Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a Blinder To dec 20, 2011 11:59 am

En ventil se je polomil? Zakaj pride do tega? Koliko pride en ventil za cliota?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a Fan To dec 20, 2011 4:48 pm

Pozdravljeni

Samo ventil, par evrov......................vendar je potrebno vzeti v račun ostale stroške, ki nastanejo ob menjavi ventila: ureditev motorne glave, jermeni + natezalci, tesnila, motorno olje + čistilci, hladilna tekočina in delo.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
pi100tnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če jul 28, 2011 11:05 am

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a pi100tnik Sr dec 21, 2011 2:28 pm

zakaj samo en ventil....kaj vam ni jasno....use se menja dokler je glava dol....pa še glavo ravnat če se da....pol je pa itak isto kot da bi generalko naredu pa je avto ko urca....čene bojo samo še problemi kasneje :S
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a mITJA122 Sr dec 21, 2011 4:39 pm

Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil? oops
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a robig Sr dec 21, 2011 5:00 pm

Če že imaš vse razdreno poglej zakaj ti žre olje. Jaz ti priporočam še menjavo batnih obročkov in ojničnih ležajev če ti žre olje. Za ventile pa mislim da jih je dobro ven pobrat ter menjat teflone. Pa preglejte ventile, če so zelo zrabljeni, rob na glavi ventila oster, jih menjaj, drugače jih samo spoliraj z polirpasto za ventile. Pa glavo obvezno poravnat.
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a hermand Sr dec 21, 2011 5:01 pm

mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil? oops


Mogoče so bili ventili razštelani in je bilo slabše izgorevanje in posledično prepihan ventil.
Zgodilo se je že da je pri 120000km bilo potrebno nastaviti ventile na istem motorju in sedaj vredu (ventili so bili stisnjeni).

LP
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a mITJA122 Če dec 22, 2011 8:01 am

hermand je napisal/-a:
mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil? oops


Mogoče so bili ventili razštelani in je bilo slabše izgorevanje in posledično prepihan ventil.
Zgodilo se je že da je pri 120000km bilo potrebno nastaviti ventile na istem motorju in sedaj vredu (ventili so bili stisnjeni).

LP


Ventili niso mogli biti "razštelani", ker se samodejno regulirajo s pomočjo dročnikov, kar sklepam da jih ta avto glede na letnik ima. Razen če je bila napaka kje v sami regulaciji, da npr. en dročnik ni pravilno deloval( ni imel dovolj oljnega tlaka), ventil ni pravilno zapiralo, posledično ga je skurlo.

Bo povedal lastnik, kaj mu je povedal mehanik, kaj je bil vzrok temu.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a a4 Če dec 22, 2011 8:25 am

robig je napisal/-a:Če že imaš vse razdreno poglej zakaj ti žre olje. Jaz ti priporočam še menjavo batnih obročkov in ojničnih ležajev če ti žre olje. Za ventile pa mislim da jih je dobro ven pobrat ter menjat teflone. Pa preglejte ventile, če so zelo zrabljeni, rob na glavi ventila oster, jih menjaj, drugače jih samo spoliraj z polirpasto za ventile. Pa glavo obvezno poravnat.



takšen poseg na renault cliu 2004 ?? se splača ?
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a robig Če dec 22, 2011 8:37 am

a4 je napisal/-a:
robig je napisal/-a:Če že imaš vse razdreno poglej zakaj ti žre olje. Jaz ti priporočam še menjavo batnih obročkov in ojničnih ležajev če ti žre olje. Za ventile pa mislim da jih je dobro ven pobrat ter menjat teflone. Pa preglejte ventile, če so zelo zrabljeni, rob na glavi ventila oster, jih menjaj, drugače jih samo spoliraj z polirpasto za ventile. Pa glavo obvezno poravnat.



takšen poseg na renault cliu 2004 ?? se splača ?


Sej to ni nevem kakšen poseg. Zdej če že ima glavo dol in glede na to da mu olje pije (zdaj odvisno koliko), bi jaz definitivno to nardil, sploh če bo avto ostal pri hiši še ene par let. Odločitev je pa seveda njegova oziroma njegove denarnice :)
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a hermand Če dec 22, 2011 3:13 pm

mITJA122 je napisal/-a:
hermand je napisal/-a:
mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil? oops


Mogoče so bili ventili razštelani in je bilo slabše izgorevanje in posledično prepihan ventil.
Zgodilo se je že da je pri 120000km bilo potrebno nastaviti ventile na istem motorju in sedaj vredu (ventili so bili stisnjeni).

LP


Ventili niso mogli biti "razštelani", ker se samodejno regulirajo s pomočjo dročnikov, kar sklepam da jih ta avto glede na letnik ima. Razen če je bila napaka kje v sami regulaciji, da npr. en dročnik ni pravilno deloval( ni imel dovolj oljnega tlaka), ventil ni pravilno zapiralo, posledično ga je skurlo.

Bo povedal lastnik, kaj mu je povedal mehanik, kaj je bil vzrok temu.


Ti motorji še imajo klasično nastavitev ventilov brez oljnih dročnikov.

LP
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a Clio_16V Če dec 22, 2011 6:14 pm

Evo v avtu je drug motor + sklopka. Prevozenih 40 000km, menjana se jermena, vodna crppalka, svecke, kabli, olje + oljni filter, olje v menjalniku. Upam, da bo zdaj motor delal Wink


Glede na znesek menjave vseh ventilov, tesnil, jermenov, tekocin, prevozenih km motorja je bilo bolj smiselno zamenjat motor.

Kdo ve, moram kam spreminjat kaj v prometni?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a lancia hf Če dec 22, 2011 7:22 pm

Nič ni treba spreminjati.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
seat Ibiza sport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So feb 22, 2014 7:30 pm

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a seat Ibiza sport Sr mar 05, 2014 6:36 pm

imam seat ibizo 1.6 8v 74kw 101km ter 199.000km z avtom sem peljal po avtobanu 190kmh in pri teh kilometrih je vrglo ven lučko za olje utripalo ter zvočni signali. od takrat ni mira. en čas bil mir zmes spet problem. zdaj pa dokončen problem kak avto vžgem avto laufa po treh celindrih. ter problem z lučko za olje. menjano je bilo vžigalna tuljava, stikalo za olje originalno, svečke kabli ponaredek ampak zamenjano. doben ne ve kaj je z avtom niti pooblaščeni servis....na testeru je bil ne pokaže nič za toto lučko pa olja je zadosti....na manometru je bil oljna pumpa zdrava ko dren. je mogoče elektrika kriva? ali bi mogel met originalne svečke kable? pa zakaj laufa avto po treh celindrih zaradi liučke kjer dal časa gori? no zaj že kak ga vžgeš laufa po 3 celindrih neda bi se že lučka vžgala. lepo prosim za odgovore. prosim
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: motor dela po 3 cilindrih

Napisal/-a Fan Če mar 06, 2014 12:54 pm

seat Ibiza sport je napisal/-a: doben ne ve kaj je z avtom niti pooblaščeni servis....na testeru je bil ne pokaže nič za toto lučko pa olja je zadosti....na manometru je bil oljna pumpa zdrava ko dren. je mogoče elektrika kriva? ali bi mogel met originalne svečke kable? pa zakaj laufa avto po treh celindrih zaradi liučke kjer dal časa gori? no zaj že kak ga vžgeš laufa po 3 celindrih neda bi se že lučka vžgala. lepo prosim za odgovore. prosim


Pozdravljeni

Da tester ne pokaže, neumnost. Če pa ta, ki ga je držal ni znal z njim delati ...................... ja to je pa druga zgodba, to pa ni tester nič kriv. S kakšnim diagnostičnim orodjem pristopate do ECUja?? V koliko gori MIL lučka se s testerjem lahko pogleda kaj je ECU zmotilo in je prižgal opozorilno lučko. Torej se nato napako išče v tej smeri.
Kakor tudi se lahko pogleda, kaj senzorji pošiljajo v ECU - bi se hitro videlo ali je napaka na senzorjih/motorju ali kablovju.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov