

Na primer, en drug pooblaščenec iz MB konca, je popravljal traktor s pretrdim pedalom sklopke. Dobro, menjajo komplet lamelo, košaro, mogoče celo potisni ležaj. Sestavijo skupaj, a pedal je še vedno pretrd. Pa ne da bi očistili, pobrusili in namazali pedal in vzvode - ne, namest tega so brihtneži zvrtali luknjico v ohišje (zvon) sklopke, ki je kar konkretno debel ulit kos železa, ter naročili stranki da naj vsake toliko špricne malo WDja po ripnah na osi, kjer gre potisni ležaj.

Drugi primer istega mehanika je, ko so menjavali ležaje v menjalniku. Ker niso znali nastaviti zračnosti, se zobniki niso lepo ubirali, so se zelo hitro izrabili, in naš serviser je moral menjati večino teh zobnikov. Stroški okoli 5000 €.

Tretji primer, ena stranka je imela kot dodatno opremo vgrajeno samodejno zaporo sprednjega diferenciala, t.i. NoSpin, proizvajalca Detroit Locker. Ker nekaj ni delovalo kot bi moralo (po vsej verjetnosti premalo olja) se je odločil zamenjati kar cel NoSpin komplet (ki sicer crkne zelo zelo redko), in pri tem računa stranki 300 % višjo ceno materiala kot je ta sicer pri zastopniku za traktorje. Okoli 2 do 3 tisočake, nevem na pamet.

Četrti primer, ena fakulteta ima v lasti 3 Goldonije in so jih redno servisirali pri njem. Nato pa se odločijo da bodo zamenjali serviserja in sedaj servisirajo pri tem istem kot mi. In so ga vprašali: "Čujte, ali je to običajno, da smo prej za redne servise plačali vsako leto po 15.000 € za vse tri traktorje?"



Stvar se je baje izboljšala, odkar je tovarna začela na navodila za uporabo in priročnike, tiskati popoln seznam vseh pooblaščenih serviserjev po državah.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a fantom Sr okt 26, 2011 4:28 pm

sem v prejšnjih postih zasledil nekaj o prisotnosti stranke pri servisu. no meni se je zgodilo sledeče. pripelje gospod svojo a4 na servis zaradi zamenjave voznikove tapete. ker sem klepar so dodelili delo meni. vozilo primerno zaščitim (sedežna prevleka, folija na volan, prestavno ročico, kart. tepih za noge) in ga postavim v kleparsko delavnico. začnem z demontažo in se mi pridruži lastnik. napis "vstop nezaposlenim strogo prepovedan" ga ni oviral. ker ima audi dokaj močne čepe na tapeti je bil temu primeren tudi zvok pri demontaži. čepe je potrebno pri vsaki demontaži zamenjati ,kar sem stranki tudi razložil. možakar dobesedno popizdi da on čepov ne bo plačeval in da naj jih kar jas plačam, saj je slišal kako je pokalo pri demontaži. zadevo mu še enkrat razložim in pokažem na "elsi" razlago zakaj je potrebna zamenjava. možakar je vztrajal pri svojem in ni pustil nadaljevanja dela. tudi pri mehanikih so se dogajale podobne zgodbe. stranka stoji pod vozilom in opazuje vsak mehanikov gib. iz podvozja pa lepo kaplja voda po njegovi jakni. zopet ista reakcija. možakar popizdi in zahteva čiščenje jakne. je pa tudi v zakoniku o varnosti pri delu prisotnost strank pri popravilu vozil strogo prepovedana. če slučajno pride do poškodb stranke inata lahko delavec in lastnik servisa hude težave. se pa strinjam da stranka lahko opazuje svoje vozilo pri servisu ampak iz varne razdalje v t.i. varni coni ki je pri nas označena z rumenim trakom.
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a sixtoo Sr okt 26, 2011 4:57 pm

Enkrat sem imel neke nujne opravke in takrat vemo, da ko se mudi, se mudi do konca. Ker je bilo pozimi in pozno popoldan, ko se je skoraj stemnilo, mi na avtomobilu crkne žarnica za kratko luč. Pridem na hitro na servis (sej, tam bojo pa ja na brzino opravli, sam se pa ne bom umazal), nakar se začne komplicirat okrog menjave žarnce (avto je Vw Beetle). Na koncu sem jo zamenjal sam, bil do komolca umazan, serviser je pa zraven gledal kako uspem roko spravit med blatnik in akumulator, da odvijem žaromet...

Pri drugem avtomobilu pa na moje vprašanje zakaj nek pokrov nima tesnila dobim odgovor, "zato, ker je to tko mišljeno, da ni treba!" :D Gre pa za pokorv na karoseriji vozila, ki pokriva dostop do plovca rezervoarja za gorivo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a nebivedu Sr okt 26, 2011 8:40 pm

Še ena cvetka, tokrat lasnika avta. Megane 1.6e in menjava olja. Tipu pripeljejo avto na avtovleki, ker je ribnil pri 67000km. Ko pogledajo mašino, je bila brez olja. Ga vprašajo, če je avto kje servisiral in tip odgovori; "zakaj servisirat, če pa imam 100.000km garancije na avto, v tem času pa najbrž ni treba nič servisirat!"
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a hribko Sr okt 26, 2011 8:56 pm

nebivedu je napisal/-a:Še ena cvetka, tokrat lasnika avta. Megane 1.6e in menjava olja. Tipu pripeljejo avto na avtovleki, ker je ribnil pri 67000km. Ko pogledajo mašino, je bila brez olja. Ga vprašajo, če je avto kje servisiral in tip odgovori; "zakaj servisirat, če pa imam 100.000km garancije na avto, v tem času pa najbrž ni treba nič servisirat!"

podobni zgodbi sem bil sam priča,samo da je šlo za alfo 147,sam začuda avto je še šel pri 60000(točno se ne spomnim),sam vžigal je bol nerodno,no ko se je to vse očistlo in končno zamenjalo olje,avto ni več dolgo šel in je dokonca zaribal..........
lastnica je imela pa izgovor da olje se ne menja ampak samo doliva-pozabil sem pa dopisat da je bil avto čist brez olja........
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a esem Sr okt 26, 2011 10:24 pm

nebivedu je napisal/-a:
xxseby je napisal/-a:...
To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?


Subaru leone - prednik subaru legacya-ja.


Zakaj pa? Za Citroene vem, a zakaj Leone? Namesto zapore difa (je nima?) za lažje speljevanje v blatu, snegu?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a nebivedu Če okt 27, 2011 7:21 am

esem je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
xxseby je napisal/-a:...
To pa mene tud zanima ker avto ma ročno na prednja kolesa?


Subaru leone - prednik subaru legacya-ja.


Zakaj pa? Za Citroene vem, a zakaj Leone? Namesto zapore difa (je nima?) za lažje speljevanje v blatu, snegu?



Zaradi mehanskega hillholderja in prednjega pogona na leonetih. Leone je imel stalni prednji pogon in 100% zaporo sredisnkega diferenciala. Ko si zaklenil diferencial, si s tem vklopil še zadnji pogon. Ampak ročna zavora pa je bila na osi, kjer je bil stalni pogon.

Mehanski hillholder je bil vezan na ročno zavoro. Ko si prišel v hrib (gor), stisnil sklopko in bremzo skupaj, se je hillholder vklopil. Takrat si potem z levo nogo držal sklopko, desno si dal na pedal za gas in avto je stal v hribu brez problema. Ko je bilo treba speljat, si samo spustil sklopko, bremze so popustile in ti si se odpeljal (na isti način vsi ostali vozniki speljujejo v hribu z ročno, kjer si pomagajo z roko).

To je sedaj recimo novost pri citroenih, medtem ko so subaruji imeli že leta 1985 to serijsko.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a Sasqa Če okt 27, 2011 7:33 am

Hm, ko sem videl tole temo pa moram še svojo izkušno napisat.

Takrat sem imel v lasti še R19 Chamade, avto venomer redno servisiran, ga je imel najprej oče, nato sem ga dobil jaz, in sem ga tudi redno servisiral. Bil je čas za redni servis, in seveda gas k takrat stalnemu mehaniku. Zvečer me pokliče, pravi, da je avto gotov, da je moral menjati prednje zavorne obloge, in zadaj pakne (zavore so vedno slabo prijemale). Ok, si rečem, hvalabogu, bo pa en cajt mir. Pridem po avto, plačam takratnih 110 k SIT (menjal je še vodno črpalko, kablovje, razdelilno kapo itd.). Se vozim en teden, se mi sesuje torzija (avto od zadaj čepi). Ok se odpeljem do tega mehanika (mimogrede BOSCH servis), in slučajno zaprto, ker so imeli letni dopust. Si rečem ok, pa grem do drugega. Pridem tja, reče, hja, zadnji most boma zamenjala. Mu jaz pripomnim, te pa vsaj poberima pakne dol ko so ble glih zamenjane. Se možakar loti razdiranja, in ko je odmontiral boben, se je 'droboje' dobesedno vsulo ven, o novih paknah pa ne duha ne sluha (področje kamor naseda pakna, je bilo zarustano, tisti zadnji zavorni celinder je bil totalno zanič, pa še kovinska cev je bila vmes stisnjena). Me možakar pogleda in reče, se čudim, da si sploh še živ. Jaz pobledim, kličem očeta, naj mi pogleda kaj vse je pisano na servisnem listu, in seveda nove pakne, nove ploščice, testiranje zavor (BP) pa ne vem kaj še vse. Od takrat me ni videl več. No jaz sem imel take vrste cvetko s tem serviserjem. V škatlo pa je vedno nametal dele, ki bi naj bili zamenjani, verjetno od drugih avtov. Zavorni učinek pa je bil vedno isti, je pa res, da sem umirjen voznik, in se mi je takšno obnašanje zdelo normalno. Zadaj pa je skos nekaj rožljalo, po njegovih diagnozah je pa bila kriva puša, ki bi naj bila zelo draga, in se je naj ne bi splačalo menjavati.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a ggorenc Če okt 27, 2011 8:43 am

nebivedu je napisal/-a:
To je sedaj recimo novost pri citroenih, medtem ko so subaruji imeli že leta 1985 to serijsko.



Si pa kar pogumno izjavo napisal. Zavoro na prednja kolesa je leta 1955 prvi predstavil CITROEN (in je pri hidravlicnih vozilih se vedno prisotna). 6. oktobra na pariskem salonu na premieri modela DS. Izjemen avto za tisti cas. Hidravlicno nastavljivo podvozje z visino od 90mm do 280mm od tal, polavtomatski menjalnik, prvic predstavljeni diski na prednjem paru koles pri serijskem, nesportnem avtomobilu, rocna zavora kot receno na prednje diske,

The front wheels have a greater distance than the rear. But novelty was the use of disc brakes on them. Previously, this solution was used only in high-performance vehicles. Unique was the parking brake. Run it the leg and closed with a key - against thieves. He worked on the front wheel discs. Citroën DS was also the first car in the world with the braking system with two independent circuits.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a Vikking Če okt 27, 2011 9:19 am

ggorenc je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
To je sedaj recimo novost pri citroenih, medtem ko so subaruji imeli že leta 1985 to serijsko.



Si pa kar pogumno izjavo napisal. Zavoro na prednja kolesa je leta 1955 prvi predstavil CITROEN (in je pri hidravlicnih vozilih se vedno prisotna). 6. oktobra na pariskem salonu na premieri modela DS. Izjemen avto za tisti cas. Hidravlicno nastavljivo podvozje z visino od 90mm do 280mm od tal, polavtomatski menjalnik, prvic predstavljeni diski na prednjem paru koles pri serijskem, nesportnem avtomobilu, rocna zavora kot receno na prednje diske,

The front wheels have a greater distance than the rear. But novelty was the use of disc brakes on them. Previously, this solution was used only in high-performance vehicles. Unique was the parking brake. Run it the leg and closed with a key - against thieves. He worked on the front wheel discs. Citroën DS was also the first car in the world with the braking system with two independent circuits.


Govoril je o hillholderju, ki so ga že leta 1985 imeli subaruji serijsko.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Cvetke pri serviserjih

Napisal/-a Symon Če okt 27, 2011 9:27 am

Namontiral sem šraufe za nastavljanje naklona sprednjih koles. In ko sem šel na optiko z željo, da mi kole podre na cca -1° je začel od kje mi to, da je serijsko ziher -2° ali več. :lol: Ko sem ga vprašal koliko je mišljeno serijsko, ko je bil avto na dvigalu in je bil prižgan računalnik je samo nekaj zagodrnjal. Seveda, če je pa skoraj 0°.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], tomzzi in 23 gostov