Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Komarček
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr dec 14, 2011 2:48 pm
Kraj: Slovenija

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a Komarček So jul 07, 2012 3:09 pm

Samo ne na uradnega iti. Jaz bi dobil isto zadevo prek Eurotona za cca 50% ceneje kot na uradnem servisu.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo So jul 07, 2012 4:01 pm

Za golfa bi jaz vzel Sachsa.
 
leon30
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: To dec 16, 2008 9:55 pm
Kraj: Nova Cerkev

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a leon30 So jul 07, 2012 9:56 pm

hippo je napisal/-a:
wv 5 je napisal/-a:Pozdravljeni

Imam eno vprašanje imam golfa 5 2007 letnik 77kw105 6prestav in mi je šu po gobe vztrajnik :evil: zdej pa ne vem kaj bo boljše za moj avto dvomasni ali enomasni vztrajnik ???
lepo bi vas prosil za kak dober nasvet

Lep pozdrav

Sachs komplet z dvomasnim vztrajnikom pride 525 eurov, Valeo enomasni komplet pride pa tam okoli 600 eurov.
Enomasni kompleti in VW nekako ne grejo skupaj, za italjane in francoze pa naj bi se dobro obnesli.

Za ceno sicer ne vem. Imam Seat Leona 1.9 tdi- 81kw, in za menoj je 35 000km, odkar sem menjal dvomasnega z enomasnim vztrajnikom.Vse deluje brez problema.
Obnova, poliranje žarometov na terenu 040/753-743
 
daniel.
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To jun 03, 2008 5:41 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a daniel. So jul 07, 2012 10:41 pm

A za psa motorje 1.600 (110) hdi, je že navoljo enomasni kit?

lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo So jul 07, 2012 10:42 pm

leon30 je napisal/-a:Za ceno sicer ne vem. Imam Seat Leona 1.9 tdi- 81kw, in za menoj je 35 000km, odkar sem menjal dvomasnega z enomasnim vztrajnikom.Vse deluje brez problema.

Razlika v navoru med pumpe düse in bosch pumpo je precejšna, zato tudi hitreje letijo originalni vztrajniki na PD motorjih.
 
wv 5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jul 07, 2012 1:46 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a wv 5 Ne jul 08, 2012 12:01 pm

Zanima me če bilo kaka razlika če bi dal enomasni vztrajnik namesto dvomasni v golfa ??

lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Ne jul 08, 2012 1:55 pm

daniel. je napisal/-a:A za psa motorje 1.600 (110) hdi, je že navoljo enomasni kit?

lp

Povej za kateri avto točno te zanima...
 
wv 5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jul 07, 2012 1:46 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a wv 5 Ne jul 08, 2012 6:29 pm

Golf 5
2007 letnik
motor 1.9 77 105 kW
6 prestav
tip motorja BXF

lp
 
daniel.
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To jun 03, 2008 5:41 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a daniel. Po jul 09, 2012 6:30 am

hippo je napisal/-a:
daniel. je napisal/-a:A za psa motorje 1.600 (110) hdi, je že navoljo enomasni kit?

lp

Povej za kateri avto točno te zanima...



P307 1600 hdi 110cv, tip motorja HYB, l 2005
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a Dj Big Ne jul 15, 2012 10:50 am

Pozdravljeni!!!

Kmalu bo prišel čas za menjavo sklopke.. Zdaj sem pa v dilemi kaj narediti, dvomasni ali enomasni vztrajnik... Hippo rabim pomoč :D
Avto je pa Audi A3 1.9 TDI 105KM prevoženih pa sedaj ima 171.000km realnih... zadnjič ko sem se vozil v 4. prestavi in pritisnil
plin je sklopka drsela..pač obrate je navil hitreje kot je pospeševalo vozilo....

Hvala za pomoč..
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Po jul 16, 2012 7:36 am

daniel. je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
daniel. je napisal/-a:A za psa motorje 1.600 (110) hdi, je že navoljo enomasni kit?

lp

Povej za kateri avto točno te zanima...


P307 1600 hdi 110cv, tip motorja HYB, l 2005

Še vedno samo dvomasni.
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a RpDany Po jul 16, 2012 7:27 pm

Pozdravljeni

Kaj pa za mondeota mk3 02 letnik tdci motor 2.0 se da dobit enomasni vztrajnik? Ker vec keremu gre sklopka pri tem avtu in je vedno vedet informacijo ter jo posredovat.

lp dany
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a buhti Po jul 16, 2012 8:35 pm

Dj Big je napisal/-a:Pozdravljeni!!!

Kmalu bo prišel čas za menjavo sklopke.. Zdaj sem pa v dilemi kaj narediti, dvomasni ali enomasni vztrajnik... Hippo rabim pomoč :D
Avto je pa Audi A3 1.9 TDI 105KM prevoženih pa sedaj ima 171.000km realnih... zadnjič ko sem se vozil v 4. prestavi in pritisnil
plin je sklopka drsela..pač obrate je navil hitreje kot je pospeševalo vozilo....

Hvala za pomoč..

Če sklopka drsi, še ne pomeni da je potrebno obvezno menjati vztrajnik. Ko se podre zadevo se še vidi če je potrebno menjati vztrajnik...oz. če ti kej potrese med pospeševanjem, itd...

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a abbe Po jul 16, 2012 11:07 pm

to se samo dela skoda na menjalinku ce se gre iz dvomasnega na enomsni vztrajnik.in ga ni strokovnjaka ki bi to lahko ovrgu oziroma rekel da to ni res.
mal je pozn da bi razllaga zakaj pa kako pa sj mislm da je ze blo razlozeno...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a TrijoAdijo To jul 17, 2012 2:38 am

Dvomasni vztrajnik je bil razvit s točno določenim razlogom, zato "ni boga", ki bi mene prepričal, da bi v avto (če ima že v originalu dvomasni vztrajnik) vgradil karkol drugega kot dvomasni vztrajnik
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a simonk Pe jul 27, 2012 9:28 pm

Žal mogoče tudi bog obstaja...

Dvomasni vztrajnik je bil razvit za uglajen občutek vožnje oz. za zmanjšanje pogonskega hrupa (stokovno definirano z NVH - noise, vibration, harshness). Varovalne funkcije za menjalnik skoraj nima oz. je ta minimalna. Sunki/pulzi delovnega takta so pač značilnost batnega motorja in jih je težko obiti, predstavljajo namreč konkreten delež izhodne moči.

Je pa DMF produkt družbe 21. stoletja in tarča nategatorstva je seveda laik: povprečen človek. Gospodarski stroji, tudi če so 1, 2 ali 3 cilinderski motorji tega klumpa nimajo. Fizično DMF zamenjuje notranje vzmeti in vmesni list na sklopki, omogoča pa bistveno večji torzijski kot s čimer lahko "požre" večje resonance: npr. ko pritisneš na plin pri zelo nizkih obratih, motor namesto da bi "ruklal" naprej/nazaj gladko pospešuje. Pri tem se energija pretvarja v trenje na dušilni plošči, s čimer se vztrajnik segreva, obrablja in povečuje porabo. Ideja mogoče ni niti tako slaba, izvedba pa je pač ....

Problem enomasnih kitov je lahko, da izhajajo iz istih podjetij ki proizvajajo DMF in ti si seveda ne bodo sami sebi šli v "novopečeni kruh", zato mogoče kateri kit ni najboljši.

Vir: stric dela v Stuttgartu na pogonskih sklopih in to že dolgo časa. Enkrat mi je celo kazal grafe glede dušenja s tem DMF. Žal so tudi oni tako kot cela gnila avtomobilska industrija prevzeli to sredstvo za povečanje dobička a kaj moreš. Zdaj že počasi iščejo izgovore zakaj bi jih montirali na bencinarje.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Pe jul 27, 2012 9:44 pm

simonk je napisal/-a:Žal mogoče tudi bog obstaja...
Zdaj že počasi iščejo izgovore zakaj bi jih montirali na bencinarje.

1. Bog obstaja, brez skrbi.
2. A4 letnik 95, VW Golf in Passat letnik 97 z 1.8T bencinskim motorjem imajo vsi dvomasni vztrajnik, tako da to ni nič takega...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a joztom So jul 28, 2012 9:43 am

VEDNO gledate grafe novega DMF, naj enkrat prikažejo tistega na pol opletajočega, ki s protiudarci pol teže (8kg) drobi menjalniške gredi na VW in ojnične ležaje na Renaultih. Barabe nepismene, tudi blizu si ne pustijo z vprašanji.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a Nejko87 So jul 28, 2012 11:27 am

joztom je napisal/-a:VEDNO gledate grafe novega DMF, naj enkrat prikažejo tistega na pol opletajočega, ki s protiudarci pol teže (8kg) drobi menjalniške gredi na VW in ojnične ležaje na Renaultih. Barabe nepismene, tudi blizu si ne pustijo z vprašanji.



:D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a abbe To jul 31, 2012 2:26 pm

simonk je napisal/-a:Žal mogoče tudi bog obstaja...

Dvomasni vztrajnik je bil razvit za uglajen občutek vožnje oz. za zmanjšanje pogonskega hrupa (stokovno definirano z NVH - noise, vibration, harshness). Varovalne funkcije za menjalnik skoraj nima oz. je ta minimalna. Sunki/pulzi delovnega takta so pač značilnost batnega motorja in jih je težko obiti, predstavljajo namreč konkreten delež izhodne moči.

Je pa DMF produkt družbe 21. stoletja in tarča nategatorstva je seveda laik: povprečen človek. Gospodarski stroji, tudi če so 1, 2 ali 3 cilinderski motorji tega klumpa nimajo. Fizično DMF zamenjuje notranje vzmeti in vmesni list na sklopki, omogoča pa bistveno večji torzijski kot s čimer lahko "požre" večje resonance: npr. ko pritisneš na plin pri zelo nizkih obratih, motor namesto da bi "ruklal" naprej/nazaj gladko pospešuje. Pri tem se energija pretvarja v trenje na dušilni plošči, s čimer se vztrajnik segreva, obrablja in povečuje porabo. Ideja mogoče ni niti tako slaba, izvedba pa je pač ....

Problem enomasnih kitov je lahko, da izhajajo iz istih podjetij ki proizvajajo DMF in ti si seveda ne bodo sami sebi šli v "novopečeni kruh", zato mogoče kateri kit ni najboljši.

Vir: stric dela v Stuttgartu na pogonskih sklopih in to že dolgo časa. Enkrat mi je celo kazal grafe glede dušenja s tem DMF. Žal so tudi oni tako kot cela gnila avtomobilska industrija prevzeli to sredstvo za povečanje dobička a kaj moreš. Zdaj že počasi iščejo izgovore zakaj bi jih montirali na bencinarje.


a si mal preveč brihtola pojedu,al je to zato k mas strica v audiju.
ne govort da nima veze to z menjalnikom.a si kdaj sploh vidu menjalnik od bliz.
pa nevem kako lahko primerjas avto pa industrijske stroje?kva teb ni jasno?
včacih so v vozilih imeli 4 prestave.danes imajo v isto velikem ohišju 6 prestav!
sepravi več zobovja v isti škatli pomeni da bo zobove manjse,in NEBO predimenzionirano kot prej!
ker se seveda špara na vsem se tut na materjalih,ki so posledično slabše kvalitete!
današnji avti majo vsaj 30% več navora kot avti 10 let in več nazaj...
sam v vednost.vw je po letu 2008 naredil ojačane dvomasne vztrajnike,posledica je to da menjalniki dobijo luft med zobojem....tok o dvomasnem vztrajniku,aja pa se velik bi lah napisal se mi ne da
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov