Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a peroRS Pe mar 16, 2012 5:29 pm

Veron je napisal/-a:Prej sem vedno montiral in centriral gume pri Španu pa nikoli ni bilo podobnih problemov, vendar so postali že predragi :/ samo za centriranje 16alu 28eur (očitno z razlogom...)


Jaz sem imel pa pri njih podoben problem oops
Kupljene nove alu feltne ter zimske gume, ki so tresle (nekaj mesecev star avto, na letnih ni tresel nič). In to taki drobni tresljaji med 110-140kmh, ki so še posebej prišli do izraza na daljši vožnji (1000km).
Nato se je začelo:
-centriranje eno, pa drugo.....
-nove gume gor (za katere sem malo doplačal, saj sem s prejšnjimi naredil nekaj tisoč kilometrov)
-vmes je prehitro prišla pomlad, tako da nisem imel možnosti stestirati novih gum. Na letnih zopet milina, ne trese nič.
-čez pol leta ob premontaži na zimske pa spet ista zgodba, trese! :?
-spet je sledilo centiranje. Mojster v delavnici si je vzel res čas in gume rotiral toliko časa, dokler se nista na ekranu stroja kroga platišč in gum 99% prekrila (to je tak stroj katerega je omenil @sašo5)
-še vedno je treslo
-Tu smo že skoraj prišli na "bojno nogo", saj je tudi težko na kratki testni vožnji v gužvi na LJ obvoznici dokazati, da sploh kaj trese. Naše ceste so pa itak take kot so :roll:
-po kratki debati s šefom delavnice smo se dogovorili za zamenjavo plastičnih centrirnih obročkov za kovinske.
-in tresenje je izginilo :)

Vse stroške obročkov in centriranja so pokrili oni. Tako da z moje strani si zaslužijo pohvale ;)
Tudi nasplošno imam z njimi zelo dobre izkušnje, večinoma v zvezi z motorji.

Se pa po tej izkušnji ter še na dveh drugih avtomobilih verjetno nikoli več ne bi odločil za neka aftermarket platišča. Original je ZAKON! Nič centrirnih obročkov, dvojnih vijakov, iskanja primernih ET-jev ipd. sranja.

lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a maniaxxx Pe mar 16, 2012 6:16 pm

Drocky je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:
DragonForce je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:Lahko pa da maš identičen problem kot jaz z mojim švedom. Pač se mi gume razcentrirajo. Nisem še ugotovil ali uteži padejo dol ali se prestavijo oz kaj je krivo, ampak se razcentrirajo za minimalno 10g na vsaki strani, vendar zadnje bolj kot sprednje. Letos so se že 2x centrirale, pa po 14ih dneh začne tresit.


Zanimivo, pri očetovem S60 se isto zgodi, vsako leto okoli konca februarja začne trest kot hudič, ravno par dni ponavadi pred menjavo na letne pnevmatike.



OFF...To ma tak naštimano da te opozori :mrgreen: .

Ti se kr deli norca, ja. Js pa norim in to z originalnimi felgami. Sicer pa upaj, da te ford ne začne tresit jutri :twisted:


@Dragonforce: bom videl kolk bom mel sreče po jutrišnji montaži letnih gum



Moj Fordek začne vsak mesec tresit, pa grem spet centrirat pa je mir, pa še nič me ne stane ponavadi ponovno centriranje. tak da , js sm na tresljaje navajen :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan Pe mar 16, 2012 8:31 pm

Da nadaljujem današnji resničnostni šov Tresla se je guma, rodila se je miš ...

Prvi (in edini) tekmovalec v resničnostnem šovu še ni uspel zapustiti prizorišča, saj ni opravil edine preproste naloge, katera mu je bila naložena in se še vedno trese ko šiba na vodi. Po ponovnem centriranju danes ter premontaži dveh gum, ki sta menda malenkostno "opletali", pregledu podvozja, končnikov, volanskega mehanizma (ter ne vem še česa), smo se odpeljali na testno vožnjo, da se gremo ... Fukušimo. Argumentirati pa bodo še morali, zakaj ni bila že v sredo, po prvem centriranju letnih gum, opravljena testna vožnja s strani servisa ...
"Spaniard" tako v naslednjem tednu zopet obišče svojega ginekologa, da mu dajo narazen gume. Pripeljal jim bom zimske gume na platiščih, da jih namontirajo ter opravijo preizkus, hkrati sem jim predlagal, naj preizkusijo še premontirati kolesa s testnega vozila ter jih stestirati na mojem (če ga nimajo, ga naj pač najdejo kjerkoli ter se dogovorijo). :huh:

peroRS je napisal/-a:
Veron je napisal/-a:Prej sem vedno montiral in centriral gume pri Španu pa nikoli ni bilo podobnih problemov, vendar so postali že predragi :/ samo za centriranje 16alu 28eur (očitno z razlogom...)


Jaz sem imel pa pri njih podoben problem oops
Kupljene nove alu feltne ter zimske gume, ki so tresle (nekaj mesecev star avto, na letnih ni tresel nič). In to taki drobni tresljaji med 110-140kmh, ki so še posebej prišli do izraza na daljši vožnji (1000km).
Nato se je začelo:
-centriranje eno, pa drugo.....
-nove gume gor (za katere sem malo doplačal, saj sem s prejšnjimi naredil nekaj tisoč kilometrov)
-vmes je prehitro prišla pomlad, tako da nisem imel možnosti stestirati novih gum. Na letnih zopet milina, ne trese nič.
-čez pol leta ob premontaži na zimske pa spet ista zgodba, trese! :?
-spet je sledilo centiranje. Mojster v delavnici si je vzel res čas in gume rotiral toliko časa, dokler se nista na ekranu stroja kroga platišč in gum 99% prekrila (to je tak stroj katerega je omenil @sašo5)
-še vedno je treslo
-Tu smo že skoraj prišli na "bojno nogo", saj je tudi težko na kratki testni vožnji v gužvi na LJ obvoznici dokazati, da sploh kaj trese. Naše ceste so pa itak take kot so :roll:
-po kratki debati s šefom delavnice smo se dogovorili za zamenjavo plastičnih centrirnih obročkov za kovinske.
-in tresenje je izginilo :)

Vse stroške obročkov in centriranja so pokrili oni. Tako da z moje strani si zaslužijo pohvale ;)
Tudi nasplošno imam z njimi zelo dobre izkušnje, večinoma v zvezi z motorji.

Se pa po tej izkušnji ter še na dveh drugih avtomobilih verjetno nikoli več ne bi odločil za neka aftermarket platišča. Original je ZAKON! Nič centrirnih obročkov, dvojnih vijakov, iskanja primernih ET-jev ipd. sranja.

lp


Tole mi deluje zelo, zelo podobno! Na zimskih (aftermarket) se je namreč našla ista rešitev - z zamenjavo kovinskih obročkov.
Bolj me sedaj sicer moti, zakaj se takisto dogaja s serijskimi platišči ter bolj ali manj novimi letnimi gumami.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Veron
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Ne maj 01, 2005 3:04 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a Veron So mar 17, 2012 12:03 am

jst mam original 16 alu platišča, pred zimo sem kupil nove Michelin A4 205/55/16 gume. Sej ne rečem, so se potrudl, samo mi je že bedno, da grem celo 4. še enkrat centrirat??

Zanimivo, bom povprašal kako je s temi konvinskimi utežmi, ker mi kar malo najeda to tresenje,...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a Drocky So mar 17, 2012 12:13 am

danes ugotovil razlog tresenjenja na mojem avtu. 2 platišči sta zviti. Edino ni mi jasno da bi zaradi tega šele čez čas začelo tresti.
@chan: reči jim naj z vsakega platišča snamejo dol gumo, namontirajo na centrirko in na roke zavrtijo platišče brez montirane gume. Pri meni se je šele tak videlo, da je zvita, na oko zgleda okrogla. Sicer je res, da je moj avto daleč od novega, ampak so platišča original volvova, ne nek ponaredek.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 17, 2012 8:59 am

sašo5 je napisal/-a:
chan je napisal/-a: ja kaj pa drugega kot slabo scentrirana dva platišča in »special award« renomiranega servisa v obliki 32 evrov.


v našem koncu 18 eur vsa 4 platišča (alu 18 col)

PS rabiš dejansko človeka, ki zna s centrirko delat.....določene centrirke, ko kažejo 0/0 imajo še podprogram, da vidiš če je to dejansko 0/0 ponavadi ni, povrhu vsega pa še pri montiranju treba zadet/uskadit gumo in feltno, da ne "skače" ker če samo ena niha, j... cel avto :arrow: skratka ja, je kr znanost to in v našem koncu so definitvno največji specialisti(trije) za take zadeve.....kaka "lublana" kaki "bakrači" - pojma nimajo.....priporočam izlet k nam... :D



x2
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Veron
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Ne maj 01, 2005 3:04 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a Veron So mar 17, 2012 10:09 am

izlet k vam, je kam točno? :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 17, 2012 10:31 am

Jest predvidevam, da ima sašo5 v mislih Brežice... :mrgreen:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan To mar 20, 2012 6:24 pm

Danes smo našli končnega krivca za tresenje volana - po detajlnejšem pregledu ter testu ovalnosti platišč ter pnevmatik je bila ugotovljena napaka na kar dveh gumah! Ker je šlo najverjetneje za očitno serijsko napako pri letnih gumah, je servis predlagal zamenjavo letnih pnevmatik pod garancijo (kljub prevoženimi dobrimi 4000km), s čimer se je strinjala tudi tehnična služba pri uvozniku. Z moje strani velja velika pohvala servisu za dokajšnje angažiranje ter brezplačno ureditev problema. :pivo

... nadomestni Škodin TSI pa me je zapustil prej, preden bi dosegel porabo 3.2 l / x km ... =P
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan Po maj 21, 2012 1:26 pm

SENZACIONALNO: Parkinsonova bolezen napada tudi avtomobile ...!

Ok, morda bi me dr. House pri trenutni diagnozi gledal malce postrani, ampak vse bolj imam občutek, da napada moje prevozno sredstvo nekakšna sumljiva bolezen, precej čudnega izvora. Lahko, da so v ozadju tudi "japončki" ...

Torej, po zamenjavi pnevmatik, se je (zelo občasno!) potresavanje pri cca 130 km/h nadaljevalo - zelo občasno v tem smislu, da je bilo moč odpeljati tudi par 100km brez najmanjše zaznambe tresenja. Servis o tem opozorim, kar mi obrazložijo, da se počaka vsaj 1.000km na utekanje novih gum ... "Ok!", si rečem ... Počakam 1.000 km in še malce čez, tremor med avtocestnimi ekskurzi se nadaljuje, počakam na prvi servis (15.000km), pri katerem opozorim na ponavljajočo napako. Ob rednem servisu mi predlagajo še nastavitev optike (kar opravijo gratis), pri čemer se opazijo odstopanja (!!??!!), tudi pri volanu, ki rahlo vleče v levo (!!??!!). Glede na to, da sem imel z optiko pri ostalih avtomobilih ponavadi opravka tam nekje pri kakšnih 90.000 km ali pač sploh ne, mi zadeva ne gre preveč v račun.
Kljub nastavitvi optike, serviserji na testni vožnji še vedno občutijo tresenje ter sum na pogonski sklop (kardan?). Avtomobil pustim na servisu en teden, kjer se opravljajo pregled vseh komponent (tudi kardana). Po nastavitvi slednjega se menda (?) tresenje na cca 100km poti umiri. Hkrati me prične servis prepričevati, da avtomobil pride pri tej hitrosti v določeno resonanco in se bo potrebno s tem sprijazniti (??!!??). Preizkusim tudi isti testni primerek na cca 100km AC poti, kjer je morda opaziti za ZELO, ZELO nežno resonanco pri cca 130km/h. Da ne bo pomote, tega najverjetneje ne opazi 99,9 % voznikov, če ni POPOLNOMA pozorna na to! A kljub temu le ne gre za nikakršno tresenje! Daleč od tega!

Isti dan izvem, da tovarna odobri "določene" dele za zamenjavo (katere, takoj ne izvem!). Ker je bil konec tedna, z bližajočim se vikendom, avtomobil prevzamem, da ne stoji pod milim nebom pred servisom (delovni nalog ostaja odprt). Ter tudi z namenom, da sam ugotovim, v kolikšni meri je prisotno tresenje. Že na poti proti domu je tresenje volana PRECEJ prisotno, ki pa se je do včerajšnjega dne le še stopnjevalo!!! Včerajšnja cca 300km pot na AC se izkaže, da se tresenje volana stopnjuje (med hitrostmi 120 - 150 km/h), še posebej prisotno pri zavijanju na AC desno ali levo. Hkrati ugotovim, da avtomobil PRECEJ vleče v desno (!!??!!). Kdaj je že bila delana optika??? Zaradi neugodnega občutka pot pač mine ob hitrosti 110 km/h, ker mi nekako ni bil všeč občutek vožnje po makadamski avtocesti ...

Glede problematike sem sedaj stopil v kontakt še z uvoznikom (če bo potrebno tudi s tovarno), od servisa zahteval popolnoma vso dokumentacijo, kaj se je na avtomobilu dejansko delalo (kopije delovnih nalogov, etc) ter popolnoma brezkompromisno zahteval odpravo napake v okviru garancijskih pogojev - brez kakršnihkoli kompromisnih obrazložitev, da gre za "specifiko vozila, ki je v tzv. resonanci pri tej hitrosti". V končni fazi bo morda vozilo pregledano tudi s strani neodvisnega strokovnjaka. Drugače bomo pač čakali na 45 dnevni rok ter POPOLNO spoštovanje 20. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Ob današnjem obisku servisa mi uspe še ugotoviti, da je tovarna (menda) odobrila zamenjavo dveh rok - če se morda skriva v tem srž vseh težav.

Sicer povsem neosnovano, pa vendarle me počasi že obhajajo dvomi, če je bil avtomobil med transportom iz tovarne celo poškodovan ali pač gre za popolno "ponedeljkovo" serijo.

... medtem pa se ženina Toyota pelje in pelje in pelje ...

P.s.: O kvaliteti posameznih znamk ne mislim debatirati na forumu, me pa lahko o lastnem mnenju vsakdo povabi na kavo, kjer mu ga obelodanim!
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a zuzek Po maj 21, 2012 3:19 pm

napaka je zgleda nekje drugje, v podvozju?

čeprav se čudno sliši pri novem avtu ampak kaj pa bo drugega??


kot sem razumel na obeh gumah trese na zimskih in letnih Z DRUGIMI FELTNAMI?


lp
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan Po maj 21, 2012 3:40 pm

zuzek je napisal/-a:

kot sem razumel na obeh gumah trese na zimskih in letnih Z DRUGIMI FELTNAMI?


lp


Tako je. Zimske so na drugih platiščih.

Drugače pa sem malce iskal informacije po tujih forumih, kjer zaenkrat žal nisem zasledil kakšnih podobnih primerov. Edina kolikor toliko podobna situacija, ki pa še zdaleč ni ista: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=347222
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a INFINITI Pe maj 25, 2012 7:47 am

Chan sem ravno danes gledal ta video, tam od sredine naprej je še posebej zanimivo - poglej si možno razlago tresenja

http://www.youtube.com/watch?v=H-HNPHur ... re=g-all-u
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan Pe maj 25, 2012 10:01 am

INFINITI je napisal/-a:Chan sem ravno danes gledal ta video, tam od sredine naprej je še posebej zanimivo - poglej si možno razlago tresenja

http://www.youtube.com/watch?v=H-HNPHur ... re=g-all-u


Zanimiva informacija! Tnx!

Sicer pa so v mojem primeru gume že eliminirane iz iskanja napake, ravno iz naslova, da se je tresenje pojavljalo pri treh različnih gumah (1 x zimskih (Dunlop) na svojih platiščih ter na dvoje letnih - tudi na povsem novo zamenjanih (Bridgestone ter kasneje Michelin)).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan To jun 05, 2012 7:44 pm

... nadaljevanje španske žajfnice ...

Španec je bil kakšnih dvajset dni prisilno "hospitaliziran", kjer je (sicer izjemno korekten ter ustrežljiv!) servis, skupaj s pomočjo uvoznika ter tovarne ugotavljal, v katerem grmu tiči tresoči zajec (ali pa tresoči tič ... =P ). Vmes je tovarna odobrila zamenjavo sprednjih rok (z alu) ter menjavo za močnejši nosilec motorja (vezan na most), če prihajajo slučajno določene vibracije z motorja ter posledično do resonance pri določeni AC hitrosti. Po testni vožnji je deloval avto več ali manj ok, določena resonanca je še bila občutna, vendar ne kritična.

Po zadnjih cca 500 AC kilometrih se tresenje zopet (NE VEDNO!) pojavlja pri cca 140 km/h (še posebej ob dolgotrajnejši vožnji pri tej hitrosti s tempomatom). Zanimivo, da je tresenje volana še najbolj opazno pri rahlem zavijanju volana (ob povsem rahlem zavrtljaju v desno ali levo!). Pred cca pol ure sem se vračal s poti in imam zopet zelo blag občutek, da avto zopet rahlo vleče v desno (?). Absolutno sedaj nimam več nobene ideje, zakaj prihaja do tega, bojim pa se, da se lahko agonija le nadaljuje in nadaljuje. Servis (oziroma tovarna) kolikor toliko odpravi tresenje, čez nekaj 100 km pridem nazaj in tako do konca izteka garancije ... :huh: (razen, če tovarna pisno potrdi, da je takšna resonanca v okviru dovoljenih toleranc :huh: ). Ima morda kdo kakšno povsem (kmečko) idejo, kje še iskati?

Naslednji teden tako roma avtomobil zopet nazaj na servis.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a aklan86 To jun 05, 2012 9:36 pm

A veš da sam tudi opažam na alteji da med 130 in 140km/h malo trese, če rahlo zavijam na avtocesti. Če boste ugotovili kaj je problem sporoči, da še sam predstavim napako servisu, ker sam žal nimam živcev da bi se takole s servisom ubadal. Enostavno se peljem 160km/h pa ni problemov :lol:
Slika
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a NoFear85 To jun 05, 2012 9:54 pm

Sicer nisem bral vsega, kaj pa kaksne tezave s pestom, morda vpetje amortizerja (zgornje salcke) ob doloceni hitrosti pride do frekvence in vibracij
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: (Pre)pogosto centriranje

Napisal/-a chan Sr jun 06, 2012 7:35 am

aklan86 je napisal/-a:A veš da sam tudi opažam na alteji da med 130 in 140km/h malo trese, če rahlo zavijam na avtocesti. Če boste ugotovili kaj je problem sporoči, da še sam predstavim napako servisu, ker sam žal nimam živcev da bi se takole s servisom ubadal. Enostavno se peljem 160km/h pa ni problemov :lol:


Zanimiva informacija! Očitno gre dejansko pri Alteah za določeno resonanco pri tej hitrosti. Rahla (zelo rahla!) nemirnost je bila občutna tudi pri testnem vozilu. Je pa res, da je pri mojem primerku zadeva potencirana do tolikšne mere, da je tresenje volana opazno že s prostim očesom (sicer zelo podobno obnašanje, kot pri necentriranih gumah, kar pa je že eliminirano).

NoFear85 je napisal/-a:Sicer nisem bral vsega, kaj pa kaksne tezave s pestom, morda vpetje amortizerja (zgornje salcke) ob doloceni hitrosti pride do frekvence in vibracij


Bom preveril še ta sklop, ko peljem na servis. Hvala.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tresenje volana - Freetrack

Napisal/-a joztom Sr jun 06, 2012 3:32 pm

Naj preverijo polosi in manšete, to rado povzroča tresenje. Drugače pa je v LJ vulkanizer Pestator v Vižmarjah pod klancem blizu Mercatorja, ki centrira gumo z vrtenjem na avtu, ampak samo po dogovoru in na zahtevo. Tam bi se s stroboskopom videlo, kaj trese. Ima enega tamladega, ki se kar spozna na zadeve. Vprašaj.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Tresenje volana - Freetrack

Napisal/-a yashica Sr jun 06, 2012 4:08 pm

Ali je možno, da tvoj "AUTO EMOCION" trese zaradi težav povezanih s haldex-om?

Uporabnik s seatcupra.net je napisal:

15.4.2011
"Hi! I also have this same problem on a Freetrack. Vibration starts at around 2500 and disappears by 3000 revs. Most noticeable in 5th and 6th but also feel it in 4th - but as revs rise faster it's less noticeable. Has anyone got to the bottom of this yet? One suggestion seems to be an out of balance propshaft but as the vibration is linked to engine revs and the propshaft speed is linked to road speed, I can't see how the propshaft could be the cause".

In

4.7.2011
"Finally got to the solution. Propshaft damper has seized as others have posted.

Sounds to be a well known problem as there was another Freetrack on the
hoist at Crewe Seat with the same problem when I was there. See also the Audi Allroad forum -
(sorry can't post the URL as I'm too new to the forum - but just Google 'Audi Allroad vibration').

Same drive train as Freetrack - and exactly the same problem. Apparently, just last week Seat/VAG brought out a modified damper - getting mine fitted later this week - so it's clearly been a known problem for some time. Shame it's gone beyond the warranty!

Also a shame Seat/VAG didn't do the decent think and recall all Haldex cars!! As they've now had to bring out the modified damper I think I'll drop them a line and suggest some contribution to the cost - it's obviously a bit of bad engineering design they should have put right before now!".
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov