Odločil sem se tudi, da ga bom peljal na preventivni servis z menjavo olja in filtrov, kljub temu, da je v servisni knjigi predpisan naslednji servis šele čez 5000 km. Sodelavec mi je predlagal, da naj namesto olja 10W-40, ki je v motorju zdaj (nalito na uradnem servisu), dam noter manj viskozno olje 5W-40. Razlika v viskoznosti naj bi se poznala tudi pri prožnosti motorja. V navodilih od avta sta obe olji navedeni kot dovoljeni oziroma priporočeni. Kaj menite o tem vi (z ozirom tudi na trajnost motorja)? V navodilih sem tudi zasledil, da naj bi se svečke pri vožnji pretežno na krajše relacije menjale že na 40000 namesto na običajnih 60000 km. Kako bi ugotovil, ali jih je že potrebno menjati ali ne (nisem tako poln denarja, da bi lahko kar tako zamenjal pol avta)?
Zdaj pa še vprašanje v zvezi s pooblaščenimi oz. nepooblaščenimi serviserji. Kolega mi je predlagal, da naj avto peljem k njegovemu znancu, ki ima doma delavnico (tudi računalnik, ki ga sproti posodablja) in je po njegovih besedah zelo dober, vendar servisira pretežno nemške avtomobile. Zdaj pa me zanima, če so si avti med sabo toliko podobni, da bo znal zanesljivo zrihtat tudi mojega, ali pa naj raje odštejem malo več denarja in ga peljem na pooblaščen peugeot servis, kjer te avte boljše poznajo (vozi tja svojega foter in pravi, da so ok)? Kaj svetujete?
(Če slučajno sprašujem neumnosti, vas prosim za malo tolerance - priznam, da o avtih nimam dosti pojma, ta je namreč prvi, ki je tudi uradno moj.
