protonika je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Ja dobro, men se pa to zdi škoda pa tud brez veze, it čist svetlo olje stran zlivat pa bele filtre proč metat.
Saj je, ampak boš pa to moral naredit čez pol leta ... Lahko bi pa zdaj in ti čez pol leta ne bo treba, a res ne zastopiš, kaj hočem povedat? Prišparal ne boš popolnoma nič, samo dodatno delo si boš naredil.
Zastopim kaj hočeš povedat; ampak menjava olja, filtrov pride takole _ cene, ko sem delal novembra servis, to je izvleček, brez svečk....in ostalega
SERVIS (olje Aral high tronic 5w40) 31,2
oljni filter 16,42
zračni filter 15,93
kabinski filter 23,16
tesnilo čepa 0,62
To pride 87 eur + delo, nekaj več bi sigurno računal, se pravi 100 eur. Brez veze, če lahko to plačam čez tričetrt leta, ko bo čas zato. Potem bolje da novembra neb delal servisa, če bi zdaj še enkrat. Me ti zastopiš kaj ti hočem povedat? Tak servis pride 100 eur, ki potem velja 20.000km jaz jih imam pa sedaj 5.000 od servisa; če grem zdaj zopet delat sem prejšni servis izkoristil 25%. 75 eur bi stran vrgo....ne bom tega delal.
Pa zdaj sem že tretji odgovor dobil, da se zunanji napenjalec menja po potrebi, ko začne biti glasen, tako da sedaj ni treba. In bojda ti napenjalci kar zdržijo, ni straha.
______________________________________
Glede servisa in kilometrov ter let; nimam sedaj knižice pri roki, sem že gledal pa sem zdaj pozabo; se mi zdi da tudi piše ja, da 120.000 ali 10 let. Sam tistih 10 let se mi nekam dost zdi....pa sej zdaj imam prevoženih nekaj čez 107.000km tako da, če bom drug mesec ali pa marca delal servis, bo tako že na 110.000. Mehanik je reko, da je najbolje na 5 let to menjat....pa pri tem res neb kaj dost reskiral, večina avtov ima na 5 let, ne vem, zakaj bi bili jermeni od Peugotov z 10 letno dobo. Jermen je jermen, pa se ta suče v VW ali pa v Peugeotu, ne vem ali je pri francozis tolk drugačna konstrukcija, da je manj obremenjen pa zato dalša doba?