Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a esem Ne jan 15, 2012 8:35 pm

Mivec je napisal/-a:... ker da ti daš sev na pipo in odpreš vodo bo zadeva zelo lajava nebo pritiska, če pa stisneš spredni del cevi se pa zadeva spremeni tu dobima prtisk.
.....


Vidim, da nima smisla.
Samo to - v pipi je voda že pod pritiskom (gravitacija, zbiralnik) in če stisneš, samo spreminjaš prvotni pritisk. Olje v motorju pa nima tega "začetnega" pritiska, če oljna črpalka ne dela. "Odprtine na ročičnem mehanizmo ter na ojničnem očeso" samo spreminjajo "začetni" pritisk, ki ga daje oljna črpalka. Je to razumljivo? V leru dela minimalno, zato je bolje in hitreje, če spelješ in od začetka zmerno voziš.
In oprosti, če malo dvomim v tvojo izobrazbo ob takem nepoznavanju osnov.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bizgec Ne jan 15, 2012 8:46 pm

Okrog turbin je bilo res veliko napisanega,zato se mi zdej ne da še enkrat. Lahko pa ti samo to rečem, da oljni tlak v mazalnem sistemu pri 4-taktnem motorju ustvarja oljna črpalka in to ni nič novega. Če si končal te šole,kot si napisal, bi verjetno to moral vedet. lp
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a HPF Ne jan 15, 2012 8:47 pm

Mivec je napisal/-a:bizgec- Naredil sem avtomehanično in strojno tehnično šolo. Res pa je, da mi pisanje ne gre :S ..... in si žau ne moram pomagat.


Lp. Mivec


Pol očitno nisi poslušal da olja in turbine ne segrevaš še manj pa ohlajaš na mestu. Pritisk olja na štandgasu ni dovolj visok, šele od ~1500+ obratov naprej..
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 8:52 pm

esem je napisal/-a:
Mivec je napisal/-a:... ker da ti daš sev na pipo in odpreš vodo bo zadeva zelo lajava nebo pritiska, če pa stisneš spredni del cevi se pa zadeva spremeni tu dobima prtisk.
.....


Vidim, da nima smisla.
Samo to - v pipi je voda že pod pritiskom (gravitacija, zbiralnik) in če stisneš, samo spreminjaš prvotni pritisk. Olje v motorju pa nima tega "začetnega" pritiska, če oljna črpalka ne dela. V leru dela minimalno, zato je bolje in hitreje, če spelješ in od začetka zmerno voziš.


----Ne vem res ne razumem zakaj misliš, da NIMAM prav. Nočem se delat kaj pametniga kje pa daleč od tega. Ne bom pa dovoliv, da me gdo ponižuje z nekimi gostilničarjem in mi vsiljuje nekaj kar je slišal od prijatla al pa mehanika, ki zna samo šraufat. Ne zna pa nič razložit.

Jas prakse res nimam veliko. Priznam, tudi pisat ne znam tako dobro kot mogoče ti. Samo bi lahko bil malo strpen. O tej turbini se pa jas res ne želim prepirat s tabo, ker res nima smisla. Nisem prišel na forum, da bi pametoval. Ampak, da bi recimo probal nekak pomagat.

Lahko mi tudi poveš z mirne krvi ne pa, da vstrajaš pri netočnih podatkih pri tem pa se osemešiš malo bi se lahko zamislil nad sabo. Zmeraj je blo tak pošpukat neizkušene ( na foromu, da se razumema) in sebi dvignit imič.

Lp Mivec
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 8:59 pm

Dečki..... tlak olja v motorjo je različen glede na stična mesta.... razloži mi kako bi 4 bare pritiska zdržalo ojnico dvignjeno od ojnice pri 30.000 N ? (takrat nastopi 3 takt ekspanzija) pa zakaj bi rabli enaki tlak v glavi motorja in v ročičnem mehanizmo. Jas vas ne razumem

Ne vem pokažte mi en senzor znotraj motorja ki meri tlak ? Jas ga osebno ne poznam tlak 4 bare kaže ko olje istopi iz oljne črpalke.
Zadnjič spremenil Mivec, dne Ne jan 15, 2012 9:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a .Dk. Ne jan 15, 2012 8:59 pm

Iz čiste logike da ko je mrzl avto in ga zaštartaš rabi olje nekaj časa predn pride do turbine ziher 20-30 sekund to bi blo minimalno tačas pač turbina nima takega mazanja ,ko pa takrat ko avto obratuje dalj časa. Fajn ,da ko avto prižgeš počakaš 30 sekund in nato počasi spelješ . Jas se peljem ene 50 metrov z 1200 obrati nato se malo po bregecu spustim tam ga dam v 3 prstavo in pelam manj kot kilometer z 1500-1600 obrati potem pa normalno naprej. Tak peljem takrat ko grem od doma ,drugače pa pač ko motor zaženeš se malo bolj počasi pelješ par metrov. Enkrat pa tak more crknit je pa vedno boljše jo predčasno menjat lp
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bizgec Ne jan 15, 2012 9:05 pm

HPF je napisal/-a:
Mivec je napisal/-a:bizgec- Naredil sem avtomehanično in strojno tehnično šolo. Res pa je, da mi pisanje ne gre :S ..... in si žau ne moram pomagat.


Lp. Mivec


Pol očitno nisi poslušal da olja in turbine ne segrevaš še manj pa ohlajaš na mestu. Pritisk olja na štandgasu ni dovolj visok, šele od ~1500+ obratov naprej..

Samo v vednost- od 1983. leta sem za volanom vseh sort vozil pa mi do zdaj še nobena turbina ni odpovedala. Tudi ko je zunaj krepko pod nulo vžgem motor, počakam,da je kamion sploh zmožen se premikati-če veš kaj mislim-morda popijem kavico,če je v bližini, šele nato grem naprej. Glih tolk o nekih teorijah glede premalo oz. nezadostnega mazanja. lp
 
Uporabniški avatar
no-body
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Sr jan 11, 2012 6:50 am

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a no-body Ne jan 15, 2012 9:11 pm

bizgec zdaj boš dobu izgovor da se turbine pri tovornjakih ne vrtijo s tako hitrostjo kokr pri osebnih avtomobilih =P =P zato pa daljša življenska doba :D :D
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bizgec Ne jan 15, 2012 9:17 pm

no-body je napisal/-a:bizgec zdaj boš dobu izgovor da se turbine pri tovornjakih ne vrtijo s tako hitrostjo kokr pri osebnih avtomobilih =P =P zato pa daljša življenska doba :D :D

Ja maš prav- le kako, da se tega nism prej spomnu. Morda sem pa prestar?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a čare Ne jan 15, 2012 9:17 pm

Ne ne ne.Bizgec kupi si dci-ja pa dolgo ne boš več govoril da ti je turbina odletela.Glede kamionskih turbin je pa tako,vrtijo se isto samo so 2-3X večje ali več pa potem tudi dlje zdržijo.Tudi na osebnih vozilih so turbine 20 let nazaj zdržale mnogo več kot danes,ker so bile večje in motorji niso bili tok naviti.
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 9:21 pm

Mivec je napisal/-a:Dečki..... tlak olja v motorjo je različen glede na stična mesta.... razloži mi kako bi 4 bare pritiska zdržalo ojnico dvignjeno od ročične gredi pri 30.000 N ? (takrat nastopi 3 takt ekspanzija) pa zakaj bi rabli enaki tlak v glavi motorja in v ročičnem mehanizmo. Jas vas ne razumem

Ne vem pokažte mi en senzor znotraj motorja ki meri tlak ? Jas ga osebno ne poznam tlak 4 bare kaže ko olje istopi iz oljne črpalke.
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a HPF Ne jan 15, 2012 9:22 pm

bizgec je napisal/-a:
HPF je napisal/-a:
Mivec je napisal/-a:bizgec- Naredil sem avtomehanično in strojno tehnično šolo. Res pa je, da mi pisanje ne gre :S ..... in si žau ne moram pomagat.


Lp. Mivec


Pol očitno nisi poslušal da olja in turbine ne segrevaš še manj pa ohlajaš na mestu. Pritisk olja na štandgasu ni dovolj visok, šele od ~1500+ obratov naprej..

Samo v vednost- od 1983. leta sem za volanom vseh sort vozil pa mi do zdaj še nobena turbina ni odpovedala. Tudi ko je zunaj krepko pod nulo vžgem motor, počakam,da je kamion sploh zmožen se premikati-če veš kaj mislim-morda popijem kavico,če je v bližini, šele nato grem naprej. Glih tolk o nekih teorijah glede premalo oz. nezadostnega mazanja. lp


Ne trdim, da ni zadostnega mazanja, pravim, da je pritisk za OPTIMALNO mazanje na voljo šele pri takšnih obratih. Maximalni pritisk je potem kasneje pri ~2200 obratov in višje (recimo 4k) enak. Za to ne rabiš senzorjev, niti ni življenjsko pomembno. To so pokazale raziskave in tega ti lokalni mehanik ne bo povedal. Da bo nekaj delovalo, ti ne potrebuješ optimalnosti. Kako dolgo bo delovalo je drug pojem, ki je odvisen od nešteto drugih dejavnikov. Eni delajo z avti lepše kot z družino, pa jim crkne, drugi pa jih "gonijo v 100 hudičov", pa se še vedno brez problema prevažajo naokoli.
No, eni pa že v štartu ne kupijo dCija. :lol: (malo heca :) ) Tema je pa že tak zašla, da jo bo počasi treba razdelit :D
 
Uporabniški avatar
no-body
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Sr jan 11, 2012 6:50 am

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a no-body Ne jan 15, 2012 9:23 pm

nevem po kaki logiki se lahko vrtijo isto če ima tovornjak idelane obrate recimo da na 1500...turbino pa poganjajo izpušni plini...to da so večje se pa strinjam :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a esem Ne jan 15, 2012 9:25 pm

@Mivec
Ja oprosti, če sem te prizadel. Sem pač malo bolj impulzivno reagiral ob nekaterih nonsensih (ki so BTW za koga lahko celo škodljivi, zato sem sploh reagiral). Znanje jezika ni samo del splošne izobrazbe in kulture, je tudi nujen pogoj za razumevanje (tudi predavanj) in ustrezno komunikacijo z bodočimi strankami. Konkretno tole "Ko greš recimo iz maribora recimo v črno goro, ko prideš v budvo nedajbožje motor vgasnit." se zaradi tega "nedajbože ugasnit" bere kot da ti misliš, da turbina ves čas akumulira toploto in je v Budvi že zelo vroča - kar sploh ni res - odvisno je samo od priganjanja. Kako torej ugasnit turbo motor brez hlajenja?

To o "frišnem" olju je pa res nekaj nerazumljivega - a ti misliš, da je nekje nek skrit rezervoarček olja, ki ga mašina uporabi za ohlajevanje? Tako se lahko edino razume, glede na to, da vse olje itak stalno kroži po mašini. Kaj si s tem sploh mislil?

Tudi to o pipi (oz oljni črpalki) si sfalil, vsi ti to dopovedujemo, a še kar ne sprejmeš. Morda ne razumeš ali ne bereš dovolj pozorno, a to še ni razlog za dajanje napačnih nasvetov.
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 9:27 pm

HPF je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:
HPF je napisal/-a:
Mivec je napisal/-a:bizgec- Naredil sem avtomehanično in strojno tehnično šolo. Res pa je, da mi pisanje ne gre :S ..... in si žau ne moram pomagat.


Lp. Mivec


Pol očitno nisi poslušal da olja in turbine ne segrevaš še manj pa ohlajaš na mestu. Pritisk olja na štandgasu ni dovolj visok, šele od ~1500+ obratov naprej..

Samo v vednost- od 1983. leta sem za volanom vseh sort vozil pa mi do zdaj še nobena turbina ni odpovedala. Tudi ko je zunaj krepko pod nulo vžgem motor, počakam,da je kamion sploh zmožen se premikati-če veš kaj mislim-morda popijem kavico,če je v bližini, šele nato grem naprej. Glih tolk o nekih teorijah glede premalo oz. nezadostnega mazanja. lp


Ne trdim, da ni zadostnega mazanja, pravim, da je pritisk za OPTIMALNO mazanje na voljo šele pri takšnih obratih. Maximalni pritisk je potem kasneje pri ~2200 obratov in višje (recimo 4k) enak. Za to ne rabiš senzorjev, niti ni življenjsko pomembno. To so pokazale raziskave in tega ti lokalni mehanik ne bo povedal. Da bo nekaj delovalo, ti ne potrebuješ optimalnosti. Kako dolgo bo delovalo je drug pojem, ki je odvisen od nešteto drugih dejavnikov. Eni delajo z avti lepše kot z družino, pa jim crkne, drugi pa jih "gonijo v 100 hudičov", pa se še vedno brez problema prevažajo naokoli.
No, eni pa že v štartu ne kupijo dCija. :lol: (malo heca :) ) Tema je pa že tak zašla, da jo bo počasi treba razdelit :D


Oja treba bo razdelit delovanje 4 taktnega motorja :D in -okvara turbine na 1.9 dci.
:lol:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a čare Ne jan 15, 2012 9:29 pm

no-body je napisal/-a:nevem po kaki logiki se lahko vrtijo isto če ima tovornjak idelane obrate recimo da na 1500...turbino pa poganjajo izpušni plini...to da so večje se pa strinjam :)

Kok pa kamion pihne zraka čez turbino pri 1500 obratih??Mnogo več kot en avto pri 5000.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a bizgec Ne jan 15, 2012 9:31 pm

čare je napisal/-a:Ne ne ne.Bizgec kupi si dci-ja pa dolgo ne boš več govoril da ti je turbina odletela.Glede kamionskih turbin je pa tako,vrtijo se isto samo so 2-3X večje ali več pa potem tudi dlje zdržijo.Tudi na osebnih vozilih so turbine 20 let nazaj zdržale mnogo več kot danes,ker so bile večje in motorji niso bili tok naviti.

Deloma se strinjam z tabo glede kamionskoh turbin-ampak samo deloma. Namreč pred recimo 30 leti so bile res velike-zdej so pol manjše. Problem je vsekakor v materialih, servisnih intervalih pa tudi pri nas samih. Je pa tako, da vsi vemo za dc-ije, za boljše znamke pa radi ostanemo tiho. Sploh pa kaj ima veze kakšna je znamka, saj npr. Renault ne dela turbin-kot tudi ostali ne.
Nisem pristaš kakršnekoli znamke, imam pa Laguno 1.9 dti motor z trenutno malo čez 230.000km-razen rednih servisov na 15000km vse original-pred kratkim obnovljen zaganjač. Imam omenjeni avto, ker mi resnično dobro služi. predvsem pa udobje... lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
Mivec
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr dec 21, 2011 8:19 pm

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a Mivec Ne jan 15, 2012 9:35 pm

esem je napisal/-a:Dajmo se vrnit na 1.9 DCI !



Evo tale stric ti bo ravno to razložo kaj ves čas jas trdim ....in potem lahko njemo napišeš, da neve zakaj se gre ...... zaj pa da mi neboš reko, da si točno to mislo :mrgreen:



http://www.youtube.com/user/EricTheCarG ... f2fcbTh5yw
 
Uporabniški avatar
no-body
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Sr jan 11, 2012 6:50 am

Re: Renault meganII 1.9dci turbina

Napisal/-a no-body Ne jan 15, 2012 9:48 pm

čare je napisal/-a:
no-body je napisal/-a:nevem po kaki logiki se lahko vrtijo isto če ima tovornjak idelane obrate recimo da na 1500...turbino pa poganjajo izpušni plini...to da so večje se pa strinjam :)

Kok pa kamion pihne zraka čez turbino pri 1500 obratih??Mnogo več kot en avto pri 5000.

popravi me če bom povedal narobe ker jaz si predstavlam drugače in sicer: avto npr .1.9 tdi pri rečmo od 1500 pa do 2500 obratov ima največji navor oziroma turbina takrat tudi fila najbol...z večjimi vrtljaji turbina fila manj zato ker je motor sposoben vsrkavati oziroma vsrkava več zraka...za turbino pri tovornjakih je pa tako da so veliko večje in posledica tega je da butnejo več pritiska kokr pri avtu...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov